Hij duwt Rensch met 2 handen weg gewoon een overtreding, commentator en jij kijken enkel naar de bal en benen.quote:
Een zes minquote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie de arbitrage deze eerste seizoenshelft?
Nee, geen 2 handen.quote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij duwt Rensch met 2 handen weg gewoon een overtreding, commentator en jij kijken enkel naar de bal en benen.
Idd, het is geen rugby. Duidelijke duwquote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij duwt Rensch met 2 handen weg gewoon een overtreding, commentator en jij kijken enkel naar de bal en benen.
Nee dat zal een lekker geluid produceren....quote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik hoop dat die gast met zijn megafoon zijn teen keihard stoot
ach achquote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
nou nou nouquote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
ironischquote:
Ik ben tegen zinloos geweldquote:Op zondag 15 december 2024 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou adviseren om Man City - Man U te gaan kijken.quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef ISVV het volgende:
Ik kan alleen de tweede helft kijken, zit er op basis van de eerste 25 minuten een stunt in voor Almere?
Celtic - Rangersquote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou adviseren om Man City - Man U te gaan kijken.
Ik heb die wedstrijd gemist.quote:
Nee, maar AI-songs dat uit Marktplaats chats worden gemaakt vind ik wel een geestig fenomeen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een AI-song gemaakt?
Als je slaapproblemen hebt adviseer ik je om te kijken.quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef ISVV het volgende:
Ik kan alleen de tweede helft kijken, zit er op basis van de eerste 25 minuten een stunt in voor Almere?
GAE gaf een 1-3 voorsprong weg in het laatste kwartier.quote:Op zondag 15 december 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd gemist.
Graag een samenvatting wat er gebeurd is waar ze zo woest over zijn
Ohquote:Op zondag 15 december 2024 17:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
GAE gaf een 1-3 voorsprong weg in het laatste kwartier.
jij mist een hoop de laatste tijd.....quote:Op zondag 15 december 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd gemist.
Graag een samenvatting wat er gebeurd is waar ze zo woest over zijn
Dit is niet het gehele verhaal!quote:Op zondag 15 december 2024 17:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
GAE gaf een 1-3 voorsprong weg in het laatste kwartier.
quote:Bij Go Ahead Eagles heerst grote woede na het 3-3 gelijkspel tegen FC Utrecht, mede door controversiële beslissingen van scheidsrechter Sander van de Eijk. Technisch manager Paul Bosvelt uit zijn frustratie op Instagram met scherpe kritiek en een middelvinger, terwijl algemeen directeur Jan Willem van Dop aankondigt al zijn KNVB-functies neer te leggen. De rode kaart voor Enric Llansana na slechts negen minuten en de extra blessuretijd, waarin Utrecht de gelijkmaker scoorde, worden als grote onrechtvaardigheden ervaren. Llansana noemt zijn rode kaart "schandalig" en voelt zich onterecht bestraft, terwijl de VAR niet ingreep. Trainer Paul Simonis blijft relatief kalm, maar vindt de beslissingen eveneens discutabel.
Hij vergeet te melden dat Kowet vanaf minuut 9 met tien man stond. en dat er opeens 7 minuten extra tijd was waardoor Utrecht in 90+7 kon gelijkmaken.quote:
En ik kan bevestigen dat die rode kaart echt lachwekkend was en de 2 extra minuten in de blessuretijd (waar ook nog eens de goal inviel!!!!) was ook heel lachwekkend!quote:Op zondag 15 december 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
Laat maar ik heb het ChatGPT gevraagd want jullie zijn echt niet nuttig.
[..]
Oke dan geloof ik het nu échtquote:Op zondag 15 december 2024 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik kan bevestigen dat die rode kaart echt lachwekkend was en de 2 extra minuten in de blessuretijd (waar ook nog eens de goal inviel!!!!) was ook heel lachwekkend!
Dat bedoelde ik welquote:Op zondag 15 december 2024 17:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen dank je wel gezegd.
Omdat hij het dankzij mij al wist.quote:Op zondag 15 december 2024 17:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen dank je wel gezegd.
hij moet geld geven aan jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |