SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 13-12-2024 20:22:18 ]![]()
Ja, je zou denken dat er wel goede inzeepplaatjes bestaan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hmm zal de kerstborrel van as dinsdag een praatfeestje zijn of zal er muziek zijn en moet ik mijn dansschoenen van stal halen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm zal de kerstborrel van as dinsdag een praatfeestje zijn of zal er muziek zijn en moet ik mijn dansschoenen van stal halen?![]()
Ik denk dat @JustinK nu bezig is zelf een acceptabel plaatje te zoeken?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nopequote:Op vrijdag 13 december 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat @:JustinK nu bezig is zelf een acceptabel plaatje te zoeken?![]()
Justin weet niet hoe je een post kunt aanpassenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat @:JustinK nu bezig is zelf een acceptabel plaatje te zoeken?![]()
Tijdens het dansen praten!quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm zal de kerstborrel van as dinsdag een praatfeestje zijn of zal er muziek zijn en moet ik mijn dansschoenen van stal halen?
Wij hebben een muzikale kerstbingo, ben benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen
Wat is een post?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Justin weet niet hoe je een post kunt aanpassen![]()
Dat weet hij best, hij is gewoon een luie drolquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Justin weet niet hoe je een post kunt aanpassenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Met allemaal muzikale fragmenten!quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tijdens het dansen praten!
Wij hebben een muzikale kerstbingo, ben benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet hij best, hij is gewoon een luie drol![]()
Dat je een kaart hebt met muziek titels en ze spelen stukjes lied af?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij hebben een muzikale kerstbingo, ben benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen![]()
Dat jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat je een kaart hebt met muziek titels en ze spelen stukjes lied af?![]()
Van kerstmuziekquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met allemaal muzikale fragmenten!
Ik denk het, maar ik ga het meemakenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat je een kaart hebt met muziek titels en ze spelen stukjes lied af?
Ja, maar die ken ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee Sinterklaasliedjes natuurlijk
We hadden een keer een kerstborrel zonder muziek. Mensen gingen praten.
Ik wil muziek, dansen en wijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wij hadden een best saaie kerstlunchquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk het, maar ik ga het meemakenWaarschijnlijk omdat ik het had georganiseerd
En toen "moest" ik ook nog een toespraakje houden
Volgende keer neem ik gewoon tequila mee![]()
Ik cringe hiervanquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij hebben ook een kerstborrel op kantoor volgende week.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil muziek, dansen en wijn
En dan kunnen we ons kerstpakket gelijk ophalen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Vandaar dat die drol nog steeds in de OP staatquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kom je even tot een goed gesprekquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij hebben een muzikale kerstbingo, ben benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij hadden een best saaie kerstlunchWaarschijnlijk omdat ik het had georganiseerd
Volgende keer neem ik gewoon tequila mee
♡♡♡♡![]()
Het gaat niet meer over zeepjes gelukkig.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is er niet een standaard draaiboek voor?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij hadden een best saaie kerstlunchWaarschijnlijk omdat ik het had georganiseerd
Volgende keer neem ik gewoon tequila meeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet mijn mattie pesten hequote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Ooit dat ene geprobeerd, swing dance?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil muziek, dansen en wijn♡♡♡♡![]()
Er is een officiële kerst bijeenkomst van iedereen in IT, maar daar willen we niet naar toe. Dus organiseer ik zelf maar wat voor mijn team. Vorig jaar hebben we zitten mario cartenquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er niet een standaard draaiboek voor?![]()
![]()
O, da's veel leuker dan dat formele gebeuren....quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is een officiële kerst bijeenkomst van iedereen in IT, maar daar willen we niet naar toe. Dus organiseer ik zelf maar wat voor mijn team. Vorig jaar hebben we zitten mario cartenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb sinds 2 weken een 'werkervaringsplek' om na mijn burnout weer aan de slag te komen. Kreeg ik natuurlijk ook meteen een uitnodiging voor de kerstborrel van vandaag.
Uitnodiging:"Het is niet verplicht, als je wel komt je aanmelden via link, als je níét komt omdat je een goede reden hebt die reden naar HR mailen.".
Maar het is niet verplicht
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geweldig deze vrijblijvendheidquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb sinds 2 weken een 'werkervaringsplek' om na mijn burnout weer aan de slag te komen. Kreeg ik natuurlijk ook meteen een uitnodiging voor de kerstborrel van vandaag.
Uitnodiging:"Het is niet verplicht, als je wel komt je aanmelden via link, als je níét komt omdat je een goede reden hebt die reden naar HR mailen.".
Maar het is niet verplicht
♡♡♡♡![]()
En heb je lekker geborreld?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar het is niet verplicht![]()
'Ik haat mensen'quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar het is niet verplicht![]()
Toch?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geweldig deze vrijblijvendheid
Nee, zag ik ff niet zitten. Ben rustig uren op aan het bouwen en heb mijn naaste collega's net 3 keer gezien.quote:![]()
De HR-man die me heeft aangenomen was wel heel begripvol, die snapte ook wel dat ik gezien mijn situatie misschien niet stond te springen om 4 uur verplichte gezelligheid.
Als er een echte baan uit voortkomt gaan ze me nog genoeg zien op de borrels hoor, maar nu ff niet
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou, een burnout reintegratie is echt voldoende reden om je af te melden. Je bent niet verplicht een reden op te geven.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar het is niet verplichtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga ook niet meer zo graag naar de kerstborrel op de zaak sinds een dronken kantoorslet ziedend op me werd omdat ik weigerde een kerstmuts op te zetten![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch?
[..]
Nee, zag ik ff niet zitten. Ben rustig uren op aan het bouwen en heb mijn naaste collega's net 3 keer gezien.![]()
De HR-man die me heeft aangenomen was wel heel begripvol, die snapte ook wel dat ik gezien mijn situatie misschien niet stond te springen om 4 uur verplichte gezelligheid.
Als er een echte baan uit voortkomt gaan ze me nog genoeg zien op de borrels hoor, maar nu ff niet
Vind dit soort verplichtingsn zo stom♡♡♡♡![]()
Dat snap ik wel ja..quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, zag ik ff niet zitten. Ben rustig uren op aan het bouwen en heb mijn naaste collega's net 3 keer gezien.![]()
Als er een echte baan uit voortkomt gaan ze me nog genoeg zien op de borrels hoor, maar nu ff niet![]()
![]()
Dat dacht ik ook, en 'mijn' HR-man ook dus gelukkig. Maar dat ze zo'n mail zo formuleren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een burnout reintegratie is echt voldoende reden om je af te melden. Je bent niet verplicht een reden op te geven."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mooi zo.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch?
[..]
Jammer dat je het nog moest uitleggen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was het alleen v jou if voor iedereen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, en 'mijn' HR-man ook dus gelukkig. Maar dat ze zo'n mail zo formuleren.♡♡♡♡![]()
Ik liever de eerste week van januari. Geen verplichte gelukkig Nieuwjaarswensen op kantoor.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Daarom ga ik nu ook ieder december op vakantie, toevallig altijd net de week voor Kerstmis![]()
Hij kwam er zelf mee, dus dikke punten voor hem.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi zo.
Jammer dat je het nog moest uitleggen...![]()
Hij is dan ook vast niet degene die die mail zo opgesteld heeft."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En trouwens, wat willen ze doen als je niet komt opdagen. Je ontslaan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, en 'mijn' HR-man ook dus gelukkig. Maar dat ze zo'n mail zo formuleren.
Het was niet eens verplicht, notabene.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor iedereen. Ik vond het vrij bizar iig. Van wat ik hoorde op de vloer ging wel ook echt bijna iedereen en hadden ze er ook zin in. Dus dat is dan wel weer een goed teken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was het alleen v jou if voor iedereen?
Had ook een goede optie geweestquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik liever de eerste week van januari. Geen verplichte gelukkig Nieuwjaarswensen op kantoor.![]()
![]()
Van mij kunnen ze stante pede af, dat is opgenomen in de overeenkomst.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En trouwens, wat willen ze doen als je niet komt opdagen. Je ontslaan?
Het was niet eens verplicht, notabene.![]()
Voor de rest kunnen ze er niet veel mee nee. Nou kan ik me voorstellen dat als je heel ambitieus bent dat het niet goed is om zo'n borrel te skippen met als reden "geen zin". Maar ik ben toch maar simpel werkvloervolk en mijn ambitie is om een jaar lang 3 volle dagen te kunnen werken zonder weer om te vallen.
Jij snapt mquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaar dat die drol nog steeds in de OP staatCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh dat klinkt wel saai jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik gewoon tequila mee
Wij hebben maandag ook nog een kerstlunch, maar heb me daarvoor afgemeld, ik heb een lunchvergadering
Ja, dan moet hij maar een beter plaatje in de OP zetten. Op deze manier vraagt hij er gewoon omquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet mijn mattie pesten he
Amybolk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan moet hij maar een beter plaatje in de OP zetten. Op deze manier vraagt hij er gewoon om![]()
![]()
Pestgedrag is nooit goed te keuren!quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan moet hij maar een beter plaatje in de OP zetten. Op deze manier vraagt hij er gewoon om![]()
![]()
Folk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik hoop dat het een leuke plek is met leuke collega's en dat het gaat lukken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van mij kunnen ze stante pede af, dat is opgenomen in de overeenkomst.![]()
Voor de rest kunnen ze er niet veel mee nee. Nou kan ik me voorstellen dat als je heel ambitieus bent dat het niet goed is om zo'n borrel te skippen met als reden "geen zin". Maar ik ben toch maar simpel werkvloervolk en mijn ambitie is om een jaar lang 3 volle dagen te kunnen werken zonder weer om te vallen.
![]()
![]()
Of kwam het omdat je haar kantoorslet noemde?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga ook niet meer zo graag naar de kerstborrel op de zaak sinds een dronken kantoorslet ziedend op me werd omdat ik weigerde een kerstmuts op te zetten
Ze mogen je volgens mij niet ontslaan zolang je nog niet voor 100% hersteld gemeld bent en bezig bent met reïntegreren. Dan maakt de rechter gehakt van dat ontslag.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar als ze zo met je omgaan, wil je daar dan überhaupt nog wel langer blijven? De werksfeer is dan toch goed verkloot.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zijn ex vrouw is een meme geworden door die filmpjes.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als het zo is, moet je het beestje bij de naam noemenquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of kwam het omdat je haar kantoorslet noemde?![]()
Takes one to know onequote:Op vrijdag 13 december 2024 20:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pestgedrag is nooit goed te keuren!
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als het zo is, moet je het beestje bij de naam noemen![]()
Wat is een kantoorslet?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
FrisjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb geen arbeidsovereenkomst. Ik werk er de komende maanden met behoud van uitkering. En daar hebben we dus in opgenomen dat we allebei afscheid kunnen nemen van elkaar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze mogen je volgens mij je niet ontslaan zolang je nog niet voor 100% hersteld gemeld bent en bezig bent met reïntegreren. Dan maakt de rechter gehakt van dat ontslag."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geen zin? Nee, het is gewoon niet verantwoord.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de rest kunnen ze er niet veel mee nee. Nou kan ik me voorstellen dat als je heel ambitieus bent dat het niet goed is om zo'n borrel te skippen met als reden "geen zin".Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:quote:1) een vrouwelijke kantoorbediende die een (seksuele) relatie aanknoopt met haar meerdere
2) ordinaire, vrouwelijke kantoorbediende![]()
Er staat geen plaatje meer inquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Totdat het plaatje in de OP aangepast is!![]()
Ow.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb geen arbeidsovereenkomst. Ik werk er de komende maanden met behoud van uitkering. En daar hebben we dus in opgenomen dat we allebei afscheid kunnen nemen van elkaar.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: