SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind lekkerquote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aardappels, sperziebonen en rundervink![]()
Jammiequote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aardappels, sperziebonen en rundervink![]()
![]()
Ik ook.. al eet ik liever pasta of rijstgerechtenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bak je wel met croma?quote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg mijn jus nooit echt goed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat wil je dat ik doe?quote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg mijn jus nooit echt goed![]()
![]()
Nja zeg, wat is er mis met croma daar bak je het vlees het lekkerst inquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Brrr nee bedankt.quote:Op maandag 16 december 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja zeg, wat is er mis met croma daar bak je het vlees het lekkerst in
Gewoon boter. En een beetje olijfolie.![]()
Meer toevoegen of wat water.. maar misschien heeft iemand ander ideeën of tipsquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ArieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah maar daar krijg je geen lekkere jus van..quote:Op maandag 16 december 2024 18:19 schreef maily het volgende:
[..]
Brrr nee bedankt.
Gewoon boter. En een beetje olijfolie."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar met goede kruidig vlees krijg je sowieso wel lekkere jus
Ben net van zonnebloemolie (en soms roomboter) overgestapt naar een vloeibare bak- en braadproduct.quote:Op maandag 16 december 2024 18:19 schreef maily het volgende:
[..]
Brrr nee bedankt.
Gewoon boter. En een beetje olijfolie.
Bevalt tot nu toe goed!![]()
![]()
Uitje, evt bouillonblokje.quote:Op maandag 16 december 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Meer toevoegen of wat water.. maar misschien heeft iemand ander ideeën of tips![]()
Men neme wat sinaasappels...quote:Op maandag 16 december 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
\https://sterkindekeuken.nl/hoe-maak-je-jus/![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nee maar misschien wel lekker qua smaakquote:Op maandag 16 december 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je gebakken jus d'orange hebben dan?
quote:Dit is niet leuk. Ik moet weer van alles regelen om die sadisten te ontlopen.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Lekker sliepnquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gister had ik eendenborstfilet in sinaasappel-kardemom saus, dus kan gewoonquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zozo!quote:Op maandag 16 december 2024 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gister had ik eendenborstfilet in sinaasappel-kardemom saus, dus kan gewoon![]()
![]()
Jah, blijkbaar ging ik gisteren uit eten, hoorde ik ook pas gistermiddagquote:
Jullie moeten keer bolk plaatjes battle doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar het viel dus wel te eten?quote:Op maandag 16 december 2024 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, blijkbaar ging ik gisteren uit eten, hoorde ik ook pas gistermiddag![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie moeten keer bolk plaatjes battle doen.
Hier valt vast wel een Epic bolk battle of DTS van te maken!![]()
![]()
Dat wint Theo Thee. Ik heb niet zo vaak tijd om in MS Peent bezig te zijn.quote:Op maandag 16 december 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie moeten keer bolk plaatjes battle doen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Uitkijken voor openstaande ovensquote:Op maandag 16 december 2024 18:26 schreef Homijn het volgende:
[..]Dit is niet leuk. Ik moet weer van alles regelen om die sadisten te ontlopen.
![]()
![]()
Ach het is sowieso tof als anderen ook plaatjes maken!quote:Op maandag 16 december 2024 18:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat wint Theo Thee. Ik heb niet zo vaak tijd om in MS Peent bezig te zijn.
Het is zo eenzaam aan de top...![]()
![]()
Jawel!quote:
Of misschien dat ik van team wissel. Naar #TeamLekkerDik
* ToT flikkert de airfryer de schuur in en haalt de pot met ossenwit tevoorschijn.quote:Op maandag 16 december 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
Extra vet voor in de winter is altijd we fijn![]()
Lekker snacken uit de frituurquote:Op maandag 16 december 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT flikkert de airfryer de schuur in en haalt de pot met ossenwit tevoorschijn.
Ga uit van de mogelijkheden, niet van de beperkingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Broodje gezond, heequote:Op maandag 16 december 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT flikkert de airfryer de schuur in en haalt de pot met ossenwit tevoorschijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Speelde zo te zien wel een beetje in soortgelijke films.quote:Op maandag 16 december 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee
Zij heet Melissa McCarthy![]()
![]()
En ook in een comedy serie volgens mijquote:Op maandag 16 december 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Speelde zo te zien wel een beetje in soortgelijke films."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die dikke van de plus is vandaag bevallen.quote:Op maandag 16 december 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Speelde zo te zien wel een beetje in soortgelijke films.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Long distance relationships are tough... that's why I moved the fridge into my room.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die dikke van de plus is vandaag bevallen.Bedankt voor de info!
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Long distance relationships are tough... that's why I moved the fridge into my room.
Lopen is geen optie?quote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Long distance relationships are tough... that's why I moved the fridge into my room.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Welke koelkast heb je nu weggedaan? Die hoge?quote:Op maandag 16 december 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Lopen is geen optie?
Bekijk deze YouTube-videoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
If your wife doesn't find you handsome, make at least sure she finds you handy.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik morgen weer een ruig verhaal voor bij de koffieautomaatquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die ene die die kras hier in de tegel in de hal heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 16 december 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welke koelkast heb je nu weggedaan? Die hoge?![]()
![]()
Nou dat was ook een kreng. En hoe is ie weer het huis uitgegaan? In delen?quote:Op maandag 16 december 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene die die kras hier in de tegel in de hal heeft veroorzaakt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe via de schuurdeur!quote:Op maandag 16 december 2024 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat was ook een kreng. En hoe is ie weer het huis uitgegaan? In delen?![]()
![]()
Een stel rijke yuppen kwam 'm ophalen voor in de schuur; ze hadden extra koelcapaciteit nodig voor de feestdagen!![]()
![]()
Ja, dat is wel een pakkie makkelijker.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nounouquote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die dikke van de plus is vandaag bevallen.♡♡♡♡![]()
nou dan hebben ze zeer eenvoudig een gratis koelkast gescoord voor dat doel.quote:Op maandag 16 december 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
Een stel rijke yuppen kwam 'm ophalen voor in de schuur; ze hadden extra koelcapaciteit nodig voor de feestdagen!
Maar jij bent er mooi vanaf
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lang geleden dat ik zoveel punten heb gehaald, zal ook wel de laatste keer zijn denk ik
Zo, de rookmelder en het alarmsysteem zijn ook weer (onvrijwillig) getest…
Had niet door dat de oven op 250 ipv 180 graden stond. Oeps.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Welneequote:Op maandag 16 december 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
Lang geleden dat ik zoveel punten heb gehaald, zal ook wel de laatste keer zijn denk ik![]()
![]()
Oh jammer, die zijn echt lekkerder en verserquote:Op maandag 16 december 2024 18:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mm nee, niet gezien ook... wel normale bananenUw ADH vitamine Worst
Zeker!quote:Op maandag 16 december 2024 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou dan hebben ze zeer eenvoudig een gratis koelkast gescoord voor dat doel.
Maar jij bent er mooi vanafNu nog van die kast van de buurvrouw af zien te komen.
Daarna nog de badmeubel vervangen en de ouwe afvoeren.![]()
Neequote:Op maandag 16 december 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, die dikke van Plus heeft een koter geworpen.
Zo beter?♡♡♡♡![]()
Ojee, kwam er dus aardig wat rook van afquote:Op maandag 16 december 2024 18:55 schreef Fogel het volgende:
Had niet door dat de oven op 250 ipv 180 graden stond. Oeps."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Denk dat je kans om de lotto te winnen groter is.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Moet ik wel een lot kopenquote:Op maandag 16 december 2024 18:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat je kans om de lotto te winnen groter is.
Snel meedoen danquote:Op maandag 16 december 2024 18:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat je kans om de lotto te winnen groter is.![]()
![]()
Nee, heel weinig eigenlijk. Ding is gewoon net zo gevoelig als een onstabiele emo.quote:Op maandag 16 december 2024 18:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, kwam er dus aardig wat rook van afI'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 16 december 2024 18:55 schreef Fogel het volgende:
Had niet door dat de oven op 250 ipv 180 graden stond. Oeps.!!!
![]()
Zelfs zonder lot is je kans groterquote:
I'm surrounded by morons!
Een prettig idee dat die dingen echt werken.quote:Op maandag 16 december 2024 18:55 schreef Fogel het volgende:
Had niet door dat de oven op 250 ipv 180 graden stond. Oeps.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat is wel irritant..quote:Op maandag 16 december 2024 18:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, heel weinig eigenlijk. Ding is gewoon net zo gevoelig als een onstabiele emo."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
*koopt Staatslotquote:Op maandag 16 december 2024 18:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat je kans om de lotto te winnen groter is.![]()
![]()
De gewone bananen werden vroeger als ongeschikt voor menselijke consumptie beschouwd.quote:Op maandag 16 december 2024 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh jammer, die zijn echt lekkerder en verser![]()
Helemaal niet erg.quote:Op maandag 16 december 2024 18:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, heel weinig eigenlijk. Ding is gewoon net zo gevoelig als een onstabiele emo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Absoluut! Alarmcentrale belt ook meteen, en als ik niet opneem sturen ze de brandweer.quote:Op maandag 16 december 2024 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een prettig idee dat die dingen echt werken.I'm surrounded by morons!
Neuh, want ie gaat alleen af als het nodig isquote:
In tegentlstellinh tot...?quote:Op maandag 16 december 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
De gewone bananen werden vroeger als ongeschikt voor menselijke consumptie beschouwd.♡♡♡♡![]()
Het werkt!quote:Op maandag 16 december 2024 18:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, want ie gaat alleen af als het nodig is♡♡♡♡![]()
Whuuuut? In wat voor kasteel woon jij?quote:Op maandag 16 december 2024 18:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Absoluut! Alarmcentrale belt ook meteen, en als ik niet opneem sturen ze de brandweer.♡♡♡♡![]()
Geen kasteel, gewoon een huis.quote:Op maandag 16 december 2024 19:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Whuuuut? In wat voor kasteel woon jij?I'm surrounded by morons!
ow.quote:Op maandag 16 december 2024 18:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Absoluut! Alarmcentrale belt ook meteen, en als ik niet opneem sturen ze de brandweer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik dacht eerst dat het een guave was, maar is een oerbanaan/wilde banaan?quote:Uw ADH vitamine Worst
Een banaan.quote:
Het is nu grotendeels uitgestorven.
Die soort die wij kennen is een monocultuur. Een uitbraak van 1 enkele ziekte kan alle bananenbomen wereldwijd uitroeien wegens een erg beperkte genetische diversiteit. Er zijn wel een paar verschillende soorten, maar de onderlinge verschillen zijn erg klein.![]()
Er is maar 1 soort banaan geschikt voor consumptie geloof ikquote:Op maandag 16 december 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
De gewone bananen werden vroeger als ongeschikt voor menselijke consumptie beschouwd.![]()
het gaat de goede kant op alles wordt klaar gemaakt voor een oorlog.
Bron rtl
Defensie haalt de banden met ziekenhuizen in Nederland aan. Ook ziekenhuizen moet klaar zijn voor werken tijdens een oorlog. Verpleegkundigen en dokters leren hoe ze speciale verwondingen door oorlog kunnen behandelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben ff de naam van die oorspronkelijke soort kwijt, maar die had dus zaden, en was veel zoeter en voller van smaak.quote:Op maandag 16 december 2024 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er is maar 1 soort banaan geschikt voor consumptie geloof ik![]()
Ik heb meerdere rassen gegeten hoor, de cavendish is wel meest gegeten maar er is meerquote:Op maandag 16 december 2024 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er is maar 1 soort banaan geschikt voor consumptie geloof ikUw ADH vitamine Worst
Oh dat wist ik niet. Wat n raar idee.quote:Op maandag 16 december 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Een banaan.
Het is nu grotendeels uitgestorven.
Die soort die wij kennen is een monocultuur. Een uitbraak van 1 enkele ziekte kan alle bananenbomen wereldwijd uitroeien wegens een erg beperkte genetische diversiteit. Er zijn wel een paar verschillende soorten, maar de onderlinge verschillen zijn erg klein.
Plaatje oogt wel echt heel vies.. sorry..♡♡♡♡![]()
Mijn hemel!quote:Op maandag 16 december 2024 19:05 schreef Dotteke het volgende:
Bron RTL het gaat de goede kant op alles wordt klaar gemaakt voor een oorlog.
Defensie haalt de banden met ziekenhuizen in Nederland aan. Ook ziekenhuizen moet klaar zijn voor werken tijdens een oorlog. Verpleegkundigen en dokters leren hoe ze speciale verwondingen door oorlog kunnen behandelen.![]()
![]()
Wa de boer nie kent, da vröt-e nie?quote:Op maandag 16 december 2024 19:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Wat n raar idee.
Plaatje oogt wel echt heel vies.. sorry..![]()
* Lovely gaat morgen noodpakket halen, hamsteren en een bunker zoeken
Ook al niet.quote:Niet automatisch. Mijn rookmelders (en de rest van het alarmsysteem) zijn aan een alarmcentrale gekoppeld. Als er iets mis is (dat kan al iets kleins zijn zoals dat mijn internet eruit ligt waardoor ze geen alarm meer kunnen krijgen) bellen ze om te checken of er iets van sabotage is, of bij rookmelder of je hulp nodig hebt. Als je niet opneemt als ze bellen (en da’s binnen 10 seconde meestal), sturen ze security of brandweer, net wat er aan de hand is.quote:Op maandag 16 december 2024 19:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar de brandweer automatisch komt?I'm surrounded by morons!
Ik ben dus niet op de hoogte van het laatste bananennieuwsquote:Op maandag 16 december 2024 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb meerdere rassen gegeten hoor, de cavendish is wel meest gegeten maar er is meer![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 19:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Klinkt als een nieuw avontuur van Suske en Wiske.![]()
![]()
Denk toch maar hamsterenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oké.. maar dat is wel uitzonderlijk tochquote:Op maandag 16 december 2024 19:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook al niet.
[..]
Niet automatisch. Mijn rookmelders (en de rest van het alarmsysteem) zijn aan een alarmcentrale gekoppeld. Als er iets mis is (dat kan al iets kleins zijn zoals dat mijn internet eruit ligt waardoor ze geen alarm meer kunnen krijgen) bellen ze om te checken of er iets van sabotage is, of bij rookmelder of je hulp nodig hebt. Als je niet opneemt als ze bellen (en da’s binnen 10 seconde meestal), sturen ze security of brandweer, net wat er aan de hand is.♡♡♡♡![]()
Ze zullen het allemaal wel niet voor niets zeggen.quote:Op maandag 16 december 2024 19:06 schreef Lovely het volgende:
* Lovely gaat morgen noodpakket halen, hamsteren en een bunker zoeken
Ik zou hier geen bunker weten eerlijk gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 16 december 2024 19:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben dus niet op de hoogte van het laatste bananennieuws
Zou toch wel bijzonder zijn met die ene dikke soort die ik net gepost had!![]()
![]()
Lekker he zo'n ding in je mondquote:Op maandag 16 december 2024 19:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb n banaan gegeten vandaag
Komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Zijquote:
was leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kun jij ook nemen. Er zijn legio beveiligingsbedrijven die dit soort diensten leveren.quote:Op maandag 16 december 2024 19:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké.. maar dat is wel uitzonderlijk tochAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker hoorquote:Op maandag 16 december 2024 19:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb n banaan gegeten vandaag
Komt wel dichtbij zo
Ik eet t liefst bananen die al bruinen plekken op de schil heeft"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 18:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, heel weinig eigenlijk. Ding is gewoon net zo gevoelig als een onstabiele emo.![]()
![]()
Banaan met sinaasappel en liga mmmmquote:Op maandag 16 december 2024 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik eet t liefst bananen die al bruinen plekken op de schil heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt vast weleens die Filipijnse mini bananen op?quote:Op maandag 16 december 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou toch wel bijzonder zijn met die ene dikke soort die ik net gepost had!Uw ADH vitamine Worst
Ik heb een huisalarm gehad.quote:Op maandag 16 december 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kun jij ook nemen. Er zijn legio beveiligingsbedrijven die dit soort diensten leveren. Het kost wel wat maar het kan vrij makkelijk.
Ik kreeg melding van dat het alarm was afgegaan.
Ik race als een malle naar huis toe en hoor dat de telefoon over gaat; het beveiligingsbedrijf: "Wat is uw beveiligingscode?"
- "Ja kut, sorry, die weet ik even niet uit mijn hoofd. Sorry, als het goed is heb ik de code op een papiertje in deze kast zitten. Even zoeken hoor..."
"Geen probleem, neem uw tijd."
- "Ehhh het ligt niet in deze lade, niet de politie bellen hoor, het ligt in de 2e of in de 3e lade, ik heb hem zo!"
"Doet u maar rustig aan, het is echt geen probleem hoor."
- "Wacht, WAT?"![]()
Saaie hap.quote:Op maandag 16 december 2024 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt vast weleens die Filipijnse mini bananen op?
Ooit eentje los gekocht van een boer die het net geoogst had.
Mijn toenmalige vriendin zei achteraf: "Voor dat bedrag had je zijn hele vracht kunnen krijgen."En het was doodsaai qua smaak en textuur. En droog!
Een paar andere die ik een andere keer had gegeten waren wat zoeter, maar nog steeds niks bijzonders.![]()
Kreegik vroeger ook alleen dsn niet met banaan er doorquote:Op maandag 16 december 2024 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Banaan met sinaasappel en liga mmmm"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Was toch een beroemd internet fenomeen toen die tijd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kreegik vroeger ook alleen dsn niet met banaan er doorIk las "...met banaan in m'n oor".
![]()
Oh ik vond ze wel lekker, kocht het best vaak op de markt toen ik in HK woondequote:Op maandag 16 december 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Saaie hap.
Ooit eentje los gekocht van een boer die het net geoogst had.
Mijn toenmalige vriendin zei achteraf: "Voor dat bedrag had je zijn hele vracht kunnen krijgen."En het was doodsaai qua smaak en textuur. En droog!
Een paar andere die ik een andere keer had gegeten waren wat zoeter, maar nog steeds niks bijzonders.Uw ADH vitamine Worst
Sowieso, for all the wrong reasons!quote:Op maandag 16 december 2024 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was toch een beroemd internet fenomeen toen die tijd.![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 16 december 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kun jij ook nemen. Er zijn legio beveiligingsbedrijven die dit soort diensten leveren.
En dat neem je als je rijk bent♡♡♡♡![]()
quote:
Daarna had ze ook nog een leuke rol in loft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik zat daar dan ook wel in een uithoek waar men passief wachtte tot de boel rijp was.quote:Op maandag 16 december 2024 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik vond ze wel lekker, kocht het best vaak op de markt toen ik in HK woonde
Geen kwaliteitscontrole enzo.![]()
![]()
Kenner hoor ikquote:Op maandag 16 december 2024 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker he zo'n ding in je mond
♡♡♡♡![]()
Ik heb medelijden met de lift naar die loft.quote:Op maandag 16 december 2024 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarna had ze ook nog een leuke rol in loft.Okee, sorry....
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de lift naar die loft.Okee, sorry....
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de lift naar die loft.Okee, sorry....
![]()
Jij zit duidelijk niet in mijn teamCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Lekker makkelijk scoren hoor over iemand anders uiterlijk. Ik ben benieuwd of jullie dan zelf zo woest aantrekkelijk zijn.![]()
![]()
In 2013 kon dat nog gewoon.quote:Op maandag 16 december 2024 19:21 schreef Shii het volgende:
Lekker makkelijk scoren hoor over iemand anders uiterlijk. Ik ben benieuwd of jullie dan zelf zo woest aantrekkelijk zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind lekkerquote:Op maandag 16 december 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
Okee okee, veiliger onderwerp; ananas op pizza!![]()
Neuh.quote:Op maandag 16 december 2024 19:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké.. maar dat is wel uitzonderlijk tochquote:
Ditquote:Op maandag 16 december 2024 19:21 schreef Shii het volgende:
Lekker makkelijk scoren hoor over iemand anders uiterlijk. Ik ben benieuwd of jullie dan zelf zo woest aantrekkelijk zijn.
Zo onnodig♡♡♡♡![]()
Jammiequote:Op maandag 16 december 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
Okee okee, veiliger onderwerp; ananas op pizza!
♡♡♡♡![]()
Ik ga de kerstboom maar eens opzetten.I'm surrounded by morons!
Met kerstmetal op de achtergrond
Een kwestie van van zolder halen, uitklappen, stekker in het stopcontact en klaar?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is lekker hoor. Maakte het altijd voor de kinderen. En een beetje voor mama natuurlijk 🤣quote:Op maandag 16 december 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kreegik vroeger ook alleen dsn niet met banaan er doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fok! Is wel groot geworden met zulke voorlopers van meme’squote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, ligt al een paar dagen op de slaapkamer. Waarom, geen idee.quote:Op maandag 16 december 2024 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een kwestie van van zolder halen, uitklappen, stekker in het stopcontact en klaar?
Drie delen, twinkly erop, en knipperen met die handel!I'm surrounded by morons!
Ja, ik was geschokt dat jij ananas op pizza lekker vindtquote:
Naja, krijgen we iig geen ruzie omdat ik je eten op eet
Twijfel of ie in de eetkamer of huiskamer gast dit jaar.quote:I'm surrounded by morons!
Jaquote:
Haten op ananas op pizza is wel een dealbreaker hoorquote:Op maandag 16 december 2024 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik was geschokt dat jij ananas op pizza lekker vindt
Naja, krijgen we iig geen ruzie omdat ik je eten op eet![]()
Dat maakt het niet ineens wel okquote:Op maandag 16 december 2024 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fok! Is wel groot geworden met zulke voorlopers van meme’s
Plus tijden veranderen♡♡♡♡![]()
Of 2 bomenquote:Op maandag 16 december 2024 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Twijfel of ie in de eetkamer of huiskamer gast dit jaar.
♡♡♡♡![]()
Hmm daar waar je het meeste bent denk ik?quote:Op maandag 16 december 2024 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Twijfel of ie in de eetkamer of huiskamer gast dit jaar.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Akkoord.quote:Op maandag 16 december 2024 19:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Haten op ananas op pizza is wel een dealbreaker hoor
Toch handig zo'n easy way out
Plusquote:Op maandag 16 december 2024 19:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat maakt het niet ineens wel ok
Plus tijden veranderenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk die schotelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie heb je terug gepakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Steek die tr maar waar de zon niet schijntquote:Op maandag 16 december 2024 19:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
TRs gezet, dat hoort als je gebolkt wordt
Sowquote:Op maandag 16 december 2024 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Steek die tr maar waar de zon niet schijnt![]()
Fly me to the moon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: