Man3 wat een achtergebleven dorpquote:Op zondag 15 december 2024 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nu wel
Ik gok een chocoladereep met pistachevulling?
Ik vertrouw de kanefe van die bol niet, lijkt ook op vermicelliquote:
Ik heb nooit een dubai-iets op dus ik heb geen ideequote:Op zondag 15 december 2024 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vertrouw de kanefe van die bol niet, lijkt ook op vermicelli
Ja, je beschrijving was juist, je was wel de crispy kanefe vergetenquote:
Dubaibol lijkt me niks. Doe mij maar een krentenbol of een dubaireep. Of en en. Maar een dubaibol nah... Had er ook nog nooit van gehoord trouwensquote:Op zondag 15 december 2024 17:31 schreef Deisyy het volgende:
En, as we speak, appt mijn collega dat een kraam in haar woonplaats geen Dubaibollen heeft, maar wel Dubaiwafels
[ afbeelding ]
Ik kan de Dubaibol aanraden, pullup wilde het ook proberen, maar heeft er nog geen kunnen vinden in Amsterdamquote:Op zondag 15 december 2024 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb nooit een dubai-iets op dus ik heb geen idee
Ik dacht dat dat wel vanzelfsprekend wasquote:Op zondag 15 december 2024 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, je beschrijving was juist, je was wel de crispy kanefe vergeten
Je hebt allemaal van de gehypete bollen, Oreoo, Nutellabol, maar die laat ik aan me voorbij gaan.quote:Op zondag 15 december 2024 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dubaibol lijkt me niks. Doe mij maar een krentenbol of een dubaireep. Of en en. Maar een dubaibol nah... Had er ook nog nooit van gehoord trouwens
Ik ga misschien nog wel gewone oliebollen halen. Weet ik zeker dat ik die lekker vind.quote:Op zondag 15 december 2024 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan de Dubaibol aanraden, pullup wilde het ook proberen, maar heeft er nog geen kunnen vinden in Amsterdam![]()
Misschien toch iets uit deze regio dan.
Jij welquote:Op zondag 15 december 2024 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel vanzelfsprekend was
Moeten ze er geen vermicelli in stoppenquote:Op zondag 15 december 2024 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga misschien nog wel gewone oliebollen halen. Weet ik zeker dat ik die lekker vind.
Maar die mensen moeten ook meedoen met die rages, anders gaan klanten naar de concurrentie ....
quote:Op zondag 15 december 2024 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten ze er geen vermicelli in stoppen
Dit kan niet kloppen, er zit geen hoofddoek opquote:
Nou heb ik ook nog niet echt gezocht want was bezig dit weekeindequote:Op zondag 15 december 2024 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan de Dubaibol aanraden, pullup wilde het ook proberen, maar heeft er nog geen kunnen vinden in Amsterdam![]()
Misschien toch iets uit deze regio dan.
Zou je wel een ananas bol proberen?quote:Op zondag 15 december 2024 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten ze er geen vermicelli in stoppen
Ik heb ooit een kersenbol geprobeerd.quote:Op zondag 15 december 2024 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou je wel een ananas bol proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |