Oftewel weer lekker geval van mismanagement, te snel bedacht en niet aan de klant gedacht. En tussen de regels door lees je dat ze in november alsnog gaan aankondigen dat de postbussen in 2026 alsnog sluiten. De geldslurpende adviseurs zullen daar de komende maanden wel uitvoerig de tijd voor gaan nemen..quote:PostNL haalt de postbussen op Noord-Beveland niet weg. In elk geval niet dit jaar. Het bedrijf heeft dat besloten na de ophef die vorige week is ontstaan toen bekend werd dat de postbussen zouden verdwijnen. PostNL zegt ‘nader onderzoek’ te doen naar een andere oplossing.
heb je de nieuwsbrief van de OR gelezen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Je kunt er ook op wachten dat als er staatssteun vanuit de overheid naar PostNL gaat, de concurrenten naar de rechter zullen stappen vanwege oneerlijke concurrentie.
In die van operations staat niks hierover?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:32 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
heb je de nieuwsbrief van de OR gelezen?
Dat heb ik ook ooit nagevraagd. Toen was het antwoord als volgt:quote:Op maandag 3 februari 2025 23:37 schreef V__L_N het volgende:
[..]
In die van operations staat niks hierover?
Weet iemand trouwens waar je dat detailonderwerp bezorgen kan vinden waar ze steeds naar verwijzen? Ik probeerde het te zoeken op de pagina, maar kwam nergens.
Geen idee of dat inmiddels veranderd is, want ik heb geen toegang meer tot Mijn PostNL en dit was in 2023.quote:De zoekfunctie werkt helaas nog niet optimaal. Het detailontwerp staat in elk geval onderaan deze pagina: Wat we doen | Bezorger van post | Mijn PostNL
Hopelijk ben je hiermee geholpen.
Daar staat er idd 1. Maar een versie van 2020. Heel duidelijk achterhaald door de tijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:32 schreef wbwb het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit nagevraagd. Toen was het antwoord als volgt:
[..]
Geen idee of dat inmiddels veranderd is, want ik heb geen toegang meer tot Mijn PostNL en dit was in 2023.
en een paar jaar terug waren de postbussen nog mega belangrijk en moest je daarom mensen uit de VOS er heen sturen, want daar werd geld verdiend, verplicht mensen die vroeg begonnen 2 ofzo per unit naar postbussen of ze wilden of neit 9liepen meer postverdeleres dan mensen die daar aan het ingooien waren) en een klote sfeer, maaar toen je steeds later mocht beginnen deden mensen ineen wel graag postbussen want TOTquote:Op maandag 3 februari 2025 12:10 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Oftewel weer lekker geval van mismanagement, te snel bedacht en niet aan de klant gedacht. En tussen de regels door lees je dat ze in november alsnog gaan aankondigen dat de postbussen in 2026 alsnog sluiten. De geldslurpende adviseurs zullen daar de komende maanden wel uitvoerig de tijd voor gaan nemen..
Kijk voor de zekerheid even of de dag wel is aangepast anders zijn ze niet geweestquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:52 schreef V__L_N het volgende:
Ik probeer al 2 dagen te zien wanneer ze die gene bij mij voor de deur legen... Maar nog geen auto kunnen spotten. Lijkt er op dat ze heel vroeg op de dag komen.
Dat ding is al maanden stuk en staat altijd op woensdag...quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Kijk voor de zekerheid even of de dag wel is aangepast anders zijn ze niet geweestmaar ze kunnen ook wisselend ophalen.
Die bestaan niet meer. Als je nu 's avonds nog iets wil wegbrengen moet je het rechtstreeks naar een brievenbus bij een sorteercentrum brengen. Dan kan het tot 21.00.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:31 schreef zevenmijlslaars het volgende:
Nog niet zolang geleden waren hier meerdere bussen die pas vanaf 20.00 werden geleegd.
heb je geen deurcamera?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:21 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Dat ding is al maanden stuk en staat altijd op woensdag...
Maar ik gok dat ze gewoon voor 12 uur al komen, dan ben ik aan het lopen dus zie dat niet.
als je een foutloper hebt komt die echter niet meer binnen 24uur aan(als ze al geweest zijn)quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie dit duidelijk genoeg? Tussen 09:00 en 17:00 uur is natuurlijk best lang maar denk je vooral moet kijken naar de dag (dan moeten ze dit wel goed bijhouden). Regelmatig wordt de lichtingsdag niet goed getoond. Ben vooral benieuwd hoe de meting nu gaat zijn al was de volgende dag bezorgd al lange tijd niet meer gehaald. Ze hebben hier alle brievenbussen behalve bij een treinstation op 09:00 uur gezet zie ik in de locatiewijzer.
Ben je gek? Ik haat die dingen... Doe bij het bezorgen ook altijd mijn hand ervoor. Sta ik lekker te chillen terwijl een bewoner zijn pakjes komt halen, eindig je op het internet... Laat maar.quote:
Gebeurde toch al haast nooit. Tenminste, ik zie regelmatig nog stukken terugkomen na 2 / 3 dagen. Zijn ze weer fout, dus dan moet het nog een keer.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:07 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
als je een foutloper hebt komt die echter niet meer binnen 24uur aan(als ze al geweest zijn)
ik denk rood max 17, maar ik ben best lang (niet op een frame dat red ik niet)quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:56 schreef wbwb het volgende:
Wat is jullie record qua rode bakken stapelen? Ik heb er gisteren, vanaf de grond, 15 op elkaar weten te stapelen haha
Als je voor zo'n bus staat is het nog wel duidelijk. Maar als je op de website van PostNL kijkt, bij de locatiewijzer, dan staat erquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie dit duidelijk genoeg? Tussen 09:00 en 17:00 uur is natuurlijk best lang maar denk je vooral moet kijken naar de dag (dan moeten ze dit wel goed bijhouden). Regelmatig wordt de lichtingsdag niet goed getoond. Ben vooral benieuwd hoe de meting nu gaat zijn al was de volgende dag bezorgd al lange tijd niet meer gehaald. Ze hebben hier alle brievenbussen behalve bij een treinstation op 09:00 uur gezet zie ik in de locatiewijzer.
ja het is weer met veel franje opgetuigd,uiteindelijk gaan ze hier idd weer de mist mee in.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als je voor zo'n bus staat is het nog wel duidelijk. Maar als je op de website van PostNL kijkt, bij de locatiewijzer, dan staat er
Let op: vanaf 3 februari legen we veel brievenbussen vanaf 9.00 uur. Check hier de nieuwe lichtingstijden.
Vervolgens check je die wijzer, en dan staat er bij een bus bijv: "Lichtingstijd 09:00".
Dus dan denk je dat de bus om 9 uur wordt geleegd. Vervolgens rij je naar zo'n bus toe en staat er dat ie tussen 9 en 17 uur geleegd wordt. Tussen 9 en 17 is in mijn optiek geen tijd. Dat is een tijdvak.
Stel, het is 11 uur 's ochtends. Je wil iets op de bus doen, je checkt de locatiewijzer, en de bus blijkt om 9 uur (eigenlijk dus tussen 9 en 17 uur) geleegd te worden. Dan weet je dus niet of ie al geleegd is of niet. De enige manier om daar achter te komen, is om naar de bus toe te rijden.
Hier gaat een brievenbus weggehaald worden en zou daarvoor afgelopen maand er een sticker opgeplakt worden. Die sticker zit er niet op en heeft er ook nog op gezeten. Wat er nu wel op zit? Een sticker dat die voortaan tussen 9:00 en 17:00 opgehaald wordt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:58 schreef V__L_N het volgende:
En niet eens op alle bussen staan de juiste tijden. Een collega stuurde vandaag in de whatsapp bv 1 die staat op de website als legen om 9.00. Op de brievenbus zelf geen sticker te bekennen en gewoon dus nog na 17.00 uur.
Zoals gewoonlijk weer chaos.
Precies de reden dat ik weg ben gegaan, beste beslissing ooit!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:25 schreef Bezorgertje het volgende:
Echt elke verandering is een verslechtering. Zo is mijn buurman verhuisd, maar dat is geen optie meer op de sticker. Onze post die eerst keurig in containers voor links en rechts kwam ( we hebben 2 garageboxen) is nu willekeurig. We sjouwen wel extra. 😏
De prisma figuren wisselen met de regelmaat van de klok met als resultaat dat ze echt niets meet van de bezorgers weten. Afspraken zijn vergeten, behalve als het in hun voordeel is. Reageren op de postsite kwam blijkbaar te dichtbij dus dat saboteren we maar. En zo kan ik nog tig voorbeelden opsommen. Blijkbaar blijven al die anonieme sadistische incapabele slopers buiten beeld als et bezuinigingen betreft.Sorry, moet af en toe even "ventileren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |