omdat ik het daar heb neergezet.quote:Op zondag 15 december 2024 10:21 schreef Ama het volgende:
Leuk bedacht (denk ik) maar waarom staat dit onder aangekondigde topics?
En toch de moeite nemen het aan te klikken en te reageren. Mission accomplishedquote:Op zondag 15 december 2024 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ai of niet, bagger is het sowieso. Hier trots op zijn ook echt
Godverdomme alweer bijna 20 jaar geleden dusquote:Op zondag 15 december 2024 10:33 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Uit de tijd dat @:vogeltjesdans nog kwaliteitstopics leverde
Ik heb de vorige keer gezegd dat het best een grappig liedje was volgens mij, maar is het nou echt nodig om elk liedje wat je met AI in elkaar draait in een soort van aankondiging te zettenquote:Op zondag 15 december 2024 10:29 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat ik het daar heb neergezet.
[..]
En toch de moeite nemen het aan te klikken en te reageren. Mission accomplished
Ja, vind ik wel. Maar er is geen enkele verplichting erop te klikken hoorquote:Op zondag 15 december 2024 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer gezegd dat het best een grappig liedje was volgens mij, maar is het nou echt nodig om elk liedje wat je met AI in elkaar draait in een soort van aankondiging te zetten
Ach, het is toch overduidelijk een stukje coping en afleiding voor hem. Prima tochquote:Op zondag 15 december 2024 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer gezegd dat het best een grappig liedje was volgens mij, maar is het nou echt nodig om elk liedje wat je met AI in elkaar draait in een soort van aankondiging te zetten
V'r zulle et zeen.quote:Op zondag 15 december 2024 13:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Die Gooische R moet eruit, doe gewoon een Limburgse zangstem, past beter bij het @:vogeltjesdans thema.
Goed gezien makkerquote:Op zondag 15 december 2024 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, het is toch overduidelijk een stukje coping en afleiding voor hem. Prima toch
Dit is het laatste topic van vogeltjesdans waar ik om geglimlacht heb.quote:Op zondag 15 december 2024 10:33 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Uit de tijd dat @:vogeltjesdans nog kwaliteitstopics leverde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |