Hij duwt Rensch met 2 handen weg gewoon een overtreding, commentator en jij kijken enkel naar de bal en benen.quote:
Een zes minquote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie de arbitrage deze eerste seizoenshelft?
Nee, geen 2 handen.quote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij duwt Rensch met 2 handen weg gewoon een overtreding, commentator en jij kijken enkel naar de bal en benen.
Idd, het is geen rugby. Duidelijke duwquote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij duwt Rensch met 2 handen weg gewoon een overtreding, commentator en jij kijken enkel naar de bal en benen.
Nee dat zal een lekker geluid produceren....quote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik hoop dat die gast met zijn megafoon zijn teen keihard stoot
ach achquote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
nou nou nouquote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
ironischquote:
Ik ben tegen zinloos geweldquote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou adviseren om Man City - Man U te gaan kijken.quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef ISVV het volgende:
Ik kan alleen de tweede helft kijken, zit er op basis van de eerste 25 minuten een stunt in voor Almere?
Celtic - Rangersquote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou adviseren om Man City - Man U te gaan kijken.
Ik heb die wedstrijd gemist.quote:
Nee, maar AI-songs dat uit Marktplaats chats worden gemaakt vind ik wel een geestig fenomeen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een AI-song gemaakt?
Als je slaapproblemen hebt adviseer ik je om te kijken.quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef ISVV het volgende:
Ik kan alleen de tweede helft kijken, zit er op basis van de eerste 25 minuten een stunt in voor Almere?
GAE gaf een 1-3 voorsprong weg in het laatste kwartier.quote:Op zondag 15 december 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd gemist.
Graag een samenvatting wat er gebeurd is waar ze zo woest over zijn
Ohquote:Op zondag 15 december 2024 17:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
GAE gaf een 1-3 voorsprong weg in het laatste kwartier.
jij mist een hoop de laatste tijd.....quote:Op zondag 15 december 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd gemist.
Graag een samenvatting wat er gebeurd is waar ze zo woest over zijn
Dit is niet het gehele verhaal!quote:Op zondag 15 december 2024 17:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
GAE gaf een 1-3 voorsprong weg in het laatste kwartier.
quote:Bij Go Ahead Eagles heerst grote woede na het 3-3 gelijkspel tegen FC Utrecht, mede door controversiële beslissingen van scheidsrechter Sander van de Eijk. Technisch manager Paul Bosvelt uit zijn frustratie op Instagram met scherpe kritiek en een middelvinger, terwijl algemeen directeur Jan Willem van Dop aankondigt al zijn KNVB-functies neer te leggen. De rode kaart voor Enric Llansana na slechts negen minuten en de extra blessuretijd, waarin Utrecht de gelijkmaker scoorde, worden als grote onrechtvaardigheden ervaren. Llansana noemt zijn rode kaart "schandalig" en voelt zich onterecht bestraft, terwijl de VAR niet ingreep. Trainer Paul Simonis blijft relatief kalm, maar vindt de beslissingen eveneens discutabel.
Hij vergeet te melden dat Kowet vanaf minuut 9 met tien man stond. en dat er opeens 7 minuten extra tijd was waardoor Utrecht in 90+7 kon gelijkmaken.quote:
En ik kan bevestigen dat die rode kaart echt lachwekkend was en de 2 extra minuten in de blessuretijd (waar ook nog eens de goal inviel!!!!) was ook heel lachwekkend!quote:Op zondag 15 december 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
Laat maar ik heb het ChatGPT gevraagd want jullie zijn echt niet nuttig.
[..]
Oke dan geloof ik het nu échtquote:Op zondag 15 december 2024 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik kan bevestigen dat die rode kaart echt lachwekkend was en de 2 extra minuten in de blessuretijd (waar ook nog eens de goal inviel!!!!) was ook heel lachwekkend!
Dat bedoelde ik welquote:Op zondag 15 december 2024 17:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen dank je wel gezegd.
Omdat hij het dankzij mij al wist.quote:Op zondag 15 december 2024 17:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen dank je wel gezegd.
hij moet geld geven aan jequote:
Prima maar er komen wel transactiekosten in mindering van 17,50quote:
Stuur maar een Tikkie.quote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima maar er komen wel transactiekosten in mindering van 17,50
Dus ben jij me nu nog 12,50 schuldig
Mods kunnen niet ibannen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Kan ik hier gelijk mijn IBAN droppen?
Ajax - Almerequote:Op zondag 15 december 2024 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had een topic titel geopend in het ajax top maar die werd verwijderd
de topic was
ajax speelt cattenacio = maffia voetbal
waar zitten we nu naar te kijken?
Sicke Uno reverse card trouwens.quote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima maar er komen wel transactiekosten in mindering van 17,50
Dus ben jij me nu nog 12,50 schuldig
Dat lijkt me heel sterkquote:Op zondag 15 december 2024 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie jullie in het Premier League-topic!
Welke darters uit Manchester spelen tegen elkaar dan?quote:Op zondag 15 december 2024 17:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
THE MANCHESTER DERBY
Later in DRT toch?
de pijp is wel leeg dus dit komt nu gelukkig uitquote:Op zondag 15 december 2024 17:27 schreef CR7 het volgende:
Eerlijk = eerlijk. Ajax speelt Almere helemaal zoek.
Nee na het voetballen bedoelde ikquote:Op zondag 15 december 2024 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke darters uit Manchester spelen tegen elkaar dan?
Ik snap geen fuck van dartenquote:Op zondag 15 december 2024 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er doet een trans iemand mee dus dat wordt een en al controverse
Volgens mij is het darts kijken meer een excuus om voluit te gaan snacken en zuipenquote:Op zondag 15 december 2024 17:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik snap geen fuck van darten
Maar wel een mooie combinatie van VBL, WLR, F1 en NWS users die hierom gaan flippen in het live topic genot
Meer door F1.quote:Op zondag 15 december 2024 17:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door die dart fans gaat Viaplay niet failliet
Ik heb een doos frikandellen en een zak patat alvast uit de vriezer gehaaldquote:Op zondag 15 december 2024 17:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij is het darts kijken meer een excuus om voluit te gaan snacken en zuipen
Frikandellen zijn bah, kroketten for the win.quote:Op zondag 15 december 2024 17:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb een doos frikandellen en een zak patat alvast uit de vriezer gehaald
Ik vind weinig frituursnacks bah moet ik eerlijk zeggenquote:Op zondag 15 december 2024 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Frikandellen zijn bah, kroketten for the win.
@GGMM zapt alvast naar SBS9quote:WK Darts
Op 15 december gaat het grootste toernooi van het jaar van start. De eerste en tweede ronde worden dan tot en met 23 december gespeeld. Deze twee rondes kun je gratis kijken bij Viaplay TV, de zender die voorheen SBS9 was. Viaplay TV vind je bij KPN, Ziggo, Delta en Caiway op kanaal 19. Bij Odido schakel je naar kanaal 12.
Na een korte kerstvakantie wordt het toernooi op 27 december hervat en gaat de derde ronde van start. Vanaf dat moment zijn de wedstrijden niet meer gratis te zien bij Viaplay TV, maar moet je een abonnement nemen op Viaplay om verder te kijken.
Eensquote:Op zondag 15 december 2024 17:36 schreef GGMM het volgende:
F1 fans zijn over het algemeen grote losers
Over het algemeen?quote:Op zondag 15 december 2024 17:36 schreef GGMM het volgende:
F1 fans zijn over het algemeen grote losers
F1 fans behoren vrijwel zonder uitzondering tot de laagste socio-economische klasse in onze samenleving.quote:Op zondag 15 december 2024 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over het algemeen?
Wie zijn de uitzonderingen?
quote:Op zondag 15 december 2024 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over het algemeen?
Oh zijn de wielrenners ineens gestegen?quote:Op zondag 15 december 2024 17:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
F1 fans behoren vrijwel zonder uitzondering tot de laagste socio-economische klasse in onze samenleving.
Hebben die serieus fans? Dacht dat dat een mythe was.quote:Op zondag 15 december 2024 17:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh zijn de wielrenners ineens gestegen?
Goed punt.quote:Op zondag 15 december 2024 17:45 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Hebben die serieus fans? Dacht dat dat een mythe was.
Mensen met een r in hun naamquote:Op zondag 15 december 2024 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over het algemeen?
Moet jij niet gaan sporten?quote:Op zondag 15 december 2024 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft hij een r in zijn naam? (Denk er maar eens goed over na voordat je antwoordt)
quote:
https://www.msn.com/nl-nl(...)5f8cd10f0c9b01&ei=11quote:Op zondag 15 december 2024 18:00 schreef tong80 het volgende:
Weghorst die continue op het grote scherm kijkt of ie in beeld is.![]()
Heel bijzonder.quote:
Mijn BMI is 22, ik vind het wel primaquote:Op zondag 15 december 2024 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haha deze user kan het niet hebben dat ie dik is
Ik zeg altijd maar zo Rico Verhoeven heeft volgens die BMI schaal ook obesitas.quote:Op zondag 15 december 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn BMI is 22, ik vind het wel prima
It's the time of the yearquote:Op zondag 15 december 2024 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is al de derde keer ofzo met twee ballen in het veld.
quote:
Afgevinkt.quote:Op zondag 15 december 2024 21:56 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA rellen bij NAC.
quote:
Wist je dat zijn grote voorbeeld Weghorst is?quote:Op zondag 15 december 2024 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En nep-Marrokaan Meerdink is erbij betrokken.
GOH
Vrijspraak omdat het geen doorgebroken speler was?quote:
Ik vind dat er nogal wat frames op de beelden van Bassie missen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrijspraak omdat het geen doorgebroken speler was?
Want op beelden die Bassie heeft toch wel een beste tackle van achteren, sowieso niet op de bal. https://x.com/StopdeVAR/status/1868779932228399146
🤣quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:08 schreef Marcoss het volgende:
We zijn het weekend weer lekker begonnen
https://www.ad.nl/voetbal(...)een-corner~ad1264d3/
Gewoon geen kennis van de spelregels, ook van de scheidsrechter en grensrechter en vierde official niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:44 schreef Netsplitter het volgende:
En de eerste VAR rel van het weekend is er al.
Elke debiel weet toch dat je uit een ingooi of corner geen buitenspel kan staan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon geen kennis van de spelregels, ook van de scheidsrechter en grensrechter en vierde official niet.
Dat er misschien eentje is die niet opgelet heeft bij de jaarlijkse spelregeltoets is al mokerdom, dat ze het allemaal niet weten is volstrekt belachelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke debiel weet toch dat je uit een ingooi of corner geen buitenspel kan staan.
Dit is echt heel treurig.
Dit leer je echt vanaf de jeugd al, zelf elke teamgenoot die ik heb weet dit en dat is kelderklasseniveau.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat er misschien eentje is die niet opgelet heeft bij de jaarlijkse spelregeltoets is al mokerdom, dat ze het allemaal niet weten is volstrekt belachelijk.
Het is toch elke week weer raak op de Nederlandse velden met volstrekt onbegrijpelijke beslissingen. KNVB-goden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat er misschien eentje is die niet opgelet heeft bij de jaarlijkse spelregeltoets is al mokerdom, dat ze het allemaal niet weten is volstrekt belachelijk.
Maar dat zijn dingen waar het nog gaat om interpretatie omdat de spelregels ook gewoon wel een beetje vaag zijn, maar dit is gewoon overduidelijk en staat zwart op wit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is toch elke week weer raak op de Nederlandse velden met volstrekt onbegrijpelijke beslissingen. KNVB-goden.
Ja, dit is wel meer iets dat je verwacht bij vierde klasse amateurs inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat zijn dingen waar het nog gaat om interpretatie omdat de spelregels ook gewoon wel een beetje vaag zijn, maar dit is gewoon overduidelijk en staat zwart op wit.
Het ligt niet aan het instrument maar de mensen die dit instrument bedienen, is mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat voegt de VAR tegenwoordig nu nog toe?
Ik ga even kijken op vacaturebank.nlquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt niet aan het instrument maar de mensen die dit instrument bedienen, is mijn bescheiden mening.
Je mag mij wel als referentie gebruiken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga even kijken op vacaturebank.nl
Het is volgens mij juist erger geworden nu de KNVB heeft opgedragen zo min mogelijk VAR bemoeienis te willen, dus nu durft men echt niet meer de scheids te corrigerenquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt niet aan het instrument maar de mensen die dit instrument bedienen, is mijn bescheiden mening.
100%. Ook de debiele uitleg (althans volgens het AD) dat indien iets 95% fout is ze het alsnog moeten laten gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is volgens mij juist erger geworden nu de KNVB heeft opgedragen zo min mogelijk VAR bemoeienis te willen, dus nu durft men echt niet meer de scheids te corrigeren
Hoe doet die Hall het eigenlijk nu?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ze zijn in korte tijd zeer enthousiast over ALIREZA hier in Friesland.
In de lokale podcast wordt vaak benoemd dat Heerenveen zelfs met Hall in de basis heeft gewonnen. Beetje een running gag maar die is ook echt wel vaak slecht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe doet die Hall het eigenlijk nu?
Nee, die gedachte had ik ook al niet meer, niet in de laatste plaats omdat ReadGod zich in enkele jaren Oranje in gaat spelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de lokale podcast wordt vaak benoemd dat Heerenveen zelfs met Hall in de basis heeft gewonnen. Beetje een running gag maar die is ook echt wel vaak slecht.
Dat wordt echt niets makker.
Wie heeft dat dan ook bedacht? De domme mensen die klagen dat de VAR teveel invloed heeft moet je gewoon negeren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is volgens mij juist erger geworden nu de KNVB heeft opgedragen zo min mogelijk VAR bemoeienis te willen, dus nu durft men echt niet meer de scheids te corrigeren
Volgens mij is dat vrij recent nog besloten, onder andere door een van die walgelijk rode gebroeders Van Meenen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie heeft dat dan ook bedacht? De domme mensen die klagen dat de VAR teveel invloed heeft moet je gewoon negeren.
Dat.quote:
Geen VAR te zien hier.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:17 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga maar even koken, gedraag jullie ondertussen
Nog steeds 0 goals of assists toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
Sebaoui is na een aardig begin dit seizoen echt erbarmelijk slecht.
Ja zonde wel. Begon best aardig en na het bijna wekelijks uitblinken bij Dordrecht hoop je toch dat hij het op iets hoger niveau ook kan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
Sebaoui is na een aardig begin dit seizoen echt erbarmelijk slecht.
Maar ze winnen niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:57 schreef VoMy het volgende:
Even over Van Persie en Heerenveen: als ze hier winnen gaan ze als nummer 8/9 de winterstop is. Dat is uiteindelijk dan toch een keurige eerste seizoenshelft?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
De lichtshowhype kan me niet snel genoeg de afgrond in geflikkerd worden.
Maar die pak je dan helemaal niet, je moet die vervelende N36 over.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Je zou maar naar Almere zijn afgereisd om ingemaakt te worden. De snelweg is in ieder geval dichtbij.
Tuurlijk wel, gewoon de A6 en bij Joure rechtsaf.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar die pak je dan helemaal niet, je moet die vervelende N36 over.
Edit, of N35.
Oh fuck, had Almelo in mijn hoofd. Nog niet helemaal wakker.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon de A6 en bij Joure rechtsaf.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh fuck, had Almelo in mijn hoofd. Nog niet helemaal wakker.
Komt omdat Noppert nu aan het darten is en niet op doel staat.quote:
Ik heb nog wel een scherm.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:40 schreef KingRoland het volgende:
ik heb genoeg gezien
iedereen die geen kleine piemel heeft schakelt zo over naar Barca - Atleti
Ja, toen ie geblesseerd was merkte je dat meteen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Clasie is zo verdomde goed weer
Irritant ook van Mijnans.quote:
Ja, die moet nog wat meer leren acteren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Irritant ook van Mijnans.
Doorrollen, dan als Kuipers wat doet ineens staan en niks aan de hand en daarna weer op de grond gaan liggen
Billenknijpkampioen.quote:
Blijkbaar iemand naar beneden gevallen op een kindquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:44 schreef Zorro het volgende:
Ik was even bij het dartsen. Wat gebeurde er? Dingen op het veld? Knokken op de tribune?
Ja dat moet je niet doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand naar beneden gevallen op een kind
[ x ]
Moet je maar in je bak blijven, dorpsgekquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand naar beneden gevallen op een kind
[ x ]
Het bleef nog lang onrustig bij die sukkels.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:33 schreef Zorro het volgende:
Definitief gestaakt
Nou daar heb je dan voor niks zo lang voor gewacht
Er zijn nu een aantal spelers enorm boos.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:33 schreef Zorro het volgende:
Definitief gestaakt
Nou daar heb je dan voor niks zo lang voor gewacht
Die zie ik nog wel op hardloopvakantie gaan, gewoon met rugzak vanuit huis naar Italië rennen of ergens naar Zwitserland.quote:
Het mentale aspect speelt een hele grote rol in voetbal.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heerenveen.Ene week winnen van PSV en de week erop met 3-0 verliezen van Almere.
Hooligan zijn is al triest, maar hooligan van Heracles of Groningen zijn is nóg triester.quote:
Clasie is als hij fit is zo'n beetje de beste speler van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Clasie is zo verdomde goed weer
Jammer dat ie zo'n lange dip in z'n carrière heeft gehad tussen 2016 en 2021. Hij had gewoon de vaste back up van Frenkie de Jong kunnen zijn in Oranje.quote:Op zondag 22 december 2024 00:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Clasie is als hij fit is zo'n beetje de beste speler van de Eredivisie.
Je hebt toch niet staan huilen he?quote:Op zondag 22 december 2024 00:51 schreef Isane het volgende:
Bizar wat er allemaal gebeurde in Almelo... was zelf in t stadion
Al die Groningensupporters op Twitter nu. Naar alles en iedereen wijzen maar eventjes vergeten dat de hele ellende begint met een van hun supporters die zich misdraagt:Dquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet doen.
Die supporter kon er natuurlijk niks aan doen dat ie zomaar ineens naar beneden viel.
Ja schandalig beetje zoals de users in het Feyenoord topic hier.quote:Op zondag 22 december 2024 07:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Al die Groningensupporters op Twitter nu. Naar alles en iedereen wijzen maar eventjes vergeten dat de hele ellende begint met een van hun supporters die zich misdraagt:D
Ali is een goed mens.quote:Op zondag 22 december 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ali maakt zich ONGEKEND populair @:maxi-mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |