Pindagunnedquote:Op zondag 15 december 2024 18:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Wat een plofkop ook. Twarmekamped.
Klopt, was geen eclatant succes. Op training raakte hij echter alles volgens The Sherrifquote:Op zondag 15 december 2024 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was Clarys niet zijn coach of zoiets twee jaar geleden?
Alarm! Account @Dr_Flash is gehackt!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 december 2024 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Snacktomaatjes en worteltjes in huis allen.
Die tijden zijn wel voorbij vrees ikquote:Op zondag 15 december 2024 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Keurig keurig, topic 3 alFire it up boys
![]()
Wat is het record ook weer? 189 of zo?
Nou waarom dat?quote:Op zondag 15 december 2024 19:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die tijden zijn wel voorbij vrees ik
Musket kerstkransjes genot.quote:Op zondag 15 december 2024 19:04 schreef Poepz0r het volgende:
Heb twee zakken chips, maar wat eet ik dan tijdens de partij van humphries?
Dan slaap ik al.quote:Op zondag 15 december 2024 19:04 schreef Poepz0r het volgende:
Heb twee zakken chips, maar wat eet ik dan tijdens de partij van humphries?
Met slagroom. @3rr0rquote:Op zondag 15 december 2024 19:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al gegeten. 4 worstenbroodjes als toetje?
Pech gehad. Doen jullie ook maar eens watquote:Op zondag 15 december 2024 19:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met zo'n mentaliteit gaat dat topicrecord zeker niet gebroken worden
Mervyn 'zweetotter' King kon zich helaas niet plaatsen.quote:Op zondag 15 december 2024 19:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie geen Mervyn King op het schema, is die gestopt?
quote:Op zondag 15 december 2024 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veel plezier, mensen. Ik probeer morgen aan te haken.
Wereldsquote:Op zondag 15 december 2024 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Best punthoofdje alvast. Kapotmoe. Maar ik haak wél aan.
quote:Op zondag 15 december 2024 19:45 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Mervyn 'zweetotter' King kon zich helaas niet plaatsen.
quote:PDC pakt uit en stelt acht(!) danseressen voor aan het grote publiek
Daar waar eerst de walk-on-vrouwen de show stalen bij het darten, doet een andere groep dames dit nu. De danseressen op de podia van de PDC staan in het middelpunt van de belangstelling en dat is de reden dat zij even worden voorgesteld.
Op het Instagram-account van de PDC zijn er in totaal negen berichten besteed aan het nieuwe team van danseressen. Vier van de acht dames dansten al langer rondom de beste darters ter wereld. De andere helft is nieuw.
Naast de groepsfoto worden de acht dames ook één voor één voorgesteld op de sociale kanalen van de PDC. Daar is meer te lezen over de bezigheden van de vrouwen en welke rol zij binnen het team invullen. Zo worden we bijvoorbeeld voorgesteld aan Jodie Stubbings uit Wales, de grappenmaker binnen de groep.
Georgia Long is een van de debutanten en zij houdt er een bijzondere hobby op na: vuur spuwen. Zij weet overigens wel hoe het is om voor volle tribunes te dansen, want ze trad ook al eens op in de O2 Arena en in het Wembley. De roodharige Abbi Haynes is de ervaren rot uit de groep: zij maakt zich op voor haar achtste WK darts. Lacey Edwards - een andere debutant - wordt gezien als een look a like van Megan Fox.
Paaldanseressen?
Op sociale media geniet men van de foto's van de danseressen. Toch wordt er ook apart gekeken naar de groepsfoto. Hier staat boven 'PDC Dancers 2024/25', maar door het lettertype dat gebruikt is, denken mensen dat er 'pole' staat in plaats van 'PDC'. In dat geval zou er 'paaldanseressen van 2024/25' staan...
Walk-on-vrouwen
Eerder waren het de walk-on-vrouwen die in de spotlight stonden bij het darten. Zij liepen samen met de darters het podium op en werden graag gezien door het publiek in de zaal en op televisie.
Sinds 2018 zijn deze dames echter niet meer aanwezig bij de darttoernooien van de PDC. Vincent van der Voort vond het jammer dat dit besloten werd. "Die vrouwen balen als een stekker, want er werd gewoon werk van ze afgenomen. Zij deden bijna alles: de Premier League, alle grote toernooien en het WK. Tel maar op al die dagen werk", vertelde de darter uit Purmerend in de podcast Darts Draait Door.
Waaromquote:Op zondag 15 december 2024 18:32 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwtje heeft haar kano weer geschoren. Ter info @:de_boswachter
Jaquote:Op zondag 15 december 2024 19:53 schreef superniger het volgende:
Dagjesmens hier. Wie zijn de favorieten?
Kill 2, 4, 5, 6quote:
Ted Hankeyquote:Op zondag 15 december 2024 19:53 schreef superniger het volgende:
Dagjesmens hier. Wie zijn de favorieten?
Boomer met caravan gespotquote:Op zondag 15 december 2024 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veel plezier, mensen. Ik probeer morgen aan te haken.
Goed zo jongenquote:Op zondag 15 december 2024 19:59 schreef Wertha het volgende:
Net friet met frikandel gegeten. Volledig in de geest van mijn grote voorbeeld @:Dr_Flash!
Is vandaag op stap geweest met Won Yip god.quote:Op zondag 15 december 2024 20:01 schreef De_Kraam het volgende:
Mike hep zijn enige goeie trui weer aan.
Moet zij weten.quote:Op zondag 15 december 2024 20:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is vandaag op stap geweest met Won Yip god.
2 frikandellen, ham kaas souffle en grote friet dubbel speciaal is werelds!quote:Op zondag 15 december 2024 19:59 schreef Wertha het volgende:
Net friet met frikandel gegeten. Volledig in de geest van mijn grote voorbeeld @:Dr_Flash!
Lekker gapquote:Op zondag 15 december 2024 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb er ook ene. Omdat Donnie ze ook draagt.
Kwaad. Woedendquote:Op zondag 15 december 2024 20:03 schreef Szura het volgende:
Smerige hamster, hoop dat ie van het podium dondert
VPNnetje regelen, accountje aanmaken op vtmgo darts aan klikken. Of ergens een Belgische mobiel nummer regelenquote:Op zondag 15 december 2024 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
Vincent gaan we veel zien.
GODVERDOMME. VIAPLAY TROEP
Ik heb een teringhekel aan Belgen.quote:Op zondag 15 december 2024 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
VPNnetje regelen, accountje aanmaken op vtmgo darts aan klikken. Of ergens een Belgische mobiel nummer regelen
Pep Priskequote:Op zondag 15 december 2024 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk geen onderbreking vanavond wanneer Bald Pep zich ophangt...
Wat een fraud met zn kutwissels
Rechtsonder kunnen we na NU.nl wel afvinkenquote:
Madquote:Op zondag 15 december 2024 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een teringhekel aan Belgen.
Losers gonna losequote:Op zondag 15 december 2024 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
Vincent gaan we veel zien.
GODVERDOMME. VIAPLAY TROEP
Je moeder heeft ook een hekel aan je.quote:Op zondag 15 december 2024 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koert heeft Halsema leeg gelikt allenquote:Op zondag 15 december 2024 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
Adidas ORIGINALS bij Koert zichtbaar!!!
Leuk voor je. En ga nu maar An en Eefje voeren mafkees.quote:Op zondag 15 december 2024 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moeder heeft ook een hekel aan je.
We are live, Genee.quote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
De vrouw van Wayne Mardle is overleden wtf
Volgende week ligt ze dus ter hoogte van Dubbel 3quote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
Jelle kijkt over je schouder.quote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgende week ligt ze dus ter hoogte van Dubbel 3
52 jaar pas wtfquote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgende week ligt ze dus ter hoogte van Dubbel 3
Nooit gezien.quote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
Laten we de vrede bewaren mijn favoriete boswachter.quote:Op zondag 15 december 2024 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk voor je. En ga nu maar An en Eefje voeren mafkees.
Stel je voor, een interview met Femke Bol.quote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Ik heb veel gewerkt afgelopen week."
Koekoekquote:Op zondag 15 december 2024 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk voor je. En ga nu maar An en Eefje voeren mafkees.
Ja.quote:Op zondag 15 december 2024 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laten we de vrede bewaren mijn favoriete boswachter.
Wist je trouwens toen der tijd dat Marc Dutroux ontsnapt was dat hij werd gevangen door een boswachter.
Minuut stilte en rouwbanden straksquote:Op zondag 15 december 2024 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe nou niet net of je ze kent. Dat hysterische internetgedoe
Ik wil eigenlijk nog wel meer horen over de innige band tussen vGerwen en vdVoortquote:
WAUWquote:Op zondag 15 december 2024 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Akkoord. Het is dat vBarneveld er na maximaal twee potjes uitligt, anders hadden we dit vakje extra kunnen uithollenquote:Op zondag 15 december 2024 20:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Rechtsonder kunnen we na NU.nl wel afvinken
ff de te laat checken voor de bingoquote:Op zondag 15 december 2024 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Schakel maar naar de zaal. Optaffen.
Toch maar een smerige Klompvoet juicher.quote:Op zondag 15 december 2024 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik wil geen blauwen in dit topic.
Gewoon.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Like Alert
15-12-2024 @ 20:14:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #3 Het genot gaat beginnen"
Hij is gestoptquote:Op zondag 15 december 2024 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Dat vragen wij ons ook wel eens af, Vincent. Waarom je dat nog doet.
Ik ben hier een niet-geldige blauwequote:Op zondag 15 december 2024 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik wil geen blauwen in dit topic.
Gewoon.
Fijn dat hij ook meeleest!quote:Op zondag 15 december 2024 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Smerig vreethuis stinkend naar frituur en vBarneveld die alles kapot smijt en dreigt zichzelf te verwonden als ie verloren heeft.quote:Op zondag 15 december 2024 20:14 schreef Szura het volgende:
Hebben die Nederlandse dikzakken weer een eigen huis en kok?
Vies dik varken.quote:Op zondag 15 december 2024 20:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik ga frikandellen en patat in de frituur gooien!!!!!!
friet*quote:Op zondag 15 december 2024 20:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
Blijkbaar dus. #slechthorendquote:Op zondag 15 december 2024 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Wordt 'ie nou geïntroduceerd als Tricole Thibault?
quote:Op zondag 15 december 2024 20:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
Komt uit Zuid-Korea, dus AKKOORD.quote:Op zondag 15 december 2024 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Wordt 'ie nou geïntroduceerd als Tricole Thibault?
Niemand verbaast dit.quote:Op zondag 15 december 2024 20:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
Neequote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heb darts al een tijdje niet gevolgd... is dit het eerste WK op Winmau borden?
Wedstrijd stilleggen om de dader uit het publiek te halen danquote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef Szura het volgende:
Is er vuurwerk afgestoken in die zaal ofzo
Allemaal in spanning voor de opkomst van wattimenaquote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef Szura het volgende:
Ja Feyenoord hooligansquote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef Szura het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat set systeem is even weer aanpassen
Nergens last van maar heb ook 8k tv neefquote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben de gamma waardes omhoog gegooid. Sky stream is hetzelfde.
Kanaal 19.quote:Op zondag 15 december 2024 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand even linkje naar stream in de dm?
Geen Twitch deze keer?quote:Op zondag 15 december 2024 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kickquote:Op zondag 15 december 2024 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij willen Sjon Part.quote:Op zondag 15 december 2024 20:28 schreef spleeh het volgende:
Zou Mardle toch present zijn? Mis je niets aan
Twitch zie ik alleen maar idioten in beeld...quote:Op zondag 15 december 2024 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen Twitch deze keer?
Dan moet je maar gewoon die 18 euro lappen maat.
Dat zijn vdVoort en vGerwen en ze zijn aan het ‘analyseren’.quote:Op zondag 15 december 2024 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Twitch zie ik alleen maar idioten in beeld...
Dan loop mijn stream achter. Zit naar reclame te kijken.quote:Op zondag 15 december 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn vdVoort en vGerwen en ze zijn aan het ‘analyseren’.
Prikkel.quote:Op zondag 15 december 2024 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is er eigenlijk de betere darter op papier?
Hearn zonnebanklulquote:Op zondag 15 december 2024 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
Direct pauze. Wat een verschrikkelijke act is dat toch
Dan moet je betalen dan geen reclame. Dat gezwam van FatVinnie en Klompgebit kan best gemist worden.quote:
Schijt aan de wereld. Niet ons probleemquote:Op zondag 15 december 2024 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
OH JEE een logootje van een frans provinciekluppie DAT KAN NIET HOOR
Heel de wereld staat in de fik maar dit is waar we druk mee zijn
Darten doe je normaal gesproken op een bord. Daar is Tricole de betere. Geen idee wie het op papier beter kan.quote:Op zondag 15 december 2024 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is er eigenlijk de betere darter op papier?
Het is nog niet hoogstaand, zowel de wedstrijd als het niveau van het topic.quote:Op zondag 15 december 2024 20:35 schreef AllesKaputt het volgende:
Hallo allemaal![]()
Nog niks gemist zo te lezen.
We hebben meer kwaliteitsusers als jij nodigquote:Op zondag 15 december 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nog niet hoogstaand, zowel de wedstrijd als het niveau van het topic.
Maar we zijn pas net gestart
Marc Dutroux kijkt ook mee.quote:Op zondag 15 december 2024 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België is darts gewoon gratis te bekijken
Hier ook hoorquote:Op zondag 15 december 2024 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België is darts gewoon gratis te bekijken
quote:
quote:WK Darts
Op 15 december gaat het grootste toernooi van het jaar van start. De eerste en tweede ronde worden dan tot en met 23 december gespeeld. Deze twee rondes kun je gratis kijken bij Viaplay TV, de zender die voorheen SBS9 was. Viaplay TV vind je bij KPN, Ziggo, Delta en Caiway op kanaal 19. Bij Odido schakel je naar kanaal 12.
Na een korte kerstvakantie wordt het toernooi op 27 december hervat en gaat de derde ronde van start. Vanaf dat moment zijn de wedstrijden niet meer gratis te zien bij Viaplay TV, maar moet je een abonnement nemen op Viaplay om verder te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |