SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is een stuk opgeknapt tov gisteren. Maar nog niet fit genoeg voor een hele dag school icm een uitstapje. Dus vandaag nog een dagje thuis en dan hopelijk morgen weer naar school en kerstdiner.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:43 schreef Schanu het volgende:
Hupje, beterschap met J., hoe gaat het nu met hem?
Fijn dat Juul weer naar school kon.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:57 schreef exode het volgende:
Wij hebben al besloten dat we ons gaan opsplitsen met Kerst. 1e Kerstdag is lunch met mijn familie. Dat is ruim een uur rijden en vervolgens met heeeeeel veel mensen in 1 kleine woonkamer en mijn familie maakt VEEL geluid. Daar ga ik met de kinderen heen, verloofde blijft thuis.
Tweede Kerstdag is bij schoonfamilie, ook lunch, wel in een mega woonkamer waardoor de hoeveelheid mensen minder erin hakt. Maar goed ik ben dan op van de dag ervoor waarschijnlijk dus dan blijf ik thuis.
En volgend jaar wil ik op vakantie zijn, zo!
Verstandig van haar, beterschapquote:Op woensdag 18 december 2024 11:39 schreef exode het volgende:
Nou, Juul is weer thuis. Geen koorts nog, maar ze gaf zelf aan dat ze naar huis wilde.
Tot nu toe niet... zit de mail ook niet in je spam?quote:Op woensdag 18 december 2024 14:59 schreef MaJo het volgende:
Het lukt me niet meer om op fok in te loggen op mijn laptopIk krijg de melding dat het wachtwoord niet goed is en het mailtje om het wachtwoord te herstellen komt niet binnen. Anderen hier ook last van? Super irritant!
Nee, het is een heel vervelend probleem met een oud e-mailadres van Gmail. Normaal kan ik het vinden als ik erop zoek (dan staat het ergens bij verwijderde mails) maar dat werkt nu ook niet. Daarom gebruik ik in principe dit adres ook niet meer, alleen voor fok is het nog gekoppeld. En ik kan het hierdoor dus ook niet aanpassenquote:Op woensdag 18 december 2024 15:04 schreef Nijna het volgende:
[..]
Tot nu toe niet... zit de mail ook niet in je spam?
Oh dat is wel vervelend ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, het is een heel vervelend probleem met een oud e-mailadres van Gmail. Normaal kan ik het vinden als ik erop zoek (dan staat het ergens bij verwijderde mails) maar dat werkt nu ook niet. Daarom gebruik ik in principe dit adres ook niet meer, alleen voor fok is het nog gekoppeld. En ik kan het hierdoor dus ook niet aanpassen
Dat is eerste een goed idee! Dat tweede is wat lastig als modquote:Op woensdag 18 december 2024 16:42 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou even een admin vragen om het mail-adres evt aan te passen MaJo. Of gewoon minder gaan fokken…
Dit! Dat kunnen zij heel makkelijk doen.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:42 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou even een admin vragen om het mail-adres evt aan te passen MaJo. Of gewoon minder gaan fokken…
ohquote:Op donderdag 19 december 2024 12:11 schreef Troel het volgende:
Haat aan paaltjes die zo laag zijn dat je ze niet staan vanuit de auto.
Gefeliciteerd! Wat ga je doen (als je dat wil delen)?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef Troel het volgende:
Maarrrr. Ik heb wel ontslag genomen omdat ik een nieuwe baan heb. Ik begin in februari. En ik wilde het niet voor de kerstborrel al regelen, want dat kan zo'n nare bijsmaak geven. En ik heb inmiddels bijna al mijn collega's persoonlijk gesproken, behalve één.
Precies hetzelfde als nu maar dan weer in een team. Financieel administratief werk.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat ga je doen (als je dat wil delen)?
En rot van de auto, hopelijk niet al te veel schade!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |