SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zat er op te wachten![]()
Morguh Justin, heer Bolkking
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik kwam precies op tijd binnenvallenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Je zat er op te wachten![]()
Morguh Justin, heer Bolkking![]()
Moguh Dot![]()
![]()
Wat een toeval. Ik had niet eens door dat het alweer zover wasquote:Op woensdag 18 december 2024 08:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kwam precies op tijd binnenvallen![]()
Moguh Dot
Zoals gebruikelijkquote:Op woensdag 18 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een toeval. Ik had niet eens door dat het alweer zover was![]()
![]()
Oh wat jammer marioquote:Op woensdag 18 december 2024 08:05 schreef mario390 het volgende:
bij de halffinale vannacht moest zij gaan, werd nur 4te![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat was jou lievings bewoonster?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:05 schreef mario390 het volgende:
bij de halffinale vannacht moest zij gaan, werd nur 4te![]()
![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker in februari weer verhoging stroom en gas. Het houdt nooit meer op lijkt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja morgen is sowiezo finale, en ik ben in laibach morgenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was jou lievings bewoonster?![]()
Oeps, dan kan je de finale niet zien.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja morgen is sowiezo finale, en ik ben in laibach morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het ook niet erg dat je er morgen niet bentquote:Op woensdag 18 december 2024 08:15 schreef mario390 het volgende:
is me zo wat van egal,zij is niet meer in huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben 2 dagen afspraakloos op werk. Ik weet niet wat ik moet doenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
De meeste die hier zitten 'werken'quote:
Bolken is hard werken hoorquote:Op woensdag 18 december 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste die hier zitten 'werken'![]()
![]()
Zou kunnen maar ook wel erg saai om dat 2 dagen te doen zonder doel verder.quote:Trotste mama van Ambar
Ach ja... Hoe was de kerstborrel?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ook wel erg saai om dat 2 dagen te doen zonder doel verder.![]()
Wel gezellig en leuk. Er was karaoke dat ik een groot succes was totdat mensen teveel hadden gedronken en smakeloze liedjes gingen zingen/schreeuwen.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach ja... Hoe was de kerstborrel?
Er was stamppottenbuffet of nouja stamppot de aardappels dropen bijna van je bord af.
Ik heb die 2 uurtje nog wel plezier gehad.Trotste mama van Ambar
Had je weer teveel wijn op ja?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel gezellig en leuk. Er was karaoke dat ik een groot succes was totdat mensen teveel hadden gedronken en smakeloze liedjes gingen zingen/schreeuwen.
Er was stamppottenbuffet of nouja stamppot de aardappels dropen bijna van je bord af.
Ik heb die 2 uurtje nog wel plezier gehad.![]()
Maar mooi dat je plezier hebt gehad!![]()
![]()
Jawel!quote:Op woensdag 18 december 2024 08:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker wel. Met jou ook? Lekker geslapen?Langzaam maar zeker gaat het steeds beter!
En ik heb goed geslapen, ja!Mini-ToT wil tegenwoordig dat zijn haar plat zit dus heb ik gisteren een soort wax gekocht.
Ehhhh....te veel gekloot!Spul wordt keihard!
![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je weer teveel wijn op ja?![]()
Maar mooi dat je plezier hebt gehad!Trotste mama van Ambar
Naar de kapperquote:Op woensdag 18 december 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Langzaam maar zeker gaat het steeds beter!
En ik heb goed geslapen, ja!Mini-ToT wil tegenwoordig dat zijn haar plat zit dus heb ik gisteren een soort wax gekocht.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow ja dan goede gel kopenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe hij is een paar weken geleden nog geweest!
Ah mooi manquote:Op woensdag 18 december 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Langzaam maar zeker gaat het steeds beter!
![]()
En ik moet nu aan een bekende scène uit een film denken![]()
![]()
Home alonequote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah mooi man![]()
En ik moet nu aan een bekende scène uit een film denken
Jij dan?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan kan jij je nog wel vertonen op werkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bijna!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh ja. Loop ik veel punten achter? Even kijken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mensen weten standaard dat ik gek en raar ben, dusquote:Op woensdag 18 december 2024 08:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan kan jij je nog wel vertonen op werk
Trotste mama van Ambar
Ohjee, dat is niet goed.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben in de war.
Vanmiddag psychotherapie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O, ik sta nog boven @greysbones
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Herkenbaar welquote:Op woensdag 18 december 2024 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen weten standaard dat ik gek en raar ben, dus![]()
![]()
Justin is altijd representatiefquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolkpresentatiefquote:Op woensdag 18 december 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin is altijd representatief![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 08:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bijna!Mini is geen meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slijmbalquote:Op woensdag 18 december 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin is altijd representatief![]()
Ja, ook. Jij bent zo'n beetje het gezicht van DTS.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent raarrrrquote:Op woensdag 18 december 2024 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel aan die scene denken
@MizzezAmy![]()
Nouquote:Op woensdag 18 december 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook. Jij bent zo'n beetje het gezicht van DTS.
Ik vind Jus heel lief en echt een top bolker
Maar dat is toch echt teveel eer
Zoveel users hier die je daar enorm te kort mee doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oeh.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Zoveel users hier die je daar enorm te kort mee doet
Dan neem ik dat terug.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga je dan op Foequote:Op woensdag 18 december 2024 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig ook niet eens meer aardig zijn![]()
Eens, ik ben er de laatste tijd misschien vaak, maar daar is alles wel mee gezegdquote:Op woensdag 18 december 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Zoveel users hier die je daar enorm te kort mee doet![]()
![]()
Nou niet allesquote:Op woensdag 18 december 2024 09:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eens, ik ben er de laatste tijd misschien vaak, maar daar is alles wel mee gezegd
Want naast dat je een volhardende bolker bent
Doe je het ook in stijl
Je bent niet of amper gemeen
Bijna altijd vrolijk
En zover ik heb kunnen ontdekken bolk je iedereen de moeder , vriend of vijandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar is niet iedereen het mee eensquote:Op woensdag 18 december 2024 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou niet alles
Want naast dat je een volhardende bolker bent
Doe je het ook in stijl
Je bent niet of amper gemeen
Bijna altijd vrolijk
En zover ik heb kunnen ontdekken bolk je iedereen de moeder , vriend of vijand![]()
![]()
Daar bestaat een prachtig Engels woord voor Confirmation biasquote:Op woensdag 18 december 2024 09:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het mee eensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is ten strengste verbotenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig ook niet eens meer aardig zijnTrotste mama van Ambar
Well spokenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar bestaat een prachtig Engels woord voor Confirmation bias![]()
![]()
Wie nietquote:Op woensdag 18 december 2024 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb inderdaad last van mensenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neequote:Op woensdag 18 december 2024 09:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag ik dan ook niet stiekem zeggen dat ik het fijn vind dat je er bent?Trotste mama van Ambar
Doe niet zo eng !quote:Op woensdag 18 december 2024 09:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag ik dan ook niet stiekem zeggen dat ik het fijn vind dat je er bent?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er schijnen mensen te bestaan die houden van andere mensen enzo? Die er graag bij in de buurt zijn? Die voor de lol andere mensen opzoeken enzo?quote:Trotste mama van Ambar
* gebrokenglas haakt even af.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan best een paar uur sociaal doenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te bestaan die houden van andere mensen enzo? Die er graag bij in de buurt zijn? Die voor de lol andere mensen opzoeken enzo?
Maar gelieve niet te lang
Ik ben blij dat ik straks 2 weken lekker in mijn eigen bubbel mag levenTrotste mama van Ambar
Ja soms kan het wel evenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan best een paar uur sociaal doen
Maar gelieve niet te lang![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: