SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sorry
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Deze man, altijd door slotje heen posten die @Fogel Kansloos! Maar deed ik ook altijd![]()
En ja ik kijk inderdaad ook alleen naar tickets en zie dan wel wat ik doe waar ik heen vliegIk ga echt niet op een charter vlucht zitten om naar een hotel gebracht te worden dat misschien ook kut is.
Lach met een schone bips![]()
Droge banaan is wel stroef.quote:I'm surrounded by morons!
Waar is je ‘thuishonk’ op dit moment? Nederland?quote:Op woensdag 18 december 2024 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Deze man, altijd door slotje heen posten die @:Fogel Kansloos! Maar deed ik ook altijd![]()
En ja ik kijk inderdaad ook alleen naar tickets en zie dan wel wat ik doe waar ik heen vliegIk ga echt niet op een charter vlucht zitten om naar een hotel gebracht te worden dat misschien ook kut is.
Mijn een na laatste vakantie was een TUI all inclusivequote:Op dinsdag 17 december 2024 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mee eens 1800 is wat gortig voor premium eco. Met Turkish kan je met enige regelmaat ticket in business vinden voor rond de 1500.
Wat anderen betalen voor een TUI-achtige all-inclusive vakantie vind ik niet zo spannend eigenlijk.wel voor het eerst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja man, kan nog niet weg. Moeders in verzorgingshuis en die laat ik niet alleen achter. Is toch mijn moeke, maar als dat achter de rug is, wat eigenlijk de hele medische staf gedacht had nu al lang zo ver te zijn vertrek ik. Ook al herkent ze me al een poosje niet meer, en eet bijna niks meer. Dat was een belofte die ik ooit aan mijn vader gemaakt heb voor hij stierf. Ik blijf bij ma.quote:Op woensdag 18 december 2024 00:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar is je ‘thuishonk’ op dit moment? Nederland?Lach met een schone bips![]()
als je loodje maar vastzitquote:Op woensdag 18 december 2024 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
straks knapt mijn worstenvelletje nog![]()
![]()
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 18 december 2024 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn een na laatste vakantie was een TUI all inclusivewel voor het eerst
Zelf ook gedaan (al was dat kras ofzo). Was uitsluitend bedoeld als reactie dat het niks boeit wat anderen betalen voor iets anders.Nobelquote:Op woensdag 18 december 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja man, kan nog niet weg. Moeders in verzorgingshuis en die laat ik niet alleen achter. Is toch mijn moeke, maar als dat achter de rug is, wat eigenlijk de hele medische staf gedacht had nu al lang zo ver te zijn vertrek ik. Ook al herkent ze me al een poosje niet meer, en eet bijna niks meer. Dat was een belofte die ik ooit aan mijn vader gemaakt heb voor hij stierf. Ik blijf bij ma.
oh was bij mij idd ook kras, bestaat nu niet meer dacht ik, in een week bijna alle canarische eilanden en madeira gezien dat is wel voordeel van zo'n all-inclusive cruisequote:Op woensdag 18 december 2024 00:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor
Zelf ook gedaan (al was dat kras ofzo). Was uitsluitend bedoeld als reactie dat het niks boeit wat anderen betalen voor iets anders.
[..]
NobelUw ADH vitamine Worst
Deze man hequote:Op woensdag 18 december 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja man, kan nog niet weg. Moeders in verzorgingshuis en die laat ik niet alleen achter. Is toch mijn moeke, maar als dat achter de rug is, wat eigenlijk de hele medische staf gedacht had nu al lang zo ver te zijn vertrek ik. Ook al herkent ze me al een poosje niet meer, en eet bijna niks meer. Dat was een belofte die ik ooit aan mijn vader gemaakt heb voor hij stierf. Ik blijf bij ma.![]()
![]()
Serieus? Dat lijkt me echt helemaal niks. Tenzij vissersschip die voor ankers gaat boven wrakken om te vissen. Paar keer gedaan, ook 24u trips. Dat was mooi, vooral wanneer lui zeeziek werden om er dan langs te gaan staan met broodje gehaktbalquote:
maar wel willen?quote:Op woensdag 18 december 2024 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit gedaan
Nooit in verdiept![]()
ASOT Year mix staat al online door iemand anders, ik kan deze donderdag wel overslaan, gaan ze exact zelfde uitzenden
Uw ADH vitamine Worst
verdiep dan, je verveelt je tochquote:Op woensdag 18 december 2024 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit gedaan
Nooit in verdieptUw ADH vitamine Worst
Ik ook! Wannee gaan we?quote:I'm surrounded by morons!
Wil gewoon op vakantiequote:Op woensdag 18 december 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? Dat lijkt me echt helemaal niks. Tenzij vissersschip die voor ankers gaat boven wrakken om te vissen. Paar keer gedaan, ook 24u trips. Dat was mooi, vooral wanneer lui zeeziek werden om er dan langs te gaan staan met broodje gehaktbal
En relaxen
♡♡♡♡![]()
Doen!quote:Op woensdag 18 december 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil gewoon op vakantie
En relaxenI'm surrounded by morons!
Doe eens aardigquote:Op woensdag 18 december 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verdiep dan, je verveelt je toch♡♡♡♡![]()
quote:Wallah, in da pocketquote:Op woensdag 18 december 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil gewoon op vakantie
En relaxen
dit is niet onaardig doen, geef je gewoon logische tipquote:
je hoeft je niet steeds aangevallen te voelenUw ADH vitamine Worst
Het is knap hoe jij *aardig advies* zo bot kan laten klinkenquote:Op woensdag 18 december 2024 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit is niet onaardig doen, geef je gewoon logische tip
je hoeft je niet steeds aangevallen te voelen♡♡♡♡![]()
ben gewoon direct, ik verpak het niet in mooie zoete woordjesquote:Op woensdag 18 december 2024 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is knap hoe jij *aardig advies* zo bot kan laten klinkenUw ADH vitamine Worst
Direct kan ook aardigquote:Op woensdag 18 december 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben gewoon direct, ik verpak het niet in mooie zoete woordjes
Anders is het gewoon bot
Nergens voor nodig♡♡♡♡![]()
Nog steeds hoort dit bij je aardige advies?quote:Op woensdag 18 december 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
of je hebt geen wilskracht, dat kan ook he♡♡♡♡![]()
Niet veel mis met Jumbo afbak CiabattaKaas, ui, zoete puntpaprika erop en beetje mosterd.
![]()
Had honger. Maar prima zo.Lach met een schone bips![]()
Combi ken ik niet maar klinkt lekkerquote:Op woensdag 18 december 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Niet veel mis met Jumbo afbak CiabattaKaas, ui, zoete puntpaprika erop en beetje mosterd.
![]()
Had honger. Maar prima zo.♡♡♡♡![]()
Is wel echt lekker.quote:Op woensdag 18 december 2024 00:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Combi ken ik niet maar klinkt lekkerLach met een schone bips![]()
Als je geen wilskracht heb kan ik nog begrip voor. Maar anders is al dat boehoehoe ik verveel me maar ik wil me niet verdiepen klagen om het klagenquote:Op woensdag 18 december 2024 00:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nog steeds hoort dit bij je aardige advies?Uw ADH vitamine Worst
Ik ga ook herhalen als ik ff snel wat klaar wil maken de volgende keerquote:
Hoeren volgend jaar flink omhoog, middenhoer mag het hardst stijgen
Hoerders gaan volgend jaar aanzienlijk meer betalen voor hun huis. Dat geldt voor zowel de vrije sector als de sociale hoer. De middenhoer mag het hardst stijgen, met bijna 8 procent. Dat blijkt uit de nieuwe cijfers voor de maximale hoerverhoging die de Rijksoverheid vaststelt.Uw ADH vitamine Worst
Geen hoersubsidie?quote:Op woensdag 18 december 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Hoerders gaan volgend jaar aanzienlijk meer betalen voor hun huis. Dat geldt voor zowel de vrije sector als de sociale hoer. De middenhoer mag het hardst stijgen, met bijna 8 procent. Dat blijkt uit de nieuwe cijfers voor de maximale hoerverhoging die de Rijksoverheid vaststelt.![]()
Pffff, je liet me schrikken.,,,quote:Op woensdag 18 december 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Hoerders gaan volgend jaar aanzienlijk meer betalen voor hun huis. Dat geldt voor zowel de vrije sector als de sociale hoer. De middenhoer mag het hardst stijgen, met bijna 8 procent. Dat blijkt uit de nieuwe cijfers voor de maximale hoerverhoging die de Rijksoverheid vaststelt.Lach met een schone bips![]()
Kijk dit soort opmerkingen passen goed bij mijn eerdere gedachte over je botheidquote:Op woensdag 18 december 2024 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je geen wilskracht heb kan ik nog begrip voor. Maar anders is al dat boehoehoe ik verveel me maar ik wil me niet verdiepen klagen om het klagen♡♡♡♡![]()
dan vind je mij maar botquote:Op woensdag 18 december 2024 00:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kijk dit soort opmerkingen passen goed bij mijn eerdere gedachte over je botheidUw ADH vitamine Worst
Dit is maar het begin, de huizenbezitter komen er ook aan te geloven hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik ben jan modaal huizenbezitterquote:Op woensdag 18 december 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is maar het begin, de huizenbezitter komen er ook aan te geloven hoor.![]()
![]()
oh shitquote:Op woensdag 18 december 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is maar het begin, de huizenbezitter komen er ook aan te geloven hoor.Uw ADH vitamine Worst
Ja dan ben je dubbel fucked richting 2026/2027 gok ik.... Tenzij we natuurlijk nieuwe verkiezingen krijgen en Frans Timmermans Premier gaat worden, die zal je dubben drie dubbel en van de zijde neuken in elk gaat wat voorradig is in je lichaamquote:Op woensdag 18 december 2024 00:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben jan modaal huizenbezitter
Echt hequote:Op woensdag 18 december 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dan ben je dubbel fucked richting 2026/2027 gok ik.... Tenzij we natuurlijk nieuwe verkiezingen krijgen en Frans Timmermans Premier gaat worden, die zal je dubben drie dubbel en van de zijde neuken in elk gaat wat voorradig is in je lichaam
Als ik nu zie wat iemand met een uitkering (geen haat tegen mensen die het nodig hebben) netto overhoudt en wat ik overhou... tranen in mijn ogen![]()
Lekker sliepequote:Op woensdag 18 december 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wel goed idee trouwens, ik ga ook snurken. Tot een andere dag![]()
Trustenquote:Op woensdag 18 december 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wel goed idee trouwens, ik ga ook snurken. Tot een andere dag
♡♡♡♡![]()
Ik heb de wanhoop al opgegevenquote:Op woensdag 18 december 2024 00:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he
Als ik nu zie wat iemand met een uitkering (geen haat tegen mensen die het nodig hebben) netto overhoudt en wat ik overhou... tranen in mijn ogenDaarom wil ik ook weg
Maar geduld is een schone zaak. En nu
Trustequote:Op woensdag 18 december 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb de wanhoop al opgegevenDaarom wil ik ook weg
Maar geduld is een schone zaak. En nu
![]()
Ik heb toch liever mijn huidige modale inkomen met mijn lage hypotheek dan uitkering of minimumloon en dan haus hoerenUw ADH vitamine Worst
IddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ook maar wat minder werkgerelateerde stress zou fijn zijnquote:Op woensdag 18 december 2024 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb toch liever mijn huidige modale inkomen met mijn lage hypotheek dan uitkering of minimumloon![]()
ik had meer stress toen ik in de schoolbanken zat en in de uitkeringquote:Op woensdag 18 december 2024 00:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ook maar wat minder werkgerelateerde stress zou fijn zijnUw ADH vitamine Worst
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario lijkt me wel iemand die cum tributes geeft op die plaatjes en dan op een anonieme twitter plaatstUw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Foto’s mensen of…?quote:Op woensdag 18 december 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
Mario lijkt me wel iemand die cum tributes geeft op die plaatjes en dan op een anonieme twitter platstProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dat is ganz schlecht van jou, ik dacht we zijn kumpelquote:Op woensdag 18 december 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
Mario lijkt me wel iemand die cum tributes geeft op die plaatjes en dan op een anonieme twitter plaatst![]()
grapje manquote:Op woensdag 18 december 2024 01:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is ganz schlecht van jou, ik dacht we zijn kumpelUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: