Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
neem aan , gezien het tijdstip van uitzenden dat er zeker in geknipt is.quote:Op maandag 16 december 2024 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft hem alleen in zijn vuistje genomen, niets meer dan dat of er is behoorlijk in geknipt en is er meer gebeurd dan wat wij zagen.
quote:Op maandag 16 december 2024 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Weet iemand wanneer de finale wordt gespeeld? Deze of volgende week pas?
Oh, dus dan waarschijnlijk volgende week pasquote:Op maandag 16 december 2024 15:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel duidelijk is het niet, maar ik gok dat er 'K/O' onder de 15e staat. Onder de 16e dan 'Stemming' en onder de 17e 'Finale'.
De knock-outs waarschijnlijk eind deze week dan, en volgende week pas finale.quote:Op maandag 16 december 2024 16:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, dus dan waarschijnlijk volgende week pas
Kans is groot ja. Maar moet zeggen dat het me meevalt dat ze het niet over oud & nieuw heen lijken te tillenquote:Op maandag 16 december 2024 16:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, dus dan waarschijnlijk volgende week pas
Awwwquote:Op maandag 16 december 2024 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kans is groot ja. Maar moet zeggen dat het me meevalt dat ze het niet over oud & nieuw heen lijken te tillen
OT: Ik zie Mirthe in je UI, heb je de clip van Douwe Bob en Sera gezien? Mirthe zit daarin (~2:30)![]()
Jawel dus, volgens El Che.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:41 schreef Cirilico het volgende:
Maar Brijan, heeft die uiteindelijk nou El Che liggen pijpen? Zijn hoofd leek op een gegeven moment ver onder de dekens te liggen.
Zeker, zijn "dat was lekker" was duidelijk te horenquote:
Met Febo aan de console weet je zeker dat bij Moriaatje dat ding alleen maar rondjes draaitquote:Op maandag 16 december 2024 18:19 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond wordt de rodeostier maar weer eens uit de mottenballen gehaald, lag er nog van EJVJL. Moraima zal wel een Deja Vu krijgen.
Ach jaquote:
Bij een volgend feestje wordt ie gewoon betrapt met de deurklink in z'n mondquote:Op maandag 16 december 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Welk naampje je er ook aan wil geven
Elche is dus niet heel kieskeurig
Tegen floquote:Op maandag 16 december 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:
Nu korte fragmenten van de deelnemers, tijd niet meer te controleren.
quote:Op maandag 16 december 2024 19:53 schreef Yver73 het volgende:
Straks zijn Floris en Moraima de enigen die het niet halen 😁 Of nog mooier: Moraima wél
Waarom ze die krijgt is me een raadselquote:Op maandag 16 december 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
Krijgt Mori weer een speciale behandeling??
Ze gebruikt nu 2 handenquote:Op maandag 16 december 2024 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze bleef er bij EJVJL langer op zitten dan Berend
Als die stier in de derde versnelling gaat zitten ze dicht tegen de minuut aan, even volhouden dus en je zit er boven.quote:Op maandag 16 december 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
We zien hem niet op een klokje kijken, ook niet bij dat knoppen meneertje.. maar toch weet hij steeds de tijd
quote:Op maandag 16 december 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
Nou laat het geruzie om het diner er maar inkomen
Ja, precies om de redenen die hij noemt is gourmetten juist ideaalquote:Op maandag 16 december 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
Jason doet weer moeilijk
Gras is groen
Hoe blijft die knul zo slank?quote:Op maandag 16 december 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
Het eten van elche ook een dingetje
Die gooit of neemt werkelijk alles in z'n mond.quote:Op maandag 16 december 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
Het eten van elche ook een dingetje
Lintworm?quote:Op maandag 16 december 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe blijft die knul zo slank?
quote:Op maandag 16 december 2024 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gooit of neemt werkelijk alles in z'n mond.
Gewoon de leeftijd en bouw.quote:
Ja dat zei ik hier ook al, juist vanwege dat. Soorten vlees en vis, groenten, aardappeltje, ei, pannenkoekbeslag je kunt alle kanten op.quote:Op maandag 16 december 2024 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, precies om de redenen die hij noemt is gourmetten juist ideaal
Hij sport ook (veel)quote:Op maandag 16 december 2024 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Jongemannen kunnen bunkeren wat ze willen, was bij die van mij ook. Nu komen we al aan van lucht.
Che lijkt het niet zo leuk te vinden. We gaan het zien morgenquote:Op maandag 16 december 2024 20:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Demi vindt Jason gewoon leuk , en gaan ook gewoon leuk met elkaar om , niks geen geclaim..
Wat denkt hij nou? Eerst zijn piemel in Brian zijn mond, ze moest er zelfs om lachen. Demi dacht mooi daar ben ik vanaf maar nee hoorquote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja che heeft weer wat gehoord. Dat ze hem niet moet blijft maar niet hangen bij die sneuneus
Denk eerder kwark.quote:Op maandag 16 december 2024 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
met die borsten van haar wordt het idd een milkshake
Brijan gaat hem wel troosten onder de lakensquote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja che heeft weer wat gehoord. Dat ze hem niet moet blijft maar niet hangen bij die sneuneus
Nee. En daarom snap ik ook niet waarom ze daar in zitquote:
Ik ook niet. Winnen doet ze toch niet.quote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. En daarom snap ik ook niet waarom ze daar in zit
Nee, want ze kan niets.quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Winnen doet ze toch niet.
Celine kon ook niks, en was niet bijster slim. Ze won wel ook omdat het haar werd gegund om de finale te spelen, zou zomaar kunnen dus.quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Winnen doet ze toch niet.
Ok. Toen keek ik nog niet. Heb de finale wel gezien, maar daarvoor niks.quote:Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Celine kon ook niks, en was niet bijster slim. Ze won wel ook omdat het haar werd gegund om de finale te spelen, zou zomaar kunnen dus.
Het is de gun factor die meespeelt, en Moraima ligt goed in de groep wat dat betreft.quote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Toen keek ik nog niet. Heb de finale wel gezien, maar daarvoor niks.
quote:Op maandag 16 december 2024 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
OT: Ik zie Mirthe in je UI, heb je de clip van Douwe Bob en Sera gezien? Mirthe zit daarin (~2:30)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik hoop hetquote:Op maandag 16 december 2024 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Sylvia gaat Fleuris even vakkundig inmaken morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we dat hopen.quote:Op maandag 16 december 2024 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Sylvia gaat Fleuris even vakkundig inmaken morgen. Can't wait. Verder langdradige aflevering met die rodeostier, had sneller gemonteerd kunnen worden, boeit allemaal niet dit.
Jason is nog even lekker in de trol stand geschoten zo vlak voor zijn vertrek, hij probeert Demi nog even voor de ogen van El Che te scoren, en dat lijkt te gaan lukken.
In de avonduren "meekijken" op tv is geen livestream, en vooruit kijken ook niet als ze de boel blijven opnemen en later uitzendenquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:48 schreef spapaars het volgende:
Komt er dan toch nog een livestream bij De Bondgenoten?
https://lovereality.nl/ko(...)-bij-de-bondgenoten/
Wel een beetje laat danquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:48 schreef spapaars het volgende:
Dus omdat LLDL straks 2 weken vooruit te kijken is op Videoland trekt die site de conclusie dat er misschien livestreams komen .. Denk dat het een dooie mus isquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:48 schreef spapaars het volgende:
El che melkt liever zelfquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:03 schreef KinKiJan het volgende:
Wordt weer herhaling vanavond, want nog steeds moet El Che uitgemolken worden z'n avontuurtje uitgemolken worden....
Jan lijkt wat sadistische trekjes te hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vraag me af wie de rodeo stier het leukst vindt, Jan Versteegh of de bondgenoten zelf.
Heeft hij Briejan gepijpt? Dat ik kan me namelijk niet voorstellen, Elsje met zijn 'ik ben hetero' ego laat zich maar al te graag pijpen maar omgekeerd zou het natuurlijk wel heel erg homo lijken en dat is hij nietquote:
Hij zei van niet....quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeft hij Briejan gepijpt? Dat ik kan me namelijk niet voorstellen, Elsje met zijn 'ik ben hetero' ego laat zich maar al te graag pijpen maar omgekeerd zou het natuurlijk wel heel erg homo lijken en dat is hij niet
I know , zou hij ook nooit doen want dat komt gay over en Elsje is heteroquote:
Mijn dochter kijkt nooit, die was hier gisteren en vroeg toen ze hem zag en hoorde of hij homo was.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
I know , zou hij ook nooit doen want dat komt gay over en Elsje is hetero
Daar heb je het alquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter kijkt nooit, die was hier gisteren en vroeg toen ze hem zag en hoorde of hij homo was.
En toen was het nog niet te sprake gekomen wat er onder die dekens was gebeurdquote:
Je hoorde het daar ook al wel rond gaan of hij homo wasquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toen was het nog niet te sprake gekomen wat er onder die dekens was gebeurd
De tijd zal het leren misschien is hij er zelf nog niet uitquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hoorde het daar ook al wel rond gaan of hij homo was
mij maakt het niet uit , maar hij loopt zelf continu te verkondigen dat hij hetero is, en dat is helemaal niet nodig. Dat komt op mij zelfs wat hypocriet overquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd zal het leren misschien is hij er zelf nog niet uit
Mij maakt het ook niet uit hoor homo of hetero.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
mij maakt het niet uit , maar hij loopt zelf continu te verkondigen dat hij hetero is, en dat is helemaal niet nodig. Dat komt op mij zelfs wat hypocriet over
Hij worstelt nu alleen met het beeld wat hij zelf aan anderen heeft laten zienquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit hoor homo of hetero.
Maar hij kan er nog mee worstelen he, dat hoor je wel eens vaker
Ik hoop dat mocht hij er mee worstelen er snel uit is
Dat is zeker waar. En ik denk dat hij zich niet beseft dat er heel veel mensen die nu gezien hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij worstelt nu alleen met het beeld wat hij zelf aan anderen heeft laten zien
Dat is precies waar hij nu dus 'last' van heeftquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. En ik denk dat hij zich niet beseft dat er heel veel mensen die nu gezien hebben
Wel laat, maar zolang het programma scoort zie ik het niet snel eindigen.quote:
Livestreams is sowieso veel leuker , daarom keek ik in eerste instantie ook niet naar dit programma .quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel laat, maar zolang het programma scoort zie ik het niet snel eindigen.
En ook geen echte grote hoop op livestreams.
Vooral omdat VL binnenkort hun eigen BB-streams hebben.
ik ga er vanuit dat er geen streams gaan komenquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:51 schreef freaky40 het volgende:
Het zal dan ook wel de bedoeling zijn dat het na BB gaat zijn, anders schieten ze zich zelf in hun voeten. Alhoewel, EJVJL en BB hebben destijds ook gewoon tegelijkertijd gestreamd via Videoland voor een periode.
Snap niet dat El Che Jason niet zo moet, je zou toch zeggen dat ie van gezuig houdt ..quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
Gut de aflevering van vanavond wordt er wel weer 1 hoor
Juist jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap niet dat El Che Jason niet zo moet, je zou toch zeggen dat ie van gezuig houdt ..
De gekwetste ego ( begrijpelijk wat elche allemaal ratelde in de keuken) neemt wraakquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap niet dat El Che Jason niet zo moet, je zou toch zeggen dat ie van gezuig houdt ..
El Che , El Che ik ben geen homo maar stiekem gayquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
I know , zou hij ook nooit doen want dat komt gay over en Elsje is hetero
Wintquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoop echt dat Floortje nat gaat...
Hij vind zichzelf ge-wel-digquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:36 schreef spapaars het volgende:
Dat slaan op de bel, een beetje theatraal.
Daar is hij ook goed in, een finale verliezen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
En nu de knock-out verliezen Floortje
Die gaat vrijwillig naar huis volgende weekquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
Rami lijkt wat te twijfelen na zijn bezoek
Of ik vergis me
Hij leek bijna teleurgesteld dat zijn vrouw (vriendin ) zei blijf maar lekker hierquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat vrijwillig naar huis volgende week
Zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat vrijwillig naar huis volgende week
Dat Brijan ook niks zegtquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Een armbandje voor Demi
Man man man
Wat een beton plaat
En maar ontkennen dat hij bi isquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Een armbandje voor Demi
Man man man
Wat een beton plaat
Het heeft volgens mij geen enkel nutquote:
Ja en neequote:
Memoriesquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Floris en Senna in die sauna..
Boeit me niet, boeit me niet, boeit me niet
datquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en nee
Dat om het tere zieltje heen dansen van Elche terwijl hij zelf een enorm grote mond heeft over anderen vind ik ook niet ok
Ja, hij staat helemaal te shaken en heeft een bibberstem, zelfs als hij al gewonnen heeft…. Die krijgt echt nog een keer een hartaanvalquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
Flo moet daar echt wat mee gaan doen
Dat hypernerveuze van hem
Appie gaat het sowieso spelen dan, die wordt het door de hele groep gegund.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:00 schreef Yver73 het volgende:
Ik hoop ECHT dat de haaien niet de finale mogen spelen!!! Ik gun het Floris en Senna niet, Appie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |