abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 februari 2025 @ 15:58:04 #51
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_216621701

De realiteit is niet bespreekbaar, dat kan alleen in het echt.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_216629685
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:03 schreef knoopie het volgende:

[..]
En aangezien jij van plan was om er bedrijfsinformatie in te gooien lijkt mij dat een goede zaak.
Wij hebben een corporate versie van Chat GTP, echter daar mogen we ook geen klantdata in zetten, voordat je toegang krijgt moet je eerste een mini examen doen zodat duidelijk is dat je de voorwaarden begrijpt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216629914
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 07:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wij hebben een corporate versie van Chat GTP, echter daar mogen we ook geen klantdata in zetten, voordat je toegang krijgt moet je eerste een mini examen doen zodat duidelijk is dat je de voorwaarden begrijpt.
Dat lijkt mij wel het minste wat men zou moeten doen. Maar helaas zijn mensen lui, dus de vraag is altijd hoe lang het goed gaat. Want als je eerst de hele tekst moet checken op persoonlijke gegevens voordat je het chatgpt laat samenvatten, dan win je er niet zo veel tijd meer mee, omdat je dan toch al de tekst doorgelezen hebt.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_216630388
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 08:18 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dat lijkt mij wel het minste wat men zou moeten doen. Maar helaas zijn mensen lui, dus de vraag is altijd hoe lang het goed gaat. Want als je eerst de hele tekst moet checken op persoonlijke gegevens voordat je het chatgpt laat samenvatten, dan win je er niet zo veel tijd meer mee, omdat je dan toch al de tekst doorgelezen hebt.
Het is een private versie, dus sowieso is de kans niet heel groot dat er data gebruikt word, daar betaal je dan ook flink voor.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 11 februari 2025 @ 09:52:41 #55
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216630807
Ik probeer wat op mijn voeding te letten de laatste tijd, ik ben bekend met foodtrackers als myfitnesspal en concurrenten maar dat vind ik niet fijn werken. Ik heb nu een custom GPT gemaakt welke ik een lijstje met voeding en drinken kan geven welke mij dan een rapport geeft met o.a. de kcal en gram eiwitten. Werkt erg fijn, ik heb hem geïnstrueerd extra informatie te vragen als die het niet kan berekenen en dingen online op te zoeken als die iets niet weet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 11 februari 2025 @ 09:55:21 #56
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_216630842
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik probeer wat op mijn voeding te letten de laatste tijd, ik ben bekend met foodtrackers als myfitnesspal en concurrenten maar dat vind ik niet fijn werken. Ik heb nu een custom GPT gemaakt welke ik een lijstje met voeding en drinken kan geven welke mij dan een rapport geeft met o.a. de kcal en gram eiwitten. Werkt erg fijn, ik heb hem geïnstrueerd extra informatie te vragen als die het niet kan berekenen en dingen online op te zoeken als die iets niet weet.
Kun je op zich ook gewoon doen met de Voedingsmeter van het Voedingscentrum, invullen kan via app en site. Meer info krijgen is een kwestie van doorklikken vanaf site en app. Maar het is altijd leuk om te spelen met GPT :s)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 11 februari 2025 @ 09:59:54 #57
459912 FlippingCoin
pi_216630904
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:55 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kun je op zich ook gewoon doen met de Voedingsmeter van het Voedingscentrum, invullen kan via app en site. Meer info krijgen is een kwestie van doorklikken vanaf site en app. Maar het is altijd leuk om te spelen met GPT :s)
Ja dat werkt grofweg als myfitnesspal volgens mij. Zou een goed alternatief zijn als je voor wat meer moeite meer inzicht zou willen, nu heb ik een goede estimate(vergeleken met cronometer wat erg lijkt op de voedingsmeter app) door gewoon een lijstje met wat ik gegeten en gedronken heb uit te spreken tegen mijn telefoon.

Tot dusver de meest toegankelijke interface die ik ben tegengekomen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  dinsdag 11 februari 2025 @ 10:10:37 #58
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_216631008
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2025 15:58 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]

De realiteit is niet bespreekbaar, dat kan alleen in het echt.
Misschien met een lokale installatie of de uncensored versie van Llama?
Er zijn er tegenwoordig best veel: Gemini, Phi, Llama, ChatGPT, enz. Probeer gewoon een andere.
Gevaccineerd.
pi_216631071
quote:
5s.gif Op zondag 15 december 2024 11:52 schreef Seven. het volgende:
Aangezien dit voor mij nog uncharted territory is.. wat kun je er mee en wat doen mensen ermee, behalve slechte Facebook content creëren?

@:Nova wat kun je allemaal met AI?
uncharted territory :?
pi_216631076
quote:
17s.gif Op donderdag 26 december 2024 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik vraag me dus altijd af hoe ik dat voor me moet zien. Pleur je er alle bedrijfsinformatie in en je eigen skills of zo? Ik snap niets van het hele idee, :'). Wat voor prompt gebruik je in hemelsnaam om al die zooi erin te krijgen dat het daadwerkelijk op het bedrijf én jouw eigen werkverleden aansluit?
Zelfde ellende als een paar jaar terug toen sukkels complete (bedrijfs)contracten klakkeloos in Google Translate kieperden :')
  dinsdag 11 februari 2025 @ 10:22:11 #61
472044 Ghost_Buster
pi_216631105
Google's Gemini stuurt bij mij in Skyrim nu de NPC's en followers aan. Erg leuk om die interactie te hebben, je krijgt een hele nieuwe game.
EDIT: en met text-to-speech en speech-to-text, vandaag toegevoegd, kun je gewoon met die mensen praten. In het engels weliswaar, maar je hebt gewoon een normaal natuurlijk gesprek en dat voegt echt een nieuwe dimensie toe, vind ik.

[ Bericht 45% gewijzigd door Ghost_Buster op 11-02-2025 14:54:47 ]
Gevaccineerd.
pi_216631111
Na al deze voorbeelden van indrukwekkende toepassingen vind ik het wel begrijpelijk dat Macron daar 100 miljard euro in wil "investeren". :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 10:24:36 #63
472044 Ghost_Buster
pi_216631125
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:18 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Zelfde ellende als een paar jaar terug toen sukkels complete (bedrijfs)contracten klakkeloos in Google Translate kieperden :')
Dit. 100% zeker dat elk bedrijf ter wereld alle input opslaat. De chinezen waren tenmiste nog zo eerlijk om dat op voorhand toe te geven, de rest houdt zijn kop, maar doet exact hetzelfde. :(
Gevaccineerd.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 12:01:49 #64
459912 FlippingCoin
pi_216631952
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:18 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Veel bedrijven hebben gewoon een self hosted AI oplossing waarbij er volledige controle is over waar de data eindigt. Bij mijn werkgever hebben we zo verschillende modellen beschikbaar.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 12:02:03 #65
459912 FlippingCoin
pi_216631957
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:22 schreef Bart2002 het volgende:
Na al deze voorbeelden van indrukwekkende toepassingen vind ik het wel begrijpelijk dat Macron daar 100 miljard euro in wil "investeren". :)
fossiel
  dinsdag 11 februari 2025 @ 13:03:34 #66
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_216632606
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja dat werkt grofweg als myfitnesspal volgens mij. Zou een goed alternatief zijn als je voor wat meer moeite meer inzicht zou willen, nu heb ik een goede estimate(vergeleken met cronometer wat erg lijkt op de voedingsmeter app) door gewoon een lijstje met wat ik gegeten en gedronken heb uit te spreken tegen mijn telefoon.

Tot dusver de meest toegankelijke interface die ik ben tegengekomen.
Ja dat is natuurlijk nog makkelijker, als je het alleen maar in hoeft te spreken in de telefoon. Zou ik ook wel willen hebben :) Alleen lijkt me dat wel lastig als je nieuwe producent eet, die niet in de lijst staan (ik voer dat dan apart in, in Voedingsmeter)
Anyway, we dwalen wat af :s) Maar: goeie toepassing van GPT! ^O^
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 11 februari 2025 @ 13:41:50 #67
459912 FlippingCoin
pi_216633106
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja dat is natuurlijk nog makkelijker, als je het alleen maar in hoeft te spreken in de telefoon. Zou ik ook wel willen hebben :) Alleen lijkt me dat wel lastig als je nieuwe producent eet, die niet in de lijst staan (ik voer dat dan apart in, in Voedingsmeter)
Anyway, we dwalen wat af :s) Maar: goeie toepassing van GPT! ^O^
Het meeste kan GPT zelf wel vinden online. :lijstje:
  woensdag 12 februari 2025 @ 05:56:14 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216644072
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:17 schreef CarbonC het volgende:

[..]
uncharted territory :?
Kan je geen Engels?
Resistance is futile.
pi_216644274
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2025 05:56 schreef Seven. het volgende:

[..]
Kan je geen Engels?
Die overdreven adoratie van het Engels :')
Nederlands forum => Nederlands typen.
Zo moeilijk is het niet.
  woensdag 12 februari 2025 @ 08:00:07 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216644387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 07:28 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Die overdreven adoratie van het Engels :')
Nederlands forum => Nederlands typen.
Zo moeilijk is het niet.
Dat maak ik zelf wel uit.
Resistance is futile.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 20:35:02 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216925302
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:22 schreef Bart2002 het volgende:
Gezien de recente ontwikkelingen in de wereldpolitiek, denk ik dat Europa zich niet kan veroorloven om de AI boot ook te missen. Mistral is de enige AI tool die AVG/GDPR compliant is, heb ik begrepen. Als Europa voor AI afhankelijk wordt van de US, dan kunnen we wel definitief inpakken.
Resistance is futile.
pi_216925494
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 20:35 schreef Seven. het volgende:

[..]
Gezien de recente ontwikkelingen in de wereldpolitiek, denk ik dat Europa zich niet kan veroorloven om de AI boot ook te missen. Mistral is de enige AI tool die AVG/GDPR compliant is, heb ik begrepen. Als Europa voor AI afhankelijk wordt van de US, dan kunnen we wel definitief inpakken.
Ik denk dat het heel verstandig is om "die boot" te missen. :)

Het is een energieverslindende gimmick zonder echte betrouwbare waarde m.i.

Het wordt steeds duidelijker dat de AI met groot gemak alles bij elkaar liegt en fantaseert. Met daardoor in principe onbruikbaar resultaat voor serieuze zaken. Voor marketing en bullshit verkopen is het geweldig omdat het zo gemakkelijk liegt dus.

En het kan zielloos "artwork" produceren. Het doet me erg denken aan de tijd van Nina Brink en de internethype. Alles boomde al een beest terwijl het in feite geen waarde vertegenwoordigde.

Dit moeten we fijn aan ons voorbij laten gaan en anderen hun kapitaal laten verbranden.

Ik lees altijd dat het razend knap is de "AI" maar over het werkelijke nut eigenlijk nooit iets. Dat is veelzeggend.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 20:45:11 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216925540
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 20:43 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het wordt steeds duidelijker dat de AI met groot gemak alles bij elkaar liegt en fantaseert. Met daardoor in principe onbruikbaar resultaat voor serieuze zaken. Voor marketing en bullshit verkopen is het geweldig omdat het zo gemakkelijk liegt dus.

En het kan zielloos "artwork" produceren. Het doet me erg denken aan de tijd van Nina Brink en de internethype. Alles boomde al een beest terwijl het in feite geen waarde vertegenwoordigde.

Dit moeten we fijn aan ons voorbij laten gaan en anderen hun kapitaal laten verbranden.

Ik lees altijd dat het razend knap is de "AI" maar over het werkelijke nut eigenlijk nooit iets. Dat is veelzeggend.
Wat is jouw ervaring met AI?
Resistance is futile.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 20:54:06 #74
459912 FlippingCoin
pi_216925768
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 20:43 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Kolder.
pi_216925777
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat is jouw ervaring met AI?
Voornamelijk programmeercode. Het is bedroevend.

Het is ook zo dat vooral leken en degenen die een "beetje" kunnen programmeren zwaar onder de indruk zijn.
Maar als je op wat serieuzer schaal bezig bent dan zie je dat het een taalmodel is en helemaal geen idee heeft.

Met alle respect lult het maar wat en maakt indruk op leken dus. Iets bruikbaars levert het zelden op, als het niet al bestond en de AI het gewoon van Github kan stelen. Niet erg indrukwekkend.

Het verzint ook gewoon dingen die ie gezien heeft op Youtube van mensen die instructie geven maar het zelf niet snappen en/of voor de lol of als misleiding om wat voor reden dan ook de boel belazeren. Onkunde, domheid, of opzet. Kies maar.

Het blijkt dat de AI dit soort dingen gewoon overneemt zonder oog voor de motieven.

Het lijkt dus allemaal heel knap maar het is het werk van de illusionist of goochelaar. Misleiden is de tweede natuur en daardoor dus inherent onbetrouwbaar.

Op iets diepgaander programmeergebied is het dus volkomen waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')