Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Vond het al raar die ie 'm niet afremde met dat armbandje voor Demi.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel steeds treuriger worden wat die jongen allemaal doet ...
Ik vind Briejan een van de leukste daar maar ik snap hem in dit stuk ook niet helemaal
quote:Op woensdag 18 december 2024 13:03 schreef greysbones het volgende:
Wtf! Ik had het filmpje nog niet gezien
Het is dubbel: Maar iemand die eerst weken obsessief bezig is met een chick, dat wordt em niet , daarna continu roept dat hij hetero is nadat hij gepijpt wordt door een man en vervolgens ineens van diezelfde man zegt te houden en zelfs buiten met hem verder wil gaan ... dat is toch wel treurig om te zien.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond het al raar die ie 'm niet afremde met dat armbandje voor Demi.
Maar goed, niemand remt 'm echt af, als men het probeert loopt ie weg. Al werkt zo'n Jason natuurlijk ook niet echt. Ja, als een vat zout op El Slak, bij wijze van...
Heb jij het filmpje al gezien puzz van vanavondquote:Op woensdag 18 december 2024 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is dubbel: Maar iemand die eerst weken obsessief bezig is met een chick, dat wordt em niet , daarna continu roept dat hij hetero is nadat hij gepijpt wordt door een man en vervolgens ineens van diezelfde man zegt te houden en zelfs buiten met hem verder wil gaan ... dat is toch wel treurig om te zien.
Nee gisteren was al duidelijk genoegquote:Op woensdag 18 december 2024 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jij het filmpje al gezien puzz van vanavond
Nee neequote:Op woensdag 18 december 2024 13:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee gisteren was al duidelijk genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 18 december 2024 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee nee
Het kan nog erger
WachtIk heb geen fbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Insta ?quote:
Oh shit ik heb gekliktquote:Op woensdag 18 december 2024 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Insta ?
https://www.instagram.com/reel/DDt3npWsJld/?igsh=Y3lxaGVnY2hneHJq
Niet op klikken als je geen spoilers wilt zien
Yup. En op de avond waarop ie z'n liefdesverklaring aan Brijan doet, is ie ook nog steeds rete jaloers op Jason.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is dubbel: Maar iemand die eerst weken obsessief bezig is met een chick, dat wordt em niet , daarna continu roept dat hij hetero is nadat hij gepijpt wordt door een man en vervolgens ineens van diezelfde man zegt te houden en zelfs buiten met hem verder wil gaan ... dat is toch wel treurig om te zien.
Ja dit wordt echt wat triestig allemaalquote:Op woensdag 18 december 2024 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup. En op de avond waarop ie z'n liefdesverklaring aan Brijan doet, is ie ook nog steeds rete jaloers op Jason.
Die zag dit al aankomen?quote:Op woensdag 18 december 2024 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Het is me wel duidelijk waarom El Mams niet op TV wil
Wie weet, misschien zegt ie daarom ook wel dat ie niet uit de kast kan komen.quote:
Oh Dear dit gaan leuke dagen wordenquote:Op woensdag 18 december 2024 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie weet, misschien zegt ie daarom ook wel dat ie niet uit de kast kan komen.
Geen idee verder, speculaas natuurlijk
quote:Op woensdag 18 december 2024 13:25 schreef Puzzie het volgende:
Wat heb ik net allemaal gezien... Goddomme
Ik moet nog wel eens denken aan die vliegen in die loods ,... maar dat was toen ,...quote:Op woensdag 18 december 2024 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Wat zou daar in het water zitten!?
man man manquote:Op woensdag 18 december 2024 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Insta ?
https://www.instagram.com/reel/DDt3npWsJld/?igsh=Y3lxaGVnY2hneHJq
Niet op klikken als je geen spoilers wilt zien
Je hebt de spoiler gezien ?quote:Op woensdag 18 december 2024 15:40 schreef Yver73 het volgende:
Ik snap Senna ook niet, hoor. Ze wil niet zoenend op tv komen, maar dat gedrag dat ze naar Floris toe laat zien vind ze verder wel oké?? Ik zou me als ouder niet storen een zoen af en toe, maar wel aan dat rare gedrag van aantrekken en afstoten en aandachtvragen!
Een hoop vliegen waren er nog steeds tijdens de warmere dagen, maar dat wist de febo redelijk goed buiten beeld te houden.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moet nog wel eens denken aan die vliegen in die loods ,... maar dat was toen ,...
Geen idee waarom ik daar nu aan moet denken en wat dit met El Sloerie te maken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Hij maakt er door zijn gedrag iets smoezeligs van en dan zo jaloers reageren tegen Demi en moet je zien wat hij zelf uitspookt, nee.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop toch dat er goede begeleiding v oor Elsje is. Je zal maar op zo'n manier uit de kast komen ... Ik vind het ook wel sneu voor zijn familie, je zal dit maar allemaal te zien krijgen van je zoon. Lijkt me als ouder vreselijk.
Niet dat je zoon gay of bi is, maar hoe hij zichzelf nu neerzet.
quote:Op woensdag 18 december 2024 15:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Een hoop vliegen waren er nog steeds tijdens de warmere dagen, maar dat wist de febo redelijk goed buiten beeld te houden.Tering!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als toen dus![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Snap ze allebei niet, zij zegt dit, maar doet dat. En dan die plakstrip, die zegt begrip te hebben, maar probeert intussen op elke gelegenheid z'n tong in haar gezicht te steken. Als d'r mond te ver is, of weggedraaid wordt, dan d'r oor maar. Blergh.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:40 schreef Yver73 het volgende:
Ik snap Senna ook niet, hoor. Ze wil niet zoenend op tv komen, maar dat gedrag dat ze naar Floris toe laat zien vind ze verder wel oké?? Ik zou me als ouder niet storen een zoen af en toe, maar wel aan dat rare gedrag van aantrekken en afstoten en aandachtvragen!
Ziek wel jaquote:Op woensdag 18 december 2024 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij maakt er door zijn gedrag iets smoezeligs van en dan zo jaloers reageren tegen Demi en moet je zien wat hij zelf uitspookt, nee.
Dat was toenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 18 december 2024 15:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was toen
Maar het was nu niet minder ranzig, zoals Fatima bij de vliegenkaas liet zien:Ah dus de tijd waar ik het over hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh spoiler zegt ook genoeg
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja, op de streams was het bij EJVJL echt extreem. Maar ze hielden ze bij de afleveringen toen ook wel aardig buiten beeld.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah dus de tijd waar ik het over had![]()
Oh spoiler zegt ook genoeg
Ja dat was toen echt smerig !!quote:Op woensdag 18 december 2024 16:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, op de streams was het bij EJVJL echt extreem. Maar ze hielden ze bij de afleveringen toen ook wel aardig buiten beeld.
Tot ze er niet meer omheen konden omdat <weet niet meer wie> het briljante idee had die vliegenlokzakken in de keuken op te hangen in plaats van buiten, zoals de bedoeling was
Nee maar dat is wel het FB waar de vaak obsessieve fans zitten die van alles vinden en niet verder kunnen kijkenquote:Op woensdag 18 december 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
Poeh de commentaren op FB zijn weer niet mals over Elche
Dat die jongen niet handig bezig is weten we allemaal, maar jeetje de wereld vergaat niet
Zou me niks verbazen als hij binnenkort ook gaat ( of door familie wordt gesommeerd )
Ik vind het zo typischquote:Op woensdag 18 december 2024 18:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel het FB waar de vaak obsessieve fans zitten die van alles vinden en niet verder kunnen kijken
hier wordt beter gemodereerdquote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het zo typisch
Hier posten mensen meer anoniem dan daar
En toch is het daar een stuk grover en harder
Ja bizar, hier en op Twitter meer anoniem, maar toch minder extreem dan Gerda uit Lutjebroek die met haar 2 kleinkinderen van 4 en 5 en een hond op profiel foto staatquote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het zo typisch
Hier posten mensen meer anoniem dan daar
En toch is het daar een stuk grover en harder
Datquote:Op woensdag 18 december 2024 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja bizar, hier en op Twitter meer anoniem, maar toch minder extreem dan Gerda uit Lutjebroek die met haar 2 kleinkinderen van 4 en 5 en een hond op profiel foto staat
De kerkgenootschap van het dorp waar Elsje woont staat met pek en veren te wachten bij de poortquote:Op woensdag 18 december 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
Poeh de commentaren op FB zijn weer niet mals over Elche
Dat die jongen niet handig bezig is weten we allemaal, maar jeetje de wereld vergaat niet
Zou me niks verbazen als hij binnenkort ook gaat ( of door familie wordt gesommeerd )
Dan schreeuwt er weer 1 de hele loods (en omstreken) bij elkaarquote:
Ja wat een kutquote:Op woensdag 18 december 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]moest ff lachen
whaa nu zegt thalys het voor
Uhu, de geest van Annet spookt nog rond daarquote:Op woensdag 18 december 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
' ik weet alles maar er blokkeert iets'
jaaa had ook een flashback daaraan.. altijd achter dat ze het wist blablaquote:Op woensdag 18 december 2024 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uhu, de geest van Annet spookt nog rond daar
Nee wispelturige Senna krijgen we ook nogquote:Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker man.. de haaien nog meer punten, gelukkig halen ze met de knock-outs alles weer weg![]()
Op naar de HomoTV![]()
[ afbeelding ]
Ja, Floor wou zoenen, maar Sen trekt d'r kop weg en kijkt naar de cam.. ze heeft het wel doorquote:Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee wispelturige Senna krijgen we ook nog
Senna wil gewoon haar opties open houdenquote:Op woensdag 18 december 2024 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, Floor wou zoenen, maar Sen trekt d'r kop weg en kijkt naar de cam.. ze heeft het wel door
En Floris is zo dom en trapt er steeds in............. hoe vaak heeft ze hem al niet afgewezen om 'die van thuis' .....quote:Op woensdag 18 december 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Senna wil gewoon haar opties open houden
Vind haar echt sneu
Floris in de finale en die verliest hij, en moet naar huisquote:Op woensdag 18 december 2024 19:49 schreef TowtjeMar het volgende:
Wil Floris stem niet meer horenhij moet winnen!!
Ik dacht dat ze al opgegeven had en Floorslaafje was gewordenquote:Op woensdag 18 december 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Senna wil gewoon haar opties open houden
Vind haar echt sneu
Ik vind er wat vanquote:Op woensdag 18 december 2024 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe gaat het schatje.. goed maar je wordt wel gemist ... Kom lekker naar huis.. Nope Mama blijft nog effe lekker op vackantie
[ afbeelding ]
Je neusquote:Op woensdag 18 december 2024 20:04 schreef Kissingbird het volgende:
thalys: wat vinden jullie het leukste moment van mij![]()
Niks.......
jaaaaaaquote:Op woensdag 18 december 2024 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... De Nens vertrekt![]()
[ afbeelding ]
Ze zal gemist wordenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... De Nens vertrekt![]()
[ afbeelding ]
Niet dr neusquote:Op woensdag 18 december 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Vriend thalys mist het dansende kontje van Thalys![]()
Vooral in bed zeker?quote:Op woensdag 18 december 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ik las het “dansende konijntje “quote:Op woensdag 18 december 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jepquote:Op woensdag 18 december 2024 20:07 schreef Soury het volgende:
Laat ze Jason in de steek voor die paar dagen?
Je hebt een duracell associatie?quote:Op woensdag 18 december 2024 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik las het “dansende konijntje “
Haha inderdaad, nog net niet met z'n tong door dat sleutelgat heenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Als je 'm leuk vind, ga ervoor... top advies van huisFloor de Gluiplul luister mee ,, vies manneke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me een stunt dat hij dan alle kock-outs wintquote:
Maar ze blijft haar kop wegdraaien voor die lange tong van Floortjequote:Op woensdag 18 december 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad, nog net niet met z'n tong door dat sleutelgat heen
Witte kat, zijn ff sneller leegquote:Op woensdag 18 december 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt een duracell associatie?
Toevalquote:Op woensdag 18 december 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
Che mag mee film kijken
En naast wie zit hij
Tot die haar weer wil kussenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
achhh senna gaat voor Flo.........voor een week denk ik
Jup dat kan hij goedquote:Op woensdag 18 december 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Jason houdt wel van even lekker porren
Die vindt dat leukquote:Op woensdag 18 december 2024 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jason is vaak het middelpunt van twist
Jason is een bloedzuigers, die probeert gele kaartenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vind het wel knap dat Jason vaak zoooo rustig kan blijven
En wat als hij nou ook z'n 24 uur aanvraagt? Moeten slangen dan iemand wegsturen?quote:Op woensdag 18 december 2024 20:13 schreef Soury het volgende:
Wat zou er gebeuren als Jason alle knock-outs zou winnen. Staat hij alleen in de finale
Het moet een keer gebeuren, Nens is morgen weg dus Jason moet alleen de kar trekkenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:13 schreef Soury het volgende:
Wat zou er gebeuren als Jason alle knock-outs zou winnen. Staat hij alleen in de finale
Laat El Che maar niet horen, dan wordt ie meteen gierquote:Op woensdag 18 december 2024 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het moet een keer gebeuren, Nens is morgen weg dus Jason moet alleen de kar trekken
Ik denk dat overgebleven gourmet schotels waar slechte afspraken over worden gemaakt , niet onder jatten vallenquote:
Zo het er nu voor staat lebbert El Grovertje nu alle kerels af daarquote:Op woensdag 18 december 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laat El Che maar niet horen, dan wordt ie meteen gier
Wat jammer nouquote:Op woensdag 18 december 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat overgebleven gourmet schotels waar slechte afspraken over worden gemaakt , niet onder jatten vallen
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Floris doet helemaal niet alsof ie achterlijk is
Roze gay-blauwtjequote:Op woensdag 18 december 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
Ow brie is nie verliefd
Weer een blauwtje voor Elche
Trekt dus die 24 uur in mochten ze winnen.quote:
Goeie kans, Nens is best wel een gluipkut.. naar huis toe janken, maar 10min in Kamer 5 en dóórr..quote:Op woensdag 18 december 2024 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Trekt dus die 24 uur in mochten ze winnen.
Je zal een relatie met hem hebben en een buurtborrel houden, voordat je het weet heeft ie de hele straat gehad.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo het er nu voor staat lebbert El Grovertje nu alle kerels af daar
Jah, iedereen mag nu weten dat El Shildknaap met twee borrels al aan je pik hangtquote:Op woensdag 18 december 2024 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je zal een relatie met hem hebben en een buurtborrel houden, voordat je het weet heeft ie de hele straat gehad.
Zijn denkwijze is ook wel wat vreemd. Hij vroeg aan Brijan of hij ook met Vincent zou zoenen, en vond het vreemd dat Brijan dat niet zou willen. Alsof je als homo man zijnde elke andere vent maar aantrekkelijk moet vinden.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je zal een relatie met hem hebben en een buurtborrel houden, voordat je het weet heeft ie de hele straat gehad.
Dat is dus het verschil tussen Che en Brijan, Che pakt alles en Brijan kijkt verder, alhoewel...gek zijn op Maurice zoals hij zei en toch rommelen met Che hmmmmquote:Op woensdag 18 december 2024 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn denkwijze is ook wel wat vreemd. Hij vroeg aan Brijan of hij ook met Vincent zou zoenen, en vond het vreemd dat Brijan dat niet zou willen. Alsof je als homo man zijnde elke andere vent maar aantrekkelijk moet vinden.
Brijan ziet in Che wel wat aantrekkelijks dus, hij trekt ook wel met hem op.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil tussen Che en Brijan, Che pakt alles en Brijan kijkt verder, alhoewel...gek zijn op Maurice zoals hij zei en toch rommelen met Che hmmmm
Nou, ik denk dat Vincent oprecht baalt wat hij bij Elsje gebezigd heeft, zo losgaan als een Smoochum voor de cameraquote:Op woensdag 18 december 2024 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat wordt een flinke leegloop want na Nance wil Thalysia ook al vertrekken. Bijna hele nieuwe groep straks. Knockouts zijn dus zaterdag gespeeld, zondag was het stemdag wie de finale ging doen, afgelopen maandag is de finale gespeeld en gisteren is de nieuwe cyclus van start gegaan met nieuwe inwoners. Ben benieuwd.
Senna en Fleuris, knipperlicht swing moods aantrekken, afstoten. Gillend gek wordt je er van! El Che liep ook nog even een blauwtje in de sauna wat was te verwachten. Vincent is dus ook een stiekeme kast nicht dus daar kan El Che zich nu op gaan focussen nu Brijan bedankt heeft, wat een sjowwww!
Van Nens moet je nog maar afwachten, ze zit nog met Jason een Knock-out te spelen, vrij zinloos als je koffer al ingepakt isquote:Op woensdag 18 december 2024 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat wordt een flinke leegloop want na Nance wil Thalysia ook al vertrekken. Bijna hele nieuwe groep straks. Knockouts zijn dus zaterdag gespeeld, zondag was het stemdag wie de finale ging doen, afgelopen maandag is de finale gespeeld en gisteren is de nieuwe cyclus van start gegaan met nieuwe inwoners. Ben benieuwd.
Senna en Fleuris, knipperlicht swing moods aantrekken, afstoten. Gillend gek wordt je er van! El Che liep ook nog even een blauwtje in de sauna wat was te verwachten. Vincent is dus ook een stiekeme kast nicht dus daar kan El Che zich nu op gaan focussen nu Brijan bedankt heeft, wat een sjowwww!
Het zal wel een moetje zijnquote:Op woensdag 18 december 2024 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van Nens moet je nog maar afwachten, ze zit nog met Jason een Knock-out te spelen, vrij zinloos als je koffer al ingepakt is
Zou wat zijn als ze voor de knock outs weg gaat, en Jason alles goed heeft bij de knock outs XD…. Makkelijkste manier om de ton te winnenquote:Op woensdag 18 december 2024 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zal wel een moetje zijn
Anders ziet het er zo lullig uit
Nancy lijkt me echt het type die zich wel laat omlullen in Kamer5 , met naar huis bellen dat er nog een maandje bijkomtquote:Op woensdag 18 december 2024 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zal wel een moetje zijn
Anders ziet het er zo lullig uit
Volgens mij zag ik haar er gewoon bij zitten bij de knockouts morgen.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:06 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze voor de knock outs weg gaat, en Jason alles goed heeft bij de knock outs XD…. Makkelijkste manier om de ton te winnen
Nancy is een kutwijf. Totaal ander karakter dan de rest. Hoe komt die op jouw lijst tussen die andere tegenpolen?quote:
Dat waren degenen die het spel speeldenquote:Op donderdag 19 december 2024 05:06 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nancy is een kutwijf. Totaal ander karakter dan de rest. Hoe komt die op jouw lijst tussen die andere tegenpolen?
Ja, en moet er dan iemand van het bondje dat op 3 staat. Die zich veilig wanen.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:06 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze voor de knock outs weg gaat, en Jason alles goed heeft bij de knock outs XD…. Makkelijkste manier om de ton te winnen
Dat is toch onzin tv! 2 mensen die al hebben gezegd dat ze naar huis gaan, moeten dan op elkaar gaan stemmen.quote:Op donderdag 19 december 2024 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik haar er gewoon bij zitten bij de knockouts morgen.
proest... verslik me in dequote:Op woensdag 18 december 2024 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
volgens mij is Vincent geen stiekeme kast nichtquote:Op woensdag 18 december 2024 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Hetzelfde met een spel voor punten.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is toch onzin tv! 2 mensen die al hebben gezegd dat ze naar huis gaan, moeten dan op elkaar gaan stemmen.
Achterbaks en valsquote:Op donderdag 19 december 2024 05:06 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nancy is een kutwijf. Totaal ander karakter dan de rest. Hoe komt die op jouw lijst tussen die andere tegenpolen?
Wacht eerst maar af of Nens en de Thalys ook echt oprotten, eerst zien dan gelopvenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:07 schreef KinKiJan het volgende:
Krijgen dus weer veel nieuwe deelnemers
Neuh, die 2 tel ik nog niet eens mee. Paul en Annet wel.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wacht eerst maar af of Nens en de Thalys ook echt oprotten, eerst zien dan gelopven
Meestal als ze bij Febo geweest zijn is alles ineens een "grapje" geweestquote:Op donderdag 19 december 2024 16:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, die 2 tel ik nog niet eens mee. Paul en Annet wel.
Voor Jason telt ook eerst zien dan geloven, ik zie 'm ervoor aan om straks 'grapje!' te roepen..
Zal niet spoileren maar lees wel verrassende dingen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:08 schreef freaky40 het volgende:
Alles is vorige week al opgenomen. Nieuwe cyclus is dinsdag al van start gegaan daar.
Inderdaad, wil zien wie er gaan en wat er voor terug komt, hoe/wat boeit me vrij weinig.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
Dit deel vind ik vaak niks aan
Duurt allemaal veel te lang
Datquote:Op donderdag 19 december 2024 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, wil zien wie er gaan en wat er voor terug komt, hoe/wat boeit me vrij weinig.
Daarom zijn spoilers wie er al buiten lopen kut, dat haalt dat ene ding dat nog wel 'spannend' is aan die finale week weg.
Ik gok Henryquote:Op donderdag 19 december 2024 19:30 schreef Chanel5 het volgende:
Eens kijken wie Che nu weer gaat afstrepen op zijn lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok Henry
Che is niet zo moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw hier?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
Het is tijd voor nieuwe bewoners.
Arme Henry.quote:
quote:
jaquote:Op donderdag 19 december 2024 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ik dacht Jason gaat heel dat liedje zingen, komt ie met 21
Precies.. een showtje.. ze gooide er duidelijk met de pet naarquote:Op donderdag 19 december 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Toneelstukje gewoon, alle gieren willen sowieso naar huis
Omdat ze gewoon naar huis wil.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet dan perse Nancy
Jason zou toch ook gaan
Dat zou ik wel doen, dat is berekenen, en niet echt huichelachtig.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Maar als ze gewonnen hadden.. stelletje huichelaars, hadden ze gebleven?
Wel als je vanaf gisteren je 24uur hebt lopenquote:Op donderdag 19 december 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen, dat is berekenen, en niet echt huichelachtig.
Die zou ik meteen intrekken voor een paar dagen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel als je gisteren je 24uur hebt lopen
Wel lullig om je best te doen in een eindgame als je alletwee weet daarna naar huis te lopen.. erg knullig allemaalquote:Op donderdag 19 december 2024 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zou ik meteen intrekken voor een paar dagen.
[speculaas]quote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet dan perse Nancy
Jason zou toch ook gaan
ja dat is echt ergquote:Op donderdag 19 december 2024 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
De Domtoren in Utrecht
Slangen weten niet waar die staat?!
Het stond n.b. in de vraagquote:Op donderdag 19 december 2024 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
De Domtoren in Utrecht
Slangen weten niet waar die staat?!
Een nachterectieteller natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Wie telt eigenlijk die nachterecties als je slaapt?
Ohhja, natuurlijk, elke "gemiddelde" man heeft er een naast zijn bed staanquote:Op donderdag 19 december 2024 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een nachterectieteller natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |