SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dat gaat nog wel even duren voor dat we die gevolgen gaan merken. Dat proces is wel al begonnen ja.quote:Op zondag 15 december 2024 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Als de Warme Golfstroom stilvalt dan hoef je maar naar de overkant van de Atlantische Oceaan te kijken wat voor een klimaat we in Nederland ongeveer kunnen verwachten.
quote:Op zondag 15 december 2024 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
Rutte zei dat we moesten preppen
Als je denkt van alleen maar wijn kan leven is dit een goede optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een tijdje poep je alleen nog maar drijvende ontlasting en stukjes afgestorven lever.quote:Op zondag 15 december 2024 12:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je denkt van alleen maar wijn kan leven is dit een goede optie
quote:Op zondag 15 december 2024 12:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je denkt van alleen maar wijn kan leven is dit een goede optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 15 december 2024 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt 750 liter water in huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vancouver, wel de goede kant pakken.quote:Op zondag 15 december 2024 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Als de Warme Golfstroom stilvalt dan hoef je maar naar de overkant van de Atlantische Oceaan te kijken wat voor een klimaat we in Nederland ongeveer kunnen verwachten.
Vuur bestaat ook nog, de wederopstanding van de tondeldoos.quote:Op zondag 15 december 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel eten inslaan maar zonder elektriciteit kan ik het toch niet opwarmen.
Fik even mijn hele huis af.quote:Op zondag 15 december 2024 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vuur bestaat ook nog, de wederopstanding van de tondeldoos.
iedereen die niet met een sleutel probeer in te breken wordt door het camerasysteem gelaserd in vieren gedeeld.quote:Op zondag 15 december 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Zonder vuurwapens kun je beter geen bergen eten in huis hebben.
Uhm, met een vuurtjequote:Op zondag 15 december 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel eten inslaan maar zonder elektriciteit kan ik het toch niet opwarmen.
Zou je dan je posts in een dagboek opschrijven?quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder stroom, lekker eten, verwarming en internet heeft het leven toch geen waarde meer.
Daarom. En m'n huisdieren leggen ook nog eens het loodje.quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder stroom, lekker eten, verwarming en internet heeft het leven toch geen waarde meer.
Jij drinkt 36 liter water per dag?quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kom je ongeveer een halve dag mee door; geen half jaar.
Af en toe een briefje met een snaakse opmerking aan de buurvrouw laten lezen.quote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je dan je posts in een dagboek opschrijven?
Kutleven heb je dan als al je connecties online zijn. Niet dat ik anders van je zou verwachten hoor.quote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2024 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kutleven heb je dan als al je connecties online zijn. Niet dat ik anders van je zou verwachten hoor.
Dat niet. Maar verbruik wel minstens zoveel liter per dag.quote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij drinkt 36 liter water per dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |