SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 16:36 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snorkels?SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Puike TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog gave eurodance?quote:Op zondag 15 december 2024 16:38 schreef mario390 het volgende:
andere polse zender video top 36 letter n ,29 anouk nobodys wife![]()
Ik steun deze motiequote:Op zondag 15 december 2024 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind dat mario een eurodance hit moet uitbrengen![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 16:39 schreef mario390 het volgende:
ik heb soms darmflorian
als ik florian silb.eis zie moet ik schi.en![]()
![]()
_!
![]()
TR gezetquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelluf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ok, ik draai nu Masterboyquote:Op zondag 15 december 2024 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is elke dag top 80 van 90er alles gemischt![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 16:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan gooien we mario in het Diepen?
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
De OP quoten om aan te geven dat je het nieuwe plaatje nog niet gezien hebt ....![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 16:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
TR gezetBlufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 december 2024 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar heeft 3 steps ahead uit gesampled
![]()
![]()
![]()
Wir schaffen das.quote:Op zondag 15 december 2024 16:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel veel, daar deden we tot op heden jaren over“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Post dan even door.quote:
Das een lief paard jonguhquote:Op zondag 15 december 2024 16:52 schreef mario390 het volgende:
dat moet je kijken
Bekijk deze YouTube-video![]()
Mist een paarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
pardchen heeft haar moeder verlorenquote:
daar op deze bauernhof doen ze ook
gerettette dieren plegen![]()
Heeft helemaal geen romp dat skeletThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De ambulance reed hier net weg uit de straat. Dat kan goed nieuws betekenen voor iemand die aan het wachten is op een woningTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je bent toch niet gelijk morsdood als er een ambulance langs komtquote:Op zondag 15 december 2024 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
De ambulance reed hier net weg uit de straat. Dat kan goed nieuws betekenen voor iemand die aan het wachten is op een woning
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maar er is wel een kansquote:Op zondag 15 december 2024 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent toch niet gelijk morsdood als er een ambulance langs komtTrotste mama van Ambar
Je weet het niet he? Ik bedoel dit is wel een GL gemeente, we doen alles voor asielzoekersTrotste mama van Ambar
In plaats van het standaard beschaamd gezichtje
Kom ik vandaag dit topic binnen met een gedichtje
Zonder mij mogen jullie zo veel mogelijk bolken
Maar nu wil ik punten scoren, dus niet holkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Als je lief doet, maak jij zelfs kansquote:Trotste mama van Ambar
* gebrokenglas laat homijn puntjes pakken....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik ging van een PvdA/ Denk buurt naar een PVV/Leefbaar buurt kwartiertje fietsen er vandaanUw ADH vitamine Worst
Om in een ambulance te belanden?quote:Op zondag 15 december 2024 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je lief doet, maak jij zelfs kans![]()
Ik gok dat deze buurt een mix is van verschillende soorten partijen.Trotste mama van Ambar
Bedanktquote:Op zondag 15 december 2024 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas laat homijn puntjes pakken....MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Leefbaar RotterdamThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
J michelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zondequote:Op zondag 15 december 2024 17:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Met de grond gelijk. Chalet oud papier.![]()
The roof,the roof....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WAUW ZEG WAT GAAF!!!!!!11111EINZWEIPPLIZEIquote:Op zondag 15 december 2024 17:56 schreef mario390 het volgende:
LETTER N PLATZ 21 SHOCK.BLUE RAILROAD RAINUw ADH vitamine Worst
😱quote:Op zondag 15 december 2024 17:56 schreef mario390 het volgende:
LETTER N PLATZ 21 SHOCK.BLUE RAILROAD RAIN![]()
Moi Lovy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja zeg.quote:
Nee gewoon voorgerecht, hoofdgerecht en dessertquote:Op zondag 15 december 2024 18:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Allemaal lekkere hapjes?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En gedanst?quote:
Dat is een intelligente jongen een professor in jet een of ander tegenwoordig.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook lekkerquote:Op zondag 15 december 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee gewoon voorgerecht, hoofdgerecht en dessert![]()
![]()
Jij kent hem?quote:Op zondag 15 december 2024 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een intelligente jongen een professor in jet een of ander tegenwoordig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stan.quote:
Dat is Ralph nog wat won ooit het Eurovisie songfestival voor kinderen. Tegenwoordig medisch professor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kernfysicus schijnbaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Smikkel @Dr.Mikeyquote:
Kijk je in de aanloop naar Kerst extra uit dat hij zich niet in het schuurtje gaat verstoppen?![]()
Komt goedquote:Op zondag 15 december 2024 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Smikkel @:Dr.Mikey
Kijk je in de aanloop naar Kerst extra uit dat hij zich niet in het schuurtje gaat verstoppen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe ik hem niet na,ik kom vaak slecht tot de kern.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij hebt dan weer andere kwaliteitenquote:Op zondag 15 december 2024 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe ik hem niet na,ik kom vaak slecht tot de kern.![]()
![]()
Beetje kietelen?quote:Op zondag 15 december 2024 18:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kom niet verder dan de baarmoederhals![]()
Wat dachten de bazen van het busbedrijf toen ze voor deze lelijke abrikozen?quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Eindelijk een puntje
Beter in de pot pissenquote:Op zondag 15 december 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
Ik ook een puntje? Of pis ik weer naast de pot![]()
Dat is de vervoersautoriteit die opdracht geeft voor abri's, meestal de provincie en dus niet het busbedrijfquote:Op zondag 15 december 2024 18:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat dachten de bazen van het busbedrijf toen ze voor deze lelijke abrikozen?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 15 december 2024 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is de vervoersautoriteit die opdracht geeft voor abri's, meestal de provincie en dus niet het busbedrijf![]()
![]()
How rude.quote:
Okéquote:Op zondag 15 december 2024 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is de vervoersautoriteit die opdracht geeft voor abri's, meestal de provincie en dus niet het busbedrijfMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Netjesquote:Op zondag 15 december 2024 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe ik hem niet na,ik kom vaak slecht tot de kern.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zijn die dingen dan nog niet over datum?quote:
Gewoon bewaarde paas bakjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan gewoon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kooiman vriendje stokvis.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op zondag 15 december 2024 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net als kerststol en paasstolThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sow.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb één keer schimmelkaas uit 1961 gehad. Kwam uit zichzelf naar me toe lopen
Rot zegquote:Op zondag 15 december 2024 18:34 schreef Homijn het volgende:
Ik heb één keer schimmelkaas uit 1961 gehad. Kwam uit zichzelf naar me toe lopenUw ADH vitamine Worst
* Homijn heeft sowieso geen fijne associaties bij Eerste Kerstdag 1961
Ben je al zo oud ?quote:Op zondag 15 december 2024 18:36 schreef Homijn het volgende:
* Homijn heeft sowieso geen fijne associaties bij Eerste Kerstdag 1961
Nee, dat niet. Ik ben pas 11. Maar er is een bepaald sadistisch liedje...quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Je bent gillend en stampend naar bed gegaan en daar gaan huilen op de sprei?quote:Op zondag 15 december 2024 18:36 schreef Homijn het volgende:
* Homijn heeft sowieso geen fijne associaties bij Eerste Kerstdag 1961“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 18:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik ben pas 11. Maar er is een bepaald sadistisch liedje...Flappie
Smile, it's free therapy.![]()
Flappiequote:Op zondag 15 december 2024 18:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik ben pas 11. Maar er is een bepaald sadistisch liedje..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wappie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Tijd voor wijn.
En bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik zat even het nieuws te kijken net, maar hoe bizar weer zo'n rare explosie :S
Ga je je toch afvragen of het allemaal wel heel toevallig is.Do what you love, love what you do!![]()
Moet kunnen, voor je het weet zit je in een bejaardentehuis waar het verboden isquote:Uw ADH vitamine Worst
Goedenavond Heer Kree.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik niet.quote:Op zondag 15 december 2024 18:43 schreef kree het volgende:
ik zat even het nieuws te kijken net, maar hoe bizar weer zo'n rare explosie :S
Ga je je toch afvragen of het allemaal wel heel toevallig is.
Toeval bestaat niet.![]()
Tja gewoon stiekem in eigen kamer drinken danquote:Op zondag 15 december 2024 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet kunnen, voor je het weet zit je in een bejaardentehuis waar het verboden is
nou zo denk ik ook dus. Mss is dat snel conclusies trekken maar geloof dat de drugs maffia erachter zit. niet eens aangestuurd van hier uit NL maar meer van erbuiten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Kleinkinderen laten smokkelenquote:Op zondag 15 december 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja gewoon stiekem in eigen kamer drinken dan![]()
Uw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 december 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja gewoon stiekem in eigen kamer drinken dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: