abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2024 @ 11:14:13 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_215896221
En weer dooooorrrr
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 17 december 2024 @ 11:19:35 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215896259
Lastig keuze hillie, maar nu je interesse kenbaar maken, is nooit verkeerd. Om ook mee te nemen in je afweging: zie je die collega die verder in het proces zit ook als een goede/bij jou passende leidinggevende?

Ik twijfel nog steeds over de overstap naar het PO en heb besloten om ook maar eens in het VO te gaan meelopen. Het blijft kriebelen, maar wat ik tot nu toe van het VO gezien heb, is het steeds net niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215896981
Succes met beslissen @hilliebillie
Altijd lastig als je iets wel wilt doen, maar het eigenlijk net te vroeg komt.

Ik dacht gisteren dat J buikgriep had. Maar het lijkt nu toch meer op de vijfde ziekte. Ben benieuwd hoe snel hij opknapt, of hij nog iets meekrijgt van school deze week.
  dinsdag 17 december 2024 @ 15:37:56 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_215898511
Het tweede kistje is gevonden, dat was niet op slot en daar zat wel in wat ik dacht dat er in moest zitten. *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215899221
Ik bestelde net twee Levi`s riemen, een zwarte en een bruine. Kon me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een riem heb gekocht. Aan de uitgelubberde gaatjes te zien, lang geleden :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215900137
Is er een dokter in de zaal? :+ (nee, ik ga niet af op medisch internet advies)

Ik dacht dat J de vijfde ziekte heeft. Maar ik hoor nu dat er een aantal kinderen op school zijn met roodvonk. Stel dat hij (atypische) roodvonk heeft, moet ik dan wat anders met hem doen dan dat het de vijfde ziekte is?
pi_215900256
Geen idee wat je moet doen bij de 5de ziekte. Maar Thomas heeft vermoedelijk roodvonk gehad. Toen we naar de dokter gingen en zij aangaf dat het waarschijnlijk roodvonk was, was dat het ook eigenlijk. Pcm bij pijn/koorts en koud drinken bij keelpijn.
pi_215903287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 10:46 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215904198
Thnx allemaal voor jullie reacties! Ik ga nog even goed denken en bespreken thuis en dergelijke.
@FlyingFish Qua uren blijf ik wel redelijk flexibel, ik zal wat minder avonden en weekenden hoeven te werken, maar kan dat wel gewoon inplannen, want de pc werkt ook in de avond en het weekend en de afdeling draait dan ook gewoon dus zit dan niet alleen of zo.

@Tink89 m’n interesse/ambitie kenbaar maken wil ik sowieso doen inderdaad. De collega die verder in het proces is zie ik zeker ook wel als mijn leidinggevende. Heb een heel prima band met hem op de werkvloer en zie hem het werk ook zeker doen.
Heb met hem ook gesproken over mijn twijfels om wel of niet te reageren. En hij geeft zelf ook aan dat hij er ook achter zou staan als ik de functie zou krijgen (ondanks dat hij natuurlijk serieus voor de functie wil gaan). Maar dat is wel fijn om te horen (al had ik hem zo ook wel ingeschat hoor) hij kwam gisteren ook bij mij vragen of ik ook ging solliciteren. En dat was ook oprechte interesse.

Maar m’n manager heeft ‘het vinkje nog niet gezet’ in het systeem dus de vacature staat nog niet open. Dus ik kan nog even nadenken. (Dat zal sowieso wel gebeuren voor 31 dec ivm z’n opzegtermijn)

Was ook gewoon even fijn om alles even uit te typen zodat ik het ook even wat helder voor me zie
pi_215904210
@Hupje, hier geen ervaring met 5e ziekte of roodvonk. Maar beterschap!
pi_215905107
Lekker toch, van je afschrijven Hillie :) Het is ook best een moeilijke keuze en dit geeft je toch weer inzicht en het wordt wat helderder. Het is goed dat je er zo over nadenkt en niet klakkeloos op die functie solliciteert.
Succes iig met kiezen :*

Oh boy, volgende week is het al kerst. Geloof dat ik compleet ben met kadootjes. Vanmiddag even naar de viswinkel om de visschotel te bestellen en vandaag de kaarten schrijven en dan heb ik alles wel gehad, denk ik.

Tweede kerstdag komt dochter met gezin. Dan doe ik de visschotel en maak ik er zelf nog wat bij.
Eerste kerstdag wordt bankhangen met Harry Potter :D Want das traditie: elk jaar rond kerst alle HP films kijken.
Voor die dag heb ik een vis gourmet besteld bij Albert en dat gooi ik gewoon in de koekenpan want geen gourmetstel :P
If they say
  woensdag 18 december 2024 @ 07:37:18 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_215905232
Brr, moet er niet aan denken zoveel vis :D

Wij gaan tweede kerstdag naar mijn schoonouders en eerste kerstdag gaan we met zijn allen thuis wat fabrieken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215905259
Snap ik ;)
Als we vanmiddag naar de viswinkel gaan voor de bestelling, raad es wat we vanavond eten? :P
If they say
  woensdag 18 december 2024 @ 07:49:37 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_215905291
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 07:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Snap ik ;)
Als we vanmiddag naar de viswinkel gaan voor de bestelling, raad es wat we vanavond eten? :P
VLEESCH
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215905293
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 18:15 schreef Hupje het volgende:
Is er een dokter in de zaal? :+ (nee, ik ga niet af op medisch internet advies)

Ik dacht dat J de vijfde ziekte heeft. Maar ik hoor nu dat er een aantal kinderen op school zijn met roodvonk. Stel dat hij (atypische) roodvonk heeft, moet ik dan wat anders met hem doen dan dat het de vijfde ziekte is?
De site van thuisarts heeft wel informatie.
(ook handig voor andere dingen dan eventuele roodvonk).
Beterschap!

Wij gaan eerste kerstdag uitgebreid lunchen met schoonfamilie en de tweede kerstdag gourmet (zonder vis ;) ).

Iedereen ligt nog op bed hier. Jongste mocht later beginnen, oudste hoeft ook pas later naar school en mijn man heeft zijn vrije dag.
Wat een rust ;)
Fake it till you make it...
  woensdag 18 december 2024 @ 07:53:49 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215905304
Niemand weet hier een kadootje te bedenken, dus het is nog niet veel.

En wat te eten weet ik nog steeds niet.
Mijn vader komt bij ons op kerstavond, 1e KD zijn we thuis en heb ik telefoondienst voor mezelf en twee collega’s en 2e KD naar mijn schoonzus.

Wrsch worden die laatste 2 allebei gourmetten.
pi_215905328
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2024 07:49 schreef Troel het volgende:

[..]
VLEESCH
JAAAA :+

Geniet nog ff van je rust @Nijna :)

Erg is dat toch @BE? Hier ook, alles wordt gewoon random gekocht en het dan niet leuk vinden dat IK niks meer weet :')
If they say
  woensdag 18 december 2024 @ 08:34:12 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_215905572
Mijn jongste heeft morgen zijn kerstgala. Dus de smoking is geregeld en gisteren heeft hij een luchtje gehaald. Dat heeft hij dus nu opgedaan :D Kleine jochies worden groot :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215905609
Echt he? Het gaat zoo snel :{ Mijnes gaat al een tijdje niet meer zonder geurtje de deur uit én hij is ineens langer dan mij. Heeft hij veel lol over :')
If they say
  woensdag 18 december 2024 @ 08:43:30 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_215905642
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 08:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Echt he? Het gaat zoo snel :{ Mijnes gaat al een tijdje niet meer zonder geurtje de deur uit én hij is ineens langer dan mij. Heeft hij veel lol over :')
Dat groter zijn is al een tijdje zo :D Hij kijkt ook al over zijn broer heen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215905690
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2024 08:43 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat groter zijn is al een tijdje zo :D Hij kijkt ook al over zijn broer heen :D
Denk dat ie inmiddels zn zus ook voorbij is gegroeid. Gaat wat worden met kerst: hee, kleintjes! :D Hij meet nu bijna dagelijks onze lengtes door naast me te gaan staan en op me neer te kijken :')
Ik kom qua lengte nu na kleinzoon _O-
If they say
  woensdag 18 december 2024 @ 08:53:47 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215905710
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 07:58 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
JAAAA :+

Geniet nog ff van je rust @:Nijna :)

Erg is dat toch @:BE? Hier ook, alles wordt gewoon random gekocht en het dan niet leuk vinden dat IK niks meer weet :')
Er liggen voor beide ijdeltuiten plakspiegels voor op de deur/kast in hun slaapkamer zodat ze hun sportschoolprogressie daar kunnen zien. Dat gedraaikont voor die spiegel in mijn slaapkamer ben ik wel klaar mee! :D
En dan komt er voor Nr 1 nog een honkbalknuppel (of een tegoedbon als we het niet meer redden) en voor Nr2 wat rugby-kleding met het logo van zijn nieuwe club.
Ach ja, het is wat het is he... ik heb ook geen zin om troep te kopen om het kopen.
pi_215905721
Nou Juul is naar school. Ze heeft een erg goede nacht gehad en geen koorts meer. Ik moet eerlijk bekennen dat als er geen Kerstontbijt was, ik haar een extra dagje thuis had gehouden. Maar ze wilde zo graag en tja geen koorts meer en ze keek behoorlijk goed uit haar oogjes. Kortom niet ziek meer, snot is ook verdwenen.
De juf belt me als het toch niet gaat.

B is in een overhemd met strik, zijn haren netjes en zijn geurtje op naar het Kerstontbijt gegaan. Die was helemaal blij en trots.

Verder zijn het hier echt echt echt de laatste loodjes, ben zo moe.
SPOILER
pi_215905832
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 08:53 schreef BE het volgende:

[..]
Er liggen voor beide ijdeltuiten plakspiegels voor op de deur/kast in hun slaapkamer zodat ze hun sportschoolprogressie daar kunnen zien. Dat gedraaikont voor die spiegel in mijn slaapkamer ben ik wel klaar mee! :D
En dan komt er voor Nr 1 nog een honkbalknuppel (of een tegoedbon als we het niet meer redden) en voor Nr2 wat rugby-kleding met het logo van zijn nieuwe club.
Ach ja, het is wat het is he... ik heb ook geen zin om troep te kopen om het kopen.
Echt he, spiegels :D Zo blij dat we die plakspiegels van onder tot boven op een muurtje in de hal hebben zitten. Van mijnes blijft ie af :P
Maar dat zijn toch prima kadoos? Zoon was aan het twijfelkonten, wilde een mangaboxset maar ja, das best prijzig dus niet veel er meer bij. Heb het budget namelijk verlaagd. Vorig jaar was over the top *ahum :@

Fijn dat Juul zich weer goed voelt @exode :)

SPOILER
If they say
pi_215906053
Werkkeuzes, ik ben zelf altijd van het veilige en heb de 1e 15 jaar van mijn carričre bij dezelfde werkgever doorgebracht. Ik ga niet zo goed op veranderingen :@
Vrouwlief heeft noodgedwongen van werkgever moeten wisselen toen de winkel waar zij als manager werkte sloot samen met bijna alle andere vestigingen van dat bedrijf. Zij heeft daardoor eindelijk haar ambitie nagestreefd en heeft gesolliciteerd binnen het Speciaal onderwijs. Daar werkt ze nu alweer een maand of drie denk ik? En ze vindt het fantástisch. Ze twijfelde er daarvoor al zo lang over maar liet zich tegenhouden door de stabiliteit die ze had met haar vorige werk en het loon. In salaris is ze namelijk flink achteraan gegaan (in uren ook ene beetje) en we moesten thuis alles weer opnieuw organiseren om het mogelijk te maken (ik kon mijn rooster er gelukkig op aanpassen). Maar het was het allemaal waard, ze heeft nu eindelijk weer plezier in haar werk en dat had ze al jaren niet meer. Kortom, mijn advies zou zijn: laat je zo min mogelijk tegenhouden door praktische bezwaren en kijk naar waar je echt gelukkig van wordt. Praktische problemen zijn echt vaak wel op te lossen en geluk in je werk is zóveel belangrijker. Daar wordt je uiteindelijk ook alleen maar een leuker mens van (vrouwlief komt bijvoorbeeld weer vrolijk thuis en als ze vrij is is ze nu ook echt vrij, in tegenstelling tot haar vorige baan waar ze altijd paraat moest staan ook in haar vrije tijd. Dit brengt echt zoveel meer rust binnen ons gezin).

Hupje, beterschap met J., hoe gaat het nu met hem?

Ik had gisteren een kerstborrel op mijn werk en daar zei iemand: nog 2 weken en dan is het 2025! Dat overviel mij echt wel even, het gaat zo snel dat ik het niet meer bij kan benen :o
Wij gaan 1e kerstdag naar mijn schoonfamilie, kerstbrunchen met de bakplaat en de verjaardag van vrouwlief vieren want zij is een kerstkindje O+
2e kerstdag vieren we als gezin, we gaan lekker pizaretten en ik denk een kerstfilm kijken. Vooral rustig aan doen want de 1e kerstdag hakt er altijd aardig in bij mijn oudste.
3e kerstdag gaan we naar mijn oude omaatje van 93, meer dan 2 uur in de auto enkele reis dus dat sluiten we altijd af met MacDonalds voor de kinderen. Dat vooruitzicht helpt ze vaak wel door de dag :')

Fijn dat Juul zich weer beter voelt Exode!
SPOILER
Ik heb zo'n zin in en behoefte aan vakantie, tot ik mij steeds herinner dat ik geen vakantie heb :') Maar de kinderen wel bijna dus hopelijk wordt het thuis dan iets rustiger *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')