SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Volgens mij kun je die bol.com kaart ook gewoon in je account zetten, die blijven meestal wel een paar jaar goedquote:Op maandag 16 december 2024 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Het is een vvv bon. 5 tientjes. Ik heb wel dingen in m'n Bol verlanglijst staan en zo. Maar voel me niet echt geïnspireerd tot aanschaf op het moment.
Die koop ik gewoon. En ik liefste de volle want die is extra lekker, maar die mag ik even niet meer van mijzelfquote:Op maandag 16 december 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook met de kwark, die van de campina vind ik veel lekkerder, maar die is wel gelijk 2,5x zo duur dan de basic huismerk variant
Ja, ik had dus eerst zoiets van, heuj, kerstcadeautje voor mezelf!quote:Op maandag 16 december 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die zijn wel handig, kun je bijna overal uitgeven toch? Dan gewoon bewaren tot je iets wil kopen
Ja de volle van campina, dat is alsof je haast roomijs eetquote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die koop ik gewoon. En ik liefste de volle want die is extra lekker, maar die mag ik even niet meer van mijzelf
HARRY DID YOU PUT YOUR NAME IN THE GOBLET OF FIRE!!??quote:Op maandag 16 december 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
Dit Harry Potter boek ken ik helemaal niet @:tt
Olijven, kaas, grillworst, fuet, vlees uit de supermarkt, aardbeien, bramen, frambozen, toast smeerseltjes… dat soort zut.quote:
Is de adult x rated version vermoed ik.quote:Op maandag 16 december 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
Oh, dat is best wel wat. Ik heb het vooral met fruit, dat eet ik ook het meeste.quote:Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Olijven, kaas, grillworst, fuet, vlees uit de supermarkt, aardbeien, bramen, frambozen, toast smeerseltjes… dat soort zut.
Die isquote:Op maandag 16 december 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de volle van campina, dat is alsof je haast roomijs eetIs deze week wel weer in de bonus
Je bent wat je eet, kwiwi…quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is best wel wat. Ik heb het vooral met fruit, dat eet ik ook het meeste.
Vooral vaak de dingen die ‘vers’ zijn maar ze langer houdbaar hebben gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is best wel wat. Ik heb het vooral met fruit, dat eet ik ook het meeste.
Ach, maar iets meer dan 2x de calorieën van de magere variantquote:
Ja herkenbaar als voedselsnob.quote:Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Olijven, kaas, grillworst, fuet, vlees uit de supermarkt, aardbeien, bramen, frambozen, toast smeerseltjes… dat soort zut.
Je moet ook zoeken in de GoT /songs of ice and fire reeksquote:Op maandag 16 december 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
quote:1 kg
Energie 531 kJ (127 kcal)
Vet 8.8 g
waarvan verzadigd 5.8 g
Koolhydraten 2.8 g
waarvan suikers 2.8 g
Eiwitten 8.5 g
Zout 0.1 g
quote:500gr
Energie 507 kJ (122 kcal)
Vet 8.8 g
waarvan verzadigd 5.6 g
Koolhydraten 2.7 g
waarvan suikers 2.7 g
Eiwitten 8.2 g
Zout 0.1 g
Ik kan dit horenquote:Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HARRY DID YOU PUT YOUR NAME IN THE GOBLET OF FIRE!!??
, said Dumbledore calmly.
Misschien moet Zwabbie dan even iets minder hard schreeuwenquote:
@bitterbal is het niet eens met deze zinquote:
Huh, dat is toch ook raar. Waarom zou je ze niet met exact dezelfde yoghurt vullenquote:Op maandag 16 december 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
Dacht eigenlijk dat verschil tussen de kilo en halve kilo bakken tussen mijn oren zat, maar er zit dus wel degelijk verschil in
[..]
[..]
Wij hadden een leuk feestje dus dacht ‘laat ik eens een goede stevige borrelplank maken’. Dus ik naar mijn ‘lekkere dingen poppetje’. Die plank was echt binnen no time compleet leeggeschranst.quote:Op maandag 16 december 2024 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja herkenbaar als voedselsnob.
ik uiteindelijk ook niet want een extra verlichte boom maar moet beetje rekening houden met lampjes en hoe ik em erin hangquote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal is het niet eens met deze zin
Nee vooral Dumbledore eigenlijkquote:Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet Zwabbie dan even iets minder hard schreeuwen
Omdat redenenquote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat is toch ook raar. Waarom zou je ze niet met exact dezelfde yoghurt vullen
Ik gooi er ook nog wel eens van alles door. Dan vult ie zo dat ik amper zin in lunch heb.quote:Op maandag 16 december 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, maar iets meer dan 2x de calorieën van de magere variant![]()
De kilobak is trouwens nog lekkerder dan de 500 gram
Hoeveel heb je er danquote:
Ik heb een keer een Ierse vissoep gemaakt voor zes mensen, heel het land doorgereden voor de beste visjes, kwam ik op dik 200 euro per kopje soep uitquote:Op maandag 16 december 2024 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hadden een leuk feestje dus dacht ‘laat ik eens een goede stevige borrelplank maken’. Dus ik naar mijn ‘lekkere dingen poppetje’. Die plank was echt binnen no time compleet leeggeschranst.
Dat is gek, gewoon andere bak dacht ikquote:Op maandag 16 december 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
Dacht eigenlijk dat verschil tussen de kilo en halve kilo bakken tussen mijn oren zat, maar er zit dus wel degelijk verschil in
[..]
[..]
Ja snap ik ook niet helemaal, bij de magere variant is de kilobak ook rijker dan de halve kiloquote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat is toch ook raar. Waarom zou je ze niet met exact dezelfde yoghurt vullen
Liep je auto 1:1?quote:Op maandag 16 december 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een Ierse vissoep gemaakt voor zes mensen, heel het land doorgereden voor de beste visjes, kwam ik op dik 200 euro per kopje soep uit
Als je dit proeft kun je wel voorproever voor Poetin worden.quote:Op maandag 16 december 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het het lekkerst om puur te eten, zo heerlijk zachtquote:Op maandag 16 december 2024 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gooi er ook nog wel eens van alles door. Dan vult ie zo dat ik amper zin in lunch heb.
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 16 december 2024 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is gek, gewoon andere bak dacht ik
Ik blijf graag uit de buurt van instabiele kozijnenquote:Op maandag 16 december 2024 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit proeft kun je wel voorproever voor Poetin worden.
Er moet heel wat gebeuren voordat ik luid ben.quote:Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet Zwabbie dan even iets minder hard schreeuwen
Even op je tenen gaan staanquote:Op maandag 16 december 2024 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren voordat ik luid ben.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een Ierse vissoep gemaakt voor zes mensen, heel het land doorgereden voor de beste visjes, kwam ik op dik 200 euro per kopje soep uit
persoonlijk zou ik dat nu wat optimistisch vinden.. niet dat het niet kan, maar gewoon dat ik de kans wat klein acht..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @bitterbal gaat dit geweldig vinden denk ik
ik vind em ook wel leuk
als hij niet start: even plaatje aanklikken
quote:Op maandag 16 december 2024 23:50 schreef mschol het volgende:
Als je epilepsie hebt niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:bitterbal gaat dit geweldig vinden denk ik
ik vind em ook wel leuk
als hij niet start: even plaatje aanklikken"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
zou ik op een gegeven moment wel helemaal zat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:bitterbal gaat dit geweldig vinden denk ik
ik vind em ook wel leuk
als hij niet start: even plaatje aanklikken
snap ik hoor..quote:Op dinsdag 17 december 2024 00:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zou ik op een gegeven moment wel helemaal zat zijn
jaaaaaaa leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:bitterbal gaat dit geweldig vinden denk ik
ik vind em ook wel leuk
als hij niet start: even plaatje aanklikken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:bitterbal gaat dit geweldig vinden denk ik
ik vind em ook wel leuk
als hij niet start: even plaatje aanklikken![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 06:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen warm water om te douchen.
Mag hier ook wel weer eensquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
en de zon schijnt weeriedereen is helemaal blij
quote:Al acht dagen geen zon te zien en daar komen nog wat dagen bij
De donkere dagen voor kerst zijn dit jaar extra donker. In De Bilt heeft de zon al acht dagen op rij niet geschenen en dat was deze eeuw nog niet voorgekomen.
De laatste keer dat de zon zich zo lang niet liet zien is bijna 32 jaar geleden. Om precies te zijn van 2 tot en met 11 februari 1993. Als komende woensdag de zon nog niet heeft geschenen, is het langer grijs gebleven dan in 1993.
https://nos.nl/artikel/25(...)en-nog-wat-dagen-bij
Goedemorgen jongedamequote:Op dinsdag 17 december 2024 08:34 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Good morning Upper East Siders!
Niemand is perfect.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem die altijd mandrijntjes of drijntjes.
Jij wel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem die altijd mandrijntjes of drijntjes.
yeey feestquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:07 schreef gianni61 het volgende:
hoera, onze bedrijfsleider heeft weer eens gefaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |