SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: volgt
Nostradamus: volgt
Pick'em: volgt
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
U MAD?
Betalenquote:Op zondag 15 december 2024 21:32 schreef Anneloos het volgende:
Ik moet echt fok zonder advertenties hebben. Bestaat dat?
adblockquote:Op zondag 15 december 2024 21:32 schreef Anneloos het volgende:
Jij hebt genoeg aan een strijkplank en strijkboutquote:Op zondag 15 december 2024 21:32 schreef Anneloos het volgende:
In milkshakes zit veel waterquote:Op zondag 15 december 2024 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dronk je normaal gesproken maar eens wat meer water Wattimena
Pardon? Ik snap dat ik lang weg ben geweest, maar gewoon weer op de knietjes hé? Geen gekke fratsen.quote:Op zondag 15 december 2024 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg aan een strijkplank en strijkbout
Nou ja er is een reden dat er niemand uit Noorwegen of Luxemburg meedoetquote:Op zondag 15 december 2024 21:35 schreef Zorro het volgende:
Vismans zegt eigenlijk dat Nederland een kutland is
Pics OF account nuquote:Op zondag 15 december 2024 21:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Pardon? Ik snap dat ik lang weg ben geweest, maar gewoon weer op de knietjes hé? Geen gekke fratsen.
Gewoon naar de reclame kijken heeft ook zo zijn voordelenquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 21:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Pardon? Ik snap dat ik lang weg ben geweest, maar gewoon weer op de knietjes hé? Geen gekke fratsen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 december 2024 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
On bended knee is no way to be free.
Vladivostok FM goden.quote:Op zondag 15 december 2024 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Uit welke stad komt deze 'Zwitser'?
Moskou, Grozny of Vladivostok?
Om windjes onder te laten?quote:Op zondag 15 december 2024 21:38 schreef Zipportal het volgende:
Dekbedovertrek.nl
GENOT. Gelijk wat bestellen.
Kim Jong Un!quote:Op zondag 15 december 2024 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu gaan jullie nooit weten op wie Wattimena lijkt
Die kun je uit de bijnamen afleiden. Bolle Michael, Vette Vincent, Dikke Dirk, etcquote:Op zondag 15 december 2024 21:37 schreef wimderon het volgende:
Op achternaam hè?
Voornamen had Jurmeen wel geweten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |