Het is nog maar de vraag of het in Duitsland een groot succes is natuurlijk. Puur cijfers hoeveel er zijn weggestuurd zegt niet zoveel als ze het de volgende dag of bij een andere grensovergang dan weer kunnen proberen. Op de lange termijn moet blijken wat het doet met de asielaanvraagcijfers.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:14 schreef Zoddie het volgende:
Als het in Duitsland een groot success is en hier niet, wat is dan het verschil?
Ben ik wel benieuwd naar wat het verschil is in orders naar politie toe.
Nou als er al bijzonder veel man aan de grenzen van Duitsland wordt tegengehouden. Dan kan het best maar zo zijn dat ze de grens met Nederland niet bereiken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:14 schreef Zoddie het volgende:
Als het in Duitsland een groot success is en hier niet, wat is dan het verschil?
Een capabele ministerquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:14 schreef Zoddie het volgende:
Ik kan me nog een discussie herinneren. Niet zo lang geleden.quote:
Zijn er ook beloften die de PVV wel zonder falen uitgevoerd heeft?quote:
Gaat dit over minister Faler?quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn er ook beloften die de PVV wel zonder falen uitgevoerd heeft?
Ik wacht nog steeds op dat niet-bestaande bord in Denemerken wat zij graag wilde implementeren.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:26 schreef capricia het volgende:
[..]
We mogen weer 130 rijdenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:26 schreef capricia het volgende:
[..]
in duitsland is het evenmin een groot succes en berichten over de politie die aangeeft dat ze eigenlijk niet de resourcen hebben en dat deze vorm van grenscontroles redelijk duur is en veel mankracht vergt, kwamen ook naar voren in de duitse media, ongeveer 2 weken nadat in september de bestaande grenscontroles uitgebreid daar werden...quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:14 schreef Zoddie het volgende:
Als je bij slechts 5 van de meer dan 800 grensovergangen die ons land rijk is gaat controleren schiet dat niet echt op..quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:14 schreef Zoddie het volgende:
Ah, jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Daarentegen barst het hier van de elkaar bevredigende deugkneuzen, dus wanhoop niet.
Of een capabele commandant van de Koninklijke Marechaussee?quote:
Op de foks klagen over mensen die volle dagen koffie zuipen terwijl ze eigenlijk hard zouden moeten werken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Wie had dat gedacht. Nu moeten ze ook nog aan het werk in plaats van volle dagen koffie zuipen.
Wie had gedacht dat dat zou tegenvallen?
Ja, iedereen van de Marechaussee inclusief de reservisten per direct mobiliseren zodat er bij elk geitenpaadje 24/7 iemand aan de grens staat.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de foks klagen over mensen die volle dagen koffie zuipen terwijl ze eigenlijk hard zouden moeten werken.
Dat is wel een beetje grappig hè.
Het ligt volgens mij meer aan de uitvoering.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
De pvv stemmers heeft dit om gevraagd. Je moet bij deze mensen gaan klagen voor nutteloze actie.
Iedereen zag dit allang aankomen. Alleen pvv kamp wilde het niet weten.
Als ze er niet klaar voor zijn en er maar op 5 van de 800 grensovergangen controles uitgevoerd worden zoals iemand hierboven noemt is het ook niet vreemd dat het geen succes is.quote:"Omdat de beslissing om grenscontroles in te stellen halsoverkop is gemaakt, zijn de brigades niet klaar voor dit werk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |