DOE NORMAALquote:Op zondag 15 december 2024 13:40 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk schakelt de regie weer naar dat zwarte jongetje.
Gewoon.
Small club mentality. In eigen huis lekker gaan inzakken tegen 10 Eagles. CHANANTquote:Op zondag 15 december 2024 13:40 schreef raptorix het volgende:
Sta je met man meer ga je lekker met 6 man achterin hangen....
Die Rodriguez is wel lachwekkendquote:Op zondag 15 december 2024 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Een disasterclass weer van Jan Rons maar dat zal wel wederom onbesproken blijven.
Die hele selectie is toch niet zoveel. Presteren zwaar over.quote:Op zondag 15 december 2024 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die Rodriguez is wel lachwekkend
Dat is een feit.quote:Op zondag 15 december 2024 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hele selectie is toch niet zoveel. Presteren zwaar over.
En zonder uitpubliekquote:Op zondag 15 december 2024 13:42 schreef Bugno3 het volgende:
"Titelkandidaat" Utrecht wordt weggespeeld door 10 Eagles.
UUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuu
Lekker David Min blijven opstellen en die andere mislukte spits terwijl Ohio wel wat kan.quote:Op zondag 15 december 2024 13:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Complimenten aan Ron Jans.
Maar het is wel mooi geweest
Ron Jans is een prima subtoptrainer. Een no-brainer voor alles net onder de top.quote:Op zondag 15 december 2024 13:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Complimenten aan Ron Jans.
Maar het is wel mooi geweest
Katrien zou ik graag achter Godts als optie op de flanken hebben.quote:Op zondag 15 december 2024 13:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Bij utrecht zit ook geen ene speler die door geselecteerd kan worden door ajax psv of feyenoord...
Ik miste de kenmerkende vuurrode gloed a la Kale en Kokkie, dus zal meevallen.quote:Op zondag 15 december 2024 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoeveel drank zou hij er al in hebben zitten?
Laatst bij Goedemorgen Eredivisie was echt gênant.quote:Op zondag 15 december 2024 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoeveel drank zou hij er al in hebben zitten?
Leuk als je niet wil degraderen, maar verder... Het is net als Advocaat. Bij grote chaos is hij in staat orde te brengen, en vanaf dan is het altijd oke.quote:Op zondag 15 december 2024 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ron Jans is een prima subtoptrainer. Een no-brainer voor alles net onder de top.
We zitten nog voor de winterstopquote:Op zondag 15 december 2024 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
twente en az hebben echt meer individuele kwaliteiten in hun selectie
ik heb het al eerder gezegd utrecht gaan na de winterstop instorten
Ik vind GAE ook meer 'leukere' spelers hebben eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
twente en az hebben echt meer individuele kwaliteiten in hun selectie
ik heb het al eerder gezegd utrecht gaan na de winterstop instorten
quote:Op zondag 15 december 2024 13:51 schreef bbuddybb het volgende:
Waarom heeft iedereen zoveel problemen met gebruiker @:Paul?
Lijkt me een aardige gozer op basis van de posts die ik hier af en toe zie van hem.
Hij is al vertrokkenquote:Op zondag 15 december 2024 13:51 schreef bbuddybb het volgende:
Lijkt me een aardige gozer op basis van de posts die ik hier af en toe zie van hem.
quote:Op zondag 15 december 2024 13:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik kijk met enorm veel plezier uit naar de volgende interview met jeneverhoofd Frans van Seumeren
Weet je wie ook een aardige gozer was? Juist, ja.quote:Op zondag 15 december 2024 13:51 schreef bbuddybb het volgende:
Paul Pot?quote:Op zondag 15 december 2024 13:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Weet je wie ook een aardige gozer was? Juist, ja.
Vis van Simonis is ook primaquote:Op zondag 15 december 2024 13:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Simonis is een prima coach dusverre.
Heeft het weer prima op de rit gekregen na die stroeve start.quote:Op zondag 15 december 2024 13:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Simonis is een prima coach dusverre.
Bedankt spuitelfquote:Op zondag 15 december 2024 13:54 schreef klaasweetalles het volgende:
feyenoord passeert utrecht op doelsaldo op de ranglijst
Voor een weekje.quote:Op zondag 15 december 2024 13:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Oh Utreg krijgt Fortuna op bezoek, dat hebben ze ook nog niet gewonnen.quote:Op zondag 15 december 2024 13:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Wellicht. Maar meteen na de winterstop wel definitief klaar met Utrecht in de top 3 denk ik.
Omdat zijn postgedrag overeenkomt met dat van een 13-jarige. Gezien het feit dat hij al 20 jaar op FOK! zit zal hij eerder een jaar of 40 zijn.quote:Op zondag 15 december 2024 13:51 schreef bbuddybb het volgende:
Zaadtopixsquote:Op zondag 15 december 2024 13:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Omdat zijn postgedrag overeenkomt met dat van een 13-jarige. Gezien het feit dat hij al 20 jaar op FOK! zit zal hij eerder een jaar of 40 zijn.
Maar het is nog altijd niet zo'n droeftoeter als de user die kanker fakede en elke dag 40-45 zaadtopixs opent @:Mikeytt
Koekoek @Paul @Wottequote:Op zondag 15 december 2024 13:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Omdat zijn postgedrag overeenkomt met dat van een 13-jarige. Gezien het feit dat hij al 20 jaar op FOK! zit zal hij eerder een jaar of 40 zijn.
Maar het is nog altijd niet zo'n droeftoeter als de user die kanker fakede en elke dag 40-45 zaadtopixs opent @:Mikeytt
Kolere wat een loeiquote:Op zondag 15 december 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Paul helemaal geen vervelende user. Totale nobuddies als Oriente wel trouwens.
Met de mening van een Fries veeg ik m'n kont af.quote:Op zondag 15 december 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Paul helemaal geen vervelende user. Totale nobuddies als Oriente wel trouwens.
GOEIE GENADEquote:Op zondag 15 december 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Linkje naar dat topic?quote:Op zondag 15 december 2024 13:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je bent een goede jongen.quote:Op zondag 15 december 2024 14:02 schreef Flitsbezorger het volgende:
Jongens ik ben tegen zinloos geweld
Wilde het ff gemeld hebben
La Gare Utreg Centraalquote:Op zondag 15 december 2024 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier Utrecht Centraal @:Zipportal
[ afbeelding ]
Als je geen haters hebt, dan doe je iets nie goedquote:Op zondag 15 december 2024 13:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 15 december 2024 13:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Blijf je nu wel?quote:Op zondag 15 december 2024 14:03 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wees er maar trots op jaquote:Op zondag 15 december 2024 14:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je geen haters hebt, dan doe je iets nie goed
Ha vriendquote:Op zondag 15 december 2024 14:03 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HOEZO BEN IK NU EEN PESTKOP????????????quote:Op zondag 15 december 2024 14:04 schreef Paul het volgende:
IK HOOP DAT UTRECHT NOG GELIJK MAAKT ALS STATEMENT TEGEN PESTKOP FLITSBEZORGER
Niks mis met hatersquote:
Gast flikker eens op van hierquote:Op zondag 15 december 2024 14:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niks mis met hatersBeyonce, Ghandi, Nicki Minaj en prinses Diana hadden ook haters
FB / Paulquote:Op zondag 15 december 2024 13:51 schreef bbuddybb het volgende:
Met kontje blauw?quote:Op zondag 15 december 2024 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke user zouden jullie als keeper opstellen?
@Jojoortjequote:Op zondag 15 december 2024 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke user zouden jullie als keeper opstellen?
Koud bad zo.quote:Op zondag 15 december 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n topic openen op oudejaarsdag om een uur of 10 in de avond, dan heb je ook geen bijster leuk leven.quote:
Vanaf morgen doe ik tegen iedereen aardig in DRT.quote:Op zondag 15 december 2024 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koud bad zo.
De komende twee weken moet het badwater warm zijn.
gusntigquote:Op zondag 15 december 2024 14:12 schreef Zorro het volgende:
Een nederlaag voor Utrecht is gusntig voor ajax.
Derhalve is dit erg leuk.
Bedank die keeper van go ahead maar schelequote:Op zondag 15 december 2024 14:12 schreef klaasweetalles het volgende:
WHAT THE FUCK DOET DE KNJB
2 MINUTEN EXTRA?
Het is de opwinding denk ik.quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Blake toch weer net te lang te duren voor Kowet.
3-3 spelen terwijl je 80 minuten met een man meer speelt is gewoon een schande.quote:Op zondag 15 december 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Krijgen we ook nog dat gelul dat Jan Rons een gouden wissel heeft gedaan zeker.
In januari gaat deze trein echt crashen.quote:Op zondag 15 december 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Krijgen we ook nog dat gelul dat Jan Rons een gouden wissel heeft gedaan zeker.
Idem, ik ga de boel hier ook zo verlaten.quote:Op zondag 15 december 2024 14:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boys, ik moet nog even aan het werk. Veel plezier met Ajax straks en in het warme DRT-bad vanavond.
Hoe verhoudt zich dat tot verliezen van Heerenveen?quote:Op zondag 15 december 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3-3 spelen terwijl je 80 minuten met een man meer speelt is gewoon een schande.
quote:Op zondag 15 december 2024 14:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Matige ploeg dat Utrecht dat boven hun stand leeft. Fortuna uit winnen ze niet.
Maar ze spelen thuis.quote:Op zondag 15 december 2024 14:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Van Arnold Schwarzenegger?quote:Op zondag 15 december 2024 14:16 schreef Bugno3 het volgende:
Mats is groot fan van een zekere Oostenrijker.
Ik denk dat als PSV dit had gedaan tegen Go Ahead in een thuiswedstrijd, dat ik dat slechter had gevonden dan een nederlaag in Heerenveen.quote:Op zondag 15 december 2024 14:15 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dat tot verliezen van Heerenveen?
Gelukkig is dat dan pas over 5 maanden.quote:Op zondag 15 december 2024 14:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Niets mis met koning Traunerquote:Op zondag 15 december 2024 14:16 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2024 14:16 schreef Bugno3 het volgende:
Een hoop lammen en blinden, ik denk dat ik me buiten even ga vermaken, het is gezond weer.quote:Op zondag 15 december 2024 14:22 schreef De_Kraam het volgende:
Twente - Groningen of NEC - Sparta.
Topic stroomt weer leeg.
Lam, lammer, Lammersquote:Op zondag 15 december 2024 14:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een hoop lammen en blinden, ik denk dat ik me buiten even ga vermaken, het is gezond weer.
Marc Janko, der Alpenbomberquote:Op zondag 15 december 2024 14:16 schreef Bugno3 het volgende:
ik schakel zo over naar de premier league op het via play open kanaalquote:
Gefeliciteerd met de slapste comeback van zondag 15 december 2024.quote:Op zondag 15 december 2024 14:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze je hier https://www.transgendernetwerk.nl aan een kut helpen.
Waarschijnlijk de wedstrijd waarin Utreg kampioen wordt.quote:Op zondag 15 december 2024 14:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gelukkig is dat dan pas over 5 maanden.
Omdat je nu al dagen de pastoor uithangt heb ik nou ook eens even in je post historie lopen gluren. Ik begrijp echt bij God niet dat jij meent dat je mij de maat kunt nemen.quote:Op zondag 15 december 2024 15:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de slapste comeback van zondag 15 december 2024.
quote:
zes wijzigingenquote:
Farioligodquote:Op zondag 15 december 2024 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
zes wijzigingen
dit belooft niet veel goeds hoop ik
Wauw, jij bent officieel nog levenlozer dan ik.quote:Op zondag 15 december 2024 15:26 schreef Wotte het volgende:
Omdat je nu al dagen de pastoor uithangt heb ik nou ook eens even in je post historie lopen gluren.
Die erotische spanning komt echter alleen van zijn kant door zijn voortdurende interesse in wat ik tussen mijn benen heb hangen.quote:Op zondag 15 december 2024 16:42 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk enige erotische spanning tussen @:wotte en @:flitsbezorger
Waar?quote:Op zondag 15 december 2024 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk komt @:GGMM snel terug van sporten, kan hij meteen die idiote AI-troep weghalen.
GGMM doet aan sporten?quote:Op zondag 15 december 2024 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk komt @:GGMM snel terug van sporten, kan hij meteen die idiote AI-troep weghalen.
linkquote:Op zondag 15 december 2024 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stukje aankondigingstopics.
Laat @Danny gewoon zijn pleziertje hebben.quote:Op zondag 15 december 2024 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
AI / "ik vin jou eh lekkur wijf!" - de Song
Idd, dit forum stelt toch niks meer voor. Wat boeit het.quote:Op zondag 15 december 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat @:Danny gewoon zijn pleziertje hebben.
Natuurlijk, maar straks gaat GGMM nog zijn sportsessies sticky zetten.quote:Op zondag 15 december 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat @:Danny gewoon zijn pleziertje hebben.
Geen club leeft meer.quote:Op zondag 15 december 2024 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax leeft niet echt hier zeg, jeetje.
Ik ben het wel met hem eens.quote:Op zondag 15 december 2024 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lekkere anti-Ajax commentator weer
Dan was het 3-1 geworden.quote:Op zondag 15 december 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou de hulp van de scheids trouwens nodig hebben tegen Almere Fucking City.
haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |