SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind lekkerquote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aardappels, sperziebonen en rundervink![]()
Jammiequote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aardappels, sperziebonen en rundervink![]()
![]()
Ik ook.. al eet ik liever pasta of rijstgerechtenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bak je wel met croma?quote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg mijn jus nooit echt goed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat wil je dat ik doe?quote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg mijn jus nooit echt goed![]()
![]()
Nja zeg, wat is er mis met croma daar bak je het vlees het lekkerst inquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Brrr nee bedankt.quote:Op maandag 16 december 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja zeg, wat is er mis met croma daar bak je het vlees het lekkerst in
Gewoon boter. En een beetje olijfolie.![]()
Meer toevoegen of wat water.. maar misschien heeft iemand ander ideeën of tipsquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ArieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah maar daar krijg je geen lekkere jus van..quote:Op maandag 16 december 2024 18:19 schreef maily het volgende:
[..]
Brrr nee bedankt.
Gewoon boter. En een beetje olijfolie."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar met goede kruidig vlees krijg je sowieso wel lekkere jus
Ben net van zonnebloemolie (en soms roomboter) overgestapt naar een vloeibare bak- en braadproduct.quote:Op maandag 16 december 2024 18:19 schreef maily het volgende:
[..]
Brrr nee bedankt.
Gewoon boter. En een beetje olijfolie.
Bevalt tot nu toe goed!![]()
![]()
Uitje, evt bouillonblokje.quote:Op maandag 16 december 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Meer toevoegen of wat water.. maar misschien heeft iemand ander ideeën of tips![]()
Men neme wat sinaasappels...quote:Op maandag 16 december 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
\https://sterkindekeuken.nl/hoe-maak-je-jus/![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nee maar misschien wel lekker qua smaakquote:Op maandag 16 december 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je gebakken jus d'orange hebben dan?
quote:Dit is niet leuk. Ik moet weer van alles regelen om die sadisten te ontlopen.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Lekker sliepnquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gister had ik eendenborstfilet in sinaasappel-kardemom saus, dus kan gewoonquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zozo!quote:Op maandag 16 december 2024 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gister had ik eendenborstfilet in sinaasappel-kardemom saus, dus kan gewoon![]()
![]()
Jah, blijkbaar ging ik gisteren uit eten, hoorde ik ook pas gistermiddagquote:
Jullie moeten keer bolk plaatjes battle doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar het viel dus wel te eten?quote:Op maandag 16 december 2024 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, blijkbaar ging ik gisteren uit eten, hoorde ik ook pas gistermiddag![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie moeten keer bolk plaatjes battle doen.
Hier valt vast wel een Epic bolk battle of DTS van te maken!![]()
![]()
Dat wint Theo Thee. Ik heb niet zo vaak tijd om in MS Peent bezig te zijn.quote:Op maandag 16 december 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie moeten keer bolk plaatjes battle doen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Uitkijken voor openstaande ovensquote:Op maandag 16 december 2024 18:26 schreef Homijn het volgende:
[..]Dit is niet leuk. Ik moet weer van alles regelen om die sadisten te ontlopen.
![]()
![]()
Ach het is sowieso tof als anderen ook plaatjes maken!quote:Op maandag 16 december 2024 18:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat wint Theo Thee. Ik heb niet zo vaak tijd om in MS Peent bezig te zijn.
Het is zo eenzaam aan de top...![]()
![]()
Jawel!quote:
Of misschien dat ik van team wissel. Naar #TeamLekkerDik
* ToT flikkert de airfryer de schuur in en haalt de pot met ossenwit tevoorschijn.quote:Op maandag 16 december 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
Extra vet voor in de winter is altijd we fijn![]()
Lekker snacken uit de frituurquote:Op maandag 16 december 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT flikkert de airfryer de schuur in en haalt de pot met ossenwit tevoorschijn.
Ga uit van de mogelijkheden, niet van de beperkingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Broodje gezond, heequote:Op maandag 16 december 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT flikkert de airfryer de schuur in en haalt de pot met ossenwit tevoorschijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Speelde zo te zien wel een beetje in soortgelijke films.quote:Op maandag 16 december 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee
Zij heet Melissa McCarthy![]()
![]()
En ook in een comedy serie volgens mijquote:Op maandag 16 december 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Speelde zo te zien wel een beetje in soortgelijke films."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die dikke van de plus is vandaag bevallen.quote:Op maandag 16 december 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Speelde zo te zien wel een beetje in soortgelijke films.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Long distance relationships are tough... that's why I moved the fridge into my room.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die dikke van de plus is vandaag bevallen.Bedankt voor de info!
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Long distance relationships are tough... that's why I moved the fridge into my room.
Lopen is geen optie?quote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Long distance relationships are tough... that's why I moved the fridge into my room.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Welke koelkast heb je nu weggedaan? Die hoge?quote:Op maandag 16 december 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Lopen is geen optie?
Bekijk deze YouTube-videoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
If your wife doesn't find you handsome, make at least sure she finds you handy.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik morgen weer een ruig verhaal voor bij de koffieautomaatquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die ene die die kras hier in de tegel in de hal heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 16 december 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welke koelkast heb je nu weggedaan? Die hoge?![]()
![]()
Nou dat was ook een kreng. En hoe is ie weer het huis uitgegaan? In delen?quote:Op maandag 16 december 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene die die kras hier in de tegel in de hal heeft veroorzaakt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe via de schuurdeur!quote:Op maandag 16 december 2024 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat was ook een kreng. En hoe is ie weer het huis uitgegaan? In delen?![]()
![]()
Een stel rijke yuppen kwam 'm ophalen voor in de schuur; ze hadden extra koelcapaciteit nodig voor de feestdagen!![]()
![]()
Ja, dat is wel een pakkie makkelijker.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nounouquote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die dikke van de plus is vandaag bevallen.♡♡♡♡![]()
nou dan hebben ze zeer eenvoudig een gratis koelkast gescoord voor dat doel.quote:Op maandag 16 december 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
Een stel rijke yuppen kwam 'm ophalen voor in de schuur; ze hadden extra koelcapaciteit nodig voor de feestdagen!
Maar jij bent er mooi vanaf
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: