Noppert.quote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
kunnen ook wel een itempje maken met zo veel mogelijk Nederlanders die voor een vreemde mogendheid vechten. Jeffrey de Graaf, Jules van Dongen, Was er niet ook iets met Jeff Smith?
Justin Pipe dan?quote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef wimderon het volgende:
Ik mis veldvulling Steve Beaton absoluut niet.
Het zal vast niet @onlogisch zijn geweest (lol)quote:Op zondag 15 december 2024 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
WTF
Een note voor een post over deze pinda in oktober
Dat kan geen DRT-mod zijn geweest. Welke flopadmin heeft dit gezet@:GGMM
Dat gezwam over die worp kan ik wel missen.quote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef wimderon het volgende:
Ik zie er nu een op het podium.quote:Op zondag 15 december 2024 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb al een homp brie op vanmiddag
Ik ben tegen racismequote:Op zondag 15 december 2024 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
WTF
Een note voor een post over deze pinda in oktober
Dat kan geen DRT-mod zijn geweest. Welke flopadmin heeft dit gezet@:GGMM
Klopt, dat zei ik twee topics geleden ook al!quote:Op zondag 15 december 2024 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DRT is een WARM bad, agressor.
quote:
Paspoort afpakken. Landverraders!quote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
kunnen ook wel een itempje maken met zo veel mogelijk Nederlanders die voor een vreemde mogendheid vechten. Jeffrey de Graaf, Jules van Dongen, Was er niet ook iets met Jeff Smith?
Is ook niet de mooiste, hij strekt niet soepel door.quote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat gezwam over die worp kan ik wel missen.
Het deelnemersveld is anders een stuk minder aantrekkelijk geworden.quote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef wimderon het volgende:
@Poepz0r ook nietquote:Op zondag 15 december 2024 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is ook niet de mooiste, hij strekt niet soepel door.
Dan doe eens rustig ja. DRT is zelfregulerend.quote:Op zondag 15 december 2024 21:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Klopt, dat zei ik twee topics geleden ook al!
[..]
Tony Ecclesquote:Op zondag 15 december 2024 21:49 schreef Bezsen het volgende:
Dit wk mist een type ted Hankey of Jelle Klaassen
Wat een reclames.quote:Op zondag 15 december 2024 21:38 schreef Zipportal het volgende:
Dekbedovertrek.nl
GENOT. Gelijk wat bestellen.
Wie wel? Speelde echt totaal geen rol. Dan liever van die gasten als Veenstra die op een goede dag kunnen verrassen, maar ook80 kunnen gooien.quote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef wimderon het volgende:
Hij doet alsof ie een van ons is maar eigenlijk is ie een van de flikken,quote:Op zondag 15 december 2024 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan doe eens rustig ja. DRT is zelfregulerend.
Ze missen vooral Beau Greaves en Corey Cadby.quote:Op zondag 15 december 2024 21:49 schreef Bezsen het volgende:
Dit wk mist een type ted Hankey of Jelle Klaassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |