SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Hoe lang zou het geleden zijn dat we Bohemian rhapsody op R49 hebben gedraaid?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 onderdrukt de neiging om iets te zeggen over superieur zijn aan de Top 2000...
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:16 schreef livelink het volgende:
Of dat andere sekssymbool. Samantha Fox
Ach, ook niks op tegen verder.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe lang zou het geleden zijn dat we Bohemian rhapsody op R49 hebben gedraaid?
Grappig, als ik haar hoor “zingen” is seks wel het laatste waar ik aan denk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:16 schreef livelink het volgende:
Of dat andere sekssymbool. Samantha Fox
Lok-TTquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Nou, deze TT moet toch karrevrachten users van andere subfora deze kant op brengen...
Van mijn stemlijst wel een paar die ik echt heel spijtig vind (gelukkig staan de andere 25 er wel in)quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:11 schreef livelink het volgende: Ik word vanavond verwend met nummers van mijn stemlijst die het niet gered hebben in de Top 2000. Dit is de 3e al. New Order - True Faith en Heaven17 met Temptation kwamen al in de show van DJ11 naar boven.
Van mijn stemlijst wel een paar die ik echt heel spijtig vind (gelukkig staan de andere 25 er wel in) [ afbeelding ]quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef Symphonic het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 december 2024 22:11 schreef livelink het volgende: Ik word vanavond verwend met nummers van mijn stemlijst die het niet gered hebben in de Top 2000. Dit is de 3e al. New Order - True Faith en Heaven17 met Temptation kwamen al in de show van DJ11 naar boven.
Die zie ik nu pasquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De eerste die op de TT afkomt
Grapje, Bomenverzameling, welkom
Het volgende nummer is van Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De eerste die op de TT afkomt
Grapje, Bomenverzameling, welkom
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:27 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik echt niet. Klinkt wel Nederlands
Laat het smaken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een Affligem dubbel open trekken
Ik heb voor de kerst een paar streekbiertjes klaar staan en nog wat Texels bierquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een Affligem dubbel open trekken
Vooral een hele nare divaquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet de minste artiest dus
Texel is bijna streek voor je.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb voor de kerst een paar streekbiertjes klaar staan en nog wat Texels bier
Ik heb ook nog wat zwaarder spul liggen hier... Mooi voor de feestdagenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo lang het geen stout is.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat zwaarder spul liggen hier... Mooi voor de feestdagen
Ik heb hier nog wat biertjes liggen van een inmiddels opgeheven brouwerij in de regio; die moeten nog de koelkast in. Verder liggen er een paar bokbiertjes, wat Texels, volgens mij nog een Ruby en een verdwaald witbiertje.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Texel is bijna streek voor je.
Zijn sowieso vaak wel lekker.
Van welke brouwerij zijn de streekbiertjes?
Welke brouwerij is dat dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat biertjes liggen van een inmiddels opgeheven brouwerij in de regio; die moeten nog de koelkast in. Verder liggen er een paar bokbiertjes, wat Texels, volgens mij nog een Ruby en een verdwaald witbiertje.
Zegt me zo niets.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
DUran DUran - view to a kil
Goed vooruitzicht welquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat zwaarder spul liggen hier... Mooi voor de feestdagen
Zeker. en de GGZ zorgt beide dagen voor (mij gratis) voer dus ik kom de "dure" dagen wel doorquote:
Heel goed, je mag jezelf ook wel eens verwennen zo nu en danquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker. en de GGZ zorgt beide dagen voor (mij gratis) voer dus ik kom de "dure" dagen wel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |