SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geval nog welquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In het vliegtuig?quote:Op maandag 16 december 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm daar waar je het meeste bent denk ik?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff pica van haar culo maken![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff pica van haar culo maken
Ben jij een culo-man?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee, borsten of billenman, je kan m weer gebruiken!quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, borsten of billenman, je kan m weer gebruiken!![]()
![]()
![]()
Van z'n gezicht danquote:Op maandag 16 december 2024 20:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow niets hoor. Maar heb ook nooit een echte foto van je gezien.![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 16 december 2024 20:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow niets hoor. Maar heb ook nooit een echte foto van je gezien.
Bij deze!![]()
![]()
Zelfs los pies?quote:(moest even zoeken, kende alleen los manos)
Lekker veel helicopters en vliegtuigen weer over.
Volgens mij had ik toch dat noodpakket moeten kopenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oefening van het legerquote:Op maandag 16 december 2024 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij had ik toch dat noodpakket moeten kopen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Papi papiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Los pies?quote:Op maandag 16 december 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs los pies?(moest even zoeken, kende alleen los manos)
Wat is het alternatief, dat dat gele goedje ingevroren is?![]()
Vroeger leuk club liedje datThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als mijn moeder de lasagna heeft gemaakt, sla ik hem wel overquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Voor de afwisseling, jwtquote:Op maandag 16 december 2024 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij had ik toch dat noodpakket moeten kopen![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat jij wat anders dachtquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nah, heeft dan toch ook weinig zin denk ik. Heb liever een pil van Drion in mn noodpakket.quote:Op maandag 16 december 2024 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij had ik toch dat noodpakket moeten kopenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan heb je toch geen noodpakket nodigquote:Op maandag 16 december 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nah, heeft dan toch ook weinig zin denk ik. Heb liever een pil van Drion in mn noodpakket.
Mijn moeder heeft nog nooit lasagna gemaakt en gaat ook niet meer gebeuren.quote:Op maandag 16 december 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als mijn moeder de lasagna heeft gemaakt, sla ik hem wel overCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als mijn moeder de lasagna heeft gemaakt, sla ik hem wel overJullie zijn bij deze uitgenodigd de volgende keerquote:Op maandag 16 december 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog nooit lasagna gemaakt en gaat ook niet meer gebeuren.![]()
![]()
Nee, dat is dan mn noodpakket!quote:Op maandag 16 december 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen noodpakket nodig
Maar in plaats daarvan heb ik jodiumpillen en een voorraadkast vol water en blikvoer
En je moeder maar kokenquote:Op maandag 16 december 2024 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn bij deze uitgenodigd de volgende keer![]()
Echtquote:Op maandag 16 december 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat is dan mn noodpakket!
Maar in plaats daarvan heb ik jodiumpillen en een voorraadkast vol water en blikvoer?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: