SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Schreeuw niet zo, Tess.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:58 schreef datismijnmening het volgende: HOE KOM IK ERACHTER? WIE SCHAKEL IK IN? WIE IS NU EIGENLIJK MIJN BESTE VRIENDIN?
Je capslock blijft een beetje hangen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
HOE KOM IK ERACHTER? WIE SCHAKEL IK IN? WIE IS NU EIGENLIJK MIJN BESTE VRIENDIN?
gewoon even je geluid uit zetten dat hoor je haar niet meerquote:
Leuk, ik kan dan niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan karaoke zingen met @:datismijnmening
Ik had meer verwacht van jou eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dit jaar 36 boeken gelezen.
Ik nul.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Je klinkt als m'n oma.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht van jou eigenlijk.
ik ga proberen de 30 te halen. ik zit op 26 of 27. Wordt kortdagquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Duntjes?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Het jaar is nog niet voorbij maar de 40 ga ik niet halen.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik ga proberen de 30 te halen. ik zit op 26 of 27. Wordt kortdag
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf Kindle singles misschien, maar dat is valsspelen.
Van die korte verhalen die alleen op Amazon zijn uitgebracht. Ik had er laatst eentje van 29 blz dus eigenlijk telt dat niet als heel boek vind ikquote:
Hey, boek is boek.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf Kindle singles misschien, maar dat is valsspelen.
Ik heb wel een keer geprobeerd om elke week een boek te lezen, maar als het moet, is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, boek is boek.
Anderzijds, dan ligt de lat volgend jaar weer hoger ook.
Ow dat is wel heel weinigquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die korte verhalen die alleen op Amazon zijn uitgebracht. Ik had er laatst eentje van 29 blz dus eigenlijk telt dat niet als heel boek vind ik
Was 'ie wel de moeite waard uiteindelijk?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer geprobeerd om elke week een boek te lezen, maar als het moet, is het niet leuk meer.
Dit voorjaar heb ik twee maanden over een bepaald boek gedaan, daar zit te vertraging
Ja hij was heel goed. Ik kwam er niet zo heel lekker in, maar dat lag aan mij, dus dan leg ik hem net zo lief even weg tot ik even uit de sleur ben. En toen had ik hem vrij vlot uit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was 'ie wel de moeite waard uiteindelijk?
Ik bedoel, mijn teller staat dit jaar op anderhalf, dus eh.
even naar de keuken lopenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde iets opzoeken, maar ik weet niet meer wat. Lekker bezig weer.
Ik postte het en toen schoot het me weer te binnen.quote:
Daar moet ik ook niet aan denken inderdaad, zeker met lezen niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook mensen die gaan plannen wat ze de komende maand willen lezen. Heb ik ook eens geprobeerd, maar dan heb ik net geen zin in die boeken.
ik lees 1 'boek'quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook mensen die gaan plannen wat ze de komende maand willen lezen. Heb ik ook eens geprobeerd, maar dan heb ik net geen zin in die boeken.
Je bent zelf een duntje!quote:
Dat heb ik met koken, als ik voor heel de week ga plannen heb ik trek in hele andere dingen, daarom maar elke dag boodschappen doenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik verslond boekenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:41 schreef Elvi het volgende:
Sinds mn laatste burnout vind ik het echt lastig om me te focussen op een boek of zelfs een tijdschrijft. Het duurt gewoon echt heel lang voor ik een boek uit heb, en vroeger kon ik dagenlang lezen.
Had zeker geen vergunning aangevraagdquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:40 schreef Haags het volgende:
Dochter boos want de gemeente heeft haar hut in het bos gesloopt en verwijderd.
Stel je voor dat kinderen buitenspelen zeg.
Net als je typvaardigheidquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik verslond boeken
Nu lukt een boek lezen nauwelijks. Kan het verhaal niet meer volgen, laat staan er helemaal in op gaan
Zo jammer
Hoop dat het wrrt terugkomt
Ja sat ookquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Net als je typvaardigheid
Neuquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had zeker geen vergunning aangevraagd
Ik spreek vloeiend balliaans, dat van essie valt best meequote:Op dinsdag 17 december 2024 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Net als je typvaardigheid
Vroeger jakkerde ik er ook 100+ blz per dag doorheenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn boek-verslind dagen liggen ook achter me ja.
Ik heb een paar jaar gedaan over In de ban van de ring.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger jakkerde ik er ook 100+ blz per dag doorheenIk deed afgelopen jaar soms drie tot vier weken over een Harry Potter
ik ook wrrtquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik verslond boeken
Nu lukt een boek lezen nauwelijks. Kan het verhaal niet meer volgen, laat staan er helemaal in op gaan
Zo jammer
Zelfs het maken van de films ging sneller.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar gedaan over In de ban van de ring.
Ook de 'slaapt al half' variant?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend balliaans, dat van essie valt best mee
quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs het maken van de films ging sneller.
potter was een uitzondering. die 7 boeken heb ik in nog geen twee weken uitgelezenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger jakkerde ik er ook 100+ blz per dag doorheenIk deed afgelopen jaar soms drie tot vier weken over een Harry Potter
Ik zat ooit op 50+blz per uur.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook de 'slaapt al half' variant?
even aan Ford vragenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat ooit op 50+blz per uur.
Geen idee waar díe focus heen is.
1 van die boeken kwam toen uit het weekend voor een tentamenweekquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sociale mediaquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, letters.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe dan?
Maar weet je dan ook wat er staat?
Hadden ze daar geen rekening mee kunnen houdenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 van die boeken kwam toen uit het weekend voor een tentamenweek
Boek meteen in 1 ruk uitgelezen natuurlijk
Nee, het is bij mij stuk gegaan op de middelbare, toen ik mķest lezen. Universiteit hielp niet. Ik kan me nog prima urenlang afsluiten van de wereld, alleen niet in een boek.quote:
Ik kon dat ookquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe dan?
Gewoon, lezend. En ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe dan?
ze leest Rooms?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hadden ze daar geen rekening mee kunnen houden
Dat laatste boek kwam uit toen ik en een vriendin weer naar huis gingen vanuit Rome. Zij had hem op het vliegveld gekocht en had hem al half uit toen we landden.
Was a) een supergezellige vlucht en b) hoe dan
Ik was eens met een vriendin naar Engeland en als twee echte nerds gingen we ergens thee drinken en een boekje lezen in zo'n gezellig hoekje. Was ze een heel verhaal tegen me aan het houden maar ik had er niets van gemerkt omdat ik zo opgesloten zat in m'n boekquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, het is bij mij stuk gegaan op de middelbare, toen ik mķest lezen. Universiteit hielp niet. Ik kan me nog prima urenlang afsluiten van de wereld, alleen niet in een boek.
Ja dat verplicht lezen mst die hatelijke boekverslagenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, het is bij mij stuk gegaan op de middelbare, toen ik mķest lezen. Universiteit hielp niet. Ik kan me nog prima urenlang afsluiten van de wereld, alleen niet in een boek.
Ja ligt wel echt aan het boek iddquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Verschilt ook wel sterk per boek hoor, zoals bij een HP zat m'n gemiddelde meer op de 100 per uur, maar bij zwaardere kost was het minder.
Ik heb een paar literatuurvakken gevolgd dus ik ben er even klaar mee. Krijg je van een andere boekenidioot te horen 'dat ik weinig klassiekers lees'. IK HEB ER EVEN GENOEG VAN JA.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat verplicht lezen mst die hatelijke boekverslagen
Kinderen die niet willen lezen willen nog steeds niet lezen en kinderen die wel graag lazen daarna ook niet meer
koop een kluisquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb iets van 12 boeken gelezen denk ik. Vroeger knalde ik makkelijk in een avond een boek er doorheen maar toen had ik geen iphone naast me liggen.
Ja dat, flikker op met je klassiekers, ik wil gewoon even lekker een verhaal in zonder dat ik al te veel moet nadenken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar literatuurvakken gevolgd dus ik ben er even klaar mee. Krijg je van een andere boekenidioot te horen 'dat ik weinig klassiekers lees'. IK HEB ER EVEN GENOEG VAN JA.
Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat, flikker op met je klassiekers, ik wil gewoon even lekker een verhaal in zonder dat ik al te veel moet nadenken.
Om xe boeken in te bewaren?quote:
Een minuut over een hele bladzijde.quote:
Ja ook datquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat, flikker op met je klassiekers, ik wil gewoon even lekker een verhaal in zonder dat ik al te veel moet nadenken.
dr vriendin had met vakantie dr mobiel en laptop in de kluis gedaan zodat ze niet online konquote:
Lekker beoeeind dat je weinig klalssiekers lees. Die kunnen ook geen zak aan zijnquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar literatuurvakken gevolgd dus ik ben er even klaar mee. Krijg je van een andere boekenidioot te horen 'dat ik weinig klassiekers lees'. IK HEB ER EVEN GENOEG VAN JA.
...ja?quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een minuut over een hele bladzijde.
Gemiddeld 2400 letters per bladzijde. Dat zijn dan 40 letters per seconde die je leest.
Gelukkig had ik in die periode al wel toegang tot internet (en boekverslagen) maar de docenten nog nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat verplicht lezen mst die hatelijke boekverslagen
Kinderen die niet willen lezen willen nog steeds niet lezen en kinderen die wel graag lazen daarna ook niet meer
En dan de code vergeten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dr vriendin had met vakantie dr mobiel en laptop in de kluis gedaan zodat ze niet online kon
Ik vind Nederlandse literatuur niet zo heel boeiendquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker beoeeind dat je weinig klalssiekers lees. Die kunnen ook geen zak aan zijn
Ja ik ook, voor een basis om zelf verder in te vullenquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig had ik in die periode al wel toegang tot internet (en boekverslagen) maar de docenten nog niet
Die zet je dan eerst in je mobiel natuurlijk.quote:
Dat is echt zo kut he, ik ben me gewoon ervan bewust dat ik dan iets lees en dan kan ik ern iet in opgaan ofzo. Maar zelfs tijdschriften zijn soms moeilijk. Ik doe echt dagen over een tijdschrift, terwijl ik er vroeger met een half uur doorheen was.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik verslond boeken
Zo jammer
ja de code moet door iemand anders ingesteld worden... of een kluis die voor 8u op slot gaat ofzoquote:
Nee daarom. Gewoon lezen waar je zin in hebt toch. Lezen doe je voor je plezier, niet om uit de hoogte te doenquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse literatuur niet zo heel boeiendEn het is niet zo dat ik niet weet wat ik hierna moet lezen ofzo.
Dit dus. Er is ZO enorm veel "literatuur" geschreven met een thema wat me gewoon geen bal interesseert, waarom zou ik dat dan gaan lezen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse literatuur niet zo heel boeiendEn het is niet zo dat ik niet weet wat ik hierna moet lezen ofzo.
Ja gewoon een beetje bijschaven hier en daar zodat het net echt leekquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook, voor een basis om zelf verder in te vullen
Boekverslag.net ofzo?
Laat mij gewoon lezen ja
Ja maar echtquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is echt zo kut he, ik ben me gewoon ervan bewust dat ik dan iets lees en dan kan ik ern iet in opgaan ofzo. Maar zelfs tijdschriften zijn soms moeilijk. Ik doe echt dagen over een tijdschrift, terwijl ik er vroeger met een half uur doorheen was.
daarvoor kon ik na schooltijd naar school en door de kelder de verslagen van anderen er bij pakken en wat bijschaven.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon een beetje bijschaven hier en daar zodat het net echt leekVoor de vorm nog wel de boeken even lenen bij de schoolbibliotheek zodat je kon aantonen dat je die boeken echt had
Ik ken iemand die twee burn-outs heeft gehad en nu 120 boeken per jaar leest, dus het kan nogquote:
Meh, het is niet iets wat ik bewust geoefend heb ofzo hoor, ik registreer geschreven tekst domweg heel snel/bijna direct nadat ik het gezien heb.quote:
Oh nee kk had de boeken wel ecjt gelezenquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon een beetje bijschaven hier en daar zodat het net echt leekVoor de vorm nog wel de boeken even lenen bij de schoolbibliotheek zodat je kon aantonen dat je die boeken echt had
De eerste jaren ging het nog wel, toen was de keuze wat vrijer, in het laatste jaar had je volgens mij alleen nog maar zo'n verplichte literatuurlijst met allemaal dodelijk saaie boekenquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh nee kk had de boeken wel ecjt gelezen
Ook weleens dat ik een boek echt heel kut vond. En dan jad ik ook een boekverslag met wat ik er allemaal kut aan vond
Overigens is dit ook wel waar ik nu tegenaan loop, ik lees de woorden wel, maar m'n hoofd houdt de inhoud niet vast. Dus dan ben ik een hoofdstuk verder zonder nog te weten wat ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, het is niet iets wat ik bewust geoefend heb ofzo hoor, ik registreer geschreven tekst domweg heel snel/bijna direct nadat ik het gezien heb.
Dit heb ik zo vaak.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens is dit ook wel waar ik nu tegenaan loop, ik lees de woorden wel, maar m'n hoofd houdt de inhoud niet vast. Dus dan ben ik een hoofdstuk verder zonder nog te weten wat ik gelezen heb.
Da's wel prettig aan lichtere verhaaltjes, zelfde als met een soap: het is niet zo boeiend als ik een paar details gemist heb.quote:
Bij ons was het opgedeeld in periodes. Dus 1 boek uit 1800 - 1850, 1 uit 1900 - 1920 enzoquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De eerste jaren ging het nog wel, toen was de keuze wat vrijer, in het laatste jaar had je volgens mij alleen nog maar zo'n verplichte literatuurlijst met allemaal dodelijk saaie boeken
Denk wel dat het scheelde wíe dat als reden opgaf. Als ze bij jou het idee hadden dat je de rest van je boeken (merendeels) gelezen had en dan bij één boek een "wat een kutboek" opgaf, dan was de kans in ieder geval heel groot dat je het daadwerkelijk geprobeerd had te lezen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:10 schreef essnhills het volgende:
Met mondeling in de 6e hadden we vooraf een gesprek met docent Nederlands. Je boekenlijst doornemen enzo.
En je mocht 1 boek nomineren om te schrappen, en met waarom dat boek, dan zouden ze daar niet naar vragen tijdens jet mondeling . Maaar als ze het geen goede reden vonden dan kozen ze een ander boek om te schrappen.
Ik had 1 boek op de lijst die ik me gewoon echt niet meer kon herinneren. Verbannen uit mijn geheugen oid. Maar mijn boekverslag was dus 1 van die 'wat een kutboek'verslagen. Dus dan had ik dat boek nog een keer moeten lezen, en daar jad ik geen zin in met zo'n boek.
Dus dat had ik als reden opgegeven. Werd geaccepteerd![]()
Karel ende Elegast op iedere lijst.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij ons was het opgedeeld in periodes. Dus 1 boek uit 1800 - 1850, 1 uit 1900 - 1920 enzo
Allleen sommige periodes hadden weinig keus
Natuurlijk snellezenquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens is dit ook wel waar ik nu tegenaan loop, ik lees de woorden wel, maar m'n hoofd houdt de inhoud niet vast. Dus dan ben ik een hoofdstuk verder zonder nog te weten wat ik gelezen heb.
Zo hooggeleid ben ik niet dat je boeken uit die periodes kreegquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij ons was het opgedeeld in periodes. Dus 1 boek uit 1800 - 1850, 1 uit 1900 - 1920 enzo
Allleen sommige periodes hadden weinig keus
Ja, het is meer een "zo werkt m'n hoofd" dan een aangeleerd iets, dus imo niet perse iets wat knap zou zijn of niet. Is m'n hoofd gewoon.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk snellezendat deed ik ook
Lol, gelijk weer flashbacksquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Karel ende Elegast op iedere lijst.
ja dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk wel dat het scheelde wíe dat als reden opgaf. Als ze bij jou het idee hadden dat je de rest van je boeken (merendeels) gelezen had en dan bij één boek een "wat een kutboek" opgaf, dan was de kans in ieder geval heel groot dat je het daadwerkelijk geprobeerd had te lezen.
Ik zit me te bedenken wat de andere optie was, Van den Vos Reynaerde denk ik?quote:
Dat kan ik wel, maar rustiger lezen vind ik fijner, dan kom ik veel beter in een verhaal omdat ik het dan volledig in mijn hoofd kan visualiseren (ik ben een beelddenkerquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk snellezendat deed ik ook
quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken iemand die twee burn-outs heeft gehad en nu 120 boeken per jaar leest, dus het kan nog
stephen fryquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:16 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Luisterboeken heb ik ook geprobeerd maar als de stem mij niet aanstaat dan kan ik er niks mee
Borchgravinne van Vergi hadden wij allemaalquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Karel ende Elegast op iedere lijst.
Actief vs passief misschien?quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:16 schreef Elvi het volgende:
Het stomme is, dat als ik zelf schrijf, ik er wél in opga en het voor me kan zien. Waarom ik dat minder heb met andere schrijfsels is mij een raadsel.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo hooggeleid ben ik niet dat je boeken uit die periodes kreeg
Ja daar staat me ook wat van bij.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken wat de andere optie was, Van den Vos Reynaerde denk ik?
Ja maar als ik er echt in zit dan gaat dat automatisch. En dan vlieg ik er door heel en beleef ik het verhaal helemaalquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan ik wel, maar rustiger lezen vind ik fijner, dan kom ik veel beter in een verhaal omdat ik het dan volledig in mijn hoofd kan visualiseren (ik ben een beelddenker)
Ik ga na 2 seconden wat anders doen en vervolgens luister ik niet meer naar het boek.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:16 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Luisterboeken heb ik ook geprobeerd maar als de stem mij niet aanstaat dan kan ik er niks mee
Oh neuh, ik ga automagisch op standje racelees.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan ik wel, maar rustiger lezen vind ik fijner, dan kom ik veel beter in een verhaal omdat ik het dan volledig in mijn hoofd kan visualiseren (ik ben een beelddenker)
laptop en foon er in. code door iemand anders in laten stellen. oppelost. veel leesplezier.quote:
Boks.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga na 2 seconden wat anders doen en vervolgens luister ik niet meer naar het boek.
Daar gaat ook vaag een belletje bij rinkelen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Borchgravinne van Vergi hadden wij allemaal
Maar dat was wel leuk. Was een heel project.
In groepjes moesten we onze eigen versie ervan maken. Scčnes uitschrijven, script maken, en verfilmen.
En dan was er op het einde van het project een filmavond. Iedereen in gala, alle ouders ook uitgenodigd. En dan werden alle films vertoond. Er werden ook prijzen a la Oscars uitgenodigd. De Zilveren Haring(haringstad). Was echt heel leuk
Wij hadden er een CSI verhaal van gemaakt. Anderen hadden Star Wars, Baantjer (die gast had Kok als achternaam)...
Luisterboeken kan ik dan weer helemaal niks mee. Heb met podcasts ook moeite.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:16 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Ja, het is niet een keuze ofzo. Het gebeurt gewoonquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh neuh, ik ga automagisch op standje racelees.
Actief versus passiefquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:16 schreef Elvi het volgende:
Het stomme is, dat als ik zelf schrijf, ik er wél in opga en het voor me kan zien. Waarom ik dat minder heb met andere schrijfsels is mij een raadsel.
Wel veel gelezen jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dr vriendin had met vakantie dr mobiel en laptop in de kluis gedaan zodat ze niet online kon
Dit heb ik ook ja, hoe meer ik erin zit, hoe sneller ik ga lezen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar als ik er echt in zit dan gaat dat automatisch. En dan vlieg ik er door heel en beleef ik het verhaal helemaal
Ja was heel leukquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
[..]
Daar gaat ook vaag een belletje bij rinkelen.
Klinkt wel als een leuke invulling.
Als ik vroegâh lang over een boek deed, vond ik er geen klap aan inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het is niet een keuze ofzo. Het gebeurt gewoon(of niet, als het geen goed boek is)
Ik heb vroegah ook hele boeken geschreven, meegedaan met schrijfwedstrijden. En ineens hield dat op.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:20 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger ben ik nog wel begonnen aan boeken schrijven, had zelfs een website gemaakt waar ik dan om de paar weken een nieuw hoofdstuk neerzette. Maar heb ik echt al heel lang niks meer mee gedaan
Zo doe ik dat ook als ik in zo'n sleur zitquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien moet ik gewoon eens leuke boeken gaan herlezen om er weer een beetje in te komen, ik onthoud zo'n beetje alles daaruit, dus als ik dan wat mis omdat ik te snel ga, dan weet ik het toch nog wel.
zalm en bonenquote:
Wat d'n huisman op tafel zet. Zo eens kijken.quote:
Kip teriyaki restje dat ik gisteren heb gemaaktquote:
Luxequote:Op dinsdag 17 december 2024 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat d'n huisman op tafel zet. Zo eens kijken.
quote:
Wat is erquote:
die was je vergeten hequote:
Daar hadden we het toch vorige week overquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hadden we het toch vorige week over
Heb je al flink gusto gehamsterd?quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hadden we het toch vorige week over
Nog even van profiteren.quote:
En smaken ze een beetjequote:Op dinsdag 17 december 2024 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik had testversies gemaakt voor kerst en die ben ik nu aan het opeten
Nee hier bij de AH staat er niks extra, misschien van de week even bij een grotere kijken, jij al wel ingeslagen?quote:
Ja hoor, doe alleen wat aanpassingen aan het receptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, doe alleen wat aanpassingen aan het receptEn dat even zo op een grauwe dinsdagmiddag in elkaar zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, doe alleen wat aanpassingen aan het receptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ga ze van de week al maken en invriezenquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat even zo op een grauwe dinsdagmiddag in elkaar zetten
Jij bent meer tijd kwijt met het voorbereiden en uitproberen dan het opetenquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga ze van de week al maken en invriezen
Heb al getest hoe lang ze in de oven moeten direct uit de vriezer
Opzich gebeurt dat wel vaker met koken en bakkenquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent meer tijd kwijt met het voorbereiden en uitproberen dan het opeten
Ja ok goed punt, maar zoveel voorbereiding dat je er in stopt met proefversiesquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opzich gebeurt dat wel vaker met koken en bakken
Als een soort pre-kerst vreetfestijnquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:01 schreef essnhills het volgende:
Voor ik ziek werd deed ik een proeverijtje met vriendinnen
Dan koos ik een aantal gerechten uit voor het Kerstdiner en dan moesten zij zeggen wat lekkerder was of wat ze anders zouden doen oid
Was altijd heel gezellig
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als een soort pre-kerst vreetfestijn
schil een citroenquote:
Je kan het ook met een spatel proberen?quote:
Je kunt het ook met een soepkom proberen te schillen, maar een mesje werkt meestal prettigerquote:
en je handenquote:
kun je ook proberen met een citroen als jij daar zin in hebtquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat je citrusvruchten meestal pelt.
Is een citroenschil toch te dik voor om die open te peuterenquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik pers ze meestalquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is een citroenschil toch te dik voor om die open te peuteren
Citroen rasp ik meestal eerst en daarna uitpersenquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:11 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hier bij de AH staat er niks extra, misschien van de week even bij een grotere kijken, jij al wel ingeslagen?
Ja ditquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Citroen rasp ik meestal eerst en daarna uitpersen
Maar dan heb je toch sowieso al een mes nodig om hem doormidden te snijden?quote:
En dit jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Citroen rasp ik meestal eerst en daarna uitpersen
Ja oké, maar het velletje zit er nog omheen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch sowieso al een mes nodig om hem doormidden te snijden?
Partjes komen ook wel lastig los uit die schil, niet zo makkelijk als bij een sinaasappelquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, maar het velletje zit er nog omheen.
Ja je moet het er een beetje uitknijpenquote:
Heb je al geprobeerd het gesprek te rapselen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet het er een beetje uitknijpen
Beetje zoetzure bedoening welquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd het gesprek te rapselen?
quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet het er een beetje uitknijpen
ik waarschijnlijk net zo lang misschien langer zelfs.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:39 schreef Karzai het volgende:
hoe lang doen jullie met een kilo suiker, ik heb de mijne al sinds mensgeheugenis staan en hij is nog halfvol
ik bak dan ook geen cakes of taarten en drink mijn koffie en thee ook zonder, gebruik het meestal voor salade dressings
nu voor zoetzure komkommer dus![]()
Ik gebruik het ook nooit, vroeger nog wel eens om koekjes of gebak dingen te maken, maar dat is ook al jaren geleden. Denk dat het een jaar of 10 geleden zal zijn dat ik het heb gekochtquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:39 schreef Karzai het volgende:
hoe lang doen jullie met een kilo suiker, ik heb de mijne al sinds mensgeheugenis staan en hij is nog halfvol
ik bak dan ook geen cakes of taarten en drink mijn koffie en thee ook zonder, gebruik het meestal voor salade dressings
misschien dat ik weer eens zandkoekjes moet gaan bakken, maar nu zit de voorraadkast nog vol met zoete meuk uitn het kerstpakketquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik waarschijnlijk net zo lang misschien langer zelfs.
ik gebruik het niet voor komkommer of dressing. alleen voor een hele enkele keer als ik yoghurt haal, maar aangezien ik dat bijna nooit haal... misschien een liter per jaar ofzo....
ja daar gaat wel wat inquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dit jaar een kilo of 8 gebruikt in baksels denk ik
Maar heb ook een paar keer 3 taarten tegelijk gebakken dus dan gaat het snel
Ik geen 8, maar zeker wel ene paar kilo ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dit jaar een kilo of 8 gebruikt in baksels denk ik
Maar heb ook een paar keer 3 taarten tegelijk gebakken dus dan gaat het snel
Jij vanzelf beter bakken als jij vaker bakken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daar gaat wel wat inmaar ik niet zo goed bakken
Hou toch je bakkesquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij vanzelf beter bakken als jij vaker bakken.
Ik las panna cottaquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
even een pilsje drinken, straks even douchen, daarna eten maken, pasta carbonara
Ja dat telt snel opquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geen 8, maar zeker wel ene paar kilo ja.
Als je bakt gaat het inderdaad snel.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij vanzelf beter bakken als jij vaker bakken.
kan ik die weer van mn lijstje strepenquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:49 schreef kwiwi het volgende:
Had uit verveling een nieuwe netflixserie aangezet. La Palma. Begon aardig, maar man man man wat wordt het snel tenenkrommend slecht
Ik noem het nog steeds braaf bakbroodmachinequote:Op dinsdag 17 december 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Something something bakbroodmachine.
Voor eeuwig die je ermee, gebruik het alleen in recepten, heb daarvoor wel kristalsuiker (grof en fijn en klontjes), palmsuiker, donkere basterdsuiker, poedersuiker, rode perensuiker, vanillesuiker (zelfgemaakt met stokjes uit Madagaskar) en rietsuiker in huis.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:39 schreef Karzai het volgende:
Ja, het enige dat daar verdrinkt in de verzonnen tsunami is logica.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ik die weer van mn lijstje strepen
ben net aan casa de papel berlin begonnen, maar dat is ook allemaal wat vergezochtquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, het enige dat daar verdrinkt in de verzonnen tsunami is logica.
Ja daar was ik ook bang voor. Het eerste seizoen van Casa de Papel was goed, daarna werd het ook rap slechter en wat vergezocht als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben net aan casa de papel berlin begonnen, maar dat is ook allemaal wat vergezocht
Ik zelf gebruik nooit ingrediënten in recepten. Ik eet gewoon het plaatje op.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor eeuwig die je ermee, gebruik het alleen in recepten, heb daarvoor wel kristalsuiker (grof en fijn en klontjes), palmsuiker, donkere basterdsuiker, poedersuiker, rode perensuiker, vanillesuiker (zelfgemaakt met stokjes uit Madagaskar) en rietsuiker in huis.
Ik gebruik alleen ingrediënten in patronenquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zelf gebruik nooit ingrediënten in recepten. Ik eet gewoon het plaatje op.
Ach als het dan nog amusant is, maar dit had ook nog karakters die allemaal het bloed onder je nagels vandaan halenquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kijk The Owl House. Ook alles vergezocht, maar wel amusant.
OOSTENRIJK > ZWISTERLANDquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook bang voor. Het eerste seizoen van Casa de Papel was goed, daarna werd het ook rap slechter en wat vergezocht als ik me goed herinner.
'quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, het enige dat daar verdrinkt in de verzonnen tsunami is logica.
...quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook, want Zwisterland bestaat niet.
Vanavond laatste aflevering kijken van Agatha.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond de laatste afl kijken van Yellowstone.
Vanavond ook laatste aflevering Bureau Maastricht.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanavond laatste aflevering kijken van Agatha.
den pama....quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Vanavond ook laatste aflevering Bureau Maastricht.
heb inhaalwedstrijd, dus moet morgen terugkijkenquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Vanavond ook laatste aflevering Bureau Maastricht.
niets moetquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb inhaalwedstrijd, dus moet morgen terugkijken
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
den pama....![]()
omdat het koud is gaat de buitenzetdienst vanavond niet door.
klopt, maar anders vergeet ik het weerquote:
als je het vergeet is het niet boeiend genoegquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar anders vergeet ik het weer
smakelijk!quote:
Je onderschat hoe veel ik kan vergetenquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je het vergeet is het niet boeiend genoeg
Ik vond Cowboy Bebop best vermakelijk (ik ken de originele serie er niet van)quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe serie voor vanavond.
Doe kijken dan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond Cowboy Bebop best vermakelijk (ik ken de originele serie er niet van)
quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond Cowboy Bebop best vermakelijk (ik ken de originele serie er niet van)
Is 8 graden kan gewoon nog hoorquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
den pama....![]()
omdat het koud is gaat de buitenzetdienst vanavond niet door.
Die originele staat denk ik niet op netflixquote:
Wat nou weer ouwe lijstenvouwer?quote:
ja, dimmy gooi ik wel buiten natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is 8 graden kan gewoon nog hoor
Jawel. Ik heb het net gecontroleerd. Er is geen excuus.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die originele staat denk ik niet op netflix
Die is ook maar 138 keer zo goed als The Live Action Drama Seriesquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb het net gecontroleerd. Er is geen excuus.
Maar beneden afgerond.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is ook maar 138 keer zo goed als The Live Action Drama Series
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb het net gecontroleerd. Er is geen excuus.
Ik zit op een geheime locatiequote:Op dinsdag 17 december 2024 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, dimmy gooi ik wel buiten natuurlijk
Twilightquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde gekscherend zeggen dat het net zoiets is als niet Twilight lezen en dan wel 50 Shades kijken, maar ik val zelf ook in die categorie.
Allebei niet gelezen of gezienquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde gekscherend zeggen dat het net zoiets is als niet Twilight lezen en dan wel 50 Shades kijken, maar ik val zelf ook in die categorie.
Het is de schuld van 9/11quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
Geen grap, zonder 9/11 geen My Chemical Romance. Zonder My Chemical Romance geen Twilight en zonder Twilight geen 50 Shades.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Hillary drinkt het bloed van Italiaanse maagden.
dus zonder 9/11 zouden we allemaal een heel stuk beter zijn geweest?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap, zonder 9/11 geen My Chemical Romance. Zonder My Chemical Romance geen Twilight en zonder Twilight geen 50 Shades.
Nou bedankt Osama ...quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap, zonder 9/11 geen My Chemical Romance. Zonder My Chemical Romance geen Twilight en zonder Twilight geen 50 Shades.
In ieder geval glittervampierloos.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dus zonder 9/11 zouden we allemaal een heel stuk beter zijn geweest?
Ergens zal er ooit vast wel een shoujo glitter vampier manga / anime ontstaan zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval glittervampierloos.
Niet gezien trouwens. Maar ik kijk nauwelijks live action verfilmingen van manga. Die zijn zelden goed. Die ratio is nog erger dan live action films gebaseerd op games.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh
Kwam ook nog deze tegen, heb je die gezien? Alice in Borderland (TV Series 2020â ) - Reference View - IMDb
Maar of die ook zo aan zouden slaan?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens zal er ooit vast wel een shoujo glitter vampier manga / anime ontstaan zijn.
Ik heb wel gelachen om Doom.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet gezien trouwens. Maar ik kijk nauwelijks live action verfilmingen van manga. Die zijn zelden goed. Die ratio is nog erger dan live action films gebaseerd op games.
Jij emo?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar of die ook zo aan zouden slaan?
Ik ben gewoon nog steeds moe van de aanname dat ik Twilight fan zou zijn "want je ziet er emo uit".
HET ZIT DIEP VERDOMME.
Krijgt wel goede reviews voor een dergelijke serie danquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet gezien trouwens. Maar ik kijk nauwelijks live action verfilmingen van manga. Die zijn zelden goed. Die ratio is nog erger dan live action films gebaseerd op games.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog steeds moe van de aanname dat ik Twilight fan zou zijn "want je ziet er emo uit".
HET ZIT DIEP VERDOMME.
Stutentausch CD Vol 1?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
Ben je team Edward of team Jacob?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HET ZIT DIEP VERDOMME.
#Team Jedwardquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je team Edward of team Jacob?
Black Dovesquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |