SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zat er op te wachten![]()
Morguh Justin, heer Bolkking
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik kwam precies op tijd binnenvallenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Je zat er op te wachten![]()
Morguh Justin, heer Bolkking![]()
Moguh Dot![]()
![]()
Wat een toeval. Ik had niet eens door dat het alweer zover wasquote:Op woensdag 18 december 2024 08:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kwam precies op tijd binnenvallen![]()
Moguh Dot
Zoals gebruikelijkquote:Op woensdag 18 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een toeval. Ik had niet eens door dat het alweer zover was![]()
![]()
Oh wat jammer marioquote:Op woensdag 18 december 2024 08:05 schreef mario390 het volgende:
bij de halffinale vannacht moest zij gaan, werd nur 4te![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat was jou lievings bewoonster?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:05 schreef mario390 het volgende:
bij de halffinale vannacht moest zij gaan, werd nur 4te![]()
![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker in februari weer verhoging stroom en gas. Het houdt nooit meer op lijkt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja morgen is sowiezo finale, en ik ben in laibach morgenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was jou lievings bewoonster?![]()
Oeps, dan kan je de finale niet zien.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja morgen is sowiezo finale, en ik ben in laibach morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het ook niet erg dat je er morgen niet bentquote:Op woensdag 18 december 2024 08:15 schreef mario390 het volgende:
is me zo wat van egal,zij is niet meer in huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben 2 dagen afspraakloos op werk. Ik weet niet wat ik moet doenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
De meeste die hier zitten 'werken'quote:
Bolken is hard werken hoorquote:Op woensdag 18 december 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste die hier zitten 'werken'![]()
![]()
Zou kunnen maar ook wel erg saai om dat 2 dagen te doen zonder doel verder.quote:Trotste mama van Ambar
Ach ja... Hoe was de kerstborrel?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ook wel erg saai om dat 2 dagen te doen zonder doel verder.![]()
Wel gezellig en leuk. Er was karaoke dat ik een groot succes was totdat mensen teveel hadden gedronken en smakeloze liedjes gingen zingen/schreeuwen.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach ja... Hoe was de kerstborrel?
Er was stamppottenbuffet of nouja stamppot de aardappels dropen bijna van je bord af.
Ik heb die 2 uurtje nog wel plezier gehad.Trotste mama van Ambar
Had je weer teveel wijn op ja?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel gezellig en leuk. Er was karaoke dat ik een groot succes was totdat mensen teveel hadden gedronken en smakeloze liedjes gingen zingen/schreeuwen.
Er was stamppottenbuffet of nouja stamppot de aardappels dropen bijna van je bord af.
Ik heb die 2 uurtje nog wel plezier gehad.![]()
Maar mooi dat je plezier hebt gehad!![]()
![]()
Jawel!quote:Op woensdag 18 december 2024 08:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker wel. Met jou ook? Lekker geslapen?Langzaam maar zeker gaat het steeds beter!
En ik heb goed geslapen, ja!Mini-ToT wil tegenwoordig dat zijn haar plat zit dus heb ik gisteren een soort wax gekocht.
Ehhhh....te veel gekloot!Spul wordt keihard!
![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je weer teveel wijn op ja?![]()
Maar mooi dat je plezier hebt gehad!Trotste mama van Ambar
Naar de kapperquote:Op woensdag 18 december 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Langzaam maar zeker gaat het steeds beter!
En ik heb goed geslapen, ja!Mini-ToT wil tegenwoordig dat zijn haar plat zit dus heb ik gisteren een soort wax gekocht.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow ja dan goede gel kopenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe hij is een paar weken geleden nog geweest!
Ah mooi manquote:Op woensdag 18 december 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Langzaam maar zeker gaat het steeds beter!
![]()
En ik moet nu aan een bekende scène uit een film denken![]()
![]()
Home alonequote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah mooi man![]()
En ik moet nu aan een bekende scène uit een film denken
Jij dan?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan kan jij je nog wel vertonen op werkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bijna!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh ja. Loop ik veel punten achter? Even kijken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mensen weten standaard dat ik gek en raar ben, dusquote:Op woensdag 18 december 2024 08:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan kan jij je nog wel vertonen op werk
Trotste mama van Ambar
Ohjee, dat is niet goed.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben in de war.
Vanmiddag psychotherapie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O, ik sta nog boven @greysbones
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Herkenbaar welquote:Op woensdag 18 december 2024 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen weten standaard dat ik gek en raar ben, dus![]()
![]()
Justin is altijd representatiefquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolkpresentatiefquote:Op woensdag 18 december 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin is altijd representatief![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 08:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bijna!Mini is geen meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slijmbalquote:Op woensdag 18 december 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin is altijd representatief![]()
Ja, ook. Jij bent zo'n beetje het gezicht van DTS.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent raarrrrquote:Op woensdag 18 december 2024 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel aan die scene denken
@MizzezAmy![]()
Nouquote:Op woensdag 18 december 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook. Jij bent zo'n beetje het gezicht van DTS.
Ik vind Jus heel lief en echt een top bolker
Maar dat is toch echt teveel eer
Zoveel users hier die je daar enorm te kort mee doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oeh.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Zoveel users hier die je daar enorm te kort mee doet
Dan neem ik dat terug.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga je dan op Foequote:Op woensdag 18 december 2024 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig ook niet eens meer aardig zijn![]()
Eens, ik ben er de laatste tijd misschien vaak, maar daar is alles wel mee gezegdquote:Op woensdag 18 december 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Zoveel users hier die je daar enorm te kort mee doet![]()
![]()
Nou niet allesquote:Op woensdag 18 december 2024 09:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eens, ik ben er de laatste tijd misschien vaak, maar daar is alles wel mee gezegd
Want naast dat je een volhardende bolker bent
Doe je het ook in stijl
Je bent niet of amper gemeen
Bijna altijd vrolijk
En zover ik heb kunnen ontdekken bolk je iedereen de moeder , vriend of vijandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar is niet iedereen het mee eensquote:Op woensdag 18 december 2024 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou niet alles
Doe je het ook in stijl
Bijna altijd vrolijk
En zover ik heb kunnen ontdekken bolk je iedereen de moeder , vriend of vijand![]()
![]()
Daar bestaat een prachtig Engels woord voor Confirmation biasquote:Op woensdag 18 december 2024 09:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het mee eensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is ten strengste verbotenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig ook niet eens meer aardig zijnTrotste mama van Ambar
Well spokenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar bestaat een prachtig Engels woord voor Confirmation bias![]()
![]()
Wie nietquote:Op woensdag 18 december 2024 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb inderdaad last van mensenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neequote:Op woensdag 18 december 2024 09:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag ik dan ook niet stiekem zeggen dat ik het fijn vind dat je er bent?Trotste mama van Ambar
Doe niet zo eng !quote:Op woensdag 18 december 2024 09:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag ik dan ook niet stiekem zeggen dat ik het fijn vind dat je er bent?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er schijnen mensen te bestaan die houden van andere mensen enzo? Die er graag bij in de buurt zijn? Die voor de lol andere mensen opzoeken enzo?quote:Trotste mama van Ambar
* gebrokenglas haakt even af.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan best een paar uur sociaal doenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te bestaan die houden van andere mensen enzo? Die er graag bij in de buurt zijn? Die voor de lol andere mensen opzoeken enzo?
Maar gelieve niet te lang
Ik ben blij dat ik straks 2 weken lekker in mijn eigen bubbel mag levenTrotste mama van Ambar
Ja soms kan het wel evenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan best een paar uur sociaal doen
Maar gelieve niet te lang![]()
![]()
Die druktequote:Op woensdag 18 december 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Kerstboodschappen doen
Ook zoiets![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 08:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben in de war.
Vanmiddag psychotherapie.
Nu al, zijn er toch die er al veel langer zitten, jij bvquote:Op woensdag 18 december 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook. Jij bent zo'n beetje het gezicht van DTS.
Hij is wel de Bolkking maar niet het gezicht van
Dat ben jijquote:Op woensdag 18 december 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu al, zijn er toch die er al veel langer zitten, jij bv
Hij is wel de Bolkking maar niet het gezicht van![]()
![]()
De BOLKKING, dat is hij wel, maar het gezicht van zeker niet.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Zoveel users hier die je daar enorm te kort mee doet
Ondanks dat hij wel lief is, dat dan welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hoort gewoon bij de inboedelquote:Op woensdag 18 december 2024 09:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eens, ik ben er de laatste tijd misschien vaak, maar daar is alles wel mee gezegd
quote:Op woensdag 18 december 2024 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou niet alles
Doe je het ook in stijl
Bijna altijd vrolijk
En zover ik heb kunnen ontdekken bolk je iedereen de moeder , vriend of vijand
Zelluf!quote:Op woensdag 18 december 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De BOLKKING, dat is hij wel, maar het gezicht van zeker niet.
Ondanks dat hij wel lief is, dat dan wel
Ohnee we mogen niet lief/aardig doen![]()
![]()
Ik ben juist vrijwilligers werk gaan doen om meer onder de mensen te zijnquote:Op woensdag 18 december 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan best een paar uur sociaal doen
Maar gelieve niet te lang
quote:Op woensdag 18 december 2024 09:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zelluf!
Ohnee we mogen niet lief/aardig doen![]()
![]()
![]()
![]()
Zo en nu weer lief doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, ik ook niet hoorquote:
Hema rookworst zit er al veel langerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het bij tijd en wijle erg vermoeiendquote:Op woensdag 18 december 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben juist vrijwilligers werk gaan doen om meer onder de mensen te zijn
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 18 december 2024 09:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zelluf!
Ohnee we mogen niet lief/aardig doen
@hemarookworst wat een baasquote:Op woensdag 18 december 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor
Hema rookworst zit er al veel langer![]()
![]()
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 december 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor
Hema rookworst zit er al veel langer
En @Dr.Mikey ook toch
@devzero
@Grrrrrrrr
Om er maar een paar te noemenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O nee geen last van.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bij tijd en wijle erg vermoeiend
Ik hou van mensen, ik hou van knuffelen.
Ik vind het fijn om met mensen om te gaan.
Alleen hier in de domme gat krijg je niet snel contact met mensen helaas.
Ben dat zo niet gewend.
Daarom ben ik ook wat gaan doen dan kom je toch in contact met mensen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb gisteren 4 of 5 liedjes gezongen met karaoke en ik krijg de vraag of ik schor benTrotste mama van Ambar
O ja Dr Mikey ook, Grrrrrrrr is er niet zo heel veel.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
En @:Dr.Mikey ook toch
@:Devzero
@:Grrrrrrrr
Om er maar een paar te noemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt er natuurlijk aan hoe je ze hebt gezongen of dat een terechte vraag isquote:Op woensdag 18 december 2024 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gisteren 4 of 5 liedjes gezongen met karaoke en ik krijg de vraag of ik schor ben![]()
![]()
Isdat zo erg daar ja?quote:Op woensdag 18 december 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee geen last van.
Ik hou van mensen, ik hou van knuffelen.
Ik vind het fijn om met mensen om te gaan.
Alleen hier in de domme gat krijg je niet snel contact met mensen helaas.
Ben dat zo niet gewend.
Daarom ben ik ook wat gaan doen dan kom je toch in contact met mensen.
Apart
Ik hou van mensen op afstand
Maar iedereen is hier wel altijd welkom
Ja ik ben raarrr
Vergeleken bij hullie ben ik echt een newbiequote:Op woensdag 18 december 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
En @:Dr.Mikey ook toch
@:Devzero
@:Grrrrrrrr
Om er maar een paar te noemen![]()
![]()
Ach vind ik ook maar zo’n begripquote:Op woensdag 18 december 2024 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vergeleken bij hullie ben ik echt een newbie
Aan je post aantallen ben je geen newbieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoveel liedjes heb ik al gezongen voordat ik naar werk gaquote:Op woensdag 18 december 2024 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe je ze hebt gezongen of dat een terechte vraag is
Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 18 december 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
Maar iedereen is hier wel altijd welkom
Ja ik ben raarrr![]()
![]()
Ja heb ik echt heel veel moeite mee gehad. Ik was zo anders gewend.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
Is
[..]
dat zo erg daar ja?
Apart
Ik hou van mensen op afstand
Misschien komt het ook omdat je geen kinderen meer naar school en naar vriendjes hoefde te brengen toen ik hier kwam wonen. Dan kom je toch minder snel met mensen in contactWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben in ieder geval geen FOK! newbiequote:Op woensdag 18 december 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach vind ik ook maar zo’n begrip
Aan je post aantallen ben je geen newbie![]()
![]()
Ja als ze nog op school zitten gaat het een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 18 december 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik echt heel veel moeite mee gehad. Ik was zo anders gewend.
Misschien komt het ook omdat je geen kinderen meer naar school en naar vriendjes hoefde te brengen toen ik hier kwam wonen. Dan kom je toch minder snel met mensen in contactThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zing je die dan ook echt uit volle borst mee?quote:Op woensdag 18 december 2024 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoveel liedjes heb ik al gezongen voordat ik naar werk ga![]()
20 jaar al lid zie ikquote:Op woensdag 18 december 2024 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen FOK! newbie
Soms wel. Ik zing ook het liefst op automatische piloot mee tijdens het werkenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zing je die dan ook echt uit volle borst mee?Trotste mama van Ambar
Dan hoop ik voor je collega's dat je vaak thuiswerktquote:Op woensdag 18 december 2024 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms wel. Ik zing ook het liefst op automatische piloot mee tijdens het werken![]()
![]()
Ja en dan had ik nog de pech in een wijk te komen waar mensen vanaf het begin woonden, dus allemaal ouderen,quote:Op woensdag 18 december 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja als ze nog op school zitten gaat het een stuk makkelijker
Nu hoor ik bij de ouderenzo kan het gaan.
Heb wel contact gehad met wat ouderen, maar die zijn ondertussen allemaal al overleden.
En met dat jonge grut krijg je bijna geen contact, druk druk drukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig heb je ons nogquote:Op woensdag 18 december 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan had ik nog de pech in een wijk te komen waar mensen vanaf het begin woonden, dus allemaal ouderen,
Heb wel contact gehad met wat ouderen, maar die zijn ondertussen allemaal al overleden.
En met dat jonge grut krijg je bijna geen contact, druk druk druk![]()
![]()
Ik ga even wat opschrijven, zodat ik het goed verwoord.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb ook nog een kerstpakketbon liggen die ik kan ruilen voor een cadeaubon van boekbladkado of boeken.nl/brunaTrotste mama van Ambar
2xjustinbolk.
Ik vind dat deze bolk dubbel veel punten waard is
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vanavond even kijken, kan wel een aantal nieuwe boeken gebruiken
Trotste mama van Ambar
Die hebben vaak ook nog een vriendengroep waar ze nog een klein beetje tijd voor hebbenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan had ik nog de pech in een wijk te komen waar mensen vanaf het begin woonden, dus allemaal ouderen,
En met dat jonge grut krijg je bijna geen contact, druk druk druk
En de rest is voor werk en eigen invullingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij-wilde-door-mij-gebolkt-worden-bolk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
snap-ik-ook-wel-bolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh mooiquote:Op woensdag 18 december 2024 10:03 schreef ToT het volgende:
Zo, de boekenkast wordt vandaag ook opgehaald!Mooie opruiming hier!
![]()
![]()
Oh, vergeet ik de bolletjes uit de oven te halen. 🤦♂️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ik heb toch liever persoonlijk contact dan dat viralequote:
Persoonlijk leer je de mens kennen, hier zit men anoniem en kan men zich heel anders voordoenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3e kerstdagquote:Op woensdag 18 december 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik heb toch liever persoonlijk contact dan dat virale
Persoonlijk leer je de mens kennen, hier zit men anoniem en kan men zich heel anders voordoen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, vergeet ik de bolletjes uit de oven te halen. 🤦♂️![]()
![]()
* gebrokenglas neemt met graagte een lekkere knapperige ToTBolkbolletje![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas pakt de koffie over van JustinK![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijke koffie, dankjewel.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja klopt, de tijd dat je in een wijk kwam wonen en je je voor ging stellen bij de buren is voorbij.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben vaak ook nog een vriendengroep waar ze nog een klein beetje tijd voor hebben
En de rest is voor werk en eigen invulling
Ik vind het wel jammer eigenlijk.
Heb in het verleden altijd leuke buren gehad, spelletjes avonden, geld in zetten en als er genoeg in de pot zat samen uit eten of naar de biosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Justin weet wel wat lekkere koffie is zeg, heerlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier in de straat is er ook nauwelijks onderling contact. Met een paar mensen kun je nog wel ff een babbeltje maken op straat, maar that's it.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, de tijd dat je in een wijk kwam wonen en je je voor ging stellen bij de buren is voorbij.
Ik vind het wel jammer eigenlijk.
Heb in het verleden altijd leuke buren gehad, spelletjes avonden, geld in zetten en als er genoeg in de pot zat samen uit eten of naar de bios![]()
Ja ikke welquote:![]()
![]()
Echt jammer. Ben blij andere tijden meegemaakt te hebbenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de straat is er ook nauwelijks onderling contact. Met een paar mensen kun je nog wel ff een babbeltje maken op straat, maar that's it.
Men stond toen ook altijd voor elkaar klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk seintje well
In dit Seintje ziet u of uw termijnbedrag nog past bij uw verbruik voor het adres ***************. Zo voorkomen we samen verrassingen op uw jaarafrekening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 18 december 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Leuk seintje well
In dit Seintje ziet u of uw termijnbedrag nog past bij uw verbruik voor het adres ***************. Zo voorkomen we samen verrassingen op uw jaarafrekening.Had je eerder moeten verlagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is nogal een verschil.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En het woord "verrassingen" is goed gespeld!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee doe ik nooit, laat het altijd zo staan.quote:
Verlaag ik dan gaat het toch op
En zo spaar ik en kan ik weer wat nieuws in het huis kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je spaart wel zonder rente danquote:Op woensdag 18 december 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee doe ik nooit, laat het altijd zo staan.
En zo spaar ik en kan ik weer wat nieuws in het huis kopen![]()
En heb ik niets nodig, dan kan ik zo bedrag wel laten staan.
Maar verlaag ik het bedrag dan gaat het opgemerkt toch op aan boodschappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat beetje rente legt ook geen windeieren op dat bedragquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb mijn maandbedrag ook een tikje te hoog staan. Altijd leuker om terug te krijgen dan te moeten bijbetalen.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee doe ik nooit, laat het altijd zo staan.
En zo spaar ik en kan ik weer wat nieuws in het huis kopenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja zo denk ik ook. Mijn weduwe pensioen was nooit hoog, en dan was dit natuurlijk een mooi zakcentje om iets te kunnen doen. Anders had ik de dingen die ik nu heb kunnen doen nooit kunnen doenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb mijn maandbedrag ook een tikje te hoog staan. Altijd leuker om terug te krijgen dan te moeten bijbetalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zo bolkt hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas bolkt dotAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ALtijd weer die GG he
Ga eens aan het werkkkkkkk
Koekiequote:Op woensdag 18 december 2024 10:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Halllooo schatjes en @:Gebrokenglas in het bijzonder![]()
![]()
Sinds gisteren een dipje (fysiek). Heel moe, ijskoud en duizelig als ik opsta dan ook misselijk. Word straks gebeld door de kliniek wat te doen. Lig al sinds 19.00 uur in bedquote:![]()
Ow Koekie toch, beterschapquote:Op woensdag 18 december 2024 10:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sinds gisteren een dipje (fysiek). Heel moe, ijskoud en duizelig als ik opsta dan ook misselijk. Word straks gebeld door de kliniek wat te doen. Lig al sinds 19.00 uur in bed![]()
![]()
Hey Koekiequote:Op woensdag 18 december 2024 10:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Halllooo schatjes en @:Gebrokenglas in het bijzonder
quote:Op woensdag 18 december 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Leuk seintje well
In dit Seintje ziet u of uw termijnbedrag nog past bij uw verbruik voor het adres ***************. Zo voorkomen we samen verrassingen op uw jaarafrekening.Ik heb m'n maandbedrag hier ook achterlijk hoog zitten, maar ik ben van een ultra geïsoleerd huis uit 2004 naar een monumentaal pand met energielabel F gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch merk ik dat ik afgelopen maand maar half zo veel aan energie gebruikt heb als wat ik per maand betaal.
Gemiddeld over het jaar betaal ik nu dus echt fors teveel.![]()
Wat een verassing he!quote:Op woensdag 18 december 2024 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
En het woord "verrassingen" is goed gespeld!![]()
![]()
Ach wat vervelend te horen. Krijg je wel genoeg voedingsstoffen binnen?quote:Op woensdag 18 december 2024 10:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sinds gisteren een dipje (fysiek). Heel moe, ijskoud en duizelig als ik opsta dan ook misselijk. Word straks gebeld door de kliniek wat te doen. Lig al sinds 19.00 uur in bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 18 december 2024 10:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Halllooo schatjes en @:Gebrokenglas in het bijzonderMoi!
![]()
De koude dagen komen er nog aan, en in februari stijgen de prijzen van stroom en gas weer helaasquote:Op woensdag 18 december 2024 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb m'n maandbedrag hier ook achterlijk hoog zitten, maar ik ben van een ultra geïsoleerd huis uit 2004 naar een monumentaal pand met energielabel F gegaan.
Toch merk ik dat ik afgelopen maand maar half zo veel aan energie gebruikt heb als wat ik per maand betaal.
Gemiddeld over het jaar betaal ik nu dus echt fors teveel.
IK laat het lekker zo staan dan kom ik ook niet voor verrassingen te staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik woon in een hele lange straat maar met degene die in ons buurtje wonen hebben we contactquote:Op woensdag 18 december 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de straat is er ook nauwelijks onderling contact. Met een paar mensen kun je nog wel ff een babbeltje maken op straat, maar that's it.
En een buurt bbq
Moet zeggen dat sowieso hier de sociale controle nog wel bestaat
En dat kun je vreselijk vinden of heel fijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Komt wel weer hoor denk dat het allequote:nee denk dat dit precies het probleem is.. afgelopen dagen enorm druk geweest met van alles en voeding is daar denk ik bij ingeschotenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach wat vervelend te horen. Krijg je wel genoeg voedingsstoffen binnen?![]()
Ik neem elke dag toch een multivitamine pilTrotste mama van Ambar
Daar moet je nu wel goed opletten Koeksterquote:Op woensdag 18 december 2024 10:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Komt wel weer hoor denk dat het alle
[..]
nee denk dat dit precies het probleem is.. afgelopen dagen enorm druk geweest met van alles en voeding is daar denk ik bij ingeschoten
Zelfzorg![]()
Jussie IS tofquote:Op woensdag 18 december 2024 10:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor hij doet gewoon tof![]()
Ja dat is nog wel een leerprocesquote:Op woensdag 18 december 2024 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar moet je nu wel goed opletten Koekster
Zelfzorg![]()
![]()
Je bent zelf tofquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh neequote:Op woensdag 18 december 2024 10:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed, lekker rustig. Zo mijn spullen weer inpakken
Trotste mama van Ambar
Was je ook weg weg?quote:Op woensdag 18 december 2024 10:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed, lekker rustig. Zo mijn spullen weer inpakken![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 18 december 2024 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zijn meningsverschillen over![]()
Benieuwd wel wanneer de zon weer gaat schijnen in Nederland
Trotste mama van Ambar
Aprilquote:Op woensdag 18 december 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wel wanneer de zon weer gaat schijnen in Nederland![]()
![]()
Ik zit in buiten in de zon te ontbijtenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wel wanneer de zon weer gaat schijnen in Nederland![]()
![]()
Geert belooft wel meerquote:Op woensdag 18 december 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is niet wat Geert beloofd had![]()
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 18 december 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zit in buiten in de zon te ontbijtenTrotste mama van Ambar
Hij is weer eens tegengewerkt door Timmerfransjequote:Op woensdag 18 december 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is niet wat Geert beloofd had![]()
Lekker genieten!quote:Op woensdag 18 december 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zit in buiten in de zon te ontbijten![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 10:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Potato!![]()
Ben je inmiddels al een gebakken aardappeltje geworden?ben verbrand
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2024 10:55:04 ]![]()
Monsterkoekiequote:Op woensdag 18 december 2024 10:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Halllooo schatjes en @:Gebrokenglas in het bijzonderGoedemorgen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, goed. Hoe is het met u?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die ja!quote:Op woensdag 18 december 2024 11:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh dan dat andere grote uitsteeksel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: