Wat heeft ze op haar voorhoofd geplaktquote:Op donderdag 26 december 2024 15:59 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou ziet Chipz er zowaar goed uit
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft ze op haar voorhoofd geplakt
kamerbreed tapijtquote:Op donderdag 26 december 2024 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft ze op haar voorhoofd geplakt
Eens jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, daar is het licht ook niet gaan branden na Utopia.
En loopt ontspannen in winkels en maakt gesprekjes met mensen,quote:Op vrijdag 17 januari 2025 06:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens ja
Hij is echt geen meter opgeschoten ook qua volwassen worden.
Beetje schransen
Beetje op vakantie her en der, keertje of 10 per jaar
Beetje met vrienden dollen in de kroeg
Beetje met vriendinnetje op pad
Geen idee meer ook wat ie verder doet qua werk eigenlijk, als ie dat al doet
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En loopt ontspannen in winkels en maakt gesprekjes met mensen,
Zie hem regelmatig in de viswinkel en ook in twee supermarkten om katten voer te kopen. Hij zag dat ik zes pakjes thee kocht, die waren 1 Plus 1, hij keek me diep in mijn ogen aan en zei: "Nou dat kan een gezellige avond worden."!
En als Kers op de Taart, kwam Andrea Utopia de supermarkt in lopen, zij droeg Oranje bedrijfskleding van Thuisbezorgd en zei tegen de kassa medewerkster: "het is hier warmer dan buiten."
Hij is dan vele keren per jaar op vakantie, toch wanneer hij weer in het land is, gaat Tjoek regelmatig naar de Coop, Nierstraat Rivierenbuurt en hij praat tegen iedereen, vriendelijk, altijd in voor een praatje, hij heeft nooit haast, neemt alle tijd om te winkelen, die andere supermarkt was bij de AH op de Rijnstraat. En de viswinkel op de Albert Cuyp, dat is een andere buurt, Sjoek komt overal waar eten voor hem en de kat is,quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:54 schreef pullup het volgende:
[..]Woont ie in de rivierenbuurt? Zag hem daar wel eens een pubquizz presenteren op Insta
Ja hij is zeker super sociaalquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hij is dan vele keren per jaar op vakantie, toch wanneer hij weer in het land is, gaat Tjoek regelmatig naar de Coop, Nierstraat Rivierenbuurt en hij praat tegen iedereen, vriendelijk, altijd in voor een praatje, hij heeft nooit haast, neemt alle tijd om te winkelen, die andere supermarkt was bij de AH op de Rijnstraat. En de viswinkel op de Albert Cuyp, dat is een andere buurt, Sjoek komt overal waar eten voor hem en de kat is,
Turnen.quote:
Mooi ) Ik had haar niet meteen als turnster gezien qua sport maar dacht het natuurlijk al wel aan die foto te zienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Turnen.
18 maart 2014
Naomi van Verseveld verbaasde iedereen door een nog betere wedstrijd te turnen dan de eerste in Beekbergen en dat leverde haar een negende plaats op.
https://over-nederbetuwe.(...)inale-vijfde-divisie
Ja, Naomi is gestopt met het turnen door o,a pijn in bindweefsel en spieren,quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi ) Ik had haar niet meteen als turnster gezien qua sport maar dacht het natuurlijk al wel aan die foto te zien
Leukquote:Op zondag 19 januari 2025 18:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
P.s: Ik kwam dit Big Brother bericht tegen van Bianca Hagenbeek (winnares BB2/2000), ik dacht dat prachtige Jeske haar dochter was, maar het is haar vrouw,
https://weekbladparty.nl/(...)et-bianca-hagenbeek/
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:12 schreef Puzzie het volgende:
Het laden is een drama. Ik geloof je zo ook wel
Ja een opvang boerderij die hij steeds groter maakt met nieuwe stallen ook naarmate hij meer van die dieren opvangt]quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie nu eigenlijk een eigen boerderij ?
Ik zag laatst ook zoiets in Denemarken, met oa ook dierentuin dieren dus ook bezoekbaar voor publiek, want ja niets is voor niksquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja een opvang boerderij die hij steeds groter maakt met nieuwe stallen ook naarmate hij meer van die dieren opvangt]
Volgens mij een redelijk groot terrein er ook omheen
Ergens is hij de enige die nu een beetje. leeft voor zijn eigen Utopia ondertussen
Of ze moest gewoon betalen 12.50 PS.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:00 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Beau en Britt hebben ook nog goed contact
Hij heeft onderhand een mega kinderboerderijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het zijn er echt veel ondertussen jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft onderhand een mega kinderboerderij
Best wel jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zijn er echt veel ondertussen ja
Met die stieren?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft onderhand een mega kinderboerderij
Ik ga echt kijken!quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:16 schreef pullup het volgende:
Het is wel een bijzonder verhaal denk ikquote:
Ik vind Billy er goed uit zien op het momentquote:
Je kind onder smerenquote:
Snap ook niet precies wat de reden kan zijn om dit te doenquote:
Valentijns dag, alles voor de likesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap ook niet precies wat de reden kan zijn om dit te doen
Ze staat altijd zo raar, echt altijd. Denkt zeker dat het mooi staat maar integendeel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:53 schreef pullup het volgende:
Ik zei altijd dat ze stalpoten heeft, ging Mario lekker over de pisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze staat altijd zo raar, echt altijd. Denkt zeker dat het mooi staat maar integendeel.
Ik zie het zo vaak maar vond dat ik er nu echt iets over moest zeggen. Het ziet er niet uit, sorry.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei altijd dat ze stalpoten heeft, ging Mario lekker over de pis. Maar die meid loopt volgens mij de hele dag foto's van zichzelf te maken. Honderden en dan de beste op sm knallen. Vreselijke narcist is het.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zie het zo vaak maar vond dat ik er nu echt iets over moest zeggen. Het ziet er niet uit, sorry.
Iedere dag even kijken. en verder straks weer in WLR.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
H Coos, tijd niet gezien maar je loert hier dus ook mee.
Voor een date in Lang Leve de Liefde ?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef pullup het volgende:
Haha hij is toch even terug gegaan blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Neinquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een date in Lang Leve de Liefde ?
Lijkt wat kilootjes lichter.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:28 schreef pullup het volgende:
Vond ik bij die vorige post van hem ook wel opvallend jaquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:44 schreef Bramenstruik het volgende:
Van mij is Ruud de verlate winnaar van Utopia. Wie had dat gedacht? Wat een plezier om naar die beestjes te kijken, zijn droom, en ook nog een bedrijfje erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |