SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Hoe lang zou het geleden zijn dat we Bohemian rhapsody op R49 hebben gedraaid?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 onderdrukt de neiging om iets te zeggen over superieur zijn aan de Top 2000...
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:16 schreef livelink het volgende:
Of dat andere sekssymbool. Samantha Fox
Ach, ook niks op tegen verder.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe lang zou het geleden zijn dat we Bohemian rhapsody op R49 hebben gedraaid?
Grappig, als ik haar hoor “zingen” is seks wel het laatste waar ik aan denk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:16 schreef livelink het volgende:
Of dat andere sekssymbool. Samantha Fox
Lok-TTquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Nou, deze TT moet toch karrevrachten users van andere subfora deze kant op brengen...
Van mijn stemlijst wel een paar die ik echt heel spijtig vind (gelukkig staan de andere 25 er wel in)quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:11 schreef livelink het volgende: Ik word vanavond verwend met nummers van mijn stemlijst die het niet gered hebben in de Top 2000. Dit is de 3e al. New Order - True Faith en Heaven17 met Temptation kwamen al in de show van DJ11 naar boven.
Van mijn stemlijst wel een paar die ik echt heel spijtig vind (gelukkig staan de andere 25 er wel in) [ afbeelding ]quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef Symphonic het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 december 2024 22:11 schreef livelink het volgende: Ik word vanavond verwend met nummers van mijn stemlijst die het niet gered hebben in de Top 2000. Dit is de 3e al. New Order - True Faith en Heaven17 met Temptation kwamen al in de show van DJ11 naar boven.
Die zie ik nu pasquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De eerste die op de TT afkomt
Grapje, Bomenverzameling, welkom
Het volgende nummer is van Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De eerste die op de TT afkomt
Grapje, Bomenverzameling, welkom
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:27 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik echt niet. Klinkt wel Nederlands
Laat het smaken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een Affligem dubbel open trekken
Ik heb voor de kerst een paar streekbiertjes klaar staan en nog wat Texels bierquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een Affligem dubbel open trekken
Vooral een hele nare divaquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet de minste artiest dus
Texel is bijna streek voor je.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb voor de kerst een paar streekbiertjes klaar staan en nog wat Texels bier
Ik heb ook nog wat zwaarder spul liggen hier... Mooi voor de feestdagenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo lang het geen stout is.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat zwaarder spul liggen hier... Mooi voor de feestdagen
Ik heb hier nog wat biertjes liggen van een inmiddels opgeheven brouwerij in de regio; die moeten nog de koelkast in. Verder liggen er een paar bokbiertjes, wat Texels, volgens mij nog een Ruby en een verdwaald witbiertje.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Texel is bijna streek voor je.
Zijn sowieso vaak wel lekker.
Van welke brouwerij zijn de streekbiertjes?
Welke brouwerij is dat dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat biertjes liggen van een inmiddels opgeheven brouwerij in de regio; die moeten nog de koelkast in. Verder liggen er een paar bokbiertjes, wat Texels, volgens mij nog een Ruby en een verdwaald witbiertje.
Zegt me zo niets.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
DUran DUran - view to a kil
Goed vooruitzicht welquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat zwaarder spul liggen hier... Mooi voor de feestdagen
Zeker. en de GGZ zorgt beide dagen voor (mij gratis) voer dus ik kom de "dure" dagen wel doorquote:
Heel goed, je mag jezelf ook wel eens verwennen zo nu en danquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker. en de GGZ zorgt beide dagen voor (mij gratis) voer dus ik kom de "dure" dagen wel door
Wel ironisch dat zij zingen over een sharp dressed man. Ik dacht aan Robert Palmer.quote:
Duurde even voor ik het kon pakken…quote:
Ik weet de naam zo niet eens. Een kleine brouwerij nabij Meppel. Maakten o.a. een biertje met Gagel. Volgens mij heb ik er wel eens wat over verteld.quote:
Die niet in de top2000 staat met Addicted to lovequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel ironisch dat zij zingen over een sharp dressed man. Ik dacht aan Robert Palmer.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Earth and Fire - Weekend (dacht ik)
Wij zagen bij Binnenstebuiten een keer een item over een brouwerij die Gagelbier maakt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet de naam zo niet eens. Een kleine brouwerij nabij Meppel. Maakten o.a. een biertje met Gagel. Volgens mij heb ik er wel eens wat over verteld.
Ik ken alleen bier van deze brouwerij met gagel, maar die komen hier uit de buurt:quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet de naam zo niet eens. Een kleine brouwerij nabij Meppel. Maakten o.a. een biertje met Gagel. Volgens mij heb ik er wel eens wat over verteld.
Ga je zelf ook brouwen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij zagen bij Binnenstebuiten een keer een item over een brouwerij die Gagelbier maakt.
Wij hebben nu een Gagelstruik in de voortuin.
Een buurman wil bier gaan brouwen, dus wie weet.quote:
We hebben de drummer vorig jaar gezien met Mecano unlimited. Echt een werelddrummerquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Genesis - Land of Confusion
Hier idem. Wij hadden er een medley van gemaakt met Stand By Me. Vanuit Stand By Me kun je naadloos door naar de bridge van Every Breath You Take.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:57 schreef Symphonic het volgende:
Ooit gespeeld met een band. Fijn nummer
Die clip is en blijft goudquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:01 schreef Melting het volgende:
Wat vond ik dat geweldig.... Spitting image!
Dat klinkt tofquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier idem. Wij hadden er een medley van gemaakt met Stand By Me. Vanuit Stand By Me kun je naadloos door naar de bridge van Every Breath You Take.
We keken het altijd en Not the nine o’ clock newsquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:01 schreef Melting het volgende:
Wat vond ik dat geweldig.... Spitting image!
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Dijk - Ik kkkkkan het niet alleen![]()
![]()
![]()
Dat is mijn geheime identiteit.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu klink je als een Deense handbalster
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is mijn geheime identiteit.
Dat had ik niet van je verwacht.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier op gestemd voor de top2000
Ik heb nog even overwogen om op Hazy shade of winter te stemmen, maar die kon er niet meer bij.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier op gestemd voor de top2000
Jullie zijn allemaal gerickrolled!quote:
Ik was tijdens het stemmen in een sentimentele bui...quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik niet van je verwacht.
Toen het net uit was, vond ik het geweldig. Daarna ging het me tegenstaan en nu vind ik het weer prima.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, toen ik jong was had ik hier een uitgesproken hekel aan, maar gaandeweg kwam ik erachter dat hij echt heel goed kan zingen
Nee, ik vind dit eigenlijk wel een prima nummer. Een tikje kitsch, maar daar val ik wel voor.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In ieder geval niet de pizza calzone
4 minuten is niet lang..... zeker tegenwoordig niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer als dit zou anno 2024 met geen mogelijkheid nog een hit kunnen worden in Nederland. Los van het feit dat het erg lang is, zijn ook de oogkleppen enorm als het gaat om niet-Engels- of Nederlandstalige muziek.
Uit landen als Frankrijk en Duitsland komt amper iets door, laat staan uit Italië
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tears for Fears - Everybody wants to rule the world
Gelukkig laat jij het ons allemaal horen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer als dit zou anno 2024 met geen mogelijkheid nog een hit kunnen worden in Nederland. Los van het feit dat het erg lang is, zijn ook de oogkleppen enorm als het gaat om niet-Engels- of Nederlandstalige muziek.
Uit landen als Frankrijk en Duitsland komt amper iets door, laat staan uit Italië
In Nederland omarmen we de slechte raps van Noa Lang en Ronnie Flexquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:20 schreef DJ11 het volgende:
En als die *** zangeresjes….quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Nederland omarmen we de slechte raps van Noa Lang en Ronnie Flex![]()
Nou ja, "allemaal" lukt niet maar. Maar ik struin de lijstjes van meerdere landen langs, dat klopt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig laat jij het ons allemaal horen.
Echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Nederland omarmen we de slechte raps van Noa Lang en Ronnie Flex![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een andere plaat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Whitesnake - Is this Love ?
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Whitesnake - Here I go again
Everywherequote:Op zaterdag 14 december 2024 23:36 schreef livelink het volgende:
Fleetwood Mac - Calling out your name
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:36 schreef livelink het volgende:
Fleetwood Mac - Calling out your name
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:39 schreef DJ11 het volgende:
Elton John na 26 bier: I'm Still Standing
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:39 schreef DJ11 het volgende:
Typ jij zo snel of loop ik hier zo achterquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:39 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Zo zie ik Melting ook voor me na 26 bier. I'm still sending
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Zo zie ik Melting ook voor me na 26 bier. I'm still sending
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:42 schreef DJ11 het volgende:
Billy Joel - Leningrad
Mijn #2 aller tijden.
Voor mij ook ergens daar.. Dit is gewoonquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:42 schreef DJ11 het volgende:
Billy Joel - Leningrad
Mijn #2 aller tijden.
Dat mogen ze van mij 1 op 1 omwisselenquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
525 maar in de Top2000 en dan staat Piano Man vrij vast in de top10![]()
![]()
![]()
Dan had -ie een verdomd vooruitziende blik gehadquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:44 schreef Melting het volgende:
Plaat zou toch minder geklonken hebben als hij over St. Petersburg zou zingen.
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:46 schreef livelink het volgende:
Huey Lewis and the News - Power of love
Ze hadden beter dat hele liedje kunnen verwijderenquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan had -ie een verdomd vooruitziende blik gehad
In onze legendarische Songfestival-inzending van 2010 (Sha-la-lie) zat Leningrad oorspronkelijk ook in de tekst. Dat hebben ze er toch maar uit gehaald. Leningrad bestond al ettelijke decennia niet meer.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
We gingen ooit naar de Kermis in de Reeshof, Tilburg (want daar woont mijn broer). Zijn kinderen zaten nog in de kinderwagen. Sieneke trad daar op, toen mijn broer haar hoorde zingen verbrak hij bijna het wereldrecord rennen met kinderwagen, Ik hem nog nooit zo hard zien rennen
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
We gingen ooit naar de Kermis in de Reeshof, Tilburg (want daar woont mijn broer). Zijn kinderen zaten nog in de kinderwagen. Sieneke trad daar op, toen mijn broer haar hoorde zingen verbrak hij bijna het wereldrecord rennen met kinderwagen, Ik hem nog nooit zo hard zien rennen
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga wel mijn mandje in.
Extreem drukke week achter de rug en nog een drukke week to come.
Het was weer een hele fijne muziekavond 🎵
Dank voor de gezelligheid en fijne avond en![]()
Ow en DJ11 nog bedankt voor de kerstezel die niet meer uit mijn kop wil
Welterusten Symphonic.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:51 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier stond ik tussen![]()
![]()
![]()
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier stond ik tussen![]()
![]()
![]()
Zou je denken?quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:58 schreef DJ11 het volgende:
Leuk nummer wel, dit. Daar zou je mooi een outro-jingle voor je radio-uitzending van kunnen maken
Moet je de zang wel weglaten, anders werkt het niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:58 schreef DJ11 het volgende:
Leuk nummer wel, dit. Daar zou je mooi een outro-jingle voor je radio-uitzending van kunnen maken
Ik geloof dat ik inmiddels 5 varianten hebquote:
Goede tip, bedankt. Straks gaan mensen nog titels lopen radenquote:Op zondag 15 december 2024 00:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet je de zang wel weglaten, anders werkt het niet.
Wat een raar concept zou dat zijn?quote:Op zondag 15 december 2024 00:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goede tip, bedankt. Straks gaan mensen nog titels lopen raden
quote:Op zondag 15 december 2024 00:01 schreef livelink het volgende:
Over raden gesproken; ik heb dit wel eens eerder gehoord en daarmee is alles wel gezegd.
Ik zag deze week nog een recente foto van ze; in een radiostudio met Andrew Ridgeley, bekend van de Albert Heijn-reclame.quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 00:04 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit trouwens wel bizar op elkaar lijken?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind jij het dan niet op elkaar lijken?quote:
Nou, nu vind ik het wel op elkaar lijken, maar daarvoor zag ik gewoon een deur in het huis, waar ik nu dus een doorgang ziequote:Op zondag 15 december 2024 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet op elkaar lijken?![]()
Ik zag het overigens nu pas.
quote:Op zondag 15 december 2024 00:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bronski Beat - Small Town boy
Kwam voor mij door die 2 strepen op de voorgrond.quote:Op zondag 15 december 2024 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nu vind ik het wel op elkaar lijken, maar daarvoor zag ik gewoon een deur in het huis, waar ik nu dus een doorgang zie
Voor straf krijg je maar de helft van het beschikbare aantal puntenquote:Op zondag 15 december 2024 00:11 schreef livelink het volgende:
Qua titel typ ik meestal het eerste wat in me op komt van een nummer. Dat gaat best vaak fout.
Ja, ik snap je. Ik kan het nu denk ik ook nooit meer als een onschuldig huis zien.quote:Op zondag 15 december 2024 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Kwam voor mij door die 2 strepen op de voorgrond.
quote:Op zondag 15 december 2024 00:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor straf krijg je maar de helft van het beschikbare aantal punten
quote:Op zondag 15 december 2024 00:28 schreef DJ11 het volgende:
We gaan er feestend uit?
Kool & The Gang - Celebration![]()
Ben jij naar de concurrent aan het luisteren geweest?quote:Op zondag 15 december 2024 00:32 schreef livelink het volgende:
Het was een lange, maar aangename R39-avond. Dank je wel Melting voor het jeugdsentiment.
En iedereen bedankt voor de gezellige aanwezigheid. Slaap lekker allemaal!
Zeker, de 2 weken zijn weer omgevlogen, ondanks dat we het rustiger aan hebben gedaan dan de vorige keren. Het was ook rustiger op het eiland dan de laatste 2 keren, de daar bekende stilte voor de kerststorm die desondanks al volop losgebarsten was…quote:Op zondag 15 december 2024 11:32 schreef Symphonic het volgende:
Dan heb je het nog lang volgehouden.
Goede reis gehad?
SPOILER: Een (kerst)impressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voelde me meteen 10 jaar jongerquote:Op zondag 15 december 2024 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij naar de concurrent aan het luisteren geweest?
quote:Op zondag 15 december 2024 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, de 2 weken zijn weer omgevlogen, ondanks dat we het rustiger aan hebben gedaan dan de vorige keren. Het was ook rustiger op het eiland dan de laatste 2 keren, de daar bekende stilte voor de kerststorm die desondanks al volop losgebarsten was…Leuke foto's. Moderne kerstman hoor, zo met zijn telefoon.SPOILER: Een (kerst)impressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het leuk is geweest!Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zondag 15 december 2024 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, de 2 weken zijn weer omgevlogen, ondanks dat we het rustiger aan hebben gedaan dan de vorige keren. Het was ook rustiger op het eiland dan de laatste 2 keren, de daar bekende stilte voor de kerststorm die desondanks al volop losgebarsten was…Tof!SPOILER: Een (kerst)impressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Lunch inmiddels binnen?quote:Op zondag 15 december 2024 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Mocht er iemand in de wachtkamer zitten: Het wordt iets later, ik moet mijn lunch nog in orde maken…
Dan sluit ik spotify af...quote:Op zondag 15 december 2024 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna.
Maar ik start nu de stream op...
Ik heb de warmte van Curacao net achter me gelaten.quote:Op zondag 15 december 2024 15:21 schreef Fogel het volgende:
Hier is het redelijk. Nu zit ik niet in Lapland, maar iets zuidelijker. Hele bakken met sneeuw gehad vorige maand maar da's inmiddels weggesmolten. Veel wind, en vanaf morgen weer verse sneeuw waarschijnlijk.
Maar laat de sneeuw maar komen, over 3 weken heb ik 3 weken warmte in Argentinie
Curacao wil ik ook ooit een keer heen. Misschien januari 2026, vind het altijd wel lekker om even de kou uit te gaan en meer licht te hebben.quote:Op zondag 15 december 2024 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de warmte van Curacao net achter me gelaten.
Zeewater was 30 graden...
Was ook wel even lekker.
In februari gaan we een weekje naar het noorden van Finland, dus dan moet er wel weer sneeuw liggen...
Ik kan het je van harte aanbevelen.quote:Op zondag 15 december 2024 15:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Curacao wil ik ook ooit een keer heen. Misschien januari 2026, vind het altijd wel lekker om even de kou uit te gaan en meer licht te hebben.
Ga je bij de kerstman op bezoek?
Goed gehoord, dit is van dezelfde persoon die ook de muziek voor de Disney Electrical Parade heeft gemaakt....quote:
Aan de klus?quote:Op zondag 15 december 2024 16:05 schreef Fogel het volgende:
ik ben ook goed wakker, prima voor mijn werktempo ook dit allemaal
Klus en klus, ben even alle tips voor verschillende locaties in Argentinie op een rij aan het zetten. Tegelijk ben ik op een ander (Noors) forum aan het modereren, aan het kijken wanneer ik met mijn SAS punten met KLM naar Curacao kan en ook even het maandelijkse gedoe met uitgaves op een rijtje zetten en kijken wat er nog overblijftquote:Op zondag 15 december 2024 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de klus?
Als je verzoekjes hebt, laat maar weten, ik draai alles nu...
Ik heb de laatste 3 bezoeken (incl. afgelopen trip) inderdaad gedraaid op het strand.quote:
Ik vind het heerlijkquote:Op zondag 15 december 2024 17:05 schreef MadMaster het volgende:
En omdat ik het niet laten kan, toch maar wat 'in the mix' nu.
OK?
Goedemiddag, het algemene deel heb je gemist.quote:
quote:15:14 : The Small Faces - Lazy Sunday
15:17 : Johnny Guitar Watson - A Real Mother For Ya
15:22 : The Police - Reggatta de Blanc
15:25 : UB40 - Present Arms In Dub
15:28 : The Piglets - Johnny Reggae
15:30 : The Doors - Alabama Song (Whisky Bar)
15:33 : Supersister - She Was Naked
15:37 : Herman's Hermits - Kerstbellen (+ intro) East-West
15:37 : Frankie Goes To Hollywood - The Power of Love (12in)
15:46 : The Moog Cookbook - Deck The Halls/Sleigh Ride
15:49 : Disney - Christmas Electrical Light Parade: A Magical Christmas / La Parade Electrique de Noël: La Féerie de Noël
15:54 : Buzzcocks - Ever Fallen In Love (With Someone You Shouldn't've)
15:57 : Motorhead - Ace Of Spades
16:00 : The Cure - A Forest [Tree Mix]
16:07 : Propaganda - P-Machinery (Extended Version)
16:15 : Urban Heroes - Habadaba Riwikidi
16:18 : Martin Agterberg - Behind The Mountain
16:21 : Tomita - A Night on Bare Mountain
16:33 : Bad Manners - England Football Medley: Tom Hark / March of the Mods / The Great Escape / Come On Eileen
16:36 : Bad Manners - Ne‐Ne, Na‐Na, Na‐Na, Nu‐Nu
16:38 : Bad Manners - Echo 4‐2
16:41 : DJ MadMaster - Carnival Aruba 2008 Megamix
16:55 : Dr Feelgood - Milk And Alcohol
16:58 : Van Kooten & De Bie - Zoek Je Zelf (Lay It Down)
17:02 : Focus - Sylvia
17:05 : Rank 1 - Airwave (Rank1 VS Dutchforce Remix)
17:11 : Dimitri Vegas & Like Mike, Maddix, Da Hool, Kiki Solvej - Meet Her At The Love Parade (Instrumental Mix)
17:15 : Donna Summer - I Feel Love 2005 (Almighty Mix)
17:19 : Liquid Soul, Dimitri Vegas, Like Mike, Vini Vici - Untz Untz (Extended Mix)
17:22 : Yves Deruyter - Feel Free (Yves Deruyter Vs DJ Vincenzo Remix)
17:28 : Warp Brothers vs. Aquagen - Phatt Bass (Warp Brothers Bass Mix)
Merci, dar viel het gelukkig ook weer in de smaak.quote:
Live?quote:Op zondag 15 december 2024 17:36 schreef Fogel het volgende:
Of naja, een deel ervan, want dat was geen mix
Staat het al in de planning voor 2025?quote:Op zondag 15 december 2024 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci, dar viel het gelukkig ook weer in de smaak.
De volgende trip die kant op mogen zij voor mij betalen...
Nee, we gaan in februari eerst naar Lapland en dan zien we wel weer...quote:Op zondag 15 december 2024 17:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Staat het al in de planning voor 2025?
Oh, dat is natuurlijk ook niet te versmaden!quote:Op zondag 15 december 2024 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, we gaan in februari eerst naar Lapland en dan zien we wel weer...
Ik moet daar nog helemaal aan beginnen. Heb sinds gisteren wel een kerstboom buiten staan, maar die moet nog naar binnen worden gehaald. Nog helemaal geen zin in eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 17:49 schreef MadMaster het volgende:
We gaan langzaam naar het einde, ik moet zo even bekijken hoe de kamer weer in de kerstsferen is gebracht door mw. MM...
Na de afgelopen 2 weken zit ik al tot aan mijn oren in de kerstsfeer.quote:Op zondag 15 december 2024 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet daar nog helemaal aan beginnen. Heb sinds gisteren wel een kerstboom buiten staan, maar die moet nog naar binnen worden gehaald. Nog helemaal geen zin in eigenlijk.
Lijkt me wel bijzonder in de warmte. Ik hoor dat je afsluit met een noodkreet?quote:Op zondag 15 december 2024 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de afgelopen 2 weken zit ik al tot aan mijn oren in de kerstsfeer.
We hebben op Curaçao Sinterklaas gevierd met/bij onze vrienden daar, maar met pakketjes onder de kerstboom...
Om je een beeld te geven hoe een kerstparade er daar uitziet:quote:Op zondag 15 december 2024 18:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me wel bijzonder in de warmte. Ik hoor dat je afsluit met een noodkreet?
Hopelijk geen kerstboom in de fik
Thanks, ik ben nog/weer wakker...quote:Op zondag 15 december 2024 18:02 schreef livelink het volgende:
Was ouderwets lekker weer een keer in the mix. Dank je wel, MadMaster!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |