https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
[Gijpmode]En.... dan is er niemand? In de omgeving? Die dan zegt? Doe maar niet? Hihihahiahahahahaha[/Gijpmode]quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:47 schreef Eightyone het volgende:
Het vorige topic eindigde zo ongeveer met dit:
Bekijk deze YouTube-video
Johnny jr en Sirma Kaes in de slaapkamer is zelfde maar dan gratisquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:37 schreef superniger het volgende:
Gaat John de Mol dit aankopen?
[ x ]
Past juist veel beter dan de vorigequote:Op dinsdag 17 december 2024 21:34 schreef Poefbank het volgende:
Hopelijk komt die vetklep niet wekelijks een verplichte nummertje opvoeren. Het zal wel valse hoop zijn.
Sam Hagens en Merel Ek zijn eigenlijk iets te intelligent voor dit programma. Als zij beginnen te praten, is het net alsof het licht even aan gaat.quote:Op woensdag 18 december 2024 00:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Past juist veel beter dan de vorige
Hetzelfde effect krijg je als je een echte voetbalkenner daar aan die tafel zou zettenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Sam Hagens en Merel Ek zijn eigenlijk iets te intelligent voor dit programma. Als zij beginnen te praten, is het net alsof het licht even aan gaat.
Zoals Alex Pastoorquote:Op woensdag 18 december 2024 12:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hetzelfde effect krijg je als je een echte voetbalkenner daar aan die tafel zou zetten
Of als de nieuwe Ma Flodder, in die soepjurk van haar lijkt het sprekendquote:Op woensdag 18 december 2024 21:56 schreef Martinello het volgende:
Faber zou meer tot haar recht komen bij de toiletten met een tafeltje en een schoteltje.
Die kan straks Marble Mania gaan presenteren.quote:
Om uiteindelijk bij het Sinterklaasjournaal te eindigenquote:Op woensdag 18 december 2024 22:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die kan straks Marble Mania gaan presenteren.
De narcist kan wel uitdelen, maar niet incasseren.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:24 schreef GwaiLow het volgende:
Wat had Fidan Ekiz dan achter de schermen gedaan of gezegd? Wilfred zou dat op de radio al hebben uitgelegd, maar hij wil dat nu niet meer vertellen (?)
Dan kijk je nietquote:Op donderdag 19 december 2024 15:12 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag Inside-trio Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen gaat nog twee jaar door
https://www.ad.nl/show/va(...)-jaar-door~aa9d1179/
Erg jammer.
Ik luister het nog graag op podcast, onderweg enzo, of om in slaap te vallen. Dan is er niks mis mee. Je moet gewoon geen verwachtingen hebben van de pulp die je luistert.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:12 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag Inside-trio Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen gaat nog twee jaar door
Erg jammer.
En John lacht de ballen uit zijn broekquote:Op donderdag 19 december 2024 18:47 schreef Specularium het volgende:
Gijp vindt 5 uur per week werken voor 1,2 miljoen per jaar toch wel zwaar.
Ik ook vaak als podcast inderdaad, tijdens het uitlaten van mijn honden.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik luister het nog graag op podcast, onderweg enzo, of om in slaap te vallen. Dan is er niks mis mee. Je moet gewoon geen verwachtingen hebben van de pulp die je luistert.
Met voorbereiden en heen en weer rijden, op dat kuttijdstip wou ik dat ook niet voor dat hongerloon.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:47 schreef Specularium het volgende:
Gijp vindt 5 uur per week werken voor 1,2 miljoen per jaar toch wel zwaar.
Maar in 2018, dan heeft Johan het gehad. Dan moet Wilfred een andere gek vinden die iedere dag opdraaft.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:12 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer.
Je hoeft niet van Groen Links te zijn om te zien dat Faber een totaal geschifte non-valeur is. Trap die heks Den Haag uit.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:13 schreef GezondRechts het volgende:
Lekker GroenLinks stemmen Johan
Wierd Duk een gepassioneerde racist noemen en Johan Derksen aan zijn eigen keukentafel een hoertje van John de Mol noemen vind ik wel een mooie doorbreking van de zelfvoldane rechtse kroegpraat aan die tafel.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een kut-aflevering. Olcay aan tafel zetten is sowieso een slecht idee.
Inderdaad! Je wil daar enkel mensen die braaf knikken als Derksen en Gijp iets zeggenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een kut-aflevering. Olcay aan tafel zetten is sowieso een slecht idee.
Ik vind het geweldig als iemand de discussie met de heren aan durft te gaan, maar Olcay vind ik ook ronduit irritant. Dan heb ik liever Angela de Jong. Een wat kille vrouw, maar in de discussies ijzersterk. Johan het hoertje van John de Mol noemen is nog wel grappig en het zou wat hypocriet zijn om daar als VI-aanhanger over te vallen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad! Je wil daar enkel mensen die braaf knikken als Derksen en Gijp iets zeggen
Maar Angela zit er tegenwoordig ook nooit meer.. en wordt regelmatig aangepakt door Johan met opmerkingen die hij ook over zichzelf had kunnen makenquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig als iemand de discussie met de heren aan durft te gaan, maar Olcay vind ik ook ronduit irritant. Dan heb ik liever Angela de Jong. Een wat kille vrouw, maar in de discussies ijzersterk. Johan het hoertje van John de Mol noemen is nog wel grappig en het zou wat hypocriet zijn om daar als VI-aanhanger over te vallen.
En ze zuigt je de lakens door je anus.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:45 schreef Mike het volgende:
Ik vind Olcay top. Iemand met een flinke mening die het ook geen probleem vindt om de heren tegen te spreken.
Dat weet ik niet...ze is niet zo van de seks, zegt ze altijd zelf.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En ze zuigt je de lakens door je anus.
Koblenko met Angela de Jong vergelijken is vrij random.. die hebben echt geen enkel raakvlak met elkaar. En Gijp kijkt ongeveer 3 programma’s per week, geloof ikquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:44 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind Olcay altijd een leuke gast aan tafel, maar zoals de meeste meisjes in mooie jurkjes weet ze soms niet wanneer ze gewoon even moet lachen en niks hoeft te zeggen. Maar nog steeds is ze 100 x beter dan die echoput met die gekke kinsituatie.
Angela De Jong vind ik niks. Een professionele wijndrinkende tvkijker, daar hebben we Gijp al voor. Als je Angela de Jong weer gaat uitnodigen kan je net zo goed Koblenko uitnodigen, die kan ook niks.
Maar die isquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:44 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind Olcay altijd een leuke gast aan tafel, maar zoals de meeste meisjes in mooie jurkjes weet ze soms niet wanneer ze gewoon even moet lachen en niks hoeft te zeggen. Maar nog steeds is ze 100 x beter dan die echoput met die gekke kinsituatie.
Angela De Jong vind ik niks. Een professionele wijndrinkende tvkijker, daar hebben we Gijp al voor. Als je Angela de Jong weer gaat uitnodigen kan je net zo goed Koblenko uitnodigen, die kan ook niks.
De Jong schrijft elke dag een column, en heeft nog nooit een originele gedachte gehad of iets op niveau geschreven. Evenals Koblenko.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Koblenko met Angela de Jong vergelijken is vrij random.. die hebben echt geen enkel raakvlak met elkaar. En Gijp kijkt ongeveer 3 programma’s per week, geloof ik
Deze uitspraak kende ik nog niet. Maar ze is nagenoeg a-seksueel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En ze zuigt je de lakens door je anus.
Zonde wel. Ken genoeg lelijke dikkerdjes waarbij die diagnose beter had gepast.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Deze uitspraak kende ik nog niet. Maar ze is nagenoeg a-seksueel.
Mja, dan past ze precies bij de test van de tafel dusquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De Jong schrijft elke dag een column, en heeft nog nooit een originele gedachte gehad of iets op niveau geschreven. Evenals Koblenko.
De afgelopen twee uitzendingen waren juist uitstekendquote:
Op mij kwam ze juist doordacht en spielerisch over. En dat is behoorlijk knap voor een eerste keer in zo'n gesticht: irritante stoker Genee, totale dominantie Derksen, borderliner Gijp, en (!) relnicht Joling. Al is 'aan de bar' anders dan 'aan tafel'.quote:
Beiden passen juist perfect bij het programmaquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:44 schreef Marsenal het volgende:
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:25 schreef DKUp het volgende:
Trieste golddigger wie aardig wat op haar kerfstok heeft na die SuperTrash blamage.
Ze voegt helemaal niks toe.
Hopelijk komt ze nooit meer.
Sow, user @VoMy deelt even zijn mening vanuit het WLR SC-topic.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:27 schreef VoMy het volgende:
Ik kijk soms in de VI-draad op dit forum en afgaande daarop lijken alleen de grootste debielen er nog serieus naar te kijken omdat ze het echt leuk vinden.
Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:56 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sow, user @:VoMy deelt even zijn mening vanuit het WLR SC-topic.
Ze heeft zelf ook altijd veel geld verdiend hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:25 schreef DKUp het volgende:
Trieste golddigger wie aardig wat op haar kerfstok heeft na die SuperTrash blamage.
Ze voegt helemaal niks toe.
Hopelijk komt ze nooit meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Daar zijn de meningen zeer over verdeeld zeker inzake Supertrash, indertijd heeft Quote daar flink wat onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ze heeft zelf ook altijd veel geld verdiend hoor
De Helene show zit weer vol met VI gasten. Hoe origineel ook weer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Regilio_ het volgende:
Wanneer zijn ze weer terug trouwens?
Lees nu alles over die show van Hélène vanavond laat en die op 2 jan op het VI-tijdstip begint, maar die hele show an sich vind ik geen bal aan.
VI is imo al tijden over the hill, alleen nog afhankelijk vd gasten soms nog wel vermakelijk.
22ste volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Regilio_ het volgende:
Wanneer zijn ze weer terug trouwens?
Lees nu alles over die show van Hélène vanavond laat en die op 2 jan op het VI-tijdstip begint, maar die hele show an sich vind ik geen bal aan.
VI is imo al tijden over the hill, alleen nog afhankelijk vd gasten soms nog wel vermakelijk.
Ik trek die combi Hélène-Rutger heel slechtquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De Helene show zit weer vol met VI gasten. Hoe origineel ook weer.
Komt omdat Rutger een mongool is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik trek die combi Hélène-Rutger heel slecht
Nieuws maken met als bron reacties op sociale media heb ik nooit begrepen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:26 schreef RipCity het volgende:
SBS6-kijkers keren zich tegen Marco Louwerens als Sinterklaas
Jarenlang was Marco Louwerens alom geliefd door als Sinterklaas op te treden bij Vandaag Inside, maar zijn populariteit begint af te nemen. Dinsdagavond was Louwerens als Sinterklaas aanwezig bij Hélènes Oudejaarsborrel, een eindejaarsprogramma van Hélène Hendriks met de nodige Talpa-gezichten. Het programma viel lang niet bij iedereen in de smaak.
Naar het programma keken volgens kijkcijferexpert Tina Nijkamp 507.000 mensen, waarmee Hélènes Oudejaarsborrel het best bekeken SBS6-programma van de dag was. Maar de aanwezigheid van Sinterklaas zorgde wel voor wat ergernis. Tijdens het programma werd, midden in discussies tussen gasten, regelmatig via een ‘Sint-cam’ geschakeld naar Sinterklaas, die lollige of schunnige opmerkingen maakte.
Het programma werd mede daardoor nogal chaotisch. Hendriks behandelde een scala aan onderwerpen, waardoor de uitzending voor sommige kijkers gehaast voelde. Op sociale media klinken wel enige positieve reacties, maar is de meerderheid negatief.
Sinterklaas komt traditioneel eenmaal per jaar langs in de studio van Vandaag Inside, met Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Afgelopen maand kwam hij op 19 december echter terug voor de contractverlenging van de drie heren en op oudejaarsavond volgde dus nog een optreden.
Ik heb het wel gezien en het kwam heel geforceerd en niet grappig over. Als je verder niks hebt om de show te vullen maak dan geen terugblikshow. Het voelde heel erg aan dat VI de show zou doen maar op het laatst besloten is dat Helène het zou gaan doen vanwege de spanningen de laatste weken. Deze uitzending hadden ze echt achterwege kunnen laten. Te chaotisch en niks nieuws. Rutger zag en deed ook als een bekakte dominee, totaal niet passend bij de cafe sfeer. Wat ze in hem (blijven) zien weet ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zag het ook voorbijkomen die Sinterklaas. Nee dat moet je zeker niet te vaak doen, logisch dat mensen er moe van worden.
En sociale media gebruiken om de reactie van het publiek te peilen, op zich niet een heel verkeerd idee lijkt mij.
Wat dan? Staat haar goed toch en ze kan het hebben. Of ben je gewoon jaloers?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:03 schreef Eightyone het volgende:
Dat rode lapje/jurkje dat Hélène aan had leek wel afkomstig van de markt.
Intrigerende kledingsmaak heeft ze. Van heel smaakvol houdt ze iig niet zo.
Dat zag er inderdaad niet uit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:03 schreef Eightyone het volgende:
Dat rode lapje/jurkje dat Hélène aan had leek wel afkomstig van de markt.
Intrigerende kledingsmaak heeft ze. Van heel smaakvol houdt ze iig niet zo.
Ze kan veel hebben, ze heeft ook een goed figuur (helaas wel neptieten), maar dat specifieke jurkje staat haar totaal niet. Smakeloos.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat dan? Staat haar goed toch en ze kan het hebben. Of ben je gewoon jaloers?
Hele neppe gozer met een zwaar irritante lach. Heeft ook het uiterlijk en charisma van een natte tosti.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Rutger zag en deed ook als een bekakte dominee, totaal niet passend bij de cafe sfeer. Wat ze in hem (blijven) zien weet ik niet.
Ze heeft inderdaad een goed lijf, en vermoedelijk staat het niemand.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze kan veel hebben, ze heeft ook een goed figuur (helaas wel neptieten), maar dat specifieke jurkje staat haar totaal niet. Smakeloos.
Boycott vanwege die art rooijackersquote:Op maandag 6 januari 2025 16:51 schreef Paul het volgende:
Jongens ik zie jullie zo om 18 uur bij VANDAAG INSIDE LIGHT! :
TV / [SBS6] Nieuws van de Dag #1
DONDERDAG te gast: wierd duk
https://www.fcupdate.nl/v(...)unior-terug-te-kerenquote:Genee en Van der Gijp smeken gecancelde tafelgast terug te keren bij Vandaag Inside
Wilfred Genee en René van der Gijp hebben Hans Kraay junior gepeild voor een terugkeer bij Vandaag Inside. De presentator en analist van ESPN heeft echter bedankt voor de eer, zo onthult hij donderdagavond in het televisieprogramma De Oranjewinter van SBS6.
Kraay junior was jarenlang een bekend gezicht in Veronica Inside, de voorganger van Vandaag Inside. Toen de show echter veranderde in een dagelijkse talkshow, werd de oud-voetballer aan de kant gezet door Johan Derksen. “Ik heb vijftien, zestien jaar een hele leuke tijd gehad, totdat ze met Vandaag Inside een andere kant op gingen”, begint Kraay junior zijn verhaal aan tafel bij Hélène Hendriks.
Nee joh was, die voerde altijd 1 grote act op. Alleen de grappen over zijn zus waren leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:25 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)unior-terug-te-keren
Jammer miste Hansie wel in de show
Erg jammer. Hopelijk kunnen ze Wim overhalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen Hansie bij VI terug![]()
![]()
[poll=8285]
Gelukkig is het programma in z’n geheel niet 1 grote act danquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Nee joh was, die voerde altijd 1 grote act op. Alleen de grappen over zijn zus waren leuk.
Dat pochen met rijkdom van haar vind ik not dun in een tijd waarin bijstandsmoeders naar de voedselbank moeten en toeslagenouders in diepe schulden zitten.quote:
ach die overacting terzijde, was gewoon een prima gozer om erbij te hebben. Kind van de show samen met bossie.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Nee joh was, die voerde altijd 1 grote act op. Alleen de grappen over zijn zus waren leuk.
Het is dan ook een enorme proleet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat pochen met rijkdom van haar vind ik not dun in een tijd waarin bijstandsmoeders naar de voedselbank moeten en toeslagenouders in diepe schulden zitten.
Toeslagenouders zijn allemaal rijk nu en worden de komende jaren enkel rijker.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat pochen met rijkdom van haar vind ik not dun in een tijd waarin bijstandsmoeders naar de voedselbank moeten en toeslagenouders in diepe schulden zitten.
Nou, wat verrassend ook weer.quote:
Hans wilde zelf niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:34 schreef Paul het volgende:
Had liever Hansie Hansie gehad elke woensdag maarja
Dat is meer een Studio Voetbal man.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef Paul het volgende:
[..]
weet ik, misschien heeft Ron Jans wel tijd
Jan Boskamp?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is meer een Studio Voetbal man.
Die wil niet meer zo ver rijden, stond nog wel een werelds interview in de kerstspecial van vi samen met de coach van Willem 2. (zijn vrienden)quote:
Willem van Hanegemquote:Op maandag 13 januari 2025 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wil niet meer zo ver rijden, stond nog wel een werelds interview in de kerstspecial van vi samen met de coach van Willem 2. (zijn vrienden)
Triest hè ? Hij kan zogenaamd tegen kritiek. Net zoals ie nooit in kutprogramma's zal verschijnen. Hij heeft overal aan meegedaan van Sterren op het doek tot knikkeren in coltrui.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:07 schreef DrDentz het volgende:
Ze zat er nog wel nadat ze Wierd racist had genoemd. Maar nu ze Johan het hoertje van Sjon de Mol heeft genoemd mag ze niet meer komen. 🫣
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik de winterstop wel lekker. Ik was/ben zo’n verslaafde die uit gewoonte keek. Maar ik merk dat ik het eigenlijk helemaal niet mis. En als volstrekte debielen als Wierd blijven komen terwijl tegengeluid wordt gecanceld dan ben ik er ook wel klaar mee. Benieuwd of het me gaat lukken om de show te gaan negeren.
Raymond, dan is overslaan helemaal niet moeilijk. De zogenaamd objectieve Amerika deskundige die vuistdiep in Trump zit.quote:
Net ook weer in Hart van Nederland. Alsof de Nobelprijs voor vrede wordt uitgereikt maandag.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Raymond, dan is overslaan helemaal niet moeilijk. De zogenaamd objectieve Amerika deskundige die vuistdiep in Trump zit.
Weet wel: de rest van de media zijn links. Raymond stelt zich daar boven en is realistisch. Daarom lijkt hij voor Trump, maar eigenlijk is hij objectief!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 04:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net ook weer in Hart van Nederland. Alsof de Nobelprijs voor vrede wordt uitgereikt maandag.En dan ook nog in Jip en Janneke taal voor de gemiddelde SBS/PVVer
Jeetje, is die racistische, vrouwen- en homohatende ouwe gek nou alweer boos?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen woedend op 'niet ethische' Genee: 'Behoorlijk op mijn pik getrapt'
Johan Derksen en Wilfred Genee liggen wederom met elkaar in de clinch. Eerstgenoemde is woest op Genee, nadat de presentator live bij Radio 538 de inhoud van een mail van Derksen openbaarde.
Je vergeet ook nog de dagelijkse antisemitische drek van streng katholiek opgevoede jodenhater Derksen. Die mis ik ook echt als kiespijn. Ieder onderwerp wist die wel weer naar zn favoriete onderwerp “Israel bad” te dirigeren. Zum kotsen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik de winterstop wel lekker. Ik was/ben zo’n verslaafde die uit gewoonte keek. Maar ik merk dat ik het eigenlijk helemaal niet mis. En als volstrekte debielen als Olcay blijven komen terwijl tegengeluid wordt gecanceld dan ben ik er ook wel klaar mee. Benieuwd of het me gaat lukken om de show te gaan negeren.
Ik kijk bijna niet meer door alle rechtse gekkies en rechts gelul van de hoofdpersonen. Olcay was één van de weinigen met een andere mening. Die wordt nu ook gecanceld. Wat blijft ie een incest rechts groepje volgelingen van Derksen. Of ze nou Wierd Duk heten of Raymond Mens. De "linksen" die er nog wel mogen komen hebben dan ook bijna geen linkse teksten. Die lachen Derksen in z'n kont en blijven aaibaar.quote:Op zondag 19 januari 2025 03:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog de dagelijkse antisemitische drek van streng katholiek opgevoede jodenhater Derksen. Die mis ik ook echt als kiespijn. Ieder onderwerp wist die wel weer naar zn favoriete onderwerp “Israel bad” te dirigeren. Zum kotsen.
Keek VI sinds 2005 bijna iedere aflevering, en heb ze echt van het begin gevolgd en kan echt alle bijzondere momenten nog zo opnoemen die ik live meegemaakt heb, de zwetende trainer van NAC, de uitzendingen met de tribunes waar ze minutenlang “Johan” scandeerden bij iedere zin die Derksen zei, dat hij met een bal aan het einde van de aflevering door gaten moest schieten, de uitzending dat Genee in de tram vast zat in de sneeuw en Gijp een uur later kwam, de televizier uitzending die ze wonnen, de aflevering dat Gijp bij de koningin op bezoek was geweest, de uitzending dat Dries Mertens een tuinkabouter werd genoemd, de uitzendingen in 2010 in Schevingen waar ze doorbraken, de eerste aflevering met sinterklaas, de aflevering met Gijp als transgender etc etc etc, maar sinds afgelopen jaar heb ik het zelfs soms tijdens een uitzending gewoon uitgezet, als er weer de meest domme linkse propaganda werd verkondigd. Ook vaak uitzendingen bewust helemaal niet gekeken, bijvoorbeeld als ik wist dat die linkse Olcay muts te gast was. Ook de steeds ordinairder wordende taal en filmpjes zijn hun doel veel te ver voorbij geschoten en irritant geworden. En ik weet zeker dat een flink deel van de “harde kern” hetzelfde heeft gedaan. Wat nu kijkt is mainstream volk die veel minder vast te houden zullen zijn, en ik voorspel dat als ze verder (onder invloed van de Mol?) de linkse kant op gaan, ze uiteindelijk hun goede kijkcijfers zullen verliezen.
Je hebt op TV al (bijna) de complete NPO + RTL die zo woke als de neten zijn. Dan mag er toch wel 1 programma en dat is een talkshow toevallig, die rechts is? Ik vind het helemaal niet raar dat er ook een TV programma is wat rechts is zonder, of met minimale inbreng, van linksmensen. Dat hebben we namelijk al een tiental jaren vanuit links moeten verteren als rechtsmens. En het erge is dat die programma’s met mijn belastinggeld en ons belastinggeld werden betaald, terwijl SBS commercieel is.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk bijna niet meer door alle rechtse gekkies en rechts gelul van de hoofdpersonen. Olcay was één van de weinigen met een andere mening. Die wordt nu ook gecanceld. Wat blijft ie een incest rechts groepje volgelingen van Derksen. Of ze nou Wierd Duk heten of Raymond Mens. De "linksen" die er nog wel mogen komen hebben dan ook bijna geen linkse teksten. Die lachen Derksen in z'n kont en blijven aaibaar.
P.S. WNL is ook rechts, maar daar is de balans redelijk normaal. Is het vaak hoor en wederhoor. Vanochtend bv Israël en de Palestijnen evenredig aan het woord.
Noem die programma's eens. Of moet ik weer met de statistieken komen waaruit blijkt dat 80 % van de NPO rechts is ? Vanochtend weer het rechtse WNL. Er is zelfs een extreem-rechtse omroep.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je hebt op TV al (bijna) de complete NPO + RTL die zo woke als de neten zijn. Dan mag er toch wel 1 programma en dat is een talkshow toevallig, die rechts is? Ik vind het helemaal niet raar dat er ook een TV programma is wat rechts is zonder, of met minimale inbreng, van linksmensen. Dat hebben we namelijk al een tiental jaren vanuit links moeten verteren als rechtsmens. En het erge is dat die programma’s met mijn en ons belastinggeld werden betaald, terwijl SBS commercieel is.
Je toevoeging zegt me niks. Olcay mag nu zelfs niet meer aanschuiven als excuus linkse. Ook alweer gecanceld.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je hebt op TV al (bijna) de complete NPO + RTL die zo woke als de neten zijn. Dan mag er toch wel 1 programma en dat is een talkshow toevallig, die rechts is? Ik vind het helemaal niet raar dat er ook een TV programma is wat rechts is zonder, of met minimale inbreng, van linksmensen. Dat hebben we namelijk al een tiental jaren vanuit links moeten verteren als rechtsmens. En het erge is dat die programma’s met mijn belastinggeld en ons belastinggeld werden betaald, terwijl SBS commercieel is.
Dat ze dan af en toe een Olcay vroegen vind ik al een geweldig gebaar eerlijk gezegd, van mij mag het gewoon een volledig rechtse tafel zijn iedere avond, anders kijk je maar naar andere programma’s, genoeg keuze!
Nog maar eens proberen: post dan ook bijna niet meer, je post hier nogal veel voor iemand die steeds hetzelfde liedje ophangt dat je zelden kijkt en radicaal rechts e.d. Morgen weer ‘niet kijken’ zeker.quote:
Er is niets mis met af en toe een links iemand aan tafel bij VI, maar laat het dan wel een geïnformeerd iemand zijn die zijn of haar mening kan beargumenteren, zoals de ''rechtse'' (vind ik ook nog wel meevallen, zou het bij beiden eerder nuchter en gezond verstand bezittend noemen) Wierd Duk en Raymond Mens dat ook kunnen. Gülsen roept maar wat, met als dieptepunt toch wel het totaal ongefundeerd kwalificeren van Duk als ''racist''. Zij kakelt gewoon de Schimmelpennincks van deze wereld na. Als links iemand kun je veel beter een Lilian Marijnissen uitnodigen, die al eerder diverse malen te gast geweest is.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je hebt op TV al (bijna) de complete NPO + RTL die zo woke als de neten zijn. Dan mag er toch wel 1 programma en dat is een talkshow toevallig, die rechts is? Ik vind het helemaal niet raar dat er ook een TV programma is wat rechts is zonder, of met minimale inbreng, van linksmensen. Dat hebben we namelijk al een tiental jaren vanuit links moeten verteren als rechtsmens. En het erge is dat die programma’s met mijn belastinggeld en ons belastinggeld werden betaald, terwijl SBS commercieel is.
Dat ze dan af en toe een Olcay vroegen vind ik al een geweldig gebaar eerlijk gezegd, van mij mag het gewoon een volledig rechtse tafel zijn iedere avond, anders kijk je maar naar andere programma’s, genoeg keuze!
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:55 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Er is niets mis met af en toe een links iemand aan tafel bij VI, maar laat het dan wel een geïnformeerd iemand zijn die zijn of haar mening kan beargumenteren, zoals de ''rechtse'' (vind ik ook nog wel meevallen, zou het bij beiden eerder nuchter en gezond verstand bezittend noemen) Wierd Duk en Raymond Mens dat ook kunnen. Gülsen roept maar wat, met als dieptepunt toch wel het totaal ongefundeerd kwalificeren van Duk als ''racist''. Zij kakelt gewoon de Schimmelpennincks van deze wereld na. Als links iemand kun je veel beter een Lilian Marijnissen uitnodigen, die al eerder diverse malen te gast geweest is.
Zo heel rechts is VI trouwens ook weer niet, gezien het soms avond na avond uitermate gemakzuchtig bashen van de PVV en vooral van minister Faber (en dan ook nog eens vooral om haar uiterlijk; doe dat bij een linkse politica en je bent direct seksistisch...). Op zo een momenten heb je eerder de indruk dat je naar BNNVARA of NRC TV zit te kijken.
Dat is helemaal niet het belangrijkste verschil. Maakt 99,9% van de mensen echt geen reet uit hoeveel pigment iemand bezit of dat iemand wel of geen derde been heeft. Jij máákt dat het belangrijkste verschil. Maar goed, ik zie hierboven ook dat je het NSB Hamasblad als serieuze en objectieve bron aanhaalt over Israël. En dan het lef hebben om over anderen hun zogenaamde vooringenomenheid te beginnen, lol.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het belangrijkste verschil tussen Wierd en Olcay is dat Wierd een blanke man van middelbare leeftijd is die quasi intellectuele taal spreekt terwijl Olcay een goed uitziende vrouw is die min of meer hetzelfde doet. Daardoor heeft persoon 1 wat meer natuurlijke autoriteit waarbij persoon 2 bij veel mensen weerstand oproept (een vrouwtje met een mening). Maar inhoudelijk zijn de bijdragen van Wierd flinterdun en zijn het meestal rechtse vooringenomen onderbuikmeningkjes (mensen vinden dat.. mensen zijn het zat..)
In Denemarken is een linkse partij rechtser dan de VVD in NL. tot 15 jaar geleden werd D66 een middenpartij genoemd terwijl die zo links als de neten zijn. Het is allemaal relatief. Voor jou is de NPO niet links, maar ik kan je verzekeren dat ze extreem links zijn. Kijk alleen al naar de tafelheer en dames van de afgelopen 10 jaar bij DWDD, en de gastenlijst van P en W, van Bar Laat, van Humberto, de politieke voorkeur van de redacties van de NOS en RTL Nieuws. Jij denkt serieus dat op die redacties de PVV en BBB ook zoveel zetels zouden halen? Dan ben je wel heel fantasie rijk. Het is al heel lang een publiek geheim dat er hartstikke links gestemd wordt bij de redacties van al die programma’s én de presentatoren en presentatrices. Maar ze zijn hartstikke rechts hoor, LOL. Wat heet, Ik denk dat ze zelfs op de redactie van SBS nog redelijk links stemmen, linkser dan representatief voor hoe NL gestemd heeft iig, daar durf ik wel een rug op te gooien.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem die programma's eens. Of moet ik weer met de statistieken komen waaruit blijkt dat 80 % van de NPO rechts is ? Vanochtend weer het rechtse WNL. Er is zelfs een extreem-rechtse omroep.
quote:Op maandag 20 januari 2025 01:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
In Denemarken is een linkse partij rechtser dan de VVD in NL. tot 15 jaar geleden werd D66 een middenpartij genoemd terwijl die zo links als de neten zijn. Het is allemaal relatief. Voor jou is de NPO niet links, maar ik kan je verzekeren dat ze extreem links zijn. Kijk alleen al naar de tafelheer en dames van de afgelopen 10 jaar bij DWDD, en de gastenlijst van P en W, van Bar Laat, van Humberto, de politieke voorkeur van de redacties van de NOS en RTL Nieuws. Jij denkt serieus dat op die redacties de PVV en BBB ook zoveel zetels zouden halen? Dan ben je wel heel fantasie rijk. Het is al heel lang een publiek geheim dat er hartstikke links gestemd wordt bij de redacties van al die programma’s én de presentatoren en presentatrices. Maar ze zijn hartstikke rechts hoor, LOL. Wat heet, Ik denk dat ze zelfs op de redactie van SBS nog redelijk links stemmen, linkser dan representatief voor hoe NL gestemd heeft iig, daar durf ik wel een rug op te gooien.
Ik zat net in een taxi. Radio 538.Hij ging helemaal los over het feest. Die zender is al gruwelijk, dit was the horror. Pure martelpraktijken met 2 DJ's als beulen en een mens als vuurtje stoker. De Echo in het vaatlabaratorium voelde als een bevrijding.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Weet wel: de rest van de media zijn links. Raymond stelt zich daar boven en is realistisch. Daarom lijkt hij voor Trump, maar eigenlijk is hij objectief!
Was ik van plan. Door jouw post veranderen de plannen. Hoop dat jij ook lekker mee post.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog maar eens proberen: post dan ook bijna niet meer, je post hier nogal veel voor iemand die steeds hetzelfde liedje ophangt dat je zelden kijkt en radicaal rechts e.d. Morgen weer ‘niet kijken’ zeker.
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ik van plan. Door jouw post veranderen de plannen. Hoop dat jij ook lekker mee post.
Klopt, VI wil geen dubbele gasten per avond.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Raymond zat niet bij nieuws van de dag vanavond![]()
Straks maar eens goed luisteren bij VI
Man man manquote:Op maandag 20 januari 2025 01:21 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet het belangrijkste verschil. Maakt 99,9% van de mensen echt geen reet uit hoeveel pigment iemand bezit of dat iemand wel of geen derde been heeft. Jij máákt dat het belangrijkste verschil. Maar goed, ik zie hierboven ook dat je het NSB Hamasblad als serieuze en objectieve bron aanhaalt over Israël. En dan het lef hebben om over anderen hun zogenaamde vooringenomenheid te beginnen, lol.
En ja, Duk en Mens zijn ter zake kundig en ervaren - zeker Duk - in hun vakgebied. Misschien eens langere bijdragen van Duk bekijken of beluisteren in bijvoorbeeld zijn wekelijkse podcast of bij De Nieuwe Wereld. Is inhoudelijk gewoon prima. Waar kan Gülsen zich qua cv op laten voorstaan dat we haar serieus zouden moeten nemen op (geo)politieke onderwerpen?
Wedden dat er binnenkort weer een "talenten"show bij SBS komt met Glennis Schreeuw?quote:
Vertel eens even, welke leugens worden er over Trump verteld?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 04:07 schreef Eagles89 het volgende:
Was een prima aflevering. Raymond Mens ook zeer verstandige teksten. Trump werd mooi besproken, kritisch maar ook realistisch. Geen linkse hypocriete leugens over Trump doordrenkt van subjectiviteit, zoals bij al die andere talkshows en journaals. Af en toe een grap wat prima kan, maar ook benoemen dat Trump gewoon een eerlijke kans moet krijgen en hij op veel punten gewoon hout snijdt. Hopelijk rest van de week ook dit niveau, dan blijf ik kijken
Johan Derksen komt uit een protestant nest.quote:Op zondag 19 januari 2025 03:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog de dagelijkse antisemitische drek van streng katholiek opgevoede jodenhater Derksen.
Derksen doet alsof hij haar niet meer wil omdat ze Wierd Duk een racist noemde. Wat een nobele man is Derksen toch. In werkelijkheid wil hij zich niet laten kennen, maar kan hij het niet hebben dat Gulsen hem het hoertje van John de Mol noemde. Wat toch een prima karakterisering was, vooral dat verkleinwoordjequote:Olcay was één van de weinigen met een andere mening. Die wordt nu ook gecanceld.
En hij heeft het geloof compleet afgezworen nadat zijn vader losse handjes had met de hand op de bijbel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:10 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Johan Derksen komt uit een protestant nest.
Eigenlijk noemde hij haar ook een hoer / golddigger, want hij zegt dat ze haar kerels uitkiest op basis van hun creditcard. Is ook niks aan gelogen volgens mij, ze is wel een luxe paardje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:15 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Derksen doet alsof hij haar niet meer wil omdat ze Wierd Duk een racist noemde. Wat een nobele man is Derksen toch. In werkelijkheid wil hij zich niet laten kennen, maar kan hij het niet hebben dat Gulsen hem het hoertje van John de Mol noemde. Wat toch een prima karakterisering was, vooral dat verkleinwoordje
Ze heeft meer geld uit eigen zak dan je zult vermoeden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk noemde hij haar ook een hoer / golddigger, want hij zegt dat ze haar kerels uitkiest op basis van hun creditcard. Is ook niks aan gelogen volgens mij, ze is wel een luxe paardje.
Bewijs? Hij zei zelf dacht ik ooit dat die streng katholiek is opgevoed (en daar een extreme hekel aan had gekregen door zn hypocriete vader trouwens) maar ik heb zoveel van Derksen gelezen en gehoord de afgelopen twintig jaar dat ik het eerlijk gezegd niet helemaal meer zeker weet…quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:10 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Johan Derksen komt uit een protestant nest.
Vanwege het verduisteren van geld wat ze volgens de curators heeft gedaan na haar failliet bedrijf Supertrash? Of vanwege die lening van 100k die ze aan een goede vriendin/familie lid nooit heeft terugbetaald en waar toen een enorme rechtszaak over was…quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft meer geld uit eigen zak dan je zult vermoeden.
Geen idee. Ik krijg nog kleingeld van haar terug.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Vanwege het verduisteren van geld wat ze volgens de curators heeft gedaan na haar failliet bedrijf Supertrash? Of vanwege die lening van 100k die ze aan een goede vriendin/familie lid nooit heeft terugbetaald en waar toen een enorme rechtszaak over was…
Was het zo erg ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:13 schreef Parafernalia het volgende:
Zo dit was wel de slechtste aflevering ooit
Bewijs? Jij bent toch degene die met het totaal ongefundeerde en tevens belachelijke verhaal de wereld in komt dat hij een hekel heeft aan Joden omdat hij streng katholiek is? En dan vraag jij om bewijs?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:04 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bewijs? Hij zei zelf dacht ik ooit dat die streng katholiek is opgevoed (en daar een extreme hekel aan had gekregen door zn hypocriete vader trouwens) maar ik heb zoveel van Derksen gelezen en gehoord de afgelopen twintig jaar dat ik het eerlijk gezegd niet helemaal meer zeker weet…
Bij de EO zullen ze het vast wel wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:04 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bewijs? Hij zei zelf dacht ik ooit dat die streng katholiek is opgevoed (en daar een extreme hekel aan had gekregen door zn hypocriete vader trouwens) maar ik heb zoveel van Derksen gelezen en gehoord de afgelopen twintig jaar dat ik het eerlijk gezegd niet helemaal meer zeker weet…
Renske Leijten en Merel Ek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gasten vanavond![]()
En wanneer komt die Eveline Stallaeart nu eens in de playboy
Dit is wel anekdotisch bewijsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:01 schreef DrDentz het volgende:
De toeslagen ouders die ik ken hebben hun 30k verbrast aan dure spullen en zitten nu weer in de penarie.
Tot rechtse mensen de snelweg blokkeren, dan is het ineens een probleem en zijn het domme tokkiesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:04 schreef Remco het volgende:
Rechtse mensen die boos zijn op extincion rebellion zijn altijd mijn favoriete rubriek.
Probleem is dat rechtse mensen daadwerkelijk vaker domme tokkies zijn dan leden van extincion rebellion.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tot rechtse mensen de snelweg blokkeren, dan is het ineens een probleem en zijn het domme tokkies
Laatstgenoemden zijn gewoon tokkies in een net jasjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:08 schreef Remco het volgende:
[..]
Probleem is dat rechtse mensen daadwerkelijk vaker domme tokkies zijn dan leden van extincion rebellion.
Dat boeren hele snelwegen blokkeren en ministers thuis opzoeken is geen probleem.
XR zijn in die zin ''slim'' dat ze vrijwel allemaal academisch opgeleid zijn en een hoog IQ hebben. Gezond boerenverstand (no pun intended) en EQ zijn echter respectievelijk totaal afwezig en extreem laag.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:08 schreef Remco het volgende:
[..]
Probleem is dat rechtse mensen daadwerkelijk vaker domme tokkies zijn dan leden van extincion rebellion.
Dat boeren hele snelwegen blokkeren en ministers thuis opzoeken is geen probleem.
Ik zapte er net langs. Derksen is nog dommer dan dat ik al jaren dacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:04 schreef Remco het volgende:
Rechtse mensen die boos zijn op extincion rebellion zijn altijd mijn favoriete rubriek.
Dan zijn het boeren die met geweld en tractoren naar Brussel oprukken ondertussen de zooi met asbest vergiften. Daar staat Derksen en die zooi allemaal achter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tot rechtse mensen de snelweg blokkeren, dan is het ineens een probleem en zijn het domme tokkies
Bingo. Je was me voor. Ik ga weer voeballu kijken. Anders wordt Ambrosinius kwaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:08 schreef Remco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |