abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215906055
Exode
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215906115
Wij hebben al besloten dat we ons gaan opsplitsen met Kerst. 1e Kerstdag is lunch met mijn familie. Dat is ruim een uur rijden en vervolgens met heeeeeel veel mensen in 1 kleine woonkamer en mijn familie maakt VEEL geluid. Daar ga ik met de kinderen heen, verloofde blijft thuis.
Tweede Kerstdag is bij schoonfamilie, ook lunch, wel in een mega woonkamer waardoor de hoeveelheid mensen minder erin hakt. Maar goed ik ben dan op van de dag ervoor waarschijnlijk dus dan blijf ik thuis.

En volgend jaar wil ik op vakantie zijn, zo! >:)
pi_215906502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 09:43 schreef Schanu het volgende:
Hupje, beterschap met J., hoe gaat het nu met hem?
Hij is een stuk opgeknapt tov gisteren. Maar nog niet fit genoeg voor een hele dag school icm een uitstapje. Dus vandaag nog een dagje thuis en dan hopelijk morgen weer naar school en kerstdiner.

En wat leuk dat vrouwlief het speciaal onderwijs zo leuk vindt :)
Als het je ligt, is het hard werken maar ook echt leuk, vind ik. Geeft veel voldoening.
pi_215906873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 09:57 schreef exode het volgende:
Wij hebben al besloten dat we ons gaan opsplitsen met Kerst. 1e Kerstdag is lunch met mijn familie. Dat is ruim een uur rijden en vervolgens met heeeeeel veel mensen in 1 kleine woonkamer en mijn familie maakt VEEL geluid. Daar ga ik met de kinderen heen, verloofde blijft thuis.
Tweede Kerstdag is bij schoonfamilie, ook lunch, wel in een mega woonkamer waardoor de hoeveelheid mensen minder erin hakt. Maar goed ik ben dan op van de dag ervoor waarschijnlijk dus dan blijf ik thuis.

En volgend jaar wil ik op vakantie zijn, zo! >:)
Fijn dat Juul weer naar school kon.
Verstandig om op te splitsen.
En zelfs al zouden jullie besluiten om lekker thuis te blijven, dan zou dat ook moeten kunnen eigenlijk. Doe wat voor jullie goed voelt :*

Wij hebben bewust maar 1 kerstdag met anderen. De andere familie zien we na oud en nieuw.
Als ik 2 dagen achter elkaar sociaal ga doen dan kan ik met een beetje pech nog dagen afdraaien, ik doe het niet meer.
Fake it till you make it...
pi_215907142
Nou, Juul is weer thuis. Geen koorts nog, maar ze gaf zelf aan dat ze naar huis wilde.

[ Bericht 88% gewijzigd door exode op 18-12-2024 12:00:19 (Teveel geklaag) ]
pi_215907530
Kweet niet wat er stond, maar gewoon droppen hoor Exode!
Arme Juul. Heeft ze nog wel iets aan het kerstontbijt gehad?

Oh yeah, ik heb het geluid van mn telefoontoetsenbord uitgezet. Wat een verademing.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215907655
Ze vond het Kerstontbijt fantastisch en ze kreeg een hartje gemaakt met een 3D pen van haar crush. Kortom topochtend. Daarna gingen ze buiten spelen en zag de juf haar langzaam instorten en toen ze zelf zei dat ze naar huis wilde was het duidelijk.
Maar net getempt, geen koorts. Ze gaat vanavond iig niet mee met de Kerstwandeling van school. Heel stiekem duim ik enorm dat ze morgen naar school kan. Ik ben vrij en ben zo enorm toe aan me-time.

Nu hangt ze op de bank met haar tablet en zie ik haar oogjes een beetje dichtvallen....
pi_215908039
Juul heeft iig een leuke ochtend gehad. Die pen van haar crush, schattig O+ Als ze de rest van de dag lekker uitrust en er geen koorts bijkomt, kan ze morgen vast naar school.
Jij hebt ook gewoon recht op me-time hoor. Het wordt allemaal druk genoeg, al hebben jullie het gesplitst. Ik duim mee dat Juul morgen weer helemaal fit is en jij even een dagje voor jezelf hebt :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215908385
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:39 schreef exode het volgende:
Nou, Juul is weer thuis. Geen koorts nog, maar ze gaf zelf aan dat ze naar huis wilde.
Verstandig van haar, beterschap :* wat leuk dat ze een hartje van haar crush kreeg O+
Hopelijk kan ze morgen naar school (of even een paar uurtjes)
Als ze nou morgen wel thuis is, heb je dan de mogelijkheid om haar een tijdje voor de tv te zetten met een film of op de tablet? En dan afspreken dat (desnoods zet je een wekkertje) je tot een bepaalde tijd even tijd voor jezelf hebt. Dus dat ze alleen roept in geval van nood (met eventueel instructies wat dan onder nood valt). :*

Wij belden de vloerenman en gaan vanavond kijken voor een vloer. Ik ben best wel gaar, maar hij had voorkeur voor voor de kerst en eigenlijk kwam dan vandaag het beste uit qua agenda. Qua energie vraag ik het me af, maar ik heb morgen niks in de agenda behalve 's avonds sporten.
  woensdag 18 december 2024 @ 14:18:08 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215908431
Ik duim mee dat Juul morgen helemaal fit is. Fingers crossed!

Ik heb vanochtend gespijbeld en ben bij de opticien binnengelopen. Uitgelegd dat m'n nieuwe bril niet lekker zit en na nog even proberen met afstellen was de conclusie al snel: zoek maar een nieuw montuur uit. En toen bleek er afgelopen week een nieuwe binnengekomen te zijn die echt perfect zit. Dus geluk bij een ongeluk O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 14:59:58 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_215908725
Het lukt me niet meer om op fok in te loggen op mijn laptop :X Ik krijg de melding dat het wachtwoord niet goed is en het mailtje om het wachtwoord te herstellen komt niet binnen. Anderen hier ook last van? Super irritant!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_215908788
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 14:59 schreef MaJo het volgende:
Het lukt me niet meer om op fok in te loggen op mijn laptop :X Ik krijg de melding dat het wachtwoord niet goed is en het mailtje om het wachtwoord te herstellen komt niet binnen. Anderen hier ook last van? Super irritant!
Tot nu toe niet... zit de mail ook niet in je spam?
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 15:11:06 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_215908941
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:04 schreef Nijna het volgende:

[..]
Tot nu toe niet... zit de mail ook niet in je spam?
Nee, het is een heel vervelend probleem met een oud e-mailadres van Gmail. Normaal kan ik het vinden als ik erop zoek (dan staat het ergens bij verwijderde mails) maar dat werkt nu ook niet. Daarom gebruik ik in principe dit adres ook niet meer, alleen voor fok is het nog gekoppeld. En ik kan het hierdoor dus ook niet aanpassen :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_215910103
Ik zou even een admin vragen om het mail-adres evt aan te passen MaJo. Of gewoon minder gaan fokken…
pi_215910180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:11 schreef MaJo het volgende:

[..]
Nee, het is een heel vervelend probleem met een oud e-mailadres van Gmail. Normaal kan ik het vinden als ik erop zoek (dan staat het ergens bij verwijderde mails) maar dat werkt nu ook niet. Daarom gebruik ik in principe dit adres ook niet meer, alleen voor fok is het nog gekoppeld. En ik kan het hierdoor dus ook niet aanpassen :X
Oh dat is wel vervelend ja.
Succes!
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 17:03:09 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_215910292
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:42 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou even een admin vragen om het mail-adres evt aan te passen MaJo. Of gewoon minder gaan fokken…
Dat is eerste een goed idee! Dat tweede is wat lastig als mod ;)
  woensdag 18 december 2024 @ 17:50:15 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215910656
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:42 schreef FlyingFish het volgende:
Dit! Dat kunnen zij heel makkelijk doen. :Y Doen ze ook voor oldbies die weer eens komen kijken. :D
  donderdag 19 december 2024 @ 12:11:22 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_215918251
Haat aan paaltjes die zo laag zijn dat je ze niet staan vanuit de auto.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215918371
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:11 schreef Troel het volgende:
Haat aan paaltjes die zo laag zijn dat je ze niet staan vanuit de auto.
oh :{
  donderdag 19 december 2024 @ 14:24:46 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_215919479
Maarrrr. Ik heb wel ontslag genomen omdat ik een nieuwe baan heb. Ik begin in februari. En ik wilde het niet voor de kerstborrel al regelen, want dat kan zo'n nare bijsmaak geven. En ik heb inmiddels bijna al mijn collega's persoonlijk gesproken, behalve één.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215919871
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef Troel het volgende:
Maarrrr. Ik heb wel ontslag genomen omdat ik een nieuwe baan heb. Ik begin in februari. En ik wilde het niet voor de kerstborrel al regelen, want dat kan zo'n nare bijsmaak geven. En ik heb inmiddels bijna al mijn collega's persoonlijk gesproken, behalve één.
Gefeliciteerd! Wat ga je doen (als je dat wil delen)?

En rot van de auto, hopelijk niet al te veel schade!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215920188
Gefeliciteerd met je nieuwe baan @Troel ! Wel balen van de auto. Hopelijk valt de schade mee.
  donderdag 19 december 2024 @ 16:01:39 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_215920395
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Wat ga je doen (als je dat wil delen)?

En rot van de auto, hopelijk niet al te veel schade!
Precies hetzelfde als nu maar dan weer in een team. Financieel administratief werk.

De schade valt mee, het is voornamelijk mijn geknakte ego. Deukje in nummerplaat en in de sierbumper. Had veeeel erger gekund.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215921112
Toch balen @Troel

Haast haast fieuw gered om kind met hapjes op tijd af te zetten voor het kerstdiner op school. Nu snel zelf een pizza in de oven schuiven.

Ik weet wel welke ik mezelf toebedeel ;)
pi_215921511
Gefeliciteerd @Troel!

Iemand een rol behang over om mijn jongste puber achter te plakken? Ze is op oorlogspad.
Ruzie gemaakt met vriendje en nu ben ik aan de beurt.
Heb t even gehad :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')