DO IT NAOquote:
Maar zoals Geenstijl het perfect opschrijft. Ze staan op -3 en breken op asiel is campagnegoud.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is gewoon een dreigement. Ik zou daar als kabinet mijn besluitvorming niet door laten beïnvloeden.
De regering regeert. En niet Geert.
Nou ik denk niet dat we NSC nog terug gaan zienquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
DO IT NAO
En daarna komt Kabinet Geert-2 bestaande uit dezelfde partijen.
Zelfs als je er electoraal garen bij zou spinnen zit je nog steeds twee jaar lang vast aan dezelfde EK. Naast dat het maar de vraag is of je voordelig uit de breuk komt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar zoals Geenstijl het perfect opschrijft. Ze staan op -3 en breken op asiel is campagnegoud.
Het probleem is de EK niet, als ik hem zo hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zelfs als je er electoraal garen bij zou spinnen zit je nog steeds twee jaar lang vast aan dezelfde EK. Naast dat het maar de vraag is of je voordelig uit de breuk komt.
Laat dit Wilders er vooral niet van weerhouden om de stekker eruit te trekken. Dreigen met een beloning, zo voelt dit.
Er kan niet meer geleverd worden onder andere omdat er geen meerderheid voor is, bijvoorbeeld niet in de EK. Zelfs een PVV met 76 zetels in de TK zal langs de EK moeten voor echte wetgeving omtrent asiel en daar dus een meerderheid verzamelen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het probleem is de EK niet, als ik hem zo hoor.
Het is tis dat er weinig geleverd wordt.
Maar de PVV stemmer (en ik) hebben toch nog niet eens een motie gezien. Als zoiets wordt weggestemd door de EK dan heeft de PVV toch zijn best gedaan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er kan niet meer geleverd worden onder andere omdat er geen meerderheid voor is, bijvoorbeeld niet in de EK. Zelfs een PVV met 76 zetels in de TK zal langs de EK moeten voor echte wetgeving omtrent asiel en daar dus een meerderheid verzamelen.
Je kunt misschien VVD en BBB wel overtuigen om extra-onrechtsstatelijk te gaan werken maar het probleem van de EK blijft bestaan.
Door de PVV-ministers terug te roepen en de kabinetsvoorstellen niet meer te steunen in de tweede kamer. Wil niet zeggen dat Schoof en de coalitiepartijen die overblijven geen oplossing kunnen vinden trouwens.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:52 schreef xzaz het volgende:
Hoe kan Geert een einde maken aan het kabinet?
Doe 't dan, schoon wijfke!quote:
Precies en die PVV-ministers hoeven niet te luisteren?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Door de PVV-ministers terug te roepen en de kabinetsvoorstellen niet meer te steunen in de tweede kamer. Wil niet zeggen dat Schoof en de coalitiepartijen die overblijven geen oplossing kunnen vinden trouwens.
Nee, dat ook. Het rare is dat PVV-ers doorgaans wel erg trouw zijn aan Wilders, ondanks dat Geert weinig heeft om mee te schermen. Lidmaatschap doen ze niet aan bij de PVV, dus dat kan-ie ook niet afnemen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies en die PVV-ministers hoeven niet te luisteren?
Het kan ook zomaar knallen zo'n 'partij'. Onder druk wordt alles vloeibaar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat ook. Het rare is dat PVV-ers doorgaans wel erg trouw zijn aan Wilders, ondanks dat Geert weinig heeft om mee te schermen. Lidmaatschap doen ze niet aan bij de PVV, dus dat kan-ie ook niet afnemen.
Bruin rechts is altijd trouw aan de leider.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat ook. Het rare is dat PVV-ers doorgaans wel erg trouw zijn aan Wilders, ondanks dat Geert weinig heeft om mee te schermen. Lidmaatschap doen ze niet aan bij de PVV, dus dat kan-ie ook niet afnemen.
Hup Dilan! Breken op asiel. Typisch VVD.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tijd voor Dilan om hem te vlug af te zijn.
Heus niet. Pluche zit veel te lekker voor rechts om het zomaar op te geven.quote:
Was het niet Brinkman die al zei dat bij de PVV alles om Geert draait. Schoof is de Dmitri Medvedev van Nederlandquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bruin rechts is altijd trouw aan de leider.
'nsc doe nou gewoon godverdomme een keer mee, want anders wordt je gedecimeerd'quote:
Moties zijn geen beleid, en regeringen dienen sowieso geen moties in... Noch gaat een motie langs de eerste kamer...quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar de PVV stemmer (en ik) hebben toch nog niet eens een motie gezien. Als zoiets wordt weggestemd door de EK dan heeft de PVV toch zijn best gedaan.
Hij heeft Faber en die is beleidquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:52 schreef xzaz het volgende:
Hoe kan Geert een einde maken aan het kabinet?
BBB en NSC met gezamenlijk 2 zetels zekerquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
DO IT NAO
En daarna komt Kabinet Geert-2 bestaande uit dezelfde partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |