SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Schreeuw niet zo, Tess.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:58 schreef datismijnmening het volgende: HOE KOM IK ERACHTER? WIE SCHAKEL IK IN? WIE IS NU EIGENLIJK MIJN BESTE VRIENDIN?
Je capslock blijft een beetje hangen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
HOE KOM IK ERACHTER? WIE SCHAKEL IK IN? WIE IS NU EIGENLIJK MIJN BESTE VRIENDIN?
gewoon even je geluid uit zetten dat hoor je haar niet meerquote:
Leuk, ik kan dan niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan karaoke zingen met @:datismijnmening
Ik had meer verwacht van jou eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dit jaar 36 boeken gelezen.
Ik nul.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Je klinkt als m'n oma.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht van jou eigenlijk.
ik ga proberen de 30 te halen. ik zit op 26 of 27. Wordt kortdagquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Duntjes?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Het jaar is nog niet voorbij maar de 40 ga ik niet halen.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik ga proberen de 30 te halen. ik zit op 26 of 27. Wordt kortdag
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf Kindle singles misschien, maar dat is valsspelen.
Van die korte verhalen die alleen op Amazon zijn uitgebracht. Ik had er laatst eentje van 29 blz dus eigenlijk telt dat niet als heel boek vind ikquote:
Hey, boek is boek.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf Kindle singles misschien, maar dat is valsspelen.
Ik heb wel een keer geprobeerd om elke week een boek te lezen, maar als het moet, is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, boek is boek.
Anderzijds, dan ligt de lat volgend jaar weer hoger ook.
Ow dat is wel heel weinigquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die korte verhalen die alleen op Amazon zijn uitgebracht. Ik had er laatst eentje van 29 blz dus eigenlijk telt dat niet als heel boek vind ik
Was 'ie wel de moeite waard uiteindelijk?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer geprobeerd om elke week een boek te lezen, maar als het moet, is het niet leuk meer.
Dit voorjaar heb ik twee maanden over een bepaald boek gedaan, daar zit te vertraging
Ja hij was heel goed. Ik kwam er niet zo heel lekker in, maar dat lag aan mij, dus dan leg ik hem net zo lief even weg tot ik even uit de sleur ben. En toen had ik hem vrij vlot uit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was 'ie wel de moeite waard uiteindelijk?
Ik bedoel, mijn teller staat dit jaar op anderhalf, dus eh.
even naar de keuken lopenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde iets opzoeken, maar ik weet niet meer wat. Lekker bezig weer.
Ik postte het en toen schoot het me weer te binnen.quote:
Daar moet ik ook niet aan denken inderdaad, zeker met lezen niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook mensen die gaan plannen wat ze de komende maand willen lezen. Heb ik ook eens geprobeerd, maar dan heb ik net geen zin in die boeken.
ik lees 1 'boek'quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook mensen die gaan plannen wat ze de komende maand willen lezen. Heb ik ook eens geprobeerd, maar dan heb ik net geen zin in die boeken.
Je bent zelf een duntje!quote:
Dat heb ik met koken, als ik voor heel de week ga plannen heb ik trek in hele andere dingen, daarom maar elke dag boodschappen doenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik verslond boekenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:41 schreef Elvi het volgende:
Sinds mn laatste burnout vind ik het echt lastig om me te focussen op een boek of zelfs een tijdschrijft. Het duurt gewoon echt heel lang voor ik een boek uit heb, en vroeger kon ik dagenlang lezen.
Had zeker geen vergunning aangevraagdquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:40 schreef Haags het volgende:
Dochter boos want de gemeente heeft haar hut in het bos gesloopt en verwijderd.
Stel je voor dat kinderen buitenspelen zeg.
Net als je typvaardigheidquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik verslond boeken
Nu lukt een boek lezen nauwelijks. Kan het verhaal niet meer volgen, laat staan er helemaal in op gaan
Zo jammer
Hoop dat het wrrt terugkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |