SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind lekkerquote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aardappels, sperziebonen en rundervink![]()
Jammiequote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aardappels, sperziebonen en rundervink![]()
![]()
Ik ook.. al eet ik liever pasta of rijstgerechtenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bak je wel met croma?quote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg mijn jus nooit echt goed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat wil je dat ik doe?quote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg mijn jus nooit echt goed![]()
![]()
Nja zeg, wat is er mis met croma daar bak je het vlees het lekkerst inquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Brrr nee bedankt.quote:Op maandag 16 december 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja zeg, wat is er mis met croma daar bak je het vlees het lekkerst in
Gewoon boter. En een beetje olijfolie.![]()
Meer toevoegen of wat water.. maar misschien heeft iemand ander ideeën of tipsquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ArieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah maar daar krijg je geen lekkere jus van..quote:Op maandag 16 december 2024 18:19 schreef maily het volgende:
[..]
Brrr nee bedankt.
Gewoon boter. En een beetje olijfolie."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: