Hebben ze jou opdracht gegeven hier een ‘oogje in het zeil’ te houden? Valt verder niet op hoorquote:
Ik al sinds februari niet.quote:
wat is dit nou weer voor paranoïde gelulquote:Op zondag 15 december 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben ze jou opdracht gegeven hier een ‘oogje in het zeil’ te houden? Valt verder niet op hoor
Ik voor het laatst in ESF (goh).quote:Op zondag 15 december 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik al sinds februari niet.
Behalve een heel vage tijdens het EK afgelopen zomer
Ik mocht geen aangereden Pino posten. Als ik dat niet mee tel, dan al 2 jaar braaf.quote:Op zondag 15 december 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik al sinds februari niet.
Behalve een heel vage tijdens het EK afgelopen zomer
DRT is een WARM bad, agressor.quote:Op zondag 15 december 2024 21:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor paranoïde gelul
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 december 2024 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, die zit naast me mooi te wezen.
Noppert.quote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
kunnen ook wel een itempje maken met zo veel mogelijk Nederlanders die voor een vreemde mogendheid vechten. Jeffrey de Graaf, Jules van Dongen, Was er niet ook iets met Jeff Smith?
Justin Pipe dan?quote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef wimderon het volgende:
Ik mis veldvulling Steve Beaton absoluut niet.
Het zal vast niet @onlogisch zijn geweest (lol)quote:Op zondag 15 december 2024 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
WTF
Een note voor een post over deze pinda in oktober
Dat kan geen DRT-mod zijn geweest. Welke flopadmin heeft dit gezet@:GGMM
Dat gezwam over die worp kan ik wel missen.quote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef wimderon het volgende:
Ik mis veldvulling Steve Beaton absoluut niet.
Ik zie er nu een op het podium.quote:Op zondag 15 december 2024 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb al een homp brie op vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |