abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216404071
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Staat allemaal in de bronvermelding
Joh, zeg dan gewoon eerlijk dat het je geen ene reet interesseert wie of wat welke bewering de wereld inslingert maar dat je het ongeacht de betrouwbaarheid van iemand gewoon doorpompt met allerlei stellige conclusies die jou dan toevallig goed uit komen
pi_216404140
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:42 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Joh, zeg dan gewoon eerlijk dat het je geen ene reet interesseert wie of wat welke bewering de wereld inslingert maar dat je het ongeacht de betrouwbaarheid van iemand gewoon doorpompt met allerlei stellige conclusies die jou dan toevallig goed uit komen
Dat kan ik wel zeggen maar dan zou ik niet eerlijk aangezien ik wel op de bronvermelding heb geklikt.
Ik heb eerder de indruk dat jij degene die Rutte aan wilt klagen zwart wilt maken aangezien je met onzin beweringen aan komt zetten over gewonnen zaken die hier geen zak mee te maken hebben.
Als je nou niet inhoudelijk wilt reageren zeg het dan gewoon.
pi_216448513
Eentje uit de ouwe doos

Kissinger on Russia & NATO expansion Dec. 5, 1994 PBS Newshour, with Jack Matlock

Bekijk deze YouTube-video(11.45 over de geopolitieke deal ivm NATO)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_216448531
En nog eentje over de "werkwijzes" van de VS (hier over Cuba - operation Northwoods))

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_216456472
twitter
Omg wat een stelletje debielen hebben wij toch :N

Het wordt meer en meer duidelijk wie er hier écht oorlog wil.
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 07:45:05 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216456485
het zal niet degene zijn die hem daadwerkelijk is gestart zeker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216457163
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 07:42 schreef UncleScorp het volgende:
[ x ]Omg wat een stelletje debielen hebben wij toch :N

Het wordt meer en meer duidelijk wie er hier écht oorlog wil.
Is toch altijd duidelijk geweest, sinds 2013 hebben ze van Oekraine een EU land proberen te maken. De expansiedrift van Obama/Biden/Nuland/EU was toen al zichtbaar. Door de nazi's van AZOV op de pro-EU protesten te laten schieten en dan de Russische President de schuld te geven.

Oekraine is het perfecte far from my bed show om RuSsIaH in een slecht daglicht te zetten, zonder dat het echt verifieerbaar is wat er gebeurt, als USA een dirty bomb dropt in Oekraine zal iedereen richting Putler wijzen.

Journalisten die anders rapporteren of niet pro-EU/Oekraïens worden verbannen van dat mafia land. Denk aan Matilde Kimer of tal van journalisten die niet voldeden aan de oorlogspropaganda en anti-russia gekkigheid.

Ook hier zie je het continue dat de EU zijn rechterarm moet gebruiken om verkiezingsuitslagen te overthrowen. Bang om hen macht kwijt te raken.

De EU is een lachertje, geen enkele zoomer of millennial wil voor deze "leiders" vechten en het leger zal nooit kans hebben, het WOKE leger waar D66 types en von der Leyen over dromen is bij voorbaat kansloos.

Het is ondertussen ook wel duidelijk dat de EU/USA ondanks miljarden geen poot verder komen in Oekraine, er is zelfs geen liveblog op onze staatspropaganda zender NOS en niemand cared om het nieuws wat daar gefabriceerd wordt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_216457254
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 07:45 schreef sp3c het volgende:
het zal niet degene zijn die hem daadwerkelijk is gestart zeker
Of diegene is hem gestart omdat diegene al wist dat ze dat van plan waren en is de oorlog gestart om dat te voorkomen.
pi_216457292
Die George W Bush heeft echt veel ellende in gang gezet.
Gezeik met Rusland en gedonder in het midden oosten.
pi_216457418
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:03 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Of diegene is hem gestart omdat diegene al wist dat ze dat van plan waren en is de oorlog gestart om dat te voorkomen.
Interessante visie.
De opbouw van een heus leger in Oekraine zal hen idd niet ontgaan zijn.

Opmerkelijk dat de EU nog zo'n grote durft opzetten.
pi_216457487
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Interessante visie.

Alles wat nu naar buiten komt was waarschijnlijk al lang bekend in Rusland.
Die hebben betere informatiebronnen dan wij :P
pi_216457559
De Belgen hadden daar al eerder over geschreven.
Daar zijn ze wat eerlijker.
Meer info in de links.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)navo-achtervolgt-en/
quote:
Het zinnetje van de Top van Boekarest in 2008 dat de NAVO achtervolgt en nu een oorlog rond Oekraïne kan uitlokken

Veroorzaakt een belofte aan Oekraïne uit 2008 meer dan 10 jaar later een oorlog tussen Rusland en Oekraïne, waarin ook de NAVO kan worden meegezogen? In de Roemeense hoofdstad Boekarest, in het bombastische paleis van de voormalige dictator Ceasescu, werd toen vastgelegd dat de voormalige Sovjetrepublieken Oekraïne en Georgië "lid zullen worden" van de NAVO - maar zonder concreet tijdspad. Rusland legt nu de dwingende eis op tafel dat de NAVO die belofte inslikt.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)g-oekraine-en-trump/
quote:
Poetin: "Met Trump als president kon 'Oekraïnecrisis' misschien voorkomen zijn"

De crisis met Oekraïne die begin 2022 leidde tot een Russische inval had misschien voorkomen kunnen worden als Donald Trump toen president was geweest. Dat heeft de Russische president Vladimir Poetin althans beweerd op de Russische staatszender. Poetin omschreef er zijn Amerikaanse ambtgenoot ook nog als "pragmatisch" en "intelligent".

"Ik kan alleen maar akkoord gaan met Trump als hij zegt dat als hij president was geweest, als ze hem niet de verkiezingsoverwinning hadden ontnomen in 2020, dat de crisis in Oekraïne zich dan niet had voorgedaan in 2022", aldus Poetin. De Russische president neemt daarmee Trumps ongegronde beweringen over diens zogenaamde verkiezingsoverwinning over.
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 11:20:12 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216457852
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:03 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je denkt dat ze binnen zijn gevallen omdat ze bang waren dat de machtige Oekraïense strijdkrachten naar Moskou op zouden rukken?

Lol
pi_216457872
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Je denkt dat ze binnen zijn gevallen omdat ze bang waren dat de machtige Oekraïense strijdkrachten naar Moskou op zouden rukken?

Lol
Nee dat denk ik niet.
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 11:29:21 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216457913
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:21 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nee dat denk ik niet.
Welke oorlog is er ongeveer voorkomen door deze te starten dan?
pi_216458192
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:29 schreef sp3c het volgende:

[..]
Welke oorlog is er ongeveer voorkomen door deze te starten dan?
De CIA loopt al jaren te donderen in Rusland.
Met name in de Kaukasus, rebellen trainen en bewapenen.
Met als doel Rusland op te delen in kleine deelstaten die minder machtig en makkelijk te beïnvloeden zijn.
Daarom stimuleren Musk en Trump ook politieke partijen die anti EU zijn.
Als Oekraïne NAVO grondgebied wordt dan wordt het voor de USA nog makkelijk om proxy's te steunen en in de zwarte zee heeft Rusland dan helemaal niks meer te vertellen.
Even een false flag en de proxy's kunnen weer een deel van de Russische federatie afsnoepen.
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 12:17:41 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216458246
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 12:11 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De CIA loopt al jaren te donderen in Rusland.
Met name in de Kaukasus, rebellen trainen en bewapenen.
Met als doel Rusland op te delen in kleine deelstaten die minder machtig en makkelijk te beïnvloeden zijn.
Daarom stimuleren Musk en Trump ook politieke partijen die anti EU zijn.
Als Oekraïne NAVO grondgebied wordt dan wordt het voor de USA nog makkelijk om proxy's te steunen en in de zwarte zee heeft Rusland dan helemaal niks meer te vertellen.
Even een false flag en de proxy's kunnen weer een deel van de Russische federatie afsnoepen.
En de oorlog in Oekraïne maakt dit moeilijker denk je?
pi_216458331
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 12:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
En de oorlog in Oekraïne maakt dit moeilijker denk je?
Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat het voor beide partijen niet echt volgens plan gaat.
Of het moeilijk of makkelijker wordt kunnen we pas over discussiëren als de oorlog voorbij is.
pi_216460404
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Interessante visie.

Precies, de opbouw van het leger en Zelensky die in 2021 een decreet heeft ondertekend om de Krim terug te veroveren.
https://www.xandernieuws.(...)orlog-tegen-rusland/
pi_216461504
De Europese film over Putin is uit _O_

Bekijk deze YouTube-video
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216461553
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 15:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Precies, de opbouw van het leger en Zelensky die in 2021 een decreet heeft ondertekend om de Krim terug te veroveren.
https://www.xandernieuws.(...)orlog-tegen-rusland/
Sja dat leger is ondertussen onbestaande. Er was sprake van een oekraiens leger van 800.000 man. Raar dat met de -volgens zelensky- 40.000 slachtoffers ze nu met een tekort aan manschappen.
En de krim veroveren, daar kunnen we ondertussen ook al om gniffelen.
Ah xandernieuws, tijdje geleden dat ik daar op keek. Was op de duur enkel nog religieus getinte berichten.

En dan te bedenken dat dit eenvoudig had opgelost kunnen zijn met de istanbul onderhandelingen :N
pi_216462427
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja dat leger is ondertussen onbestaande. Er was sprake van een oekraiens leger van 800.000 man. Raar dat met de -volgens zelensky- 40.000 slachtoffers ze nu met een tekort aan manschappen.
En de krim veroveren, daar kunnen we ondertussen ook al om gniffelen.
Ah xandernieuws, tijdje geleden dat ik daar op keek. Was op de duur enkel nog religieus getinte berichten.

En dan te bedenken dat dit eenvoudig had opgelost kunnen zijn met de istanbul onderhandelingen :N
De uitkomst van die onderhandelingen was niet gewenst door het VK/VS
Te weinig dood en verderf.
pi_216490701
quote:
Rutte en Amerikanen willen dodelijker NAVO
De Verenigde Staten en NAVO-topman Mark Rutte willen een dodelijker NAVO-bondgenootschap. Dat liet de woordvoerder van de Amerikaanse defensieminister Pete Hegseth weten na diens kennismakingsgesprek met de secretaris-generaal van de alliantie.

De zegsman benadrukte in een verklaring „hun gezamenlijke inzet om een sterker, dodelijker NAVO-bondgenootschap te bouwen”. Ook wezen Hegseth en Rutte in hun eerste telefoontje op het belang van het verhogen van de defensie-uitgaven van de NAVO-leden. Ook moet de capaciteit van de defensie-industrie worden uitgebreid.

„De Verenigde Staten zullen zich onder leiding van president Trump volledig inzetten om deze doelstellingen na te streven gezien de huidige dreigingen”, verzekerde Hegseth, aldus de woordvoerder. Beide leiders spraken af nauw samen te werken en elkaar binnenkort persoonlijk te ontmoeten.
https://www.leidschdagbla(...)r-navo/36764609.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216492990
Lol dodelijkere NAVO ... maw koop zoveel mogelijk wapens in de USA en de EU mag daarna aan zelfvernietiging doen tegen Rusland :Y)

Ze willen ...
- Rusland economisch op de knieen dwingen
- regime change Putin
- Rusland militair verslaan
- Rusland opdelen in kleinere staten
- enz enz

Ik ga nog sneller de lotto winnen
:D
  Moderator vrijdag 31 januari 2025 @ 11:43:05 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216493095
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De uitkomst van die onderhandelingen was niet gewenst door het VK/VS
Te weinig dood en verderf.
Er was überhaupt geen uitkomst, beide partijen kwamen met de ene onrealistische eis na de ander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')