Nou ik was bang dat ik ook getroffen zou worden en vooral het niet weten OF t gebeurt is lastig, dus toen ik gister de sjaak bleek gaf dat ook een soort rust.. buiten dat ik dan alsnog paniekerig op de wc/bank zit ivm spugen.. inmiddels vooral maagkramp en darmkramp door een beschuitje en soepstengel.. moeten ergens beginnen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las het ook met tranen in mn ogen @:gewoonmezelf87, het is je gegunden wat vreselijk lief inderdaad!
![]()
En veel beterschap natuurlijk. Hoe gaat het met je naast het ziek zijn zelf? Last van paniek nog, of valt dat mee?
Ik hoop het ook. Er is misschien een (tijdelijke) oplossing maar dat moet nog verder geregeld worden. Ik hoop op ergens in de lente, daar hou ik me aan vast. Dit trek ik niet heel lang meer.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Mushik gun je dat er op korte termijn een oplossing komt voor deze situatie die je iets meer lucht en (letterlijke) afstand geeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En beterschap! Stom dat je alsnog ziek bent geworden!Venus in pocketformaat
© loveli
Dank jequote:Op dinsdag 24 december 2024 23:05 schreef Phaidra het volgende:
@:Mushanga71 alvast veel succes de komende dagen. Fijn dat jullie er even op uit gaan. Dat geeft letterlijk en figuurlijk lucht.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:32 schreef amaranta het volgende:
Wij zouden uit eten gaan voor mijn verjaardag…
Ik(eerder deze week): weet je zeker dat het open is?
Man: ja
Vandaag nog gebeld om te checken en ja ze zijn vandaag open…
Wat die man er niet bij zei is dat ze maar tot 4 uur open waren.
Dus… nu is man maar snel naar de Albert Heijn
Wat leukquote:Op woensdag 25 december 2024 08:02 schreef Tink89 het volgende:
Die snoetjes dat de kerstman ons gevonden heeft terwijl we op vakantie zijn in een ander land![]()
En dan gaan we vandaag ook nog pas einde van de middag zwemmen, zodat we in het donker van de wildwaterbaan kunnen.
Making memories jongens![]()
Nog gefeliciteerd! Disney in concert klinkt heel tof! Veel plezier.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:19 schreef Vicky het volgende:
Wat ontzettend lief @:gewoonmezelf87
Bedankt voor de felicitaties!
Te veel in huis halen.. dat doen wij nooit![]()
We hebben voor de zekerheid 2x beef wellington gehaald. Nu duimen dat de reset van de oven geholpen heeft. Morgen komt moeders eten. Vanmiddag de soep alvast gemaakt. A eet bij dr vriend. Tweede kerstdag gaan we uiteten met z'n 9en.
Vrijdag een dagje werken, maandag werken en dan een kleine week vrij.
Morgenochtend eerst lekker luieren en dan rond 15.00 moeders ophalen.
4 januari gaan er naar Disney in Concert. Super veel zin in.
Dat klinkt als groot feest! Veel plezier!quote:Op woensdag 25 december 2024 08:02 schreef Tink89 het volgende:
Die snoetjes dat de kerstman ons gevonden heeft terwijl we op vakantie zijn in een ander land![]()
En dan gaan we vandaag ook nog pas einde van de middag zwemmen, zodat we in het donker van de wildwaterbaan kunnen.
Making memories jongens![]()
Jawel, maar met kerst altijd alleen een voorleesboek en een spelletje voor samen. Dus geen grote uitpakdingesen. En bij opa en oma, omdat we bij mijn (heel grote) familie de sint al samen doen en icm de verjaardag van prul is dat echt idioot plannen om dan opa en oma ook nog te doen.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:08 schreef FlyingFish het volgende:
Maar geloven ze dan ook in de kerstman tink? Wij hebben aangegeven dat Sint en de kerstman de wereld verdeeld hebben, en dat wij dus Sinterklaas hebben, en anderen de kerstman. Maar 2 keer cadeau’s vind ik ook wat teveel van het goede.
Ik ben aan het werk. Had vanmorgen heel de a12 (voor een groot deel) voor mij alleen, dat is ook een unicum. Zelfs om 4 uur ‘s nachts heb ik dat nog nooit gehad.
Fijne feestdagen allemaal!
Hier ging de 8 jarige onder de tafel zitten en dat leverde hem een bak commentaar op van de rest vd familie ( oom en tante en zn opa) het zou zo fijn zijn als mensen zich eens verdiepen in zijn prikkelverwerkings problemen...quote:Op donderdag 26 december 2024 10:39 schreef Schanu het volgende:
Hier was 1e kerstdag gezellig, maar de 8 jarige trok het kerstdiner niet en heeft zich tijdens het eten afgezonderd in de woonkamer. Werkte voor haar, dus prima.
Vandaag heerlijk dagje met ons gezin, lekker rustig aan doen en vanmiddag pizzaretten
Oh jeetje dus nu last minute nog veel geld uitgevenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Nouja, @:gewoonmezelf87, ik snap die bemoeizucht niet echt. Als een kind onder de tafel wil zitten, lekker laten gaan.
Trek je er niets van aan hoor, jij weet hoe en wat en dat anderen niet genegen zijn zich in te lezen, hun probleem.
Geniet van je rustige dagje![]()
Gister naar appie gefietst voor broodjes maar hoewel buienradar aangaf dat het droog zou zijn...Dus maar thuis gegeten. Gelukkig ging s-t-b-e de hort op dus hadden zoon en ik het rijk alleen
Vandaag komen dochter en gezinnetje. Moet zo nog wel dweilen en vanavond de naan in de koekenpan mikken en dat was het wel.
Komt zoon er net achter dat er een paar legosets van Harry Potter eruit gaan/zijn en wil hij toch dat kasteel compleet hebben. Mist hij 4 sets en ipv dat hij die voor kerst had gevraagd...Heb er 2 betaald, de andere 2 betaalt ie zelf. Nu nog uitzoeken waar ze nog voor een redelijke prijs verkocht worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen wij gister thuiskwamen lagen er vrijkaartjes voor de schaatsbaan in de brievenbus dankzij @BE dus dat wordt morgen heerlijk schaatsen en patatjes eten
S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh jeetje dus nu last minute nog veel geld uitgeven![]()
Veel plezier met het gezin vandaag.
@:vicky balen van de soep! Fijn dat de beef wel gelukt was. Fijne dag vandaag en werkse morgen weer...
Gezeur onder spoilerGeniet ervan! Het is jullie echt gegund!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen wij gister thuiskwamen lagen er vrijkaartjes voor de schaatsbaan in de brievenbus dankzij @:BE dus dat wordt morgen heerlijk schaatsen en patatjes eten
En voor wie denkt ‘wauw!,’: ik sponsor de ijsbaan hier, in ruil voor een vlag en een bord en dan krijg ik ook een stapel vrijkaartjes die we zelf vaak amper op krijgen dus ik geef ze dan graag weg!Scheelt weer een beetje en gaan die 100eur nog weer ietsje langer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En thanx! Zoon is nu aan het bouwen dus leuk als kasteel het later compleet is. En Harry Potter, vind ik zelf stiekum ook heel leuk
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel lekker bezig geweest al.
Stoofpeertjes zijn klaar en de zelfgerolde varkenshaasrollade ligt al in de koelkast.
Vegan pavlova’s in de oven, saus, nougatine en eetbare parels ook al klaar.
Voel me best onder controle qua diner
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Ooh, ik ookquote:Op donderdag 26 december 2024 13:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben openlijk harry potter fan hoor, niks stiekems aan![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:55 schreef LeSage het volgende:
Jammer als kerst niet zo verloopt als je hoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel lekker bezig geweest al.
Stoofpeertjes zijn klaar en de zelfgerolde varkenshaasrollade ligt al in de koelkast.
Vegan pavlova’s in de oven, saus, nougatine en eetbare parels ook al klaar.
Voel me best onder controle qua dinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen flauw idee en het boeit me nog minderquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Waar zit ie al die tijd??
Ik ben aan het werk, lord drukkkkkkkkkkk
Geniet van je rustquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:12 schreef Troel het volgende:
Hier ook alles overleefd. Heerlijke dagen gehad, alhoewel ik het wel best heel erg kut vond dat ik op de 25e eerst mijn oudste puber in beweging moest zien te krijgen. Die had de dag ervoor van alles niet gedaan waardoor ik ook niet verder kon.
En hij kan al zo lekker tegen kritiek
Gisteren heerlijk bij mijn schoonouders geweest en nu eventjes rust. Mijn schoonouders kunnen nog zeker twee weken eten van de overvloed van gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker een weekje rust. Oud&nieuw vieren we thuis met het gezin.
[ Bericht 2% gewijzigd door Elleska op 27-12-2024 15:09:58 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Hupje lucht eruit persen en ineens past er veel meer in de kliko
If they say
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even lekker niksen en morgen de boel weer opruimen en poetsen.
S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:17 schreef Quoi het volgende:
@:LeSage Mijn hart breekt bij je berichtje. Je post altijd zo liefdevol over je vader. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Schoonfamilie die niet goed communiceert heb ik ook, zo bleek afgelopen maand dat iedereen in het buitenland zat met kerst. Dus die slechte communicatie hadden wij al gehadquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:16 schreef Quoi het volgende:
Mijn familie en schoonfamilie blonken wederom niet uit in helder en warm communiceren. En dat zeg ik netjes. Om verdrietig van te worden. Vervolgens reden we bijna tegen een andere auto op, waardoor M. in de paniek schoot "omdat de politie ons nu zou komen halen" en het voor vriendlief even teveel was - we kwamen bij zijn familie vandaan.
Dat gaan we volgend jaar anders doen. Klaar met dit soort tijdverdrijf.
We sliepen gelukkig aansluitend in een leuk hotel en aten daar een gruwelijk kerstdiner samen met M. Supergezellig met z'n drietjes gehad![]()
Ik moet hier nu 3 dagen van bijkomen. Zondag vertrekken we naar Noorwegen op vakantie. Wegwezen!
Noorwegenquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:16 schreef Quoi het volgende:
Mijn familie en schoonfamilie blonken wederom niet uit in helder en warm communiceren. En dat zeg ik netjes. Om verdrietig van te worden. Vervolgens reden we bijna tegen een andere auto op, waardoor M. in de paniek schoot "omdat de politie ons nu zou komen halen" en het voor vriendlief even teveel was - we kwamen bij zijn familie vandaan.
Dat gaan we volgend jaar anders doen. Klaar met dit soort tijdverdrijf.
We sliepen gelukkig aansluitend in een leuk hotel en aten daar een gruwelijk kerstdiner samen met M. Supergezellig met z'n drietjes gehad![]()
Ik moet hier nu 3 dagen van bijkomen. Zondag vertrekken we naar Noorwegen op vakantie. Wegwezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde egoklaagpost.
Zo met zoon naar de mcD. Doe ik nog wat met dat kind want ik voel me een loedermoeder.If they say
Oh, dat hebben wij ook soms!quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:22 schreef amaranta het volgende:
Vorig jaar 2e kerstdag was de meest ongemakkelijke kerst ooit.
Mijn zwager was boos en we hebben toen in stilte en ongemak gegeten.
Gisteren was hij de grote afwezige bij zijn moeder thuis en is hij verder ook met geen woord benoemd de hele avond. Tot ik aan zijn zoon vroeg waar hij was. En die dacht dat zijn vader in het vliegtuig naar Nigeria (????), maar wist het niet zeker.
Het was in ieder geval niet meer zo ongemakkelijk als vorig jaar.
Oh ja, en eerste kerstdag besloot mijn oven ermee te stoppen. Elke keer als ik het deurtje opendeed, klapten de stoppen er uit.
En nu gaan we behangen ik laat morgen weten of ons huwelijk het overleefd heeft
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een hoop gedoe eigenlijk zo met die verplichte feestdagen... naja we kunnen weer ademhalen, denk ik...
Wij zijn vanmorgen heerlijk naar de ijsbaan geweest en daarna hebben ze patatjes gegeten. Kids helemaal blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even lekker niksen en morgen de boel weer opruimen en poetsen.![]()
* Vanyel klimt op stokpaardquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:44 schreef exode het volgende:
Zonder the know it all te willen uithangen maar dit zijn enorme stress en burnout vlaggen Mush. En 5 uur wakker, sorry misschien wat zweverig, maar dat zijn je darmen. En waar slaat stress op....
Mmm, ik slaap de laatste tijd ook weer heel slecht en heb er zeker de leeftijd voor. Maar voor de rest ben ik fluitend door de overgang aan het rollen, dus heb ik geen enkele reden gezien om naar de ha te gaan. Alleen dat slechte slapen breekt me op. Aan de andere kant breekt het me met name op nu in deze drukke periode, waarin elke regelmaat ver te zoeken is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel klimt op stokpaard
Of oestrogeentekort
Hebben wij ook, vandaag hebben we allebei apart van elkaar een half uur gewandeld.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
Heb vandaag en gisteren dan juist wel weer gewandeld, maar ik ontspan alleen maar van alleen wandelen. Wandelen met/in een groep vind ik dus totaal niet ontspannend, helaas.
Ook specifiek om 5 uur?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel klimt op stokpaard
Of oestrogeentekort
Ik ben groot voorstander van het leven zo makkelijk maken als binnen de omstandigheden mogelijk is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, ik slaap de laatste tijd ook weer heel slecht en heb er zeker de leeftijd voor. Maar voor de rest ben ik fluitend door de overgang aan het rollen, dus heb ik geen enkele reden gezien om naar de ha te gaan. Alleen dat slechte slapen breekt me op. Aan de andere kant breekt het me met name op nu in deze drukke periode, waarin elke regelmaat ver te zoeken is.
Bij sommige mensen welquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:02 schreef exode het volgende:
[..]
Ook specifiek om 5 uur?
https://brellavio.nl/blogs/gezondheid/orgaanklok
Wat grappig dit... ik sta bijna elke ochtend licht misselijk op maar dat komt dan dus door de dikke darm/maag... ( ik dacht altijd doordat mn maag dan leeg is)quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:02 schreef exode het volgende:
[..]
Ook specifiek om 5 uur?
Thanx!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:02 schreef exode het volgende:
[..]
Ook specifiek om 5 uur?
Inslapen gaat wél goed, ben zowat knock out. Met dank aan Oxaatje, dat welquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Yoga nidra via youtube vind ik verrassend kalmerend... dikke stresskip met (wederom) overspannen verschijnselen en angststoornis en ik probeer dit wel n paar x per week te doen.
Slapen is hier ook drama, vooral t in slaap vallen momenteel...
quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:29 schreef Nijna het volgende:
En update over de zweetvoeten knul... het is uit dus problem solved.
Er zijn ook campings met huisjes en ingerichte tenten (glamping), met eigen sanitair enzo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:39 schreef Tink89 het volgende:
Mush, ik heb ooit al eerder m'n zorgen geuit en doe dat nog een keertje: praat met iemand. De situatie bij jou is echt echt echt niet gezond en je lijf en hoofd geven heel duidelijk aan dat dit niet langer zo kan. En dat je de poh-ggz 'eruit geluld' hebt, kan. Maar dan heb je er iig over gepraat. En mogelijk kan een doorverwijzing naar een psycholoog, coach, weet ik veel wat wel helpend zijn. Ik vind al jouw klachten klinken als veel te veel stress/burn out klachten en als je er niet nu iets mee doet, heeft je zoon dadelijk echt niks meer aan je omdat je niet meer verder komt dan je bed en de bank.
/einderelaas
Wij zijn weer thuis! Gisteren wel echt drama om de kinderen in slaap te krijgen en ze ook vannacht allebei een keer naast/in m'n bed gehad. De oudste wilde het liefst op vakantie blijven terwijl de jongste met inslapen elke avond piepte dat hij naar huis wilde.
Dus nu ga ik (en wat voelt dit ongelooflijk decadent) de carnavalsvakantie ook maar even boeken. Gisteren wel een flink gesprek met m'n man gehad. Die zou het liefst met de tent gaan op elke vakantie. Dat hebben we één jaar geprobeerd, maar trok ik echt niet. De compromis was een (grote met ook heel grote voortent) caravan. Maar na een paar jaar caravanen merk ik bij de wintervakanties in een huisje dat ik daar echt veel minder stress van heb. Eigen sanitair, niks klam of vochtig, gewoon in je ondergoed op de bank hangen en geen stress als er iets heerst op de camping (mysofobie), een complete keuken en een vaatwasser... En dus opperde ik heel voorzichtig om de caravan te verkopen. M'n man was er kapot van, voor hem is kamperen echt het summum van vakantie en hij geniet er intens van. Dus er is nog niks besloten. Deze zomer gaan we sowieso met de caravan nog (al geboekt) en het klopt wel dat de kinderen op de camping echt heel erg goed zichzelf kunnen vermaken, zeker op een veldje met een speeltuintje enzo. Maar ik mis een groot bed en privacy en geen herrie hebben van de buren en en en....
Pas maar op dat je niks jinxt met je uitspraakquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Wij zitten volle mankracht klaar voor de eindejaarsdrukte van werk en er belt niemand
Stilte voor de storm...quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Het is al 9:20 en ik heb nog geen call gehad, dat is echt nog nooit gebeurd, zelfs niet op een rustige dag
Voor mij is dat het teken dat je inderdaad beter een andere hulpverlener zoekt. Want ze moeten wel tegen je opgewassen zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:01 schreef Nijna het volgende:
Al herken ik wel het "eruit lullen", ik kan dat soms ook wel en niet eens helemaal bewust volgens mij.
Maar ik heb nu een psycholoog die laat zich niet afleiden door een dom grapje of iets dergelijks. En dat was nodig, want er moet toch echt iets veranderen om beter in mijn vel te komen te zitten.
Dat he? Beetje doorboren enzo en zich niet laten bedotten als je zegt: het gaat prima, opgelost en doei!quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor mij is dat het teken dat je inderdaad beter een andere hulpverlener zoekt. Want ze moeten wel tegen je opgewassen zijn
Ja hey, dat is gemeen! Ik heb er twee en ik kan het geld wel gebruiken om het huis te renoverenquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Waar halen jullie die kraskalenders?
Moet nog wel een oudejaarslot halen. Ongelukkig in de liefde dus wie weet
quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja hey, dat is gemeen! Ik heb er twee en ik kan het geld wel gebruiken om het huis te renoverenEn ik ben volgens mij echt wel gelukkig in de liefde inmiddels
Ja, maar via via is de gedeputeerde er inmiddels bij betrokken, dat geeft iets van hoop?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Nou, ik zou al gelukkig zijn met liefde in een tent, al haat ik tenten![]()
Maar je kan niet alles hebben hoor!
Huis nog steeds hetzelfde?
Altijd hoop blijven houdenquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar via via is de gedeputeerde er inmiddels bij betrokken, dat geeft iets van hoop?
Ja, vriendlief krijgt dagelijks een herinnering met de foto's van een jaar terug. Ben blij dat ik dat niet heb, het hele gebeuren heeft er toch wel flink ingehakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:48 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Altijd hoop blijven houden![]()
Het is nu ruim een jaar geleden dus het zou niet verkeerd zijn als er eindelijk een oplossing komt. Plus een zak met geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |