Nog twee, bij een van de twee mag je ook wat kleiner denken. Al is het dan wel wat meer letters.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sam Fender![]()
Sam Brown![]()
Sam Cooke![]()
Sam & Dave![]()
Sam the Sham and the Pharaohs![]()
Sam Feldt wellicht?![]()
Dan hebben we ze allemaal die ik zo snel tegenkwam.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eerder Sam Hunt dan Feldt denk ik
En dan hebben we Sammy Davis Jr nog natuurlijk
Mexicanobakker 5quote:Op woensdag 18 december 2024 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Swedish House Mafia - Don't You Worry Child
Nopquote:Op woensdag 18 december 2024 15:35 schreef pipster het volgende:
Agnetha Fallskog - met eh Wrap Your arms around me.
Ook nietquote:Op woensdag 18 december 2024 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Frida met I Know There's Something Going On dan
Neinquote:Op woensdag 18 december 2024 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Take Me To Your Heaven van Charlotte Nilsson?
Wat een weelde was dat, slechts 1 nr uit het jaar zelf. En dan ook nog es een prima nummer: What It Is van Mark Knopflerquote:Op woensdag 18 december 2024 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net als in 1999 stond er in 2000 één liedje uit het jaar zelf in de Top 2000, ondanks dat het nummer de Top 40 niet haalde. Welke?
Mexicanobakker 6quote:Op woensdag 18 december 2024 18:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een weelde was dat, slechts 1 nr uit het jaar zelf. En dan ook nog es een prima nummer: What It Is van Mark Knopfler
Mexicanobakker 7quote:Op donderdag 19 december 2024 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johnny Hates Jazz
Zz en de Maskers
Cuby and The Blizzards
Ozzy Osbourne
Jazzpolitie
Eros Ramazzotti
Umberto Tozzi/Tozzi & Raf
Bucks Fizz
Dizzy Man’s Band
Mezzoforte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou nog oude Quo kunnen gokken met Ice in the Sun, maar die zijn in het oosten niet populairder dan elders
Maar je denkt er toch aan, dus het werkt!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou nog oude Quo kunnen gokken met Ice in the Sun, maar die zijn in het oosten niet populairder dan elders
Ik heb wel een idee, maar ik neem aan dat je een naam zoekt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen 254 Frans Halsema - Voor Haar en 1496 Led Zeppelin - Dazed And Confused?
Niet per sequote:Op vrijdag 20 december 2024 09:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar ik neem aan dat je een naam zoekt.
Staat er nog twee keer in.quote:
Yep, Sweet- & Lady Jane zijn verdwenen. Alleen Mary Jane is over.quote:
quote:
Mexicanobakker 7quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:27 schreef pipster het volgende:
Ha net reclame voor de postcodeloterij.
Paul McCartney - We All Stand Together.
quote:Op maandag 23 december 2024 10:57 schreef PippenScottie het volgende:
Come together van The Beatles![]()
Let’s spend the night together van The Stones![]()
Helaasquote:Op maandag 23 december 2024 11:06 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik hoop op All together now van the Farm, maar dat zal wel niet
quote:Op maandag 23 december 2024 11:16 schreef PzKpfw het volgende:
Belong Togetheren Come Together, en die was al goed.
Lol dat nummer is door de radiostations helemaal grijs gedraaid het afgelopen jaar. Had echt verwacht dat die er wel in zou staanquote:
Ook niet inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2024 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
Let’s Stay Together van Al Green zal ook al lang uit de T2k zijn gevallen, denk ik?
Beeeeehquote:Op maandag 23 december 2024 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We are never ever getting back together..van Tay Tay uiteraard
Lied is juistquote:Op maandag 23 december 2024 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk Telkens Weer en dan zeg ik ook 2014.
Ook nietquote:
Dit was goed. In de tussentijd een beetje de interesse in de Top 2000 kwijgeraakt denk ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |