quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
Even offtopic.. over de "Mileen" van vorig jaar.. exact kopietje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vind dat nog best netjes eigenlijk, ze bieden toch nog ondersteuning aan ondanks dat niet zij, maar Mattheus aan BB meedoet.quote:
Ja als ze daadwerkelijk hier zo kapot aan gaat dan is een gesprek met die psycholoog toch een prima oplossing? Die zorgt er wel voor dat het bij Mattheus komtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat nog best netjes eigenlijk, ze bieden toch nog ondersteuning aan ondanks dat niet zij, maar Mattheus aan BB meedoet.
dat zou ik niet terecht vinden dat dit dan wordt doorgegeven aan mattie.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja als ze daadwerkelijk hier zo kapot aan gaat dan is een gesprek met die psycholoog toch een prima oplossing? Die zorgt er wel voor dat het bij Mattheus komt
Valentijnspost stuur je naar een geliefde, toch niet naar een bewoner. Blijf het een raar iets vindenquote:
Is het ook, vooral ook dat het elk jaar weer terug komt. Het wordt voor kijkers en bewoners wel voorspelbaar zo.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valentijnspost stuur je naar een geliefde, toch niet naar een bewoner. Blijf het een raar iets vinden
Volgens zijn 4 weken oude bericht welquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:20 schreef rinardo het volgende:
Ik volg de Instagram accounts van de bewoners , en valt me op dat iedereen wel een vriend/vriendin/fam. heeft die het account promoot, maar Jeffrey z'n account is dood. geen promotie, berichtjes, niets. Zal hij in real world ook geen vrienden hebben?
https://www.instagram.com/jeflexmusic/
Hahaha nou dan doen ze er weinig aan lol, of ze schrikken zelf ook van zijn gedragquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens zijn 4 weken oude bericht wel
[ afbeelding ]
Jah, je zou verwachten dat Loverboy "artiest" wel een berg druipende fanmail zou hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hahaha nou dan doen ze er weinig aan lol, of ze schrikken zelf ook van zijn gedrag
Nou dat dus, ik dacht ook toen ik ging kijken, wat is dit man?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, je zou verwachten dat Loverboy "artiest" wel een berg druipende fanmail zou hebben
DIt kan hierquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:16 schreef Roxiebb het volgende:
De podcast van Michelangelo met Niels is best interessant. Mich kent Mat ze gaan samen uit, zegt dat hij een masker draagt en toen het over Mich ging in het huis deed Mat alsof hij hem niet persoonlijk kent en hem ook niet verdedigde toen er negatief over Mich gesproken. Ook werd er lang gesproken over het geflirt met Milena en hoe pijnlijk het is voor Mats vriendin. Mich is duidelijk zeer teleurgesteld in zijn zogezegde vriend. Ook Jef komt er niet mooi uit.
Was inderdaad vergeten een ander plaatje mee te postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |