SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Volgens mij kun je die bol.com kaart ook gewoon in je account zetten, die blijven meestal wel een paar jaar goedquote:Op maandag 16 december 2024 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Het is een vvv bon. 5 tientjes. Ik heb wel dingen in m'n Bol verlanglijst staan en zo. Maar voel me niet echt geïnspireerd tot aanschaf op het moment.
Die koop ik gewoon. En ik liefste de volle want die is extra lekker, maar die mag ik even niet meer van mijzelfquote:Op maandag 16 december 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook met de kwark, die van de campina vind ik veel lekkerder, maar die is wel gelijk 2,5x zo duur dan de basic huismerk variant
Ja, ik had dus eerst zoiets van, heuj, kerstcadeautje voor mezelf!quote:Op maandag 16 december 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die zijn wel handig, kun je bijna overal uitgeven toch? Dan gewoon bewaren tot je iets wil kopen
Ja de volle van campina, dat is alsof je haast roomijs eetquote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die koop ik gewoon. En ik liefste de volle want die is extra lekker, maar die mag ik even niet meer van mijzelf
HARRY DID YOU PUT YOUR NAME IN THE GOBLET OF FIRE!!??quote:Op maandag 16 december 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
Dit Harry Potter boek ken ik helemaal niet @:tt
Olijven, kaas, grillworst, fuet, vlees uit de supermarkt, aardbeien, bramen, frambozen, toast smeerseltjes… dat soort zut.quote:
Is de adult x rated version vermoed ik.quote:Op maandag 16 december 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
Oh, dat is best wel wat. Ik heb het vooral met fruit, dat eet ik ook het meeste.quote:Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Olijven, kaas, grillworst, fuet, vlees uit de supermarkt, aardbeien, bramen, frambozen, toast smeerseltjes… dat soort zut.
Die isquote:Op maandag 16 december 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de volle van campina, dat is alsof je haast roomijs eetIs deze week wel weer in de bonus
Je bent wat je eet, kwiwi…quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is best wel wat. Ik heb het vooral met fruit, dat eet ik ook het meeste.
Vooral vaak de dingen die ‘vers’ zijn maar ze langer houdbaar hebben gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is best wel wat. Ik heb het vooral met fruit, dat eet ik ook het meeste.
Ach, maar iets meer dan 2x de calorieën van de magere variantquote:
Ja herkenbaar als voedselsnob.quote:Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Olijven, kaas, grillworst, fuet, vlees uit de supermarkt, aardbeien, bramen, frambozen, toast smeerseltjes… dat soort zut.
Je moet ook zoeken in de GoT /songs of ice and fire reeksquote:Op maandag 16 december 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
quote:1 kg
Energie 531 kJ (127 kcal)
Vet 8.8 g
waarvan verzadigd 5.8 g
Koolhydraten 2.8 g
waarvan suikers 2.8 g
Eiwitten 8.5 g
Zout 0.1 g
quote:500gr
Energie 507 kJ (122 kcal)
Vet 8.8 g
waarvan verzadigd 5.6 g
Koolhydraten 2.7 g
waarvan suikers 2.7 g
Eiwitten 8.2 g
Zout 0.1 g
Ik kan dit horenquote:Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HARRY DID YOU PUT YOUR NAME IN THE GOBLET OF FIRE!!??
, said Dumbledore calmly.
Misschien moet Zwabbie dan even iets minder hard schreeuwenquote:
@bitterbal is het niet eens met deze zinquote:
Huh, dat is toch ook raar. Waarom zou je ze niet met exact dezelfde yoghurt vullenquote:Op maandag 16 december 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
Dacht eigenlijk dat verschil tussen de kilo en halve kilo bakken tussen mijn oren zat, maar er zit dus wel degelijk verschil in
[..]
[..]
Wij hadden een leuk feestje dus dacht ‘laat ik eens een goede stevige borrelplank maken’. Dus ik naar mijn ‘lekkere dingen poppetje’. Die plank was echt binnen no time compleet leeggeschranst.quote:Op maandag 16 december 2024 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja herkenbaar als voedselsnob.
ik uiteindelijk ook niet want een extra verlichte boom maar moet beetje rekening houden met lampjes en hoe ik em erin hangquote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal is het niet eens met deze zin
Nee vooral Dumbledore eigenlijkquote:Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet Zwabbie dan even iets minder hard schreeuwen
Omdat redenenquote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat is toch ook raar. Waarom zou je ze niet met exact dezelfde yoghurt vullen
Ik gooi er ook nog wel eens van alles door. Dan vult ie zo dat ik amper zin in lunch heb.quote:Op maandag 16 december 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, maar iets meer dan 2x de calorieën van de magere variant![]()
De kilobak is trouwens nog lekkerder dan de 500 gram
Hoeveel heb je er danquote:
Ik heb een keer een Ierse vissoep gemaakt voor zes mensen, heel het land doorgereden voor de beste visjes, kwam ik op dik 200 euro per kopje soep uitquote:Op maandag 16 december 2024 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hadden een leuk feestje dus dacht ‘laat ik eens een goede stevige borrelplank maken’. Dus ik naar mijn ‘lekkere dingen poppetje’. Die plank was echt binnen no time compleet leeggeschranst.
Dat is gek, gewoon andere bak dacht ikquote:Op maandag 16 december 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
Dacht eigenlijk dat verschil tussen de kilo en halve kilo bakken tussen mijn oren zat, maar er zit dus wel degelijk verschil in
[..]
[..]
Ja snap ik ook niet helemaal, bij de magere variant is de kilobak ook rijker dan de halve kiloquote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat is toch ook raar. Waarom zou je ze niet met exact dezelfde yoghurt vullen
Liep je auto 1:1?quote:Op maandag 16 december 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een Ierse vissoep gemaakt voor zes mensen, heel het land doorgereden voor de beste visjes, kwam ik op dik 200 euro per kopje soep uit
Als je dit proeft kun je wel voorproever voor Poetin worden.quote:Op maandag 16 december 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het het lekkerst om puur te eten, zo heerlijk zachtquote:Op maandag 16 december 2024 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gooi er ook nog wel eens van alles door. Dan vult ie zo dat ik amper zin in lunch heb.
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 16 december 2024 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is gek, gewoon andere bak dacht ik
Ik blijf graag uit de buurt van instabiele kozijnenquote:Op maandag 16 december 2024 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit proeft kun je wel voorproever voor Poetin worden.
Er moet heel wat gebeuren voordat ik luid ben.quote:Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet Zwabbie dan even iets minder hard schreeuwen
Even op je tenen gaan staanquote:Op maandag 16 december 2024 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren voordat ik luid ben.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een Ierse vissoep gemaakt voor zes mensen, heel het land doorgereden voor de beste visjes, kwam ik op dik 200 euro per kopje soep uit
persoonlijk zou ik dat nu wat optimistisch vinden.. niet dat het niet kan, maar gewoon dat ik de kans wat klein acht..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @bitterbal gaat dit geweldig vinden denk ik
ik vind em ook wel leuk
als hij niet start: even plaatje aanklikken
quote:Op maandag 16 december 2024 23:50 schreef mschol het volgende:
Als je epilepsie hebt niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:bitterbal gaat dit geweldig vinden denk ik
ik vind em ook wel leuk
als hij niet start: even plaatje aanklikken"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
zou ik op een gegeven moment wel helemaal zat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:bitterbal gaat dit geweldig vinden denk ik
ik vind em ook wel leuk
als hij niet start: even plaatje aanklikken
snap ik hoor..quote:Op dinsdag 17 december 2024 00:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zou ik op een gegeven moment wel helemaal zat zijn
jaaaaaaa leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:bitterbal gaat dit geweldig vinden denk ik
ik vind em ook wel leuk
als hij niet start: even plaatje aanklikken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:bitterbal gaat dit geweldig vinden denk ik
ik vind em ook wel leuk
als hij niet start: even plaatje aanklikken![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 06:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen warm water om te douchen.
Mag hier ook wel weer eensquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
en de zon schijnt weeriedereen is helemaal blij
quote:Al acht dagen geen zon te zien en daar komen nog wat dagen bij
De donkere dagen voor kerst zijn dit jaar extra donker. In De Bilt heeft de zon al acht dagen op rij niet geschenen en dat was deze eeuw nog niet voorgekomen.
De laatste keer dat de zon zich zo lang niet liet zien is bijna 32 jaar geleden. Om precies te zijn van 2 tot en met 11 februari 1993. Als komende woensdag de zon nog niet heeft geschenen, is het langer grijs gebleven dan in 1993.
https://nos.nl/artikel/25(...)en-nog-wat-dagen-bij
Goedemorgen jongedamequote:Op dinsdag 17 december 2024 08:34 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Good morning Upper East Siders!
Niemand is perfect.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem die altijd mandrijntjes of drijntjes.
Jij wel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem die altijd mandrijntjes of drijntjes.
yeey feestquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:07 schreef gianni61 het volgende:
hoera, onze bedrijfsleider heeft weer eens gefaald
dan toch maar de hele week werkenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan toch maar de hele week werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:37 schreef Ama het volgende:
Beetje jammer dat die ventilatie buis voor het raam zit nu.Dit komt ook nog op de gang. Beetje lelijk wel maar goed dan heb ik heb straks wel een ventilatiesysteem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik zou het eerder als onacceptabel bestempelenquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit is toch gewoon een beetje lelijk of niet.
Nope dit blijft zo (heb eindresultaat al bij de buurvrouw gezien).quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:40 schreef TaMieke het volgende:
Gaan ze daar niet nog een koof omheen maken?
dat mag ik hopen, maar dan blijft er nog minder lichtinval over.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:40 schreef TaMieke het volgende:
Gaan ze daar niet nog een koof omheen maken?
Maar ja het kan niet echt anders vrees ik (nu sowieso niet meer).quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het eerder als onacceptabel bestempelen
"Zeg, vriend: Wat vind je hier nou zelf van?"quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:42 schreef Ama het volgende:
Wacht zal die man zo eens vragen voor de gein.
Woningbouw gaat gewoon voor de goedkoopste optie, boeit ze niet hoe het er uit zietquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het eerder als onacceptabel bestempelen
quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Zeg, vriend: Wat vind je hier nou zelf van?"
Neem aan dat dat niet de zo zeer uitmaakt, aangezien er nog een raam in de kamer zelf zit. Maar dit hadden ze wel anders kunnen fixen...quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mag ik hopen, maar dan blijft er nog minder lichtinval over.
zulke spiraalbuizen moet je eigenlijk altijd wel ergens achter wegwerkenquote:
Toch wel. Het is in ieder geval iets.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:49 schreef Ama het volgende:
Oke raam gaat eruit (kutzooi), komt een plaat voor en ze gaan dus een koof maken om die buizen.
Maar ja dat raam eruit vind ik wel zonde.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch wel. Het is in ieder geval iets.
Ben je ook weer lekker mee.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:49 schreef Ama het volgende:
Oke raam gaat eruit (kutzooi), komt een plaat voor en ze gaan dus een koof maken om die buizen.
Oh ze gaan het dus nog een stapje kutter makenquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:49 schreef Ama het volgende:
Omdat het raam weg gaat bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ze gaan het dus nog een stapje kutter maken
Ik zou het niet missen, maar dat ben ik. Blijkbaar ben je gehecht aan het raamquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ja dat raam eruit vind ik wel zonde.
Ik krijg daardoor wel wat extra licht in mijn woonkamer.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zou het niet missen, maar dat ben ik. Blijkbaar ben je gehecht aan het raam
Krijg je dan dadelijk ergens geen licht?
Ja nog minder licht binnenquote:
Eigenlijk heeft dat raam naast de deur ook geen functie meer. Zit er straks random alleen nog een raam naast de deur.quote:
Waarschijnlijk wel weer goedkoper qua isolatie.quote:
Ik denk niet dat er gezeken wordt op Syriërs (of Oekraïners enzo), maar meer op beige mensjes.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Gigantisch massagraf gevonden in Syrië, 100.000 lijken is een conservatieve schatting, de lijken vertonen gruwelijke tekenen van martelingen.
En dan nog zitten hier mensen te zeiken op vluchtelingen.
Nu kunnen ze toch wel weer terug?quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Gigantisch massagraf gevonden in Syrië, 100.000 lijken is een conservatieve schatting, de lijken vertonen gruwelijke tekenen van martelingen.
En dan nog zitten hier mensen te zeiken op vluchtelingen.
Misschien moeten ze eerst die steden weer een beetje opbouwen voor mensen terug gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu kunnen ze toch wel weer terug?
Faber wilde nog een spotje opnemen waarin ze als een soort van weervrouw voor de kaart van Syrië stond en de gebieden zou aanwijzen waar het veilig is. Las ik in het NRC vandaag.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou jij dat doen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kunnen die mensen dan toch doen. Wie gaat het anders doen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst die steden weer een beetje opbouwen voor mensen terug gaan.
was al veilig volgens Faber; dus dat zal nu wel niet anders zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faber wilde nog een spotje opnemen waarin ze als een soort van weervrouw voor de kaart van Syrië stond en de gebieden zou aanwijzen waar het veilig is. Las ik in het NRC vandaag.
Daar schijnt wel vaker de zon. Maar dingen als thuisbezorgd en DHL moeten wel gewoon op tijd bezorgen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij dat doen?
Ik zou eerst even wachten tot de supermarkten en winkels goed gevuld zijn zodat je zonder gevaar je vriendin op straat naar de supermarkt kunt sturen zonder dat Ali Baba en zijn 40 rovers haar verkrachten of kietelen.
Anders hebben ze niemand om te onderdrukken, dus dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Hayat Tahrir al-Sham (oftewel Al Qaeda) vind het net als destijds de Taliban heel belangrijk dat er veel vrouwen terugkeren naar Syrië.
Westerse bedrijven, betaald met westers geld.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kunnen die mensen dan toch doen. Wie gaat het anders doen?
Anders krijgen de geiten in Syrië het erg zwaar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders hebben ze niemand om te onderdrukken, dus dat snap ik wel.
Want Syriërs zijn groen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er gezeken wordt op Syriërs (of Oekraïners enzo), maar meer op beige mensjes.
Ja, nu mogen de martelaren deze kant opvluchtenquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:15 schreef Ama het volgende:
Oh dat heeft die man snel gedaan.Twee uurtjes en alles hangt en werkt.
Behalve het raamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoordenquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:24 schreef Ama het volgende:
Domme vraag van de dag. Hoezo zie ik dit nog wel als stroom eraf ligt?
[ link | afbeelding ]
Ja sorry maar dacht TV is stroom nodig toch.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden
Dat gezegd hebben zou dit wel als een domme vraag gezien kunnen worden ja.
Indien de stroom er inderdaad af is, wat me sterk lijkt, heb jij een unieke draadloze televisiequote:Op dinsdag 17 december 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar dacht TV is stroom nodig toch.
Ik las dat ze honderden gemartelde babykijkjes zonder vingernagels hebben gevonden, die passen perfect in Almere Buiten in een kindvriendelijke wijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, nu mogen de martelaren deze kant opvluchten
Stroom lag er helemaal uit want hij was bezig met een stopcontact erbij bouwen in dat hok bij de wasmachine en ventilatiesysteem.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Indien de stroom er inderdaad af is, wat me sterk lijkt, heb jij een unieke draadloze televisie
Misschien even tegen hem zeggen dat er nog wel ergens stroom op staat voor hij een mooie klap voor z'n donder krijgt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Stroom lag er helemaal uit want hij was bezig met een stopcontact erbij bouwen in dat hok bij de wasmachine en ventilatiesysteem.
Lamp in de woonkamer en mijn stekkerdoos waren ook ineens uit.
Ik denk omdat het stroom er niet af ligtquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:24 schreef Ama het volgende:
Domme vraag van de dag. Hoezo zie ik dit nog wel als stroom eraf ligt?
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat dit zo'n unieke televisie is.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Indien de stroom er inderdaad af is, wat me sterk lijkt, heb jij een unieke draadloze televisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij stond in het midden.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:42 schreef Ama het volgende:
Omg die man is echt een topper. Ik vroeg dus of hij mijn wasmachine een paar centimeter kon verplaatsen maar dat lukt niet ivm deur van de machine en een kast.
Zegt die man ineens ja ik plaats hem gewoon helemaal links tegen de muur (hoe heb ik dit zelf nooit bedacht). Nu heb ik gewoon meer dan genoeg ruimte om mijn stofzuiger enz neer te zetten.Sowieso een hele vriendelijke man.
Heb je hem een kopje koffie aangeboden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij stond in het midden.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was gisteren aan het gamen en die vent van @:kwiwi rushte als een gek de missie door.
[ afbeelding ]
Ik heb altijd een bak met twix, mars, per stuk verpakte koeken e.d. staan voor mensen die hier iets in/om huis komen doen. Wordt altijd gewaardeerd i.c.m. met wat te drinkenquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je hem een kopje koffie aangeboden?
Ze drinken koffie achter mijn huis dus leek me niet nodig.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je hem een kopje koffie aangeboden?
Ook bij Belgresser?quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh leuk die wil ik ook nog gaan kijken
Nee op m'n bankquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook bij Belgresser?Maar ben benieuwd, iedereen die ik erover hoor vind hem leuk. Hoop alleen niet dat ik ga huilen want dat soort films vind ik altijd echt van die tranentrekkers.
Welk vak?quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:24 schreef datismijnmening het volgende:
Tentamen ging matig![]()
Beegoal met zalm en roomkaas gehaald om mijn verdriet weg te eten
slechte foto, de graafmachine is bijna helemaal buiten beeldquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:07 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Daar gaat eindelijk het laatste stukje van de boom.
Ja dacht doe alleen het stukje waar het om gaat.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slechte foto, de graafmachine is bijna helemaal buiten beeld
Ik heb dit woord nu al zo vaak zien langskomen, maar wat is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook bij Belgresser?Maar ben benieuwd, iedereen die ik erover hoor vind hem leuk. Hoop alleen niet dat ik ga huilen want dat soort films vind ik altijd echt van die tranentrekkers.
Wie is het.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb dit woord nu al zo vaak zien langskomen, maar wat is het eigenlijk?
OH.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie is het.
Een ingresser die ik soms zie maar heel vaak mee bel.
en wat is een ingresser?quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie is het.
Een ingresser die ik soms zie maar heel vaak mee bel.
Mobiele game, Pokémon Go heeft dat als basis.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mobiele game, Pokémon Go heeft dat als basis.
nooit van gehoordquote:
Daarom noemde ik PoGo, daar heb je in ieder geval nog van gehoord.quote:
Zo leg ik het ook altijd maar uit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom noemde ik PoGo, daar heb je in ieder geval nog van gehoord.
Hoi William.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slechte foto, de graafmachine is bijna helemaal buiten beeld
Het is fantastischquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoeveel je hier alweer hebt geleerd vandaag.
mijn beide postnl pakketjes zijn een dag te vroeg bij het afhaalpuntquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:08 schreef Nizno het volgende:
@:Nattekat
wij hebben uw bezorgmoment niet gehaald. We proberen het 27 december nogmaals
Je hebt kritiek op de foto en dat doet William van Het perfecte plaatje ook altijd.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:08 schreef Nizno het volgende:
@:Nattekat
wij hebben uw bezorgmoment niet gehaald. We proberen het 27 december nogmaals
Deze timing is verdacht.quote:Je zending van . is dinsdag 17 december om 14.08 bij je bezorgd. We wensen je veel plezier met je pakket en zien je graag bij de volgende bezorging
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 17 december 2024 14:19 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die ook weer klaar
ik heb dat programma nog nooit gezien, dus ik geloof het meteenquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt kritiek op de foto en dat doet William van Het perfecte plaatje ook altijd.
Mooie piek en ballen hoorquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:19 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die ook weer klaar
Ben je jaloers op mijn piek en ballen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooie piek en ballen hoor
express het verkeerde bericht gedeeldquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb m'n pakketje
@:nizno heeft dus gewoon per ongeluk het verkeerde bericht gedeeld
Ik vind het nog steeds een beetje eng dat je wist wanneer die kwamquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
express het verkeerde bericht gedeeld
Ja leuk dat mensen foto's delen van hun kerstboom.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:19 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die ook weer klaar
quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooie piek en ballen hoor
ik zeg niksquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je jaloers op mijn piek en ballen?
Het is het armste gebied van de EU.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt waarom een één of ander klein eiland voor de kust van Afrika zo extreem veel aandacht in het nieuws krijgt?
Is wel een fier ding jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je jaloers op mijn piek en ballen?
Dus?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is het armste gebied van de EU.
K9men er nog kadootjes onder te liggen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:19 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die ook weer klaar
Neequote:Op dinsdag 17 december 2024 15:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
K9men er nog kadootjes onder te liggen?
quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En er is verder geen nieuws.
quote:'Bruh' is verkozen tot Kinderwoord van het Jaar 2024. Het woord kreeg bij de verkiezing die gehouden werd door het NOS Jeugdjournaal de meeste stemmen en won daarmee van het woord 'bro'.
Begin december konden kinderen via de website van het Jeugdjournaal en de app woorden opsturen die volgens hen zouden moeten winnen. Ruim 20.000 woorden werden er uiteindelijk ingestuurd. De redactie van het Jeugdjournaal stelde een lijst op met acht van de meest genoemde: bro (broer), sigma (cool), slay (uitzonderlijk goed), bruh (broer), glamour (aantrekkelijk), ohio (absurd), rizzler (iemand met charisma) en skibidi (cool, dom).
https://nos.nl/artikel/25(...)rd-van-het-jaar-2024
Bruh, wat doe je skibidi, echt zo ohio weer van jequote:Op dinsdag 17 december 2024 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bruh
Stop de Angelsakslisering van de Nederlandse taal
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bruh, wat doe je skibidi, echt zo ohio weer van je
Gast, doe normie en gebruik gewoon millenialslangquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hangt je gezicht ook scheef? misschien moet je even in de spiegel kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh okquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gast, doe normie en gebruik gewoon millenialslang
Mag wel om tieners te irriteren natuurlijkquote:
Dus ze konden twee keer uit broer kiezen.quote:
Ow die hebben we ook al 2x gehad. Artic al 2x heel droog "dankje. fijne kerst", doet deur dichtquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon hier nu 12 jaar ofzo en er stond net voor het eerst een bezorger van de lokale krant voor de deur voor de beste kerstwensen.
Ik heb geen contant geld in huis
Niet om jullie te irriteren?quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag wel om tieners te irriteren natuurlijk
en terechtquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow die hebben we ook al 2x gehad. Artic al 2x heel droog "dankje. fijne kerst", doet deur dicht
Ja broer betekent eigenlijk geen broer, maar broer voor een broer die een broer broer noemt ondanks dat het geen broer is maar wel een broerquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ze konden twee keer uit broer kiezen.
En dan waarschijnlijk hebben ze allebei niet de betekenis van broer. Bro ken ik wel uit het Engels, al die andere klanken heb ik nog nooit gehoord.
Ja dit was ook wat ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow die hebben we ook al 2x gehad. Artic al 2x heel droog "dankje. fijne kerst", doet deur dicht
Dat probleem zullen wel meer mensen hebben tegenwoordig denk ik. Ik heb ook bijna nooit cash tenzij ik het vrijwel meteen ook weer ga uitgeven.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon hier nu 12 jaar ofzo en er stond net voor het eerst een bezorger van de lokale krant voor de deur voor de beste kerstwensen.
Ik heb geen contant geld in huis
Gewonnen een maat is dat dan toch?quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja broer betekent eigenlijk geen broer, maar broer voor een broer die een broer broer noemt ondanks dat het geen broer is maar wel een broer
Daarom ook weer de oproep om contant geld in huis te hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat probleem zullen wel meer mensen hebben tegenwoordig denk ik. Ik heb ook bijna nooit cash tenzij ik het vrijwel meteen ook weer ga uitgeven.
Ik snap niet eens dat ze het proberen. We zijn geen Amerika. Ik kan er niets aan doen dat foldertjes rond brengen slecht verdiend.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit was ook wat ongemakkelijk.
Verwachten dat je fooi krijgt voor het verspreiden van spam.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap niet eens dat ze het proberen. We zijn geen Amerika. Ik kan er niets aan doen dat foldertjes rond brengen slecht verdiend.
vage bekendequote:Op dinsdag 17 december 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewonnen een maat is dat dan toch?
Voor de bezorger?quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ook weer de oproep om contant geld in huis te hebben.
Dat is correct broerquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stiekem komt die oproep daar vandaan.quote:
Neequote:
27 december doen ze een nieuwe pogingquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:38 schreef Elvi het volgende:
Gvd ik moest heel even weg maar wachtte op een pakketje. Moeder bleef thuis maar bedacht ineens dat ze even naar de schuur moest. Mogen jullie raden wanneer de DHL kwam
quote:
Jullie zijn wel erg gelijkgestemdquote:
Ja das wel echt skibidiquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is skibidizowel cool als dom.
Net toen je moeder opgesloten zat in het schuurtje.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:38 schreef Elvi het volgende:
Gvd ik moest heel even weg maar wachtte op een pakketje. Moeder bleef thuis maar bedacht ineens dat ze even naar de schuur moest. Mogen jullie raden wanneer de DHL kwam
Toch is het jouw schuld.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:38 schreef Elvi het volgende:
waar je niet in mag om je konijn te zoeken want daar kan hij toch niet zittenquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net toen je moeder opgesloten zat in het schuurtje.
Ik weet niet of je dan wat hebt gewonnenquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoezo een woord van drie lettergrepen prefereren boven een één lettergreep woord.quote:
Nouja, het is niet een nieuw iets dat is komen overwaaien ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap niet eens dat ze het proberen. We zijn geen Amerika. Ik kan er niets aan doen dat foldertjes rond brengen slecht verdiend.
Oh, autoincorrectie.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dan wat hebt gewonnen
En ik schudde nee.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar je niet in mag om je konijn te zoeken want daar kan hij toch niet zitten
Ja die hebben dat in die krantjes gezetquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stiekem komt die oproep daar vandaan.
en ook terechtquote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die hebben dat in die krantjes gezet
jij snapt moeders niet.....quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet even 20 minuten op dr reet kon blijven zitten
als de Russen straks binennvallen dan is dat daar een direct gevolg vanquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Het wordt nu allemaal duidelijk.
Dan had ze de voordeur ook niet open kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als ze haar reet moest blijven zitten dan had ze de deur ook niet open kunnen doenquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
als de oorlog komt... en als ik dan bang ben...quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
als de Russen straks binennvallen dan is dat daar een direct gevolg van
Mag ik dan bij jou?quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de oorlog komt... en als ik dan bang ben...
...geven we de 14-jarige folderbezorgers de schuld?quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de oorlog komt... en als ik dan bang ben...
jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
...geven we de 14-jarige folderbezorgers de schuld?
Fijn dat we dat al duidelijk hebbenquote:
Sturen we die allemaal naar het front.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
...geven we de 14-jarige folderbezorgers de schuld?
zie ik er uit als claudia de geitebreier?quote:
Geen idee. Ik heb jou nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie ik er uit als claudia de geitebreier?
ook weer waar.... ik zal je verklappen... het antwoord is neequote:Op dinsdag 17 december 2024 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb jou nog nooit gezien.
ik brei haak meestal gewoon met garen, niet met geiten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie ik er uit als claudia de geitebreier?
deze vuist op deze vuist is jouw ook onbekend zeker?quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik brei haak meestal gewoon met garen, niet met geiten.
Ben jij dan een garehaker? 😮quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik brei haak meestal gewoon met garen, niet met geiten.
Ja, ik gebruik gewoon de trap als ik naar boven moetquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze vuist op deze vuist is jouw ook onbekend zeker?
Zekerquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij dan een garehaker? 😮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |