SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geval nog welquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
In het vliegtuig?quote:Op maandag 16 december 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm daar waar je het meeste bent denk ik?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff pica van haar culo maken![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff pica van haar culo maken
Ben jij een culo-man?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee, borsten of billenman, je kan m weer gebruiken!quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, borsten of billenman, je kan m weer gebruiken!![]()
![]()
![]()
Van z'n gezicht danquote:Op maandag 16 december 2024 20:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow niets hoor. Maar heb ook nooit een echte foto van je gezien.![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 16 december 2024 20:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow niets hoor. Maar heb ook nooit een echte foto van je gezien.
Bij deze!![]()
![]()
Zelfs los pies?quote:(moest even zoeken, kende alleen los manos)
Lekker veel helicopters en vliegtuigen weer over.
Volgens mij had ik toch dat noodpakket moeten kopenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oefening van het legerquote:Op maandag 16 december 2024 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij had ik toch dat noodpakket moeten kopen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Papi papiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Los pies?quote:Op maandag 16 december 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs los pies?(moest even zoeken, kende alleen los manos)
Wat is het alternatief, dat dat gele goedje ingevroren is?![]()
Vroeger leuk club liedje datThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als mijn moeder de lasagna heeft gemaakt, sla ik hem wel overquote:Trotste mama van Ambar
Voor de afwisseling, jwtquote:Op maandag 16 december 2024 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij had ik toch dat noodpakket moeten kopen![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat jij wat anders dachtquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nah, heeft dan toch ook weinig zin denk ik. Heb liever een pil van Drion in mn noodpakket.quote:Op maandag 16 december 2024 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij had ik toch dat noodpakket moeten kopenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan heb je toch geen noodpakket nodigquote:Op maandag 16 december 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nah, heeft dan toch ook weinig zin denk ik. Heb liever een pil van Drion in mn noodpakket.
Mijn moeder heeft nog nooit lasagna gemaakt en gaat ook niet meer gebeuren.quote:Op maandag 16 december 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als mijn moeder de lasagna heeft gemaakt, sla ik hem wel overCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als mijn moeder de lasagna heeft gemaakt, sla ik hem wel overJullie zijn bij deze uitgenodigd de volgende keerquote:Op maandag 16 december 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog nooit lasagna gemaakt en gaat ook niet meer gebeuren.![]()
![]()
Nee, dat is dan mn noodpakket!quote:Op maandag 16 december 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen noodpakket nodig
Maar in plaats daarvan heb ik jodiumpillen en een voorraadkast vol water en blikvoer
En je moeder maar kokenquote:Op maandag 16 december 2024 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn bij deze uitgenodigd de volgende keer![]()
Echtquote:Op maandag 16 december 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat is dan mn noodpakket!
Maar in plaats daarvan heb ik jodiumpillen en een voorraadkast vol water en blikvoer?
Ja. Jodiumpillen heb ik nog van toen ik bij de kerncentrale woonde en water en blikvoer is altijd handig om te hebbenquote:
Ik heb maar weinig op voorraadquote:Op maandag 16 december 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja. Jodiumpillen heb ik nog van toen ik bij de kerncentrale woonde en water en blikvoer is altijd handig om te hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou je weet het tegenwoordig maar nooitquote:Op maandag 16 december 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij wat anders dachtTrotste mama van Ambar
Ik kan wel even vooruit, weekje of 2 denk ik. Maar denk niet dat ik dat zou willen dan.quote:Op maandag 16 december 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig op voorraadCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Allemaal blikken spamquote:Op maandag 16 december 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan wel even vooruit, weekje of 2 denk ik. Maar denk niet dat ik dat zou willen dan.
Jodiumpillen ... ik zou eens moeten kijken tot wanneer die geldig zijnquote:Op maandag 16 december 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat is dan mn noodpakket!
Maar in plaats daarvan heb ik jodiumpillen en een voorraadkast vol water en blikvoer![]()
Al hoewel. Ik heb 3 blikken maïs nog staan en dat is eigenlijk oneindig veel eten. Dat kun je namelijk na het poepen afwassen en nog een keer etenTrotste mama van Ambar
Krijg je gratis e-coli erbijquote:Op maandag 16 december 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Al hoewel. Ik heb 3 blikken maïs nog staan en dat is eigenlijk oneindig veel eten. Dat kun je namelijk na het poepen afwassen en nog een keer eten
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je moet ze wel kauwen muisquote:Op maandag 16 december 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Al hoewel. Ik heb 3 blikken maïs nog staan en dat is eigenlijk oneindig veel eten. Dat kun je namelijk na het poepen afwassen en nog een keer eten![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Al hoewel. Ik heb 3 blikken maïs nog staan en dat is eigenlijk oneindig veel eten. Dat kun je namelijk na het poepen afwassen en nog een keer etenIeni!
En wat sambal erbij en je schijt popcornquote:Op maandag 16 december 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Al hoewel. Ik heb 3 blikken maïs nog staan en dat is eigenlijk oneindig veel eten. Dat kun je namelijk na het poepen afwassen en nog een keer eten![]()
Geen idee eigenlijk, ik kreeg ze gewoon ongevraagd thuisbezorgd.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat heb ik nou nooit bij de Chinees of Pizzeriaquote:Op maandag 16 december 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik kreeg ze gewoon ongevraagd thuisbezorgd.![]()
![]()
Daar zeg je me wat, ook altijd een flesje spiritus en barbecue dingen op voorraad, zodat ik iig nog het vlees uit de diepvries kan opbakkenquote:Op maandag 16 december 2024 20:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
En wat sambal erbij en je schijt popcorn
Misschien heb jij niet zo'n stralende persoonlijkheidquote:Op maandag 16 december 2024 20:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit bij de Chinees of Pizzeria
Daar trek ik de grensquote:Op maandag 16 december 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs los pies?(moest even zoeken, kende alleen los manos)
![]()
Dat was al bekend, maar dat weten zij natuurlijk niet op afstandquote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heb jij niet zo'n stralende persoonlijkheid![]()
![]()
Ik ga mee met jequote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga echt geen noodpakket aanleggenik ga wel buitenstaan als het zover is.
Je mag wel bij mij komenquote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga echt geen noodpakket aanleggenik ga wel buitenstaan als het zover is.
![]()
![]()
* MizzezAmy streept voetmassage en Patricia Paay door op het lijstjequote:
Ik heb niet eens veel voedsel op voorraad zoals blikken enz"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kan wel een week vlees eten
Diepvries zit wel wat inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb ook nog gewoon een in mn lichaam ingebouwde voorraad
Oh kunnen we dat lekker etenquote:Op maandag 16 december 2024 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb een jaarvoorraad aan chocolade hagels
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
#teamviesdikquote:Op maandag 16 december 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook nog gewoon een in mn lichaam ingebouwde voorraad
* Fogel gaat morgen weer naar de huisarts om haar klachten over mijn gezondheid aan te horen
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Alle bonen in blik vind ik lekker.quote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff en ik maar vieze ingeblikte bonen eten![]()
![]()
Ja. Voor die twee boterhammenquote:Op maandag 16 december 2024 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb een jaarvoorraad aan chocolade hagels![]()
![]()
Ben jij een blik bonen?quote:I'm surrounded by morons!
Voetmassage mag welquote:Op maandag 16 december 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy streept voetmassage en Patricia Paay door op het lijstje![]()
![]()
Beste team!quote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
#teamviesdik
* Fogel gaat morgen weer naar de huisarts om haar klachten over mijn gezondheid aan te horen
* MizzezAmy hoeft pas in januari weer naar de internist, dus kan nog even een goed kerstmaal en duizend oliebollen naar binnen schuiven
Ik ben het noodpakketquote:Op maandag 16 december 2024 20:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij wel een noodpakket?![]()
![]()
Ja, geven zeker.quote:
Alhoewel er bestaan ook mensen waarbij je überhaupt niet aan de voeten mag komen
Volgens mij had je zelf ook een klacht toch?quote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
#teamviesdik
* Fogel gaat morgen weer naar de huisarts om haar klachten over mijn gezondheid aan te horen![]()
![]()
Met hagelslag?quote:Op maandag 16 december 2024 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik eet meer dan twee boterhammen per jaar hoor![]()
KLB is een deurtje verderquote:Op maandag 16 december 2024 20:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij had je zelf ook een klacht toch?
Meerdere, daarom ben ik dit jaar al meerdere keren bij mijn arts geweest.quote:Op maandag 16 december 2024 20:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij had je zelf ook een klacht toch?I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 16 december 2024 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meerdere, daarom ben ik dit jaar al meerdere keren bij mijn arts geweest.ik wilde net zeggen: 1 klacht hebben, wat een luxe is dat.
Met een kerstmuts en een glas wijn kerstbsllen aan de boom hangen en bolken is een goede bezigheid.I'm surrounded by morons!
Ik heb jullie wel weer genoeg geschokkeerdTrotste mama van Ambar
Poidhquote:Op maandag 16 december 2024 20:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb ook ballen, komt wel dichtbij zo![]()
Ik heb geen ballen. Blijft dus lekker ver weg.Trotste mama van Ambar
Waarmee?quote:Op maandag 16 december 2024 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb jullie wel weer genoeg geschokkeerdI'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 16 december 2024 20:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Koekie zou mij geven
[..]
3,50![]()
![]()
![]()
Ja, gewoon al je klachten bij je arts droppen, daar zijn ze voor!quote:Op maandag 16 december 2024 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten, mijn arts welCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ga niet naar de dokter. Kan hij/zij/hen ook niet klagenTrotste mama van Ambar
Terechte klacht!quote:Op maandag 16 december 2024 20:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Vrouwen die haten op ananas op pizza![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen die haten op vrouwenquote:Op maandag 16 december 2024 20:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Vrouwen die haten op ananas op pizza![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terechte haatquote:Op maandag 16 december 2024 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik haat mannen die haten op vrouwen![]()
![]()
Maar speciaal voor @AardappelSchotel, omdat hij blijkbaar zo van pizza met ananas houdt:
Bekijk deze YouTube-video
Geniet er van!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh jee, die staat nog in mn spotifyplaylist ook, dus ergens hou ik toch van pizza met ananas
Zou dr smaak ook maar een klein beetje beter zijn, ging ze vast niet eens op date met mij
Vandaar die pica die ik net postte!quote:Op maandag 16 december 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik at altijd veel ananas in de week voor ik op dates ging.....Hee kerel!
![]()
![]()
Nananna why dont you get a jobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, mijn dates lagen niet aan de kettingquote:Op maandag 16 december 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaar die pica die ik net postte!Hee kerel!
Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, mijn dates lagen niet aan de ketting![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik at altijd veel ananas in de week voor ik op dates ging.....
♡♡♡♡![]()
Well I guess it aint easy doing nothing at all...quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Meestal spreek je eerst ergens neutraal af, gaat het goed dan is het aanrecht ook primaquote:Maar niet om te koken.
Maar meestal thuis kook ik liefst zelfDan weet ik tenminste zeker dat alles plantaardig is, biologisch en verantwoord geteeld en dat de boer ook een eerlijke prijs gekregen heeft voor zijn eten. Want daar draait het toch om tegenwoordig?
Hier ben ikquote:
Ik deed even een powernap.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Lekker zoetquote:Op maandag 16 december 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik at altijd veel ananas in de week voor ik op dates ging.....
Ik ga zaterdag pozza met ananas proberen. Ik denk dat het niet te vreten is, maar je weet het niet .....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maat, ik waarschuw je bij deze. Doe het niet! Bedank me later.quote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga zaterdag pozza met ananas proberen. Ik denk dat het niet te vreten is, maar je weet het niet .....Lach met een schone bips![]()
Is heerlijk hoorquote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga zaterdag pozza met ananas proberen. Ik denk dat het niet te vreten is, maar je weet het niet .....
Liever over die dikke van de plus ipv van over pizza ananas.
R.I.P DTS.![]()
Waarom?quote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga zaterdag pozza met ananas proberen. Ik denk dat het niet te vreten is, maar je weet het niet .....
Dat was waarom ik je miste, een medestander in de strijd tegen ananas op pizza!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Deze man weet nietquote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, ik waarschuw je bij deze. Doe het niet! Bedank me later.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meestal spreek je eerst ergens neutraal af, gaat het goed dan is het aanrecht ook primaMaar niet om te koken.
Maar meestal thuis kook ik liefst zelfDan weet ik tenminste zeker dat alles plantaardig is, biologisch en verantwoord geteeld en dat de boer ook een eerlijke prijs gekregen heeft voor zijn eten. Want daar draait het toch om tegenwoordig?
Jazeker!
![]()
![]()
Ssstttquote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, ik waarschuw je bij deze. Doe het niet! Bedank me later.
Jouw advies is kiwi op de pizza?quote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, ik waarschuw je bij deze. Doe het niet! Bedank me later.I'm surrounded by morons!
O maar ik hoor hier zoveel positieve dingen over pozza met ananas erop......quote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, ik waarschuw je bij deze. Doe het niet! Bedank me later.
* gebrokenglas is nu helemaal vertwijfeld..... 😵Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik las dit een beetje raarquote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ow, nou ja de eerste keer was best lekker. Misschien waren de pozza's erna gewoon niet goed. Kan ook.quote:Lach met een schone bips![]()
Goddelijkquote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga zaterdag pozza met ananas proberen. Ik denk dat het niet te vreten is, maar je weet het niet .....![]()
♡♡♡♡![]()
Allemaal mensen zonder smaakquote:Op maandag 16 december 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar ik hoor hier zoveel positieve dingen over pozza met ananas erop......
* gebrokenglas is nu helemaal vertwijfeld..... 😵
Ja ik ben op zich tegen ananas op pizza.quote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom?
Dat was waarom ik je miste, een medestander in de strijd tegen ananas op pizza!
Op pizza hoort salami.En champignons.
En mozzarella.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou idd kunnen of verkeerde ananasquote:Op maandag 16 december 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow, nou ja de eerste keer was best lekker. Misschien waren de pozza's erna gewoon niet goed. Kan ook.
Ze heeft een naamquote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nein, banaan met nutella pozza. Met poedersuikerlekker
Was de insteekquote:
R.I.P DTS.![]()
Afgetopt met ananasquote:Op maandag 16 december 2024 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben op zich tegen ananas op pizza.
Op pizza hoort salami.En champignons.
En mozzarella.
♡♡♡♡![]()
Die ananas teelt blijft ook een grijs gebied.quote:Op maandag 16 december 2024 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou idd kunnen of verkeerde ananasLach met een schone bips![]()
Maar welk merk heeft de beste pizza ananas?Trotste mama van Ambar
De pizzeriaquote:Op maandag 16 december 2024 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar welk merk heeft de beste pizza ananas?![]()
Geen enkelequote:Op maandag 16 december 2024 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar welk merk heeft de beste pizza ananas?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb altijd blut dus ik haal een diepvriesquote:Trotste mama van Ambar
When I dip, we dip you dip ?.quote:Op maandag 16 december 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
After dinner dip?
Lekker dippen♡♡♡♡![]()
Jumbo, die van 3 voor ¤6.quote:Op maandag 16 december 2024 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar welk merk heeft de beste pizza ananas?![]()
Pizza Hawaii met ananas, toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pizza van Appie 🍕😊quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat eiland had al voor die uitvinding door zeespiegelstijging moeten verdwijnen. Dan hadden we al die ellende niet gehad.quote:Lach met een schone bips![]()
Racistquote:
quote:Ik vreet het ook niet hoor!
Met de verhuizing kreeg ik een paar van die schijven mee.
Mini-ToT heeft er iets van gegeten, de rest is de groene container in gegaan.![]()
Waarom heb je het nu ineens over Eindhoven?quote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat eiland had al voor die uitvinding door zeespiegelstijging moeten verdwijnen. Dan hadden we al die ellende niet gehad.![]()
Ook nog extra? Ik denk dat een normale (of minimale) hoeveelheid voldoende isquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij snapt m!quote:Op maandag 16 december 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, dit is als pizza salami met salami!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nu begint er ook een explosie die alle andere trieste explosies van de afgelopen tijd in Nederland doet verbleken te broeien door deze opmerking van jou.quote:Op maandag 16 december 2024 21:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom heb je het nu ineens over Eindhoven?Lach met een schone bips![]()
Net als Harry Piekema, Stefan de Walle & Tatjana Simic en Bas Van Toor maar die blijven ook voor altijd De Ah Manager, Kees & Kees Flodder en Bassie van Adriaan toch ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu begint er ook een explosie die alle andere trieste explosies van de afgelopen tijd in Nederland doet verbleken te broeien door deze opmerking van jou.![]()
![]()
* AardappelSchotel klikt delete op alle From-afleveringenquote:Op maandag 16 december 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu begint er ook een explosie die alle andere trieste explosies van de afgelopen tijd in Nederland doet verbleken te broeien door deze opmerking van jou.![]()
![]()
Heb ze lekker al binnen gehaaldquote:Op maandag 16 december 2024 21:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
* AardappelSchotel klikt delete op alle From-afleveringen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan Aries achterkant ook wel waarderen![]()
De echte goeie pizzeria hebben die niet op de kaart staan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welquote:Op maandag 16 december 2024 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De echte goeie pizzeria hebben die niet op de kaart staan.![]()
Voor 50 euro omdat ze die liever niet maken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas kijkt eens in de koelkast of er wat te eten is ....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op Sicilië een pizzeria inlopen en om pozza met ananas vragen, gedeporteerd en persona non grata voor 10 jaar minimaalquote:Op maandag 16 december 2024 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor 50 euro omdat ze die liever niet maken.Goeie wetten daar.
Pizza hawaii?quote:Op maandag 16 december 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt eens in de koelkast of er wat te eten is ....I'm surrounded by morons!
Ik ben hier ook aan het snaaien!quote:Op maandag 16 december 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt eens in de koelkast of er wat te eten is ....![]()
![]()
Er zijn idd pizzeria's die dat doen!quote:Op maandag 16 december 2024 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor 50 euro omdat ze die liever niet maken.![]()
![]()
Maar wel een goede om in mijn vakantie weer eens zelf een pizza te makenTrotste mama van Ambar
Drie blikken mais!quote:I'm surrounded by morons!
Man man man
Dat is net zoiets als feyenoordfan zijn en dan zeggen dat je van voetbal houdt.
Het is niet logisch, maar toch accepteren we het![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op Sicilië een pizzeria inlopen en om pozza met ananas vragen, gedeporteerd en persona non grata voor 10 jaar minimaalGoeie wetten daar.
![]()
![]()
Er zijn ook snackbars die patat duurder maken dan friet maar je precies hetzelfde krijgt. Eigenwijs = dokken.quote:
Ik heb geen pizza in huis.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 16 december 2024 21:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn ook snackbars die patat duurder maken dan friet maar je precies hetzelfde krijgt. Eigenwijs = dokken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: