SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dat gaat nog wel even duren voor dat we die gevolgen gaan merken. Dat proces is wel al begonnen ja.quote:Op zondag 15 december 2024 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Als de Warme Golfstroom stilvalt dan hoef je maar naar de overkant van de Atlantische Oceaan te kijken wat voor een klimaat we in Nederland ongeveer kunnen verwachten.
quote:Op zondag 15 december 2024 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
Rutte zei dat we moesten preppen
Als je denkt van alleen maar wijn kan leven is dit een goede optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een tijdje poep je alleen nog maar drijvende ontlasting en stukjes afgestorven lever.quote:Op zondag 15 december 2024 12:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je denkt van alleen maar wijn kan leven is dit een goede optie
quote:Op zondag 15 december 2024 12:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je denkt van alleen maar wijn kan leven is dit een goede optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 15 december 2024 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt 750 liter water in huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vancouver, wel de goede kant pakken.quote:Op zondag 15 december 2024 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Als de Warme Golfstroom stilvalt dan hoef je maar naar de overkant van de Atlantische Oceaan te kijken wat voor een klimaat we in Nederland ongeveer kunnen verwachten.
Vuur bestaat ook nog, de wederopstanding van de tondeldoos.quote:Op zondag 15 december 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel eten inslaan maar zonder elektriciteit kan ik het toch niet opwarmen.
Fik even mijn hele huis af.quote:Op zondag 15 december 2024 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vuur bestaat ook nog, de wederopstanding van de tondeldoos.
iedereen die niet met een sleutel probeer in te breken wordt door het camerasysteem gelaserd in vieren gedeeld.quote:Op zondag 15 december 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Zonder vuurwapens kun je beter geen bergen eten in huis hebben.
Uhm, met een vuurtjequote:Op zondag 15 december 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel eten inslaan maar zonder elektriciteit kan ik het toch niet opwarmen.
Zou je dan je posts in een dagboek opschrijven?quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder stroom, lekker eten, verwarming en internet heeft het leven toch geen waarde meer.
Daarom. En m'n huisdieren leggen ook nog eens het loodje.quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder stroom, lekker eten, verwarming en internet heeft het leven toch geen waarde meer.
Jij drinkt 36 liter water per dag?quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kom je ongeveer een halve dag mee door; geen half jaar.
Af en toe een briefje met een snaakse opmerking aan de buurvrouw laten lezen.quote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je dan je posts in een dagboek opschrijven?
Kutleven heb je dan als al je connecties online zijn. Niet dat ik anders van je zou verwachten hoor.quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2024 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kutleven heb je dan als al je connecties online zijn. Niet dat ik anders van je zou verwachten hoor.
Dat niet. Maar verbruik wel minstens zoveel liter per dag.quote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij drinkt 36 liter water per dag?
dan zou hij hier niet meer posten.quote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij drinkt 36 liter water per dag?
Ja maar het gaat alleen over drinken. Als ik douchen mee zou rekenen heb ik een tank van tienmiljoenmiljard nodigquote:Op zondag 15 december 2024 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. Maar verbruik wel minstens zoveel liter per dag.
Dan maar niet meer douchen.quote:Op zondag 15 december 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar het gaat alleen over drinken. Als ik douchen mee zou rekenen heb ik een tank van tienmiljoenmiljard nodig
voor 2024 heb ik ook nog wel genoegquote:Op zondag 15 december 2024 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wel voor een jaar aan douchegel.
Daar kunnen wij toch niets meequote:Op zondag 15 december 2024 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ruik nog naar de eucalyptus van vanmorgen
Ieww viesbahquote:Op zondag 15 december 2024 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan maar niet meer douchen.
Wat wil je weten dan over zijn verbouwing?quote:Op zondag 15 december 2024 13:54 schreef Ama het volgende:
Ik wil zelf iets vragen aan mijn Spaanse bovenbuurman (hij spreekt vloeiend Engels). Maar het is te ingewikkeld voor mij om alles te vertalen.![]()
Ja sorry ik bespreek niet echt vaak in het dagelijkse leven dingen over de keuken verbouwen in het Engels.
Onstraight en washing boxquote:Op zondag 15 december 2024 13:54 schreef Ama het volgende:
Ik wil zelf iets vragen aan mijn Spaanse bovenbuurman (hij spreekt vloeiend Engels). Maar het is te ingewikkeld voor mij om alles te vertalen.![]()
Ja sorry ik bespreek niet echt vaak in het dagelijkse leven dingen over de keuken verbouwen in het Engels.
Ze gaan nu hier verbouwen maar stuur het liever even in een DM als iemand eventueel kan helpen.quote:Op zondag 15 december 2024 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan over zijn verbouwing?
alleen gegeten of ook nog gekletst?quote:Op zondag 15 december 2024 13:38 schreef Karzai het volgende:
er is een grote kerstmarkt in het westerpark, maar daar zijn we niet heen gegaan, even appeltaartje gegeten en koffie gedronken in een cafeetje ivm de verjaardag van mijn zus
nu weer lekker warm thuis want het is vies druilerig weer
ik vind kletsen maar vermoeiendquote:Op zondag 15 december 2024 14:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
alleen gegeten of ook nog gekletst?
Ja dat weet ik, daar heb je het al weken ongeveer dagelijks over.quote:Op zondag 15 december 2024 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze gaan nu hier verbouwen maar stuur het liever even in een DM als iemand eventueel kan helpen.
Oh nee gaat niet over die ellendige week hoor.quote:Op zondag 15 december 2024 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, daar heb je het al weken ongeveer dagelijks over.Was gewoon benieuwd wat je dan aan je buurman moest vragen daarover.
Zelf zou ik gewoon zoiets hebben van, ok is kut, even een weekje maar ik zie het wel allemaal.
als je gewoon je verhaal in het nederlands typt en dan naar translate.google.nl gaat en het vertaalt.quote:Op zondag 15 december 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee gaat niet over die ellendige week hoor.
wat zit er in die koffie?quote:Op zondag 15 december 2024 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes van de kerstmarkt
[ link | afbeelding ]
Is het ook. In zo'n 330-350 bekerquote:
heb je wel een beetje goed ontbeten dat je straks niet in de afvalbak van de trein hoeft te kotsen?quote:Op zondag 15 december 2024 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ook. In zo'n 330-350 bekerVoor ¤ 3,50.
Dat is nogeens wat anders dan ¤ 5 voor 200 ml in Duitsland.
Dat het er aan de onderkant weer uit komt druipenquote:Op zondag 15 december 2024 14:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je wel een beetje goed ontbeten dat je straks niet in de afvalbak van de trein hoeft te kosten
Je hebt ervaring?quote:Op zondag 15 december 2024 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het er aan de onderkant weer uit komt druipen
Je hebt het nu over de afvalbak toch? toch?quote:Op zondag 15 december 2024 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het er aan de onderkant weer uit komt druipen
Ik moest teruglezen voor de context…quote:
Wat ga je maken?quote:Op zondag 15 december 2024 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Keuken en oven zijn weer helemaal schoon![]()
Kan ik zo al begin maken met koken aangezien het vlees een uur of 3-4 nodig gaat hebben.
Doen we weer even een beetje normaal met z'n allen? Fijn, gezelligquote:Op zondag 15 december 2024 14:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je wel een beetje goed ontbeten dat je straks niet in de afvalbak van de trein hoeft te kotsen?
Waar in Limburg?quote:Op zondag 15 december 2024 14:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff lang weekend Limburg, doet een mens goed het Bourgondische leven.
hoe spreek je dat uit?quote:Op zondag 15 december 2024 14:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Conhgn sneakers, fijnste schoenen ooit.
Dit terzijde
Jij bent toch ook superhip?quote:Op zondag 15 december 2024 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
CPNHGN copenhagen maar zonder klinkers want dat is hip.
Helaas, uw tegoed is op voor 2024, probeer het volgend jaar nog eensquote:Op zondag 15 december 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand buiten de zon weer even aan zetten? Dank.
quote:Op zondag 15 december 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helaas, uw tegoed is op voor 2024, probeer het volgend jaar nog eens
Zijn klaagtegoed?quote:Op zondag 15 december 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk wit, grijs en zwart, weinig spannends aanquote:Op zondag 15 december 2024 14:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb ff gekeken degelijk minimalistisch scandinavisch design
https://www.copenhagenstudios.com/shop/men/?cookie-action=accept
Dat was op 2 januari 2024 al verlopen, maar schijnbaar heeft die een schimmig adresje op de zwarte markt waar die telkens credits bij kan kopenquote:
Daar zou Geert nou eens wat aan moeten doen.quote:Op zondag 15 december 2024 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was op 2 januari 2024 al verlopen, maar schijnbaar heeft die een schimmig adresje op de zwarte markt waar die telkens credits bij kan kopen
Beverwijk?quote:Op zondag 15 december 2024 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was op 2 januari 2024 al verlopen, maar schijnbaar heeft die een schimmig adresje op de zwarte markt waar die telkens credits bij kan kopen
Ik heb denk ik.nog wel een beetje?quote:Op zondag 15 december 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb geen inzicht in zijn schimmige connectiesquote:
quote:
Misschien morgen een beetjequote:Op zondag 15 december 2024 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb denk ik.nog wel een beetje?
Je hebt niets gezien ergens achteraf op een industrieterrein?quote:Op zondag 15 december 2024 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb geen inzicht in zijn schimmige connecties
quote:
Ik kan niet in de loodsen kijkenquote:Op zondag 15 december 2024 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt niets gezien ergens achteraf op een industrieterrein?
jij denkt dat LTetc elke keer op industrieterreinen in de buurt van die kutkat gaat kijken?quote:Op zondag 15 december 2024 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt niets gezien ergens achteraf op een industrieterrein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |