SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dat gaat nog wel even duren voor dat we die gevolgen gaan merken. Dat proces is wel al begonnen ja.quote:Op zondag 15 december 2024 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Als de Warme Golfstroom stilvalt dan hoef je maar naar de overkant van de Atlantische Oceaan te kijken wat voor een klimaat we in Nederland ongeveer kunnen verwachten.
quote:Op zondag 15 december 2024 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
Rutte zei dat we moesten preppen
Als je denkt van alleen maar wijn kan leven is dit een goede optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een tijdje poep je alleen nog maar drijvende ontlasting en stukjes afgestorven lever.quote:Op zondag 15 december 2024 12:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je denkt van alleen maar wijn kan leven is dit een goede optie
quote:Op zondag 15 december 2024 12:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je denkt van alleen maar wijn kan leven is dit een goede optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 15 december 2024 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt 750 liter water in huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vancouver, wel de goede kant pakken.quote:Op zondag 15 december 2024 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Als de Warme Golfstroom stilvalt dan hoef je maar naar de overkant van de Atlantische Oceaan te kijken wat voor een klimaat we in Nederland ongeveer kunnen verwachten.
Vuur bestaat ook nog, de wederopstanding van de tondeldoos.quote:Op zondag 15 december 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel eten inslaan maar zonder elektriciteit kan ik het toch niet opwarmen.
Fik even mijn hele huis af.quote:Op zondag 15 december 2024 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vuur bestaat ook nog, de wederopstanding van de tondeldoos.
iedereen die niet met een sleutel probeer in te breken wordt door het camerasysteem gelaserd in vieren gedeeld.quote:Op zondag 15 december 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Zonder vuurwapens kun je beter geen bergen eten in huis hebben.
Uhm, met een vuurtjequote:Op zondag 15 december 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel eten inslaan maar zonder elektriciteit kan ik het toch niet opwarmen.
Zou je dan je posts in een dagboek opschrijven?quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder stroom, lekker eten, verwarming en internet heeft het leven toch geen waarde meer.
Daarom. En m'n huisdieren leggen ook nog eens het loodje.quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder stroom, lekker eten, verwarming en internet heeft het leven toch geen waarde meer.
Jij drinkt 36 liter water per dag?quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kom je ongeveer een halve dag mee door; geen half jaar.
Af en toe een briefje met een snaakse opmerking aan de buurvrouw laten lezen.quote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je dan je posts in een dagboek opschrijven?
Kutleven heb je dan als al je connecties online zijn. Niet dat ik anders van je zou verwachten hoor.quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2024 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kutleven heb je dan als al je connecties online zijn. Niet dat ik anders van je zou verwachten hoor.
Dat niet. Maar verbruik wel minstens zoveel liter per dag.quote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij drinkt 36 liter water per dag?
dan zou hij hier niet meer posten.quote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij drinkt 36 liter water per dag?
Ja maar het gaat alleen over drinken. Als ik douchen mee zou rekenen heb ik een tank van tienmiljoenmiljard nodigquote:Op zondag 15 december 2024 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. Maar verbruik wel minstens zoveel liter per dag.
Dan maar niet meer douchen.quote:Op zondag 15 december 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar het gaat alleen over drinken. Als ik douchen mee zou rekenen heb ik een tank van tienmiljoenmiljard nodig
voor 2024 heb ik ook nog wel genoegquote:Op zondag 15 december 2024 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wel voor een jaar aan douchegel.
Daar kunnen wij toch niets meequote:Op zondag 15 december 2024 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ruik nog naar de eucalyptus van vanmorgen
Ieww viesbahquote:Op zondag 15 december 2024 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan maar niet meer douchen.
Wat wil je weten dan over zijn verbouwing?quote:Op zondag 15 december 2024 13:54 schreef Ama het volgende:
Ik wil zelf iets vragen aan mijn Spaanse bovenbuurman (hij spreekt vloeiend Engels). Maar het is te ingewikkeld voor mij om alles te vertalen.![]()
Ja sorry ik bespreek niet echt vaak in het dagelijkse leven dingen over de keuken verbouwen in het Engels.
Onstraight en washing boxquote:Op zondag 15 december 2024 13:54 schreef Ama het volgende:
Ik wil zelf iets vragen aan mijn Spaanse bovenbuurman (hij spreekt vloeiend Engels). Maar het is te ingewikkeld voor mij om alles te vertalen.![]()
Ja sorry ik bespreek niet echt vaak in het dagelijkse leven dingen over de keuken verbouwen in het Engels.
Ze gaan nu hier verbouwen maar stuur het liever even in een DM als iemand eventueel kan helpen.quote:Op zondag 15 december 2024 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan over zijn verbouwing?
alleen gegeten of ook nog gekletst?quote:Op zondag 15 december 2024 13:38 schreef Karzai het volgende:
er is een grote kerstmarkt in het westerpark, maar daar zijn we niet heen gegaan, even appeltaartje gegeten en koffie gedronken in een cafeetje ivm de verjaardag van mijn zus
nu weer lekker warm thuis want het is vies druilerig weer
ik vind kletsen maar vermoeiendquote:Op zondag 15 december 2024 14:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
alleen gegeten of ook nog gekletst?
Ja dat weet ik, daar heb je het al weken ongeveer dagelijks over.quote:Op zondag 15 december 2024 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze gaan nu hier verbouwen maar stuur het liever even in een DM als iemand eventueel kan helpen.
Oh nee gaat niet over die ellendige week hoor.quote:Op zondag 15 december 2024 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, daar heb je het al weken ongeveer dagelijks over.Was gewoon benieuwd wat je dan aan je buurman moest vragen daarover.
Zelf zou ik gewoon zoiets hebben van, ok is kut, even een weekje maar ik zie het wel allemaal.
als je gewoon je verhaal in het nederlands typt en dan naar translate.google.nl gaat en het vertaalt.quote:Op zondag 15 december 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee gaat niet over die ellendige week hoor.
wat zit er in die koffie?quote:Op zondag 15 december 2024 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes van de kerstmarkt
[ link | afbeelding ]
Is het ook. In zo'n 330-350 bekerquote:
heb je wel een beetje goed ontbeten dat je straks niet in de afvalbak van de trein hoeft te kotsen?quote:Op zondag 15 december 2024 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ook. In zo'n 330-350 bekerVoor ¤ 3,50.
Dat is nogeens wat anders dan ¤ 5 voor 200 ml in Duitsland.
Dat het er aan de onderkant weer uit komt druipenquote:Op zondag 15 december 2024 14:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je wel een beetje goed ontbeten dat je straks niet in de afvalbak van de trein hoeft te kosten
Je hebt ervaring?quote:Op zondag 15 december 2024 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het er aan de onderkant weer uit komt druipen
Je hebt het nu over de afvalbak toch? toch?quote:Op zondag 15 december 2024 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het er aan de onderkant weer uit komt druipen
Ik moest teruglezen voor de context…quote:
Wat ga je maken?quote:Op zondag 15 december 2024 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Keuken en oven zijn weer helemaal schoon![]()
Kan ik zo al begin maken met koken aangezien het vlees een uur of 3-4 nodig gaat hebben.
Doen we weer even een beetje normaal met z'n allen? Fijn, gezelligquote:Op zondag 15 december 2024 14:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je wel een beetje goed ontbeten dat je straks niet in de afvalbak van de trein hoeft te kotsen?
Waar in Limburg?quote:Op zondag 15 december 2024 14:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff lang weekend Limburg, doet een mens goed het Bourgondische leven.
hoe spreek je dat uit?quote:Op zondag 15 december 2024 14:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Conhgn sneakers, fijnste schoenen ooit.
Dit terzijde
Jij bent toch ook superhip?quote:Op zondag 15 december 2024 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
CPNHGN copenhagen maar zonder klinkers want dat is hip.
Helaas, uw tegoed is op voor 2024, probeer het volgend jaar nog eensquote:Op zondag 15 december 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand buiten de zon weer even aan zetten? Dank.
quote:Op zondag 15 december 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helaas, uw tegoed is op voor 2024, probeer het volgend jaar nog eens
Zijn klaagtegoed?quote:Op zondag 15 december 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk wit, grijs en zwart, weinig spannends aanquote:Op zondag 15 december 2024 14:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb ff gekeken degelijk minimalistisch scandinavisch design
https://www.copenhagenstudios.com/shop/men/?cookie-action=accept
Dat was op 2 januari 2024 al verlopen, maar schijnbaar heeft die een schimmig adresje op de zwarte markt waar die telkens credits bij kan kopenquote:
Daar zou Geert nou eens wat aan moeten doen.quote:Op zondag 15 december 2024 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was op 2 januari 2024 al verlopen, maar schijnbaar heeft die een schimmig adresje op de zwarte markt waar die telkens credits bij kan kopen
Beverwijk?quote:Op zondag 15 december 2024 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was op 2 januari 2024 al verlopen, maar schijnbaar heeft die een schimmig adresje op de zwarte markt waar die telkens credits bij kan kopen
Ik heb denk ik.nog wel een beetje?quote:Op zondag 15 december 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb geen inzicht in zijn schimmige connectiesquote:
quote:
Misschien morgen een beetjequote:Op zondag 15 december 2024 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb denk ik.nog wel een beetje?
Je hebt niets gezien ergens achteraf op een industrieterrein?quote:Op zondag 15 december 2024 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb geen inzicht in zijn schimmige connecties
quote:
Ik kan niet in de loodsen kijkenquote:Op zondag 15 december 2024 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt niets gezien ergens achteraf op een industrieterrein?
jij denkt dat LTetc elke keer op industrieterreinen in de buurt van die kutkat gaat kijken?quote:Op zondag 15 december 2024 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt niets gezien ergens achteraf op een industrieterrein?
ik wil een kudde van dezequote:Op zondag 15 december 2024 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Heeft iemand al nieuws over de keuken van Ama?
Geen X RAY vision?quote:
nou was donderdag dacht ik nog op het strand.quote:Op zondag 15 december 2024 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nu al geen zon meer gezien?
Die gaan ze In Nederland binnenkort verbieden wegens dierenmishandeling toch?quote:Op zondag 15 december 2024 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil een kudde van deze
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wellicht vindt LTenzovoorts het wel leuk om wat af te wisselenquote:Op zondag 15 december 2024 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij denkt dat LTetc elke keer op industrieterreinen in de buurt van die kutkat gaat kijken?
deze toch niet?quote:Op zondag 15 december 2024 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan ze In Nederland binnenkort verbieden wegens dierenmishandeling toch?
zal het een goede plek zijn om net als fles op zoek te gaan naar muntjes?quote:Op zondag 15 december 2024 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht vindt LTenzovoorts het wel leuk om wat af te wisselen
Nee heb helaas geen superkrachten gekregenquote:
die orenquote:Op zondag 15 december 2024 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh nee deze zijn niet bloot, ok dan bestel er maar 50.
Wat heb je aan muntjes als je ook voor de goudstaven kunt gaan?quote:Op zondag 15 december 2024 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal het een goede plek zijn om net als fles op zoek te gaan naar muntjes?
Hmm dat denk ik niet eigenlijkquote:Op zondag 15 december 2024 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal het een goede plek zijn om net als fles op zoek te gaan naar muntjes?
vroeg me ook al af waarom ze zou denken dat je zou liegenquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb helaas geen superkrachten gekregen
jammer voor hemquote:
Tof , maak je een foto als die is versierd?quote:Op zondag 15 december 2024 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]
yes, ongv 1.80 hoog en niet te brede (maar wel volle) nordman
ik acht de kans inderdaad groter dat ik grootste deel van die dagen thuis benquote:Op zondag 15 december 2024 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus toch kerst thuis in plaats van paar dagen weg?
Hij zoekt liever goudstaven blijkbaarquote:
Stapjes zetten?quote:Op zondag 15 december 2024 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar was dat ongeluk dan goed voor?
ja maar dat negeer ik maar heel verstandig.... straks komt hij nog aan lopen met gouden tandjes enzoquote:Op zondag 15 december 2024 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zoekt liever goudstaven blijkbaar
de nepperds die ik zou willen waren ~200 euroquote:Op zondag 15 december 2024 15:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een nepperd
Maar we 2 kleine echte op de vensterbank
na de kerstdagen even opnieuw gaan kijken... grote kans op aanbieding van neppertsquote:Op zondag 15 december 2024 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
de nepperds die ik zou willen waren ~200 euro
de echte was "slechts" 40 euro
Ik heb nooit specifiek naar goudstaven lopen zoeken, maar ik denk dat die me wel opgevallen zouden zijn als ik ze had gezien.quote:Op zondag 15 december 2024 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zoekt liever goudstaven blijkbaar
Daarvoor moet je door een kansenwijk lopenquote:Op zondag 15 december 2024 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat negeer ik maar heel verstandig.... straks komt hij nog aan lopen met gouden tandjes enzo
Is dat je superkracht?quote:
zit ik me ineens korte tijd af te vragen wat gouden tanden en een krantenwijk als overeenkomst hebben...quote:Op zondag 15 december 2024 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor moet je door een kansenwijk lopen
Waarom duik je niet een keer de Trevifontein in, muntjes genoeg te rapen daar.quote:Op zondag 15 december 2024 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nooit specifiek naar goudstaven lopen zoeken, maar ik denk dat die me wel opgevallen zouden zijn als ik ze had gezien.
quote:Op zondag 15 december 2024 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat negeer ik maar heel verstandig.... straks komt hij nog aan lopen met gouden tandjes enzo
Weet niet of dat per se super isquote:
Mijn ouders hebben 40 jaar geleden hun nepperd gekocht. Dat was toen net in opkomst. Was toen wel erg duur met iets van 160 gulden.quote:Op zondag 15 december 2024 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
de nepperds die ik zou willen waren ~200 euro
de echte was "slechts" 40 euro
hoeveel water geven ze hem?quote:Op zondag 15 december 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 40 jaar geleden hun nepperd gekocht. Dat was toen net in opkomst. Was toen wel erg duur met iets van 160 gulden.
Doet het nog steeds goed
Superstapjes voor superhapjes?quote:
Jaquote:
Zit op een gegeven moment wel veel huisstofmijt in denk ik.quote:Op zondag 15 december 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 40 jaar geleden hun nepperd gekocht. Dat was toen net in opkomst. Was toen wel erg duur met iets van 160 gulden.
Doet het nog steeds goed
Kan op zijn tijd wel, maar als dat het enige is dat je mag ben je er ook wel snel klaar meequote:Op zondag 15 december 2024 15:27 schreef essnhills het volgende:
Hmm nee dat klinkt alsof je alleen kant en klare supermarkthapjes mag
eff onder de douche?quote:Op zondag 15 december 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit op een gegeven moment wel veel huisstofmijt in denk ik.
Keertje stofzuigenquote:Op zondag 15 december 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit op een gegeven moment wel veel huisstofmijt in denk ik.
water geven dus iddquote:
Ik ben echt verknald door Donald Duck, dat zijn neefjes zitten te zeuren om een echte kerstboom en Donald gaat er dan met frisse tegenzin op uit met dikke wanten, een muts en een zaag om er een uit het bos te halen, natuurlijk loopt hij dan weer in zeven sloten tegelijk maar op het laatst zitten ze toch gezellig met zijn allen te zingen rond een prachtige kerstboom.quote:Op zondag 15 december 2024 15:24 schreef Karzai het volgende:
bij de kringloop heb je mooie neppert voor 20 euro, geen naalden in huis en gaat een lifetime mee
Zitten knabbel & babbel dan nog in de boom en zijn hun gezinnetjes uitgemoord door de kettingzaag?quote:Op zondag 15 december 2024 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt verknald door Donald Duck, dat zijn neefjes zitten te zeuren om een echte kerstboom en Donald gaat er dan met frisse tegenzin op uit met dikke wanten, een muts en een zaag om er een uit het bos te halen, natuurlijk loopt hij dan weer in zeven sloten tegelijk maar op het laatst zitten ze toch gezellig met zijn allen te zingen rond een prachtige kerstboom.
Daarom echt, want het gaat om het avontuur en de moeite.
dat heeft ook natuurlijk enige romantiek in zichquote:Op zondag 15 december 2024 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt verknald door Donald Duck, dat zijn neefjes zitten te zeuren om een echte kerstboom en Donald gaat er dan met frisse tegenzin op uit met dikke wanten, een muts en een zaag om er een uit het bos te halen, natuurlijk loopt hij dan weer in zeven sloten tegelijk maar op het laatst zitten ze toch gezellig met zijn allen te zingen rond een prachtige kerstboom.
Daarom echt, want het gaat om het avontuur en de moeite.
Huis van oom en tante is zo een keer tot de grond toe afgebrandquote:Op zondag 15 december 2024 15:36 schreef Karzai het volgende:
maja we hebben al zo weinig bos, echte bomen ruiken ook wel lekker, wij hadden er ook nog echte kaarsjes in vroeger met engelenhaar, levensgevaarlijk natuurlijk wat dat is super brandbaar
quote:Op zondag 15 december 2024 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huis van oom en tante is zo een keer tot de grond toe afgebrand
Tante was niet thuis, oom zat even in bad.. en toen stond ineens alles in de fik en kon ie nog net op tijd mijn neef (toen nog een baby) uit bed halen.
Ze hadden niets meer
Wel lang geleden hoor, ruim voor mijn geboorte
Mweh hahaquote:Op zondag 15 december 2024 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je gewoon je verhaal in het nederlands typt en dan naar translate.google.nl gaat en het vertaalt.
Zet je er onder een vertaalde zin met de vermelding dat je google als vertaler hebt gebruikt dus dat hij niet te hard moet lachen om je foutjes
was serieus, maar hoeft niet.quote:
Snap ook niet zo goed waarom ze dat ooit een goed idee vonden, 'we hebben een kurkdroge boom staan die zeer brandbaar is, kom laten we hem helemaal volhangen met kaarjes'quote:Op zondag 15 december 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens kerstdiner bij mijn oom en tante, die hadden ook een echte boom met echte kaarsjes. Kamer helemaal vol met mensen, grote tafel erin. Vliegt ineens die boom in de hensvader van mijn tante was retesnel en reageerde meteen.
Dat was wel het laatste jaar met echte kaarsjes.
Toen waren we nog niet van die bange wezentjes allemaal.quote:Op zondag 15 december 2024 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom ze dat ooit een goed idee vonden, 'we hebben een kurkdroge boom staan die zeer brandbaar is, kom laten we hem helemaal volhangen met kaarjes'
Samequote:Op zondag 15 december 2024 15:50 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt het idee dat het al lang 5 uur is maar het is gewoon donker buiten.
Kees en Jopie komen niet langs met oud en nieuw want die zijn met hun dronken harses de sloot in gereden toen ze terugkwamen van het kerstdinerquote:Op zondag 15 december 2024 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Waar zijn Harry en Susan?
Die zijn vanmorgen afgefikt onder de kerstboom.
Mooi, ik had toch al een Hollandse garnalencocktail te weinig.
Merry Christmas everyone.
Nog even wachten toch?quote:Op zondag 15 december 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig is de zonsondergang alweer richting 21:00 aan het gaan
Wat heb je gekocht?quote:Op zondag 15 december 2024 15:44 schreef Ama het volgende:
Was bezig in huis maar raakte afgeleid door kerstkadootjes kopen maar nu heb ik wel alles.
Kleine Marcelino en schattige Shelley leefden 15 jaar minder lang door het gezellige gourmetten bij oma Nel.quote:Op zondag 15 december 2024 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kees en Jopie komen niet langs met oud en nieuw want die zijn met hun dronken harses de sloot in gereden toen ze terugkwamen van het kerstdiner
Maar geen ijsjes meer in de vriezer?quote:
En vandaag een volle maan die maar eens in de 19 jaar te zien isquote:Op zondag 15 december 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig is de zonsondergang alweer richting 21:00 aan het gaan
Wat heb je gekocht voor jezelf?quote:Op zondag 15 december 2024 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb alleen cadeaus voor mezelf gekocht
Een airfryer, een zonnebrilquote:
Deze man weet wat leven is.quote:Op zondag 15 december 2024 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een airfryer, een zonnebril
En een hele serranoham
Gisteren heb ik de maan zowaar gezien, dus wie weetquote:Op zondag 15 december 2024 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En vandaag een volle maan die maar eens in de 19 jaar te zien is
2043 maar weer eens kijken dan
quote:Op zondag 15 december 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren heb ik de maan zowaar gezien, dus wie weet
Wat is er zo speciaal aan?
quote:Op zondag 15 december 2024 00:03 schreef yessie234 het volgende:
[..]
De koude maan
Stukje over Stonehenge en de koude maan (eens in de 18 jaar) en de grote maanstilstand
Astronomen trekken naar Stonehenge: ’Waanzinnig maan-fenomeen komt slechts eens in 18,6 jaar voor’
DoorWilma Nanninga
Bent u klaar voor een zeer zeldzaam maanverschijnsel, dat zich bijna 19 jaar lang niet meer zal voordoen? Zondag 15 december zal de jaarlijkse opkomst van de zogenoemde ’Koude Maan’ plaatsvinden, de naam voor de volle maan van winters december. Het hemellichaam zal zich echter dramatisch anders gedragen dan normaal en de astronomen staan klaar om af te reizen naar Stonehenge.
Rest van stuk uit Telegraaf van vandaag in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En de maan was gisteren mooi ja, opeens trok het helemaal openquote:Op zondag 15 december 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren heb ik de maan zowaar gezien, dus wie weet
Wat is er zo speciaal aan?
quote:Op zondag 15 december 2024 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar geen ijsjes meer in de vriezer?
betere tijden here we comequote:Op zondag 15 december 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De zon is het vroegst onder gegaan op 12 december.
Lekkerquote:Op zondag 15 december 2024 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ga zo nog boodschappen doen en dan snickersijs halen
[..]
betere tijden here we come
Wow. Mooi gedaan man.quote:Op zondag 15 december 2024 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de maan was gisteren mooi ja, opeens trok het helemaal open![]()
[ afbeelding ]
Ja dat kan ik helaas pas na kerst zeggen haha.quote:Op zondag 15 december 2024 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
Ik heb alleen cadeaus voor mezelf gekocht
Ach. Ik heb nog een potje voor leuke dingen dat voor het eind van het jaar leeg magquote:
master heb je dit met ai gedaanquote:Op zondag 15 december 2024 16:22 schreef sacha het volgende:
Check out my song made by Suno Android! https://suno.com/song/d86af6df-6f00-4581-86f0-297b4a0ef703
Echt elk artikel legt het in dusdanig slecht Jip-en-Janneke taal uit dat ik het nog niet snap als iemand die meer hersencellen als de gemiddelde Telegraaf- of Hart van Nederland lezerquote:
Hier ook nietquote:
Ja ging om 4 uur naar buiten, rondje lopen. Was al half donkerquote:Op zondag 15 december 2024 15:50 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt het idee dat het al lang 5 uur is maar het is gewoon donker buiten.
kans is groot idd als je last minute dingen wilt laten bezorgenquote:Op zondag 15 december 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
De wet van Murphy kennende zal PostNL wel proberen om op zaterdag 21 december te bezorgen, waarna ik het pas op de dag na kerst bij een pakketpunt op ka halen.
Zeker in KSC is het een en al liefde voor elkaar.quote:Op zondag 15 december 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier ook niet
Wij hebben aan elkaar al genoeg
#love
#cringy!
Wet van Nattekatquote:Op zondag 15 december 2024 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
kans is groot idd als je last minute dingen wilt laten bezorgen
Ik verheug me nu al op de klaagzangquote:Op zondag 15 december 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
De wet van Murphy kennende zal PostNL wel proberen om op zaterdag 21 december te bezorgen, waarna ik het pas op de dag na kerst bij een pakketpunt op ka halen.
er mist ook nog een "heeft".quote:Op zondag 15 december 2024 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Meer als. Alleen al het bezoeken van die site kost hersencellen
en maar klagen en klagen en klagen en klagenquote:
Er is niks dat ik nog wil of nodig heb, zelfde geldt voor Gergi. Als je dan kerstcadeaus gaat doen verzamel je alleen maar (meer) onnodige troep.quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker in KSC is het een en al liefde voor elkaar.
Wet van Nattekat: als een pakket te laat kan aankomen, zal deze ook te laat komen.quote:
Je kunt ook gewoon naar de winkel.quote:Op zondag 15 december 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Heb er eigenlijk weinig problemen mee. Met kerst bestel ik het gewoon ver op tijd en verder nooit problemen eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Mijn trauma's met PostNL zijn echt dusdanig groot dat ik dit niet durf te bestellen nu
* Nattekat zoekt nog even verder naar iets dat eerder bezorgd kan worden
hahahahahahahahaha nee joh dat heeft die kat niets meer te klagenquote:Op zondag 15 december 2024 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar de winkel.
dan vermoed ik dat je NK beter de eerste weken op je foe lijst kan zetten.quote:Op zondag 15 december 2024 16:39 schreef Karzai het volgende:
ben dat geklaag over die pakket diensten een beetje zat
Ik ga dat trucje met de zwarte achtergrond eens uittesten.quote:Op zondag 15 december 2024 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha nee joh dat heeft die kat niets meer te klagen
online bestellen kan het nog verkeerde maat of kleur worden, levering die mis kan gaan... Allemaal klaagkansen.
Dat kan met winkelaankoop niet, althans... dan is hij aan het klagen over zichzelf
Haten voor gevorderdenquote:Op zondag 15 december 2024 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan vermoed ik dat je NK beter de eerste weken op je foe lijst kan zetten.
o nee hij is blauw... op je friendslijst en dan de achtergrond van je vrienden zwart maken
Enige wat ik jammer vind is dat er 1 bij zit, weet even niet of dat DHL is of een ander, dat die mijn pakketjes verstopt als ik er niet ben en dan ook niks laat weten waar het ligt ofzo.quote:Op zondag 15 december 2024 16:39 schreef Karzai het volgende:
ben dat geklaag over die pakket diensten een beetje zat
zo hoorde ik van een buur die de papiercontainer voor het huis heeft staan dat ze pakketjes daar in doen zonder kaartje in de bus.... moet je ook maar net door hebben anders ligt het op de beltquote:Op zondag 15 december 2024 16:41 schreef Ama het volgende:
Enige wat ik jammer vind is dat er 1 bij zit, weet even niet of dat DHL is of een ander, dat die mijn pakketjes verstopt als ik er niet ben en dan ook niks laat weten waar het ligt ofzo.
Volgende werkdag verzonden (vanuit China)quote:Op zondag 15 december 2024 16:42 schreef Nattekat het volgende:
"Vandaag besteld, volgende werkdag verzonden"
Immer gewoon bij de leverancier zelf bestellen
Daar is het ook nog ¤10 goedkoper. Dankuwel PostNL voor alle trauma's, anders had ik dit niet ontdekt.
dit is onduidelijk gebrabbel voor mijquote:Op zondag 15 december 2024 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan vermoed ik dat je NK beter de eerste weken op je foe lijst kan zetten.
o nee hij is blauw... op je friendslijst en dan de achtergrond van je vrienden zwart maken
Als je trauma's hebt vanwege pakketjes die te laat bezorgd worden, heb je op zich wel een heerlijk leven.quote:Op zondag 15 december 2024 16:42 schreef Nattekat het volgende:
"Vandaag besteld, volgende werkdag verzonden"
Immer gewoon bij de leverancier zelf bestellen
Daar is het ook nog ¤10 goedkoper. Dankuwel PostNL voor alle trauma's, anders had ik dit niet ontdekt.
Dat was vast ook geen PostNL. Volgens mij doet DHL dit (bij mij iig).quote:Op zondag 15 december 2024 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo hoorde ik van een buur die de papiercontainer voor het huis heeft staan dat ze pakketjes daar in doen zonder kaartje in de bus.... moet je ook maar net door hebben anders ligt het op de belt
das kjoetquote:Op zondag 15 december 2024 16:43 schreef Ama het volgende:
Maar goed toen ik een nieuwe tv had besteld heeft mijn bezorger van PostNL hem netjes naar binnengebracht toen ik niet thuis kon zijn.![]()
Ik zag hem toevallig een dag ervoor lopen dus ik had gevraagd en verteld waar de sleutel lag.
Hahahaquote:Op zondag 15 december 2024 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal knuffelrock kerst-cd aan
ik heb geen idee, mijn containers staan achter het huis en ik zorg dat als ik niet thuis kan zijn ik het bij mijn ouders laat bezorgenquote:Op zondag 15 december 2024 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was vast ook geen PostNL. Volgens mij doet DHL dit (bij mij iig).
Volgens mij is dit jaar, inclusief vorige kerstinkoopperiode, zo'n beetje elk pakketje dat ik besteld heb minimaal een dag te laat geweest om wat voor reden dan ook. Ik zal het wel verdiend hebben met hoe ik over de postbezorgers praat.quote:Op zondag 15 december 2024 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je trauma's hebt vanwege pakketjes die te laat bezorgd worden, heb je op zich wel een heerlijk leven.
Eten begrijpen we nog wel.quote:Op zondag 15 december 2024 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vraag me sowieso af waarom men hier zo veelvuldig iets laat bezorgen. Hoeveel shit heeft een mens nodig?
Tis wat, een hele dag te laat. Heb je je al aangemeld bij een psycholoog?quote:Op zondag 15 december 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is dit jaar, inclusief vorige kerstinkoopperiode, zo'n beetje elk pakketje dat ik besteld heb minimaal een dag te laat geweest om wat voor reden dan ook. Ik zal het wel verdiend hebben met hoe ik over de postbezorgers praat.
Ik heb over het algemeen alleen maar positieve ervaringenquote:Op zondag 15 december 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is dit jaar, inclusief vorige kerstinkoopperiode, zo'n beetje elk pakketje dat ik besteld heb minimaal een dag te laat geweest om wat voor reden dan ook. Ik zal het wel verdiend hebben met hoe ik over de postbezorgers praat.
Ik kom gewoon nog weinig in winkels behalve de Action, Kruidvat en Wibra eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vraag me sowieso af waarom men hier zo veelvuldig iets laat bezorgen. Hoeveel shit heeft een mens nodig?
maar de AH doet het dan weer niet in de papiercontainer achter latenquote:
We hebben toch allemaal een keuken? Niet zo zeuren dan.quote:
Boodschappen?quote:Op zondag 15 december 2024 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben toch allemaal een keuken? Niet zo zeuren dan.
behalve die week dat de keuken wordt aangepaktquote:Op zondag 15 december 2024 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die dag boeit me dan niet eens, meer het gekut van pakketpunten met openingstijden.quote:Op zondag 15 december 2024 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tis wat, een hele dag te laat. Heb je je al aangemeld bij een psycholoog?
Daar moet toch eten inquote:Op zondag 15 december 2024 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
maar goorgonzola is geen cirkelquote:Op zondag 15 december 2024 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het wel grappig dat er hier ook best wat tijd wordt besteed aan zeuren over zeurenIs het cirkeltje weer rond
@4EverBlackEyedquote:Op zondag 15 december 2024 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het wel grappig dat er hier ook best wat tijd wordt besteed aan zeuren over zeurenIs het cirkeltje weer rond
Ik dacht ik zeg even een keertje niks.quote:Op zondag 15 december 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve die week dat de keuken wordt aangepakt
Daar ga ik wel vanuit want ik las dat de ramen en deuren weer geplaatst waren.quote:
Ik zou "Toevoeging (optioneel)" invullenquote:
@4EverBlackEyedquote:
Wacht maar tot ze hoort dat ik net een muffin op heb zonder dat te delenquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze hoort dat ik net een muffin op heb zonder dat te delen
Mini ecosysteem.quote:Op zondag 15 december 2024 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat ben je aan het bestellen Nattekat?
het tuincentrum is te ver weg?quote:
gehaktbrood met witlof in ham en kaasquote:
Goede reden om uit eten te gaan of het te laten bezorgen, ja.quote:Op zondag 15 december 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve die week dat de keuken wordt aangepakt
xDquote:Op zondag 15 december 2024 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
gehaktbrood met witlof in ham en kaas
boodschappen laten bezorgen kan ook hequote:Op zondag 15 december 2024 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede reden om uit eten te gaan of het te laten bezorgen, ja.
Zodat je kunt zeuren dat de bezorger te laat is zeker?quote:Op zondag 15 december 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
boodschappen laten bezorgen kan ook he
Dat vind ik echt smerigquote:
Soepquote:
Moet ook maar net kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd wel een fijn uitje, even wat te eten halen voor een dag of 2. Maar dat ben ik.
ik ga gewoon eens per week naar de winkel en neem voor een week mee.quote:Op zondag 15 december 2024 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd wel een fijn uitje, even wat te eten halen voor een dag of 2. Maar dat ben ik.
Laat het je smakenquote:
naturel?quote:Op zondag 15 december 2024 16:58 schreef essnhills het volgende:
Wat vinden jullie een lekkere panna cotta smaak?
Ja eens naja fijn niet altijd. Maar ik vind ook altijd wel leuk om te checken of ik weer nieuwe dingen zie enz. En ik heb ook geen zin om bezorgkosten te betalen als ik het gratis kan halen.quote:Op zondag 15 december 2024 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, nu wordt het lastigquote:
damnquote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn zuurvlees is al goed onderwegnog een uurtje pruttelen en dan komen we er wel
quote:Op zondag 15 december 2024 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja eens naja fijn niet altijd. Maar ik vind ook altijd wel leuk om te checken of ik weer nieuwe dingen zie enz. En ik heb ook geen zin om bezorgkosten te betalen als ik het gratis kan halen.
Picnic is gratis ik weet maar assortiment valt me erg tegen, doe ik alleen als ik echt niet zelf naar de winkel kan fietsen. Maar eerlijk is eerlijk met veel flessen frisdrank ofzo of als je kratten bier moet hebben dan is het wel handig (als je geen auto hebt).
Hmm, vanille met frambozencoulis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |