SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sorry
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Deze man, altijd door slotje heen posten die @Fogel Kansloos! Maar deed ik ook altijd![]()
En ja ik kijk inderdaad ook alleen naar tickets en zie dan wel wat ik doe waar ik heen vliegIk ga echt niet op een charter vlucht zitten om naar een hotel gebracht te worden dat misschien ook kut is.
Lach met een schone bips![]()
Droge banaan is wel stroef.quote:I'm surrounded by morons!
Waar is je ‘thuishonk’ op dit moment? Nederland?quote:Op woensdag 18 december 2024 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Deze man, altijd door slotje heen posten die @:Fogel Kansloos! Maar deed ik ook altijd![]()
En ja ik kijk inderdaad ook alleen naar tickets en zie dan wel wat ik doe waar ik heen vliegIk ga echt niet op een charter vlucht zitten om naar een hotel gebracht te worden dat misschien ook kut is.
Mijn een na laatste vakantie was een TUI all inclusivequote:Op dinsdag 17 december 2024 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mee eens 1800 is wat gortig voor premium eco. Met Turkish kan je met enige regelmaat ticket in business vinden voor rond de 1500.
Wat anderen betalen voor een TUI-achtige all-inclusive vakantie vind ik niet zo spannend eigenlijk.wel voor het eerst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja man, kan nog niet weg. Moeders in verzorgingshuis en die laat ik niet alleen achter. Is toch mijn moeke, maar als dat achter de rug is, wat eigenlijk de hele medische staf gedacht had nu al lang zo ver te zijn vertrek ik. Ook al herkent ze me al een poosje niet meer, en eet bijna niks meer. Dat was een belofte die ik ooit aan mijn vader gemaakt heb voor hij stierf. Ik blijf bij ma.quote:Op woensdag 18 december 2024 00:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar is je ‘thuishonk’ op dit moment? Nederland?Lach met een schone bips![]()
als je loodje maar vastzitquote:Op woensdag 18 december 2024 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
straks knapt mijn worstenvelletje nog![]()
![]()
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 18 december 2024 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn een na laatste vakantie was een TUI all inclusivewel voor het eerst
Zelf ook gedaan (al was dat kras ofzo). Was uitsluitend bedoeld als reactie dat het niks boeit wat anderen betalen voor iets anders.Nobelquote:Op woensdag 18 december 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja man, kan nog niet weg. Moeders in verzorgingshuis en die laat ik niet alleen achter. Is toch mijn moeke, maar als dat achter de rug is, wat eigenlijk de hele medische staf gedacht had nu al lang zo ver te zijn vertrek ik. Ook al herkent ze me al een poosje niet meer, en eet bijna niks meer. Dat was een belofte die ik ooit aan mijn vader gemaakt heb voor hij stierf. Ik blijf bij ma.
oh was bij mij idd ook kras, bestaat nu niet meer dacht ik, in een week bijna alle canarische eilanden en madeira gezien dat is wel voordeel van zo'n all-inclusive cruisequote:Op woensdag 18 december 2024 00:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor
Zelf ook gedaan (al was dat kras ofzo). Was uitsluitend bedoeld als reactie dat het niks boeit wat anderen betalen voor iets anders.
[..]
NobelUw ADH vitamine Worst
Deze man hequote:Op woensdag 18 december 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja man, kan nog niet weg. Moeders in verzorgingshuis en die laat ik niet alleen achter. Is toch mijn moeke, maar als dat achter de rug is, wat eigenlijk de hele medische staf gedacht had nu al lang zo ver te zijn vertrek ik. Ook al herkent ze me al een poosje niet meer, en eet bijna niks meer. Dat was een belofte die ik ooit aan mijn vader gemaakt heb voor hij stierf. Ik blijf bij ma.![]()
![]()
Serieus? Dat lijkt me echt helemaal niks. Tenzij vissersschip die voor ankers gaat boven wrakken om te vissen. Paar keer gedaan, ook 24u trips. Dat was mooi, vooral wanneer lui zeeziek werden om er dan langs te gaan staan met broodje gehaktbalquote:
maar wel willen?quote:Op woensdag 18 december 2024 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit gedaan
Nooit in verdiept![]()
ASOT Year mix staat al online door iemand anders, ik kan deze donderdag wel overslaan, gaan ze exact zelfde uitzenden
Uw ADH vitamine Worst
verdiep dan, je verveelt je tochquote:Op woensdag 18 december 2024 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit gedaan
Nooit in verdieptUw ADH vitamine Worst
Ik ook! Wannee gaan we?quote:I'm surrounded by morons!
Wil gewoon op vakantiequote:Op woensdag 18 december 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? Dat lijkt me echt helemaal niks. Tenzij vissersschip die voor ankers gaat boven wrakken om te vissen. Paar keer gedaan, ook 24u trips. Dat was mooi, vooral wanneer lui zeeziek werden om er dan langs te gaan staan met broodje gehaktbal
En relaxen
♡♡♡♡![]()
Doen!quote:Op woensdag 18 december 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil gewoon op vakantie
En relaxenI'm surrounded by morons!
Doe eens aardigquote:Op woensdag 18 december 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verdiep dan, je verveelt je toch♡♡♡♡![]()
quote:Wallah, in da pocketquote:Op woensdag 18 december 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil gewoon op vakantie
En relaxen
dit is niet onaardig doen, geef je gewoon logische tipquote:
je hoeft je niet steeds aangevallen te voelenUw ADH vitamine Worst
Het is knap hoe jij *aardig advies* zo bot kan laten klinkenquote:Op woensdag 18 december 2024 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit is niet onaardig doen, geef je gewoon logische tip
je hoeft je niet steeds aangevallen te voelen♡♡♡♡![]()
ben gewoon direct, ik verpak het niet in mooie zoete woordjesquote:Op woensdag 18 december 2024 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is knap hoe jij *aardig advies* zo bot kan laten klinkenUw ADH vitamine Worst
Direct kan ook aardigquote:Op woensdag 18 december 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben gewoon direct, ik verpak het niet in mooie zoete woordjes
Anders is het gewoon bot
Nergens voor nodig♡♡♡♡![]()
Nog steeds hoort dit bij je aardige advies?quote:Op woensdag 18 december 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
of je hebt geen wilskracht, dat kan ook he♡♡♡♡![]()
Niet veel mis met Jumbo afbak CiabattaKaas, ui, zoete puntpaprika erop en beetje mosterd.
![]()
Had honger. Maar prima zo.Lach met een schone bips![]()
Combi ken ik niet maar klinkt lekkerquote:Op woensdag 18 december 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Niet veel mis met Jumbo afbak CiabattaKaas, ui, zoete puntpaprika erop en beetje mosterd.
![]()
Had honger. Maar prima zo.♡♡♡♡![]()
Is wel echt lekker.quote:Op woensdag 18 december 2024 00:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Combi ken ik niet maar klinkt lekkerLach met een schone bips![]()
Als je geen wilskracht heb kan ik nog begrip voor. Maar anders is al dat boehoehoe ik verveel me maar ik wil me niet verdiepen klagen om het klagenquote:Op woensdag 18 december 2024 00:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nog steeds hoort dit bij je aardige advies?Uw ADH vitamine Worst
Ik ga ook herhalen als ik ff snel wat klaar wil maken de volgende keerquote:
Hoeren volgend jaar flink omhoog, middenhoer mag het hardst stijgen
Hoerders gaan volgend jaar aanzienlijk meer betalen voor hun huis. Dat geldt voor zowel de vrije sector als de sociale hoer. De middenhoer mag het hardst stijgen, met bijna 8 procent. Dat blijkt uit de nieuwe cijfers voor de maximale hoerverhoging die de Rijksoverheid vaststelt.Uw ADH vitamine Worst
Geen hoersubsidie?quote:Op woensdag 18 december 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Hoerders gaan volgend jaar aanzienlijk meer betalen voor hun huis. Dat geldt voor zowel de vrije sector als de sociale hoer. De middenhoer mag het hardst stijgen, met bijna 8 procent. Dat blijkt uit de nieuwe cijfers voor de maximale hoerverhoging die de Rijksoverheid vaststelt.![]()
Pffff, je liet me schrikken.,,,quote:Op woensdag 18 december 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Hoerders gaan volgend jaar aanzienlijk meer betalen voor hun huis. Dat geldt voor zowel de vrije sector als de sociale hoer. De middenhoer mag het hardst stijgen, met bijna 8 procent. Dat blijkt uit de nieuwe cijfers voor de maximale hoerverhoging die de Rijksoverheid vaststelt.Lach met een schone bips![]()
Kijk dit soort opmerkingen passen goed bij mijn eerdere gedachte over je botheidquote:Op woensdag 18 december 2024 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je geen wilskracht heb kan ik nog begrip voor. Maar anders is al dat boehoehoe ik verveel me maar ik wil me niet verdiepen klagen om het klagen♡♡♡♡![]()
dan vind je mij maar botquote:Op woensdag 18 december 2024 00:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kijk dit soort opmerkingen passen goed bij mijn eerdere gedachte over je botheidUw ADH vitamine Worst
Dit is maar het begin, de huizenbezitter komen er ook aan te geloven hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik ben jan modaal huizenbezitterquote:Op woensdag 18 december 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is maar het begin, de huizenbezitter komen er ook aan te geloven hoor.![]()
![]()
oh shitquote:Op woensdag 18 december 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is maar het begin, de huizenbezitter komen er ook aan te geloven hoor.Uw ADH vitamine Worst
Ja dan ben je dubbel fucked richting 2026/2027 gok ik.... Tenzij we natuurlijk nieuwe verkiezingen krijgen en Frans Timmermans Premier gaat worden, die zal je dubben drie dubbel en van de zijde neuken in elk gaat wat voorradig is in je lichaamquote:Op woensdag 18 december 2024 00:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben jan modaal huizenbezitter
Echt hequote:Op woensdag 18 december 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dan ben je dubbel fucked richting 2026/2027 gok ik.... Tenzij we natuurlijk nieuwe verkiezingen krijgen en Frans Timmermans Premier gaat worden, die zal je dubben drie dubbel en van de zijde neuken in elk gaat wat voorradig is in je lichaam
Als ik nu zie wat iemand met een uitkering (geen haat tegen mensen die het nodig hebben) netto overhoudt en wat ik overhou... tranen in mijn ogen![]()
Lekker sliepequote:Op woensdag 18 december 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wel goed idee trouwens, ik ga ook snurken. Tot een andere dag![]()
Trustenquote:Op woensdag 18 december 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wel goed idee trouwens, ik ga ook snurken. Tot een andere dag
♡♡♡♡![]()
Ik heb de wanhoop al opgegevenquote:Op woensdag 18 december 2024 00:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he
Als ik nu zie wat iemand met een uitkering (geen haat tegen mensen die het nodig hebben) netto overhoudt en wat ik overhou... tranen in mijn ogenDaarom wil ik ook weg
Maar geduld is een schone zaak. En nu
Trustequote:Op woensdag 18 december 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb de wanhoop al opgegevenDaarom wil ik ook weg
Maar geduld is een schone zaak. En nu
![]()
Ik heb toch liever mijn huidige modale inkomen met mijn lage hypotheek dan uitkering of minimumloon en dan haus hoerenUw ADH vitamine Worst
IddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ook maar wat minder werkgerelateerde stress zou fijn zijnquote:Op woensdag 18 december 2024 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb toch liever mijn huidige modale inkomen met mijn lage hypotheek dan uitkering of minimumloon![]()
ik had meer stress toen ik in de schoolbanken zat en in de uitkeringquote:Op woensdag 18 december 2024 00:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ook maar wat minder werkgerelateerde stress zou fijn zijnUw ADH vitamine Worst
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario lijkt me wel iemand die cum tributes geeft op die plaatjes en dan op een anonieme twitter plaatstUw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Foto’s mensen of…?quote:Op woensdag 18 december 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
Mario lijkt me wel iemand die cum tributes geeft op die plaatjes en dan op een anonieme twitter platstProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dat is ganz schlecht van jou, ik dacht we zijn kumpelquote:Op woensdag 18 december 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
Mario lijkt me wel iemand die cum tributes geeft op die plaatjes en dan op een anonieme twitter plaatst![]()
grapje manquote:Op woensdag 18 december 2024 01:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is ganz schlecht van jou, ik dacht we zijn kumpelUw ADH vitamine Worst
Gelukkig wel gewonnenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 18 december 2024 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
vermakelijk avondje wel gehad hierProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik hoor na zes dagen rust opeens weer tv geluiden van beneden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
echt heel hard of toch minder hardquote:Op woensdag 18 december 2024 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoor na zes dagen rust opeens weer tv geluiden van beneden.Uw ADH vitamine Worst
je weet waarom je 4te bent, wegen je dome mondwerkquote:Op woensdag 18 december 2024 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoor na zes dagen rust opeens weer tv geluiden van beneden.![]()
mondwerk, dat is pijpenquote:Op woensdag 18 december 2024 01:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet waarom je 4te bent, wegen je dome mondwerk
Uw ADH vitamine Worst
Nog niet heel hard gelukkig.quote:Op woensdag 18 december 2024 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt heel hard of toch minder hardThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat lul jij dan.quote:Op woensdag 18 december 2024 01:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet waarom je 4te bent, wegen je dome mondwerkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geluid valt nog mee gelukkig maar weet inmiddels hoe het gaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was Hemaquote:Op woensdag 18 december 2024 02:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ij over wat ik met mijn fotos doeschele
R.I.P DTS.![]()
@mario390 dat zie je tochquote:Op woensdag 18 december 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
Mario lijkt me wel iemand die cum tributes geeft op die plaatjes en dan op een anonieme twitter plaatst
R.I.P DTS.![]()
HoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kind ziek.quote:Op woensdag 18 december 2024 02:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent wel erg vroeg wakker vandaag.![]()
Ik reageerde daar niet eens op.quote:Op woensdag 18 december 2024 02:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat me boeit zijn je kommentaren after ditThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus hema mag het zeggen en ik krijg de schuldquote:Op woensdag 18 december 2024 02:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat me boeit zijn je kommentaren after ditThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3035 / +190 / +0 / 12100 / 12564
2. FreshFruit / 1160 / +113 / +0 / 2862 / 3381
3. mario390 / 660 / +36 / +10 / 477 / 699
4. Dr.Mikey / 588 / +85 / +15 / 1001 / 1265
5. HappyCharly / 421 / +14 / +1 / 1809 / 2018
6. hemarookworst / 396 / +30 / +15 / 1413 / 1677
7. KillemWieft / 385 / +27 / +27 / 275 / 438
8. AardappelSchotel / 301 / +15 / +9 / 2094 / 2312
9. gebrokenglas / 265 / +0 / +0 / 2038 / 2291
10. greysbones / 217 / +17 / +0 / 2486 / 2617
11. MizzezAmy / 209 / +14 / +0 / 1233 / 1385
12. Pinnenmutske / 169 / +2 / +0 / 819 / 961
13. Lovely / 145 / +19 / +0 / 2150 / 2332
14. _UserName_ / 140 / +35 / +0 / 313 / 373
15. Fogel / 128 / +16 / +7 / 608 / 730
16. ToT / 128 / +9 / +0 / 2353 / 2499
17. loveyoulongtime / 125 / +2 / +1 / 577 / 642
18. kree / 119 / +11 / +0 / 524 / 590
19. Soury / 119 / +0 / +0 / 140 / 185
20. Bally-b / 114 / +0 / +0 / 80 / 107SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
SunneklaasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trustenquote:Op woensdag 18 december 2024 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
Trusten, Hema. Ik ga ook zo pitten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Gezellig
R.I.P DTS.![]()
Waar gaat dit over.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
Trusten, Hema. Ik ga ook zo pitten.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Man manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Man man manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goedemorgen robThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wens u een fijne dag
R.I.P DTS.![]()
Eerst lekker sliepenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
dank u
R.I.P DTS.![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hee bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
leuk item op de FP: social media pas vanaf 15 jaar, ben benieuwd hoe het er uit zal zien tegen de tijd dat die van mij 15 is
D66: Minimumleeftijd van 15 jaar voor social mediaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Houden ze nog geen 15 minuten volDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
niet als je dat nu per direct invoert, maar de generatie die nu wordt geboren zou daar best mee om kunnen gaan denk ik, die hebben immers nog geen social media ervaringTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deden wij ook dus wat dat betreft.. van mij mag dat best omlaag, kunnen ze er eerder mee leren leven
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik kreeg op feestjes ook vanaf mijn 12de al een biertje als ik daar trek in had of sneeuwwitje
Proosten doe je immers alleen met alcoholhoudende drankjes![]()
![]()
Niet met 12, maar ik was 14 ofzo, shandy op verjaardagen.. al werd die verhouding steeds beter naarmate de avond verstreek
ach ja.. ik duik er straks ook nog even in. maar eerst even wachten tot mijn darmen de lading vrijgeven![]()
![]()
lol, ach, heb er 6 uurtjes op zitten, sliep al vrij vroeg. Vanmiddag nog maar ff liggen
Ja ik ook, rond 21u, rond 22u gaan slapen. Eerst 3 uur de kat die van alles omgooide, en om 5 uur de deur die klapperde door de wind
Die loopt aardig uit de laatste dagen idd, al komt DrMikey ook steeds dichterbijTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
uiteindelijk hoop ik top 5 te bereiken deze maand, scheelt dat ik er vaak wel vroeg ben en overdag nog wat kan pakken tegenwoordigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt, ik net zo![]()
Alleen probeer ik vaak nog wel iets van een gesprek te hebben
Klopt, beetje gooien met emoticons en wat hij kijkt en dat is het welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
daarover gesproken, bij jullie code geel vanwege wind.. (niet die van jou)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
die van mij kan overigens ook wel enige props opleveren..quote:Op woensdag 18 december 2024 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
daarover gesproken, bij jullie code geel vanwege wind.. (niet die van jou)
Wij moeten wel vanochtend naar Rotterdam is het dan al geel ?![]()
oei..
Moet mo naar Rotterdam brengen en dan weer terug naar Amsterdam voor vergadering..
Op de terugweg dus last![]()
![]()
Vanaf het einde van de ochtend zijn er in Noord-Holland en in het Waddengebied zware windstoten mogelijk. De zware windstoten kunnen voor overlast zorgen. De zware windstoten houden aan tot halverwege de middag, daarna neemt de wind vrij snel af.
Boven land kunnen er zware windstoten voorkomen tot ongeveer 80 km/uur, vlak aan zee tot ca. 90 km/uur. De wind komt uit een zuidwestelijke richting.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wel wind mee op de terugweg scheelt stroomquote:Op woensdag 18 december 2024 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
Boven land kunnen er zware windstoten voorkomen tot ongeveer 80 km/uur, vlak aan zee tot ca. 90 km/uur. De wind komt uit een zuidwestelijke richting.![]()
![]()
naast het positieve heb je ook wel enig negativiteit nodig anders kloppen de verhoudingen niet..
en zonder positief en negatief brandt het lampje niet![]()
proberen is het sleutelwoord, die toevoeging laat zien dat er ook een negatieve lading in zit.
Wijsheid op de voege morgen
Ongetwijfeld, kan natuurlijk ook niet te lang alleen zitten hier
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kijk dat is nog eens lief. Dank je wel Robquote:Op woensdag 18 december 2024 06:26 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
nog even bakkie voor jou en een voor @:dotteke want die zal zo wel binnenstormen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh UN
Mooi hoor zo echo. Wonderbaarlijk om te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoe dat zich ontwikkelt is heel mooi. Ooit eens een film gezien waar je de ontwikkeling vanaf de bevruchting kon zien heel mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb dan een app die elke dag/week/maand van de zwangerschap volgt maar ook de maanden en eerste jaren erna. Al veel aan gehad wel, langzaam aan een geboorteplan maken, we zijn er lekker op tijd bij zodat de laatste maand / 6 weken alles duidelijk isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3035 / +190 / +0 / 12100 / 12564
2. FreshFruit / 1160 / +113 / +0 / 2862 / 3381
3. mario390 / 688 / +36 / +38 / 481 / 713
4. Dr.Mikey / 646 / +85 / +73 / 1008 / 1280
5. HappyCharly / 421 / +14 / +1 / 1809 / 2018
6. hemarookworst / 397 / +30 / +16 / 1413 / 1678
7. KillemWieft / 393 / +27 / +35 / 275 / 444
8. AardappelSchotel / 303 / +15 / +11 / 2095 / 2315
9. gebrokenglas / 265 / +0 / +0 / 2038 / 2291
10. _UserName_ / 234 / +35 / +94 / 333 / 407
11. greysbones / 217 / +17 / +0 / 2486 / 2617
12. MizzezAmy / 209 / +14 / +0 / 1233 / 1385
13. Pinnenmutske / 169 / +2 / +0 / 819 / 961
14. Lovely / 145 / +19 / +0 / 2150 / 2332
15. Rob / 135 / +0 / +43 / 194 / 245
16. Fogel / 128 / +16 / +7 / 608 / 730
17. ToT / 128 / +9 / +0 / 2353 / 2499
18. loveyoulongtime / 125 / +2 / +1 / 577 / 642
19. kree / 119 / +11 / +0 / 524 / 590
20. Soury / 119 / +0 / +0 / 140 / 185SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
MOrguh Amyquote:
Morguh Marioquote:
Je hebt de smaak weer goed te pakken UNquote:
Olleke bollke DJMO legt een drollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voelt bijna als vanouds idd lolquote:Op woensdag 18 december 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de smaak weer goed te pakken UNTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja je zit er weer helemaal klaar voor.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voelt bijna als vanouds idd lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie is dat ik nu ook langer kan blijven hangen, eerder was het half 8 douchen en naar het werk. Nu is het wachten tot de vrouw wakker is en de bank opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo werkt het, en als je eenmaal hier begint kom je er ook niet meer zo makkelijk vanaf.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
Mooie is dat ik nu ook langer kan blijven hangen, eerder was het half 8 douchen en naar het werk. Nu is het wachten tot de vrouw wakker is en de bank opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OMdat je moest werkenquote:Op woensdag 18 december 2024 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
Heb het toch een flinke tijd zonder gered
Maar zodra je weer kan ben je er toch weer. Het blijft trekken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ff een coronatest aan het doen
De lol was er ook wel ff af moet ik zegen hoor, ik was elke ochtend gewoon bij de pc
Maar goed je bent er weer en hebt de juiste smaak weer te pakken.
En jehebt geluk, het is niet meer zo druk als toen.
Ik kom zelf niet altijd meer zo vroeg dus valt er altijd wel wat te pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee viel me al op dat je laat was idd, ac we gaan eens zien waar ik eindig deze maand
Ik doe het wel, zeker voor de zwakere mensen onder ons.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
Oh daar begin ik niet meer aan, ziek=ziek
Ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik zieke of zwake mensen besmet.
Stel ik heb corona, kom bij jou op bezoek en ik besmet je vrouw nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als ik niet lekker ben komt er geen bezoekquote:Op woensdag 18 december 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het wel, zeker voor de zwakere mensen onder ons.
Ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik zieke of zwake mensen besmet.
Stel ik heb corona, kom bij jou op bezoek en ik besmet je vrouw nu?
En je hebt geluk dat @JustinK ook niet meer zo vroeg is.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
nee viel me al op dat je laat was idd, ac we gaan eens zien waar ik eindig deze maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar je gaat toch naar de winkel, daar lopen ook zwakere mensen rondquote:Op woensdag 18 december 2024 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
als ik niet lekker ben komt er geen bezoek
Maar goed, iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet.
Ik doe het wel voor de medemens.
Blijf dan ook 5 dagen binnen of tot ik niet meer hoest.
Vorige keer ben ik echt 2 weken heel erg ziek geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee want ik blijf binnen zolang ik niet naar buiten hoef.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je gaat toch naar de winkel, daar lopen ook zwakere mensen rond
Maar goed, iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet.
Ik doe het wel voor de medemens.
Blijf dan ook 5 dagen binnen of tot ik niet meer hoest.
Vorige keer ben ik echt 2 weken heel erg ziek geweestTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daarom test ik dus, als ik het niet heb kan ik gewoon boodschappen doen en hoef ik niet binnen te zittenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee want ik blijf binnen zolang ik niet naar buiten hoef.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne dag en geniet lekker van de echo strakkiesquote:Op woensdag 18 december 2024 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
maar nu tijd voor de bank, vrouwlief is wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: