quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:29 schreef Nijna het volgende:
En update over de zweetvoeten knul... het is uit dus problem solved.
Er zijn ook campings met huisjes en ingerichte tenten (glamping), met eigen sanitair enzo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:39 schreef Tink89 het volgende:
Mush, ik heb ooit al eerder m'n zorgen geuit en doe dat nog een keertje: praat met iemand. De situatie bij jou is echt echt echt niet gezond en je lijf en hoofd geven heel duidelijk aan dat dit niet langer zo kan. En dat je de poh-ggz 'eruit geluld' hebt, kan. Maar dan heb je er iig over gepraat. En mogelijk kan een doorverwijzing naar een psycholoog, coach, weet ik veel wat wel helpend zijn. Ik vind al jouw klachten klinken als veel te veel stress/burn out klachten en als je er niet nu iets mee doet, heeft je zoon dadelijk echt niks meer aan je omdat je niet meer verder komt dan je bed en de bank.
/einderelaas
Wij zijn weer thuis! Gisteren wel echt drama om de kinderen in slaap te krijgen en ze ook vannacht allebei een keer naast/in m'n bed gehad. De oudste wilde het liefst op vakantie blijven terwijl de jongste met inslapen elke avond piepte dat hij naar huis wilde.
Dus nu ga ik (en wat voelt dit ongelooflijk decadent) de carnavalsvakantie ook maar even boeken. Gisteren wel een flink gesprek met m'n man gehad. Die zou het liefst met de tent gaan op elke vakantie. Dat hebben we één jaar geprobeerd, maar trok ik echt niet. De compromis was een (grote met ook heel grote voortent) caravan. Maar na een paar jaar caravanen merk ik bij de wintervakanties in een huisje dat ik daar echt veel minder stress van heb. Eigen sanitair, niks klam of vochtig, gewoon in je ondergoed op de bank hangen en geen stress als er iets heerst op de camping (mysofobie), een complete keuken en een vaatwasser... En dus opperde ik heel voorzichtig om de caravan te verkopen. M'n man was er kapot van, voor hem is kamperen echt het summum van vakantie en hij geniet er intens van. Dus er is nog niks besloten. Deze zomer gaan we sowieso met de caravan nog (al geboekt) en het klopt wel dat de kinderen op de camping echt heel erg goed zichzelf kunnen vermaken, zeker op een veldje met een speeltuintje enzo. Maar ik mis een groot bed en privacy en geen herrie hebben van de buren en en en....
Pas maar op dat je niks jinxt met je uitspraakquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Wij zitten volle mankracht klaar voor de eindejaarsdrukte van werk en er belt niemand
Stilte voor de storm...quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Het is al 9:20 en ik heb nog geen call gehad, dat is echt nog nooit gebeurd, zelfs niet op een rustige dag
Voor mij is dat het teken dat je inderdaad beter een andere hulpverlener zoekt. Want ze moeten wel tegen je opgewassen zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:01 schreef Nijna het volgende:
Al herken ik wel het "eruit lullen", ik kan dat soms ook wel en niet eens helemaal bewust volgens mij.
Maar ik heb nu een psycholoog die laat zich niet afleiden door een dom grapje of iets dergelijks. En dat was nodig, want er moet toch echt iets veranderen om beter in mijn vel te komen te zitten.
Dat he? Beetje doorboren enzo en zich niet laten bedotten als je zegt: het gaat prima, opgelost en doei!quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor mij is dat het teken dat je inderdaad beter een andere hulpverlener zoekt. Want ze moeten wel tegen je opgewassen zijn
Ja hey, dat is gemeen! Ik heb er twee en ik kan het geld wel gebruiken om het huis te renoverenquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Waar halen jullie die kraskalenders?
Moet nog wel een oudejaarslot halen. Ongelukkig in de liefde dus wie weet
quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja hey, dat is gemeen! Ik heb er twee en ik kan het geld wel gebruiken om het huis te renoverenEn ik ben volgens mij echt wel gelukkig in de liefde inmiddels
Ja, maar via via is de gedeputeerde er inmiddels bij betrokken, dat geeft iets van hoop?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Nou, ik zou al gelukkig zijn met liefde in een tent, al haat ik tenten![]()
Maar je kan niet alles hebben hoor!
Huis nog steeds hetzelfde?
Altijd hoop blijven houdenquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar via via is de gedeputeerde er inmiddels bij betrokken, dat geeft iets van hoop?
Ja, vriendlief krijgt dagelijks een herinnering met de foto's van een jaar terug. Ben blij dat ik dat niet heb, het hele gebeuren heeft er toch wel flink ingehakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:48 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Altijd hoop blijven houden![]()
Het is nu ruim een jaar geleden dus het zou niet verkeerd zijn als er eindelijk een oplossing komt. Plus een zak met geld
Moet je ook niet doen, foto's terugkijken. Het staat op je netvlies gebrand en das genoeg, helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, vriendlief krijgt dagelijks een herinnering met de foto's van een jaar terug. Ben blij dat ik dat niet heb, het hele gebeuren heeft er toch wel flink ingehakt.
Is er toch nog een plusje gevonden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:57 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb nog nooit zoveel en goed geslapen als sinds mijn gezondheidsgedoe
Ik had nog geen sloffen gekocht voor hem neequote:Op zaterdag 28 december 2024 09:36 schreef Mushanga71 het volgende:
Whaha Nijna, mooi opgelost zoHoop ik niet dat je al sloffen voor hem gekocht had
![]()
En jullie hebben gelijk. Ik heb eerder bij een psycholoog gelopen maar ze ging met pensioen. En het was fijn om mijn shit op haar bordje te gooien, alles wat inzichtelijker maken, me op te peppen als de wolk te zwart werd en mijn lichaam aangaf dat wat ik deed, niet werkte. Het hielp best wel.
Ik was zo opgelucht dat ik eindelijk de beslissing om te scheiden had genomen, iets wat zij jaren geleden al adviseerde. Stap in de goede richting.
Alleen voor zoon is het nu nodig dat ik niet zo blijf doorgaan. Hij heeft recht op een moeder die er 100% voor hem is en niet half.
Ik ben er voor hem, altijd, doe ook leuke dingen met hem, maar hij is me soms teveel![]()
In januari zal ik een afspraak maken bij de ha en een verwijs vragen (ook meteen voor de vrouwenkliniek). Dan zal ik ook bekennen dat de poh niet voor mij werkt. Ha is gelukkig wel op de hoogte van de scheiding.
Meiden, dank voor jullie adviezenIk ben te koppig en eigenwijs en zit te veel in mijn zellufdoenmodus. Maar het gaat een keer fout...
En muziek. Zoon en ik spelen vaak ons zelfbedachte muziekraadspel. Dat gaat er alleen niet rustig aantoeTis wél ontspannend, dwz, verstand op nul en keihard meezingen
![]()
Zoon slaapt nog, denk ik dat we straks buiten de deur gaan lunchen. Daar maak ik hem blij mee
Ja precies! Gelukkig zit ik nu goed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor mij is dat het teken dat je inderdaad beter een andere hulpverlener zoekt. Want ze moeten wel tegen je opgewassen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |