SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Volgens mij kun je die bol.com kaart ook gewoon in je account zetten, die blijven meestal wel een paar jaar goedquote:Op maandag 16 december 2024 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Het is een vvv bon. 5 tientjes. Ik heb wel dingen in m'n Bol verlanglijst staan en zo. Maar voel me niet echt geïnspireerd tot aanschaf op het moment.
Die koop ik gewoon. En ik liefste de volle want die is extra lekker, maar die mag ik even niet meer van mijzelfquote:Op maandag 16 december 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook met de kwark, die van de campina vind ik veel lekkerder, maar die is wel gelijk 2,5x zo duur dan de basic huismerk variant
Ja, ik had dus eerst zoiets van, heuj, kerstcadeautje voor mezelf!quote:Op maandag 16 december 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die zijn wel handig, kun je bijna overal uitgeven toch? Dan gewoon bewaren tot je iets wil kopen
Ja de volle van campina, dat is alsof je haast roomijs eetquote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die koop ik gewoon. En ik liefste de volle want die is extra lekker, maar die mag ik even niet meer van mijzelf
HARRY DID YOU PUT YOUR NAME IN THE GOBLET OF FIRE!!??quote:Op maandag 16 december 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
Dit Harry Potter boek ken ik helemaal niet @:tt
Olijven, kaas, grillworst, fuet, vlees uit de supermarkt, aardbeien, bramen, frambozen, toast smeerseltjes… dat soort zut.quote:
Is de adult x rated version vermoed ik.quote:Op maandag 16 december 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
Oh, dat is best wel wat. Ik heb het vooral met fruit, dat eet ik ook het meeste.quote:Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Olijven, kaas, grillworst, fuet, vlees uit de supermarkt, aardbeien, bramen, frambozen, toast smeerseltjes… dat soort zut.
Die isquote:Op maandag 16 december 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de volle van campina, dat is alsof je haast roomijs eetIs deze week wel weer in de bonus
Je bent wat je eet, kwiwi…quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is best wel wat. Ik heb het vooral met fruit, dat eet ik ook het meeste.
Vooral vaak de dingen die ‘vers’ zijn maar ze langer houdbaar hebben gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is best wel wat. Ik heb het vooral met fruit, dat eet ik ook het meeste.
Ach, maar iets meer dan 2x de calorieën van de magere variantquote:
Ja herkenbaar als voedselsnob.quote:Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Olijven, kaas, grillworst, fuet, vlees uit de supermarkt, aardbeien, bramen, frambozen, toast smeerseltjes… dat soort zut.
Je moet ook zoeken in de GoT /songs of ice and fire reeksquote:Op maandag 16 december 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
quote:1 kg
Energie 531 kJ (127 kcal)
Vet 8.8 g
waarvan verzadigd 5.8 g
Koolhydraten 2.8 g
waarvan suikers 2.8 g
Eiwitten 8.5 g
Zout 0.1 g
quote:500gr
Energie 507 kJ (122 kcal)
Vet 8.8 g
waarvan verzadigd 5.6 g
Koolhydraten 2.7 g
waarvan suikers 2.7 g
Eiwitten 8.2 g
Zout 0.1 g
Ik kan dit horenquote:Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HARRY DID YOU PUT YOUR NAME IN THE GOBLET OF FIRE!!??
, said Dumbledore calmly.
Misschien moet Zwabbie dan even iets minder hard schreeuwenquote:
@bitterbal is het niet eens met deze zinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |