Je kind onder smerenquote:
Snap ook niet precies wat de reden kan zijn om dit te doenquote:
Valentijns dag, alles voor de likesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap ook niet precies wat de reden kan zijn om dit te doen
Ze staat altijd zo raar, echt altijd. Denkt zeker dat het mooi staat maar integendeel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:53 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zei altijd dat ze stalpoten heeft, ging Mario lekker over de pisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze staat altijd zo raar, echt altijd. Denkt zeker dat het mooi staat maar integendeel.
Ik zie het zo vaak maar vond dat ik er nu echt iets over moest zeggen. Het ziet er niet uit, sorry.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei altijd dat ze stalpoten heeft, ging Mario lekker over de pis. Maar die meid loopt volgens mij de hele dag foto's van zichzelf te maken. Honderden en dan de beste op sm knallen. Vreselijke narcist is het.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zie het zo vaak maar vond dat ik er nu echt iets over moest zeggen. Het ziet er niet uit, sorry.
Iedere dag even kijken. en verder straks weer in WLR.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hé Coos, tijd niet gezien maar je loert hier dus ook mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |