quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
VLEESCHquote:Op woensdag 18 december 2024 07:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Snap ik![]()
Als we vanmiddag naar de viswinkel gaan voor de bestelling, raad es wat we vanavond eten?
De site van thuisarts heeft wel informatie.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:15 schreef Hupje het volgende:
Is er een dokter in de zaal?(nee, ik ga niet af op medisch internet advies)
Ik dacht dat J de vijfde ziekte heeft. Maar ik hoor nu dat er een aantal kinderen op school zijn met roodvonk. Stel dat hij (atypische) roodvonk heeft, moet ik dan wat anders met hem doen dan dat het de vijfde ziekte is?
Dat groter zijn is al een tijdje zoquote:Op woensdag 18 december 2024 08:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Echt he? Het gaat zoo snelMijnes gaat al een tijdje niet meer zonder geurtje de deur uit én hij is ineens langer dan mij. Heeft hij veel lol over
Denk dat ie inmiddels zn zus ook voorbij is gegroeid. Gaat wat worden met kerst: hee, kleintjes!quote:Op woensdag 18 december 2024 08:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat groter zijn is al een tijdje zoHij kijkt ook al over zijn broer heen
Er liggen voor beide ijdeltuiten plakspiegels voor op de deur/kast in hun slaapkamer zodat ze hun sportschoolprogressie daar kunnen zien. Dat gedraaikont voor die spiegel in mijn slaapkamer ben ik wel klaar mee!quote:Op woensdag 18 december 2024 07:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
JAAAA![]()
Geniet nog ff van je rust @:Nijna![]()
Erg is dat toch @:BE? Hier ook, alles wordt gewoon random gekocht en het dan niet leuk vinden dat IK niks meer weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he, spiegelsquote:Op woensdag 18 december 2024 08:53 schreef BE het volgende:
[..]
Er liggen voor beide ijdeltuiten plakspiegels voor op de deur/kast in hun slaapkamer zodat ze hun sportschoolprogressie daar kunnen zien. Dat gedraaikont voor die spiegel in mijn slaapkamer ben ik wel klaar mee!
En dan komt er voor Nr 1 nog een honkbalknuppel (of een tegoedbon als we het niet meer redden) en voor Nr2 wat rugby-kleding met het logo van zijn nieuwe club.
Ach ja, het is wat het is he... ik heb ook geen zin om troep te kopen om het kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo'n zin in en behoefte aan vakantie, tot ik mij steeds herinner dat ik geen vakantie hebMaar de kinderen wel bijna dus hopelijk wordt het thuis dan iets rustiger
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is een stuk opgeknapt tov gisteren. Maar nog niet fit genoeg voor een hele dag school icm een uitstapje. Dus vandaag nog een dagje thuis en dan hopelijk morgen weer naar school en kerstdiner.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:43 schreef Schanu het volgende:
Hupje, beterschap met J., hoe gaat het nu met hem?
Fijn dat Juul weer naar school kon.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:57 schreef exode het volgende:
Wij hebben al besloten dat we ons gaan opsplitsen met Kerst. 1e Kerstdag is lunch met mijn familie. Dat is ruim een uur rijden en vervolgens met heeeeeel veel mensen in 1 kleine woonkamer en mijn familie maakt VEEL geluid. Daar ga ik met de kinderen heen, verloofde blijft thuis.
Tweede Kerstdag is bij schoonfamilie, ook lunch, wel in een mega woonkamer waardoor de hoeveelheid mensen minder erin hakt. Maar goed ik ben dan op van de dag ervoor waarschijnlijk dus dan blijf ik thuis.
En volgend jaar wil ik op vakantie zijn, zo!
Verstandig van haar, beterschapquote:Op woensdag 18 december 2024 11:39 schreef exode het volgende:
Nou, Juul is weer thuis. Geen koorts nog, maar ze gaf zelf aan dat ze naar huis wilde.
Tot nu toe niet... zit de mail ook niet in je spam?quote:Op woensdag 18 december 2024 14:59 schreef MaJo het volgende:
Het lukt me niet meer om op fok in te loggen op mijn laptopIk krijg de melding dat het wachtwoord niet goed is en het mailtje om het wachtwoord te herstellen komt niet binnen. Anderen hier ook last van? Super irritant!
Nee, het is een heel vervelend probleem met een oud e-mailadres van Gmail. Normaal kan ik het vinden als ik erop zoek (dan staat het ergens bij verwijderde mails) maar dat werkt nu ook niet. Daarom gebruik ik in principe dit adres ook niet meer, alleen voor fok is het nog gekoppeld. En ik kan het hierdoor dus ook niet aanpassenquote:Op woensdag 18 december 2024 15:04 schreef Nijna het volgende:
[..]
Tot nu toe niet... zit de mail ook niet in je spam?
Oh dat is wel vervelend ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, het is een heel vervelend probleem met een oud e-mailadres van Gmail. Normaal kan ik het vinden als ik erop zoek (dan staat het ergens bij verwijderde mails) maar dat werkt nu ook niet. Daarom gebruik ik in principe dit adres ook niet meer, alleen voor fok is het nog gekoppeld. En ik kan het hierdoor dus ook niet aanpassen
Dat is eerste een goed idee! Dat tweede is wat lastig als modquote:Op woensdag 18 december 2024 16:42 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou even een admin vragen om het mail-adres evt aan te passen MaJo. Of gewoon minder gaan fokken…
Dit! Dat kunnen zij heel makkelijk doen.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:42 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou even een admin vragen om het mail-adres evt aan te passen MaJo. Of gewoon minder gaan fokken…
ohquote:Op donderdag 19 december 2024 12:11 schreef Troel het volgende:
Haat aan paaltjes die zo laag zijn dat je ze niet staan vanuit de auto.
Gefeliciteerd! Wat ga je doen (als je dat wil delen)?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef Troel het volgende:
Maarrrr. Ik heb wel ontslag genomen omdat ik een nieuwe baan heb. Ik begin in februari. En ik wilde het niet voor de kerstborrel al regelen, want dat kan zo'n nare bijsmaak geven. En ik heb inmiddels bijna al mijn collega's persoonlijk gesproken, behalve één.
Precies hetzelfde als nu maar dan weer in een team. Financieel administratief werk.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat ga je doen (als je dat wil delen)?
En rot van de auto, hopelijk niet al te veel schade!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
quote:Op donderdag 19 december 2024 18:13 schreef Nijna het volgende:
@:gewoonmezelf87SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Klinkt van zijn kant ook wel lekker makkelijk, vaderen als het je zo uitkomt.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 17:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd @:Troel
@:exode, sommige dingen hakken er zo vreselijk in dat blijft rond de betreffende periode terugkomen, Sommige van hier zullen zich herinneren dat mijn jongste met 6 weken het RS virus kreeg en met 3 reanimaties bijna t leven liet...
Dit speelde van 9 tot 24 December, We zijn nu 8 jaar verder en elke December slaat t me toch nog om mn oren... down, jankerig en stijf vd spanning want stel dat... totaal niet rationeel...Oef, dat hakt er zeker in, dan is kerst nooit meer hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wij hadden het met de oudste 2x in februari, toen hij 9 maanden was en het jaar erop met 21 maanden. Opname in het ziekenhuis ivm benauwdheid. Eerste keer RS virus, tweede keer een longontsteking. Gelukkig niet direct zo ernstig als bij jou, maar in februari ben ik nog altijd lichtelijk panisch voor zieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 19 december 2024 17:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd @:Troel
@:exode, sommige dingen hakken er zo vreselijk in dat blijft rond de betreffende periode terugkomen, Sommige van hier zullen zich herinneren dat mijn jongste met 6 weken het RS virus kreeg en met 3 reanimaties bijna t leven liet...
Dit speelde van 9 tot 24 December, We zijn nu 8 jaar verder en elke December slaat t me toch nog om mn oren... down, jankerig en stijf vd spanning want stel dat... totaal niet rationeel...De jongste hier heeft zijn eerste kerst in het ziekenhuis doorgebracht. Vlak voor de kerstdagen had hij zijn eerste vaccinatie, dus ik dacht dat hij daar hangerig van was. Maar ook dat was het RS-virus. Hier geen reanimatie gelukkig, maar het heeft de kerstdagen wel getekend. Inmiddels zijn we 15 jaar verder en ik merk dat ik er nauwelijks meer aan denk en dat mijn gedrag (denk ik) ook veel minder geagiteerd is. Dat had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. Er is dus nog hoop. Hier heeft het zo'n 12 jaar geduurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Oh dan komt het toch misschien nog goed.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:48 schreef Troel het volgende:
[..]
De jongste hier heeft zijn eerste kerst in het ziekenhuis doorgebracht. Vlak voor de kerstdagen had hij zijn eerste vaccinatie, dus ik dacht dat hij daar hangerig van was. Maar ook dat was het RS-virus. Hier geen reanimatie gelukkig, maar het heeft de kerstdagen wel getekend. Inmiddels zijn we 15 jaar verder en ik merk dat ik er nauwelijks meer aan denk en dat mijn gedrag (denk ik) ook veel minder geagiteerd is. Dat had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. Er is dus nog hoop. Hier heeft het zo'n 12 jaar geduurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh dan komt het toch misschien nog goed.![]()
Wat zouden jullie doen?:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was aant werk, pleurt ineens mijn internet eruit. Ik gezocht, geen storing in de buurt. Heel het riedeltje, volgende riedeltje en laatste riedeltje afgewerkt met mn hoofd naar benee want dat stomme modem zit op een kutplek waardoor ik over de bank moet hangen, maak ik een afspraak met de monteur voor vandaag. Twee minuten later krijg ik een sms: er is een storing in jouw postcodegebiedMonteur maar weer afgezegd.
Feestdagen en ziekte, check.
1 januari 2012, zoon nog in het ziekenhuis vanwege Kawasaki
1 januari 2013 ik met spoed geopereerd aan een blindedarmontsteking.
1 januari 2015 zoon bij de dokterspost in het buitenland vanwege uitdroging
1 januari 2016 ik naar de hap, luchtweginfectie
1 januari 2019 arts langsgeweest, had ik zo`n pijn, wat achteraf mn maag was![]()
Zit dus eigenlijk nooit lekker met oud en nieuw
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk dat ik maar ga zitten en niets meer doen vandaagToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh @Mushanga71 hopelijk deze O&N geen ellende.
@Ynske heb je vrijdag de 13e verschoven naar vandaag? Sterkte daar.
Ik zat vorige week met spoed bij de huisarts. Benauwd, hoge bloeddruk, pijn op borst. Was even bang voor hartissues. Blijkt dat mijn rugspieren in de stress zijn..
Mijn auto staat nu bij de garage voor apk... ik duim!
En ik moet zo naar Amerika bellen 🤣 moet een tafel reserveren voor volgend jaar.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef Vicky het volgende:
@:gewoonmezelf87SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh @:mushanga71 hopelijk deze O&N geen ellende.
@:ynske heb je vrijdag de 13e verschoven naar vandaag? Sterkte daar.
Ik zat vorige week met spoed bij de huisarts. Benauwd, hoge bloeddruk, pijn op borst. Was even bang voor hartissues. Blijkt dat mijn rugspieren in de stress zijn..
En ik moet zo naar Amerika bellen 🤣 moet een tafel reserveren voor volgend jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zieke kindjes, hoe is het daarmee? Hier kwam James misselijk uit school, nog niks gegeten, btj gedronken maar is vooral moe moe moe! Hopenlijk valt het mee en gaat hij niet spugen ofzo...S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef Vicky het volgende:
@:gewoonmezelf87SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh @:mushanga71 hopelijk deze O&N geen ellende.
@:ynske heb je vrijdag de 13e verschoven naar vandaag? Sterkte daar.
En ik moet zo naar Amerika bellen 🤣 moet een tafel reserveren voor volgend jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zieke kindjes, hoe is het daarmee? Hier kwam James misselijk uit school, nog niks gegeten, btj gedronken maar is vooral moe moe moe! Hopenlijk valt het mee en gaat hij niet spugen ofzo...quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:01 schreef Ynske het volgende:
Zo niet mijn dag vandaagOh men... ga maar gauw zitten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk dat ik maar ga zitten en niets meer doen vandaagS. 2014
J. 2016![]()
@gewoonmezelf87, ik sluit me aan bij alle tips die al gegeven zijn. Wel een hele verdrietige situatie voor de kinderen![]()
@Ynske, wat een pech allemaal zo. Sterkte met alles.
Hier was er behoorlijke consternatie in de straat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simon is gister en vandaag naar school geweest, maar hangt nu weer ziekjes op de bank.
We hebben EINDELIJK de kerstboom in huis, we hadden hem al voor de Sint gekocht en stond in de berging. Door alle ziekte e.d. was het niet gelukt om hem eerder in huis te zetten. Nu nog optuigen.
Wel jammer, het is mooie grote boom......![]()
Omdenken! Je hebt een mooie grote boom en hij is op tijd voor kerst!quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:45 schreef TolstoiFan het volgende:
Wel jammer, het is mooie grote boom......
@Ynske succes. Ik had vorige week zo'n rampendag.
@gewoonmezelf87 Succes met alles.![]()
@gewoonmezelf87 fijn dat dat goed geregeld is.
Auto is gekeurd, beurt gehad er was 1 klein dingetje. Schade ¤ 350♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Elk jaar zie ik er tegenop om de kerstboom op te tuigen, maar als hij eenmaal staat is het toch ook wel weer heel gezellig in huis.
Vandaag laatste werkdag gehad, voor de vakantie. Nog best druk gehad! Maar nu lekker met een glas wijn op de bank.Vakantie
@Ynske pfff wat een rotdag! Hopelijk is het nu klaar met alle pech.
Hebben jullie een tip voor een feelgood leesboek voor de vakantie? Ik heb net ‘Hij noemde me Elly’ uit, dat hakt er wel in (jonge vrouw overleeft 8 concentratiekampen). Ik ben toe aan iets luchtigs, dus kom maar door!Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Als je houdt van kneuterige Britse 'detectives': "The dinner lady detectives" van Hannah Hendy. 5 boeken gratis via Kobo plus. Over 2 oudere dames die werken in de kantine van een Engelse middelbare school en op vreemde wijze betrokken worden bij politiezaken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:55 schreef Phaidra het volgende:
Hebben jullie een tip voor een feelgood leesboek voor de vakantie? Ik heb net ‘Hij noemde me Elly’ uit, dat hakt er wel in (jonge vrouw overleeft 8 concentratiekampen). Ik ben toe aan iets luchtigs, dus kom maar door!
En mijn go to voor herlezen zijn de geheime dagboeken van Hendrik Groen, komisch, soms aangrijpend.
[ Bericht 14% gewijzigd door mousemicky op 20-12-2024 18:14:21 ]![]()
Help ik heb een puberquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:55 schreef Phaidra het volgende:
Elk jaar zie ik er tegenop om de kerstboom op te tuigen, maar als hij eenmaal staat is het toch ook wel weer heel gezellig in huis.
Vandaag laatste werkdag gehad, voor de vakantie. Nog best druk gehad! Maar nu lekker met een glas wijn op de bank.Vakantie
@:Ynske pfff wat een rotdag! Hopelijk is het nu klaar met alle pech.
Hebben jullie een tip voor een feelgood leesboek voor de vakantie? Ik heb net ‘Hij noemde me Elly’ uit, dat hakt er wel in (jonge vrouw overleeft 8 concentratiekampen). Ik ben toe aan iets luchtigs, dus kom maar door!
Hoera ik heb een puber♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
@Phaidra
Ik heb 2 weken terug de serie bucketlistblunders gelezen. Het is wel lekker luchtig, voorspelbaar en zoetsappig.![]()
https://boeken.cafe/bucketlistblunders-1/
Edit: de tante Poldi serie over een Duitse dame die in Sicilië een onofficiele prive detective uithangt. Dat was goed vakantievoer.
@gewoonmezelf87 sterkte. Hopelijk gaat het zo soepeltjes als het kan gaan...
Boom stond 6 december al.
Eens kijken of de ballen erin blijven nu er 6 pubers door de woonkamer stuiteren. 5 van 13 en eentje die het morgen wordt![]()
Straks is feestje 1 gedaan. Dan zondag en woensdag nog drukte in huis. Lekker daagjes ertussen om bij te komen.![]()
Dank jullie wel! Daarmee kom ik een heel eind de komende 2 weken.
Hendrik Groen ga ik mee starten, het eerste deel heb ik met plezier gelezen. Het vervolg ken ik nog niet, en staat ook op Kobo plus.
Edit: ik wilde mijn post afsluiten met: Groeten, [naam]. Nog een beetje in de werkmodus geloof ik.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Simon is weer echt ziek, 39 graden koorts. Misschien toch te snel weer naar school? Woensdag was hij de hele dag koortsvrij en aan het spelen ipv op de bank liggen, dus donderdag naar school gebracht.
Nu is hij weer een zielig hoopje mens.
Jammer, voor morgen hadden we iets leuks gepland, dus dat gaan we cancelen. Zondag zouden we naar opa en oma, want vorig weekend ging het geplande bezoek ook al niet door vanwege ziekte. Dikke kans dat we weer moeten afzeggen, nu eerst maar eens goed uitzieken en bijkomen.![]()
Hoe vertel je het liefje van je puber op een enigszins tactische manier dat de lucht die uit de sneakers komt echt niet te harden is...![]()
De hele gang stinkt vreselijk.
En toen ze vanmiddag schoenloos bij me aan tafel zaten kwam de geur onder tafel door mn neus in. Nu heb ik een gevoelige neus, maar dit is echt over de top.
We hebben zo'n shoefresh ding, staat in de garage, maar ik vrees dat deze schoenen al te ver heen zijn...![]()
De kinderen hebben vakantie.
@TolstoiFan beterschap! Balen dat hij toch weer/nog ziek is.
Fake it till you make it...![]()
Ik zou ze gewoon alsnog op de shoefresh zetten, of aangeven dat ze de schoenen aan kunnen houden bij jullie thuis. Het gewoon melden laat het probleem niet verdwijnen, die schoenen/voeten blijven stinken, dat is niet zo direct te veranderen meestal.
Beterschap Tolstoi. Hier is nummer 2 weer fit (heeft gisteren wel het kerstdiner gemist). Nu is het afwachten of nr 3 morgen of overmorgen ziek wordt. Ze houden hier meestal een estafette![]()
![]()
Hopelijk volgt nummer 3 niet...quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou ze gewoon alsnog op de shoefresh zetten, of aangeven dat ze de schoenen aan kunnen houden bij jullie thuis. Het gewoon melden laat het probleem niet verdwijnen, die schoenen/voeten blijven stinken, dat is niet zo direct te veranderen meestal.
Beterschap Tolstoi. Hier is nummer 2 weer fit (heeft gisteren wel het kerstdiner gemist). Nu is het afwachten of nr 3 morgen of overmorgen ziek wordt. Ze houden hier meestal een estafette![]()
Schoenen aanhouden beneden is misschien wel een goed idee, maar ze zitten ook vaak boven. En met de vloerbedekking heb ik daar liever geen schoenen.
Ik zal toch de shoefresh eens voorstellen, wie weet valt er nog iets te redden. En dan staan ze in elk geval in de garage.
Fake it till you make it...![]()
Hatsee dochter aan t spugen... ik probeer onwijs kalm te blijven maar man ik kan hier dus niet tegen... paniek allover the place... Hopenlijk blijft t bij de ene keer...S. 2014
J. 2016![]()
Beterschap!quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hatsee dochter aan t spugen... ik probeer onwijs kalm te blijven maar man ik kan hier dus niet tegen... paniek allover the place... Hopenlijk blijft t bij de ene keer...
Hier een nacht van kind met enorme diarree en buikpijn. Heb dus maar in de kamer een bedje gemaakt en daar 'geslapen' ivm afstand naar wcToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hatsee dochter aan t spugen... ik probeer onwijs kalm te blijven maar man ik kan hier dus niet tegen... paniek allover the place... Hopenlijk blijft t bij de ene keer...![]()
![]()
![]()
@Nijna, ruikt ie zn eigen voeten niet? Voor boven zou je dichte pantoffels voor hem kunnen kopen, die je kan wassen! en dan subtiel brengen dat het fijner is dat hij die boven draagt?
Gaat weer het één en ander rond, zo te lezen. Beterschap voor alle zieke kindjes![]()
@Ynske hoe gaat het vandaag?If they say
Why, why, tell her that it's human nature...![]()
Och, wat een zieken. Iedereen veel beterschap gewenst. Hopelijk is iedereen voor de kerstdagen weer hersteld![]()
Simon is momenteel weer koortsvrij, wel jammerig om alles. We hebben alles voor vandaag en morgen gecanceld, eerst maar eens goed herstellen. Er hangt hier nog geen kerstsfeer, iedereen is snel boos om van alles, echt gezellig![]()
![]()
![]()
Ik duim met je mee voor een eenmalig ietsquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hatsee dochter aan t spugen... ik probeer onwijs kalm te blijven maar man ik kan hier dus niet tegen... paniek allover the place... Hopenlijk blijft t bij de ene keer.... Beterschap!
@Ynske, beterschap ook daar
@Mushanga71 misschien nog wel een idee voor onder de boom![]()
@TolstoiFan, fijn dat hij weer koortsvrij is. Die korte lontjes passen volgens mij wel bij deze tijd van het jaar.Fake it till you make it...![]()
De leesclub aan het einde van de wereld van Sophie Green!quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:55 schreef Phaidra het volgende:
@:Ynske pfff wat een rotdag! Hopelijk is het nu klaar met alle pech.
Hebben jullie een tip voor een feelgood leesboek voor de vakantie? Ik heb net ‘Hij noemde me Elly’ uit, dat hakt er wel in (jonge vrouw overleeft 8 concentratiekampen). Ik ben toe aan iets luchtigs, dus kom maar door!‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Hquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Beterschap!
Hier een nacht van kind met enorme diarree en buikpijn. Heb dus maar in de kamer een bedje gemaakt en daar 'geslapen' ivm afstand naar wc
Daar begon dochter vanmorgen mee, hele erg buikpijn, en ineens whoppa alles eruit, maar inmiddels weer gedronken, en 2 beschuiten gegeten...
En zelf misselijk maar of dat t virus is of de paniek... dat weet ik nietS. 2014
J. 2016![]()
Ik heb zojuist mijn kerstboom opgetuigd. Ik vind dat geen leuk klusje meer, maar het hoort er nou eenmaal bij.
Ik heb alleen geen piek. Of eigenlijk zijn de pieken die ik heb echt spuuglelijk, dus die heb ik weggegooid (samen met alle ballen die ik ook lelijk vond. Maar goed, ik heb dus geen piek en vind online ook geen betaalbare pieken die ik mooi vind.
Dus nu gaat mijn zoon een piek ontwerpen voor de 3d-printer. Ik ben benieuwd!Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Hoe gaat het met de zieken, zwakken en misselijken? Hopelijk allemaal wat beter te pas!troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik vind de standaard piek ontzettend lelijk. Wij hebben een ster.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef livelink het volgende:
Ik heb zojuist mijn kerstboom opgetuigd. Ik vind dat geen leuk klusje meer, maar het hoort er nou eenmaal bij.
Ik heb alleen geen piek. Of eigenlijk zijn de pieken die ik heb echt spuuglelijk, dus die heb ik weggegooid (samen met alle ballen die ik ook lelijk vond. Maar goed, ik heb dus geen piek en vind online ook geen betaalbare pieken die ik mooi vind.
Dus nu gaat mijn zoon een piek ontwerpen voor de 3d-printer. Ik ben benieuwd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
Ja, ik heb in het verleden ook een ster gehad en een engel en een strik als piek, maar het is het allemaal net niet. Nu heb ik mijn zoon gevraagd om een vogel als piek te ontwerpen.quote:Op zondag 22 december 2024 10:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik vind de standaard piek ontzettend lelijk. Wij hebben een ster. [ afbeelding ]Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik ook, ja.quote:Op zondag 22 december 2024 10:53 schreef Kyara het volgende:
Ik ben benieuwd naar het resultaat Livelink!Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: