SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben ook veel wat eerder naar huis gegaan vandaag. En op kantoor was het aardig uitgestorven.quote:
De wasmachine is al bijna klaar zelfs.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zozo!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben ook veel wat eerder naar huis gegaan vandaag. En op kantoor was het aardig uitgestorven.
De wasmachine is al bijna klaar zelfs.![]()
![]()
Zolang de baas het niet hoort...quote:
Maarja, die was er zelf niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang de baas het niet hoort...![]()
![]()
Soms doe je dat ....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb mijn werk afgekregen vandaag, dus dat zit wel goed.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het werk is nooit af!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb mijn werk afgekregen vandaag, dus dat zit wel goed.![]()
![]()
Fight the system!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang de baas het niet hoort...
Maarja, die was er zelf niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MizzezAmy heeft inzeep-duty![]()
![]()
In z'n handquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ren weet wat er aan de hand is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:56 schreef maily het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je gelijk in.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik mis dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zit daar deze in?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
Doe voor mij maar de perspakket![]()
![]()
Hey Lovely
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ProostI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
Lekker aan t genieten? Ga je nog ergens lekker eten?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoe lang ben je daar op vakantie?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk weer vandaag, we gaan zo op de boulevard etenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker aan t genieten? Ga je nog ergens lekker eten?![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heerlijk weer vandaag, we gaan zo op de boulevard eten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Genietenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heerlijk weer vandaag, we gaan zo op de boulevard eten![]()
![]()
Zou ik ook wel willen, weer op een terras zitten drinken en of eten, beetje mensen kijken
Ga dat doen dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
Zou ik ook wel willen, weer op een terras zitten drinken en of eten, beetje mensen kijkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Volgende keer ga je gewoon mee met ASquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
Zou ik ook wel willen, weer op een terras zitten drinken en of eten, beetje mensen kijken
Uw ADH vitamine Worst
Goed idee welquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende keer ga je gewoon mee met AS
Heb ook wel zin om daar te verblijven rond oud en nieuwUw ADH vitamine Worst
Vlieg naar een warme plekquote:
I'm surrounded by morons!
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:HappyCharly heeft gewonnen, zie haar ondertitel♡♡♡♡![]()
Lekker, even eruit...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom zou je niet gaan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook wel zin om daar te verblijven rond oud en nieuwAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekende YouTube persoon maakte vroeger oa pretpark en vuurwerk reviews en ging daarna filmpjes maken met zijn drieling.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vorig twee ook niks, maar goed met die twee van 5 euro kan het nog"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Yeah!quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij wint de categorie 'Liev zijn'![]()
![]()
Beste prijs wel.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Chocola welquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
Heb nog niks gewonnen met de december kalenders
♡♡♡♡![]()
Heb idd de adventkalender van Ikea waar chocola in zitquote:
Ik haak af als ik naar tickets en verblijf moet gaan zoeken en ook niet echt zin om alleen te gaanquote:Uw ADH vitamine Worst
Is die chocola lekker?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb idd de adventkalender van Ikea waar chocola in zit
Ik willem ook
♡♡♡♡![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
Vorig twee ook niks, maar goed met die twee van 5 euro kan het nog![]()
![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is die chocola lekker?
Ik willem ook
Andere jaren dat ik ze had gekocht won ik wel steeds wat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hou er wel vanquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Lang geleden dat ik bij die blauw gele reus was
♡♡♡♡![]()
Geen idee of ze nog te koop zijnquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ga ik onthouden mocht ik nog bij ikea komen
Dan iets voor volgend jaarquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja misschien wel niet meer nee
De maand is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
Andere jaren dat ik ze had gekocht won ik wel steeds wat![]()
Of heb je alles al opengekrast?
Smile, it's free therapy.![]()
Nee nee, van deze twee van 5 euro nog nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De maand is nog niet voorbij![]()
Of heb je alles al opengekrast?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nee, van deze twee van 5 euro nog nietJe hebt er dus wel al een opengekrast?
![]()
Hier tot nu toe nog maar steeds 1 per kaart
Is de verleiding niet heel groot dan? Misschien heb je wel .....quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nee, van deze twee van 5 euro nog nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
De vorig twee die ik had gekocht laatstquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Je hebt er dus wel al een opengekrast?
![]()
Hier tot nu toe nog maar steeds 1 per kaartWaar ik dus helemaal niks mee had gewonnen hé
Verleiding is groot maar mag nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is de verleiding niet heel groot dan? Misschien heb je wel .....
Ja nee ja ...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas zwaait naar KiBi
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
De vorig twee die ik had gekocht laatstWaar ik dus helemaal niks mee had gewonnen hé
whaa je hebt er al 2 open gemaakt.
Nou loopt hier ook nog niet zo hard. 1 van 5 , 1 van 10 en 1 van 20
Had idd 1 van 5 en 1 van 10 gekocht, daar dus niks mee gewonnen..quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]whaa je hebt er al 2 open gemaakt.
Nou loopt hier ook nog niet zo hard. 1 van 5 , 1 van 10 en 1 van 20
En heb nu twee van 5 euro
Ik wilde dus ook die van 20 kopen als ik met die andere twee wat had gewonnen
Misschien win je de laatste dag ietsquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had idd 1 van 5 en 1 van 10 gekocht, daar dus niks mee gewonnen..
En heb nu twee van 5 euro
Ik wilde dus ook die van 20 kopen als ik met die andere twee wat had gewonnen![]()
vorig jaar had ik op 1 van de 2 10 euro geloof ik.Smile, it's free therapy.![]()
Misschien welquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien win je de laatste dag iets![]()
vorig jaar had ik op 1 van de 2 10 euro geloof ik.
Ik wel 5 euro in een extra spel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
Heb nog niks gewonnen met de december kalendersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lucky youquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wel 5 euro in een extra spel.
Ja kans is alleen wel dat ik met de rest van de kalender niks meer win.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eindelijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi onbekende man![]()
Het is weekend![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je weet het idd niet.. Of nu alles openkrassen en van die 5 euro nog een halenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kans is alleen wel dat ik met de rest van de kalender niks meer win.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je weet het idd niet.. Of nu alles openkrassen en van die 5 euro nog een halen![]()
![]()
Goeie tijd welquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niks bijna. Proost!
14:37u mijn laptop dichtgeklapt
♡♡♡♡![]()
Ik kap er om 15:00 meequote:Op vrijdag 13 december 2024 18:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bij jou nog lang vrijdag de 13e..
Spannend welIk ben al de hele week om 7:00 begonnen
![]()
Denk dat het vrijdag de 13e niet veel uitmaakt of jij ermee stopt..quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kap er om 15:00 meeIk ben al de hele week om 7:00 begonnen
![]()
Wel fijn voor jou, lang genoeg gewerkt♡♡♡♡![]()
Uur te laatquote:
Tot maandagquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed denk ik. Ik ben thuis want mijn zus is met mama naar het ziekenhuis.quote:
Hij is blij dat em geholpen wordt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ah, fijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed denk ik. Ik ben thuis want mijn zus is met mama naar het ziekenhuis.
Hij is blij dat em geholpen wordt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie herkent dat - dat je in wil loggen op een website en dat je per ongeluk het wachtwoord hier zit in te tikken, in het verkeerde tabblad? 😳Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat doe alleen jijquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie herkent dat - dat je in wil loggen op een website en dat je per ongeluk het wachtwoord hier zit in te tikken, in het verkeerde tabblad? 😳Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Blijkbaar ja. gelukkig nog nooit op invoeren geklikt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn muis houdt ermee op. Wat is dat nu weer.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien kan je @ieniminimuis lenen ?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn muis houdt ermee op. Wat is dat nu weer.![]()
Even de batterij checken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan je @:ieniminimuis lenen ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Yep, hij doet het weer.
Er moet wel vaak een nieuwe batterij in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat wil zijn vrouw niet meer?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bekende YouTube persoon maakte vroeger oa pretpark en vuurwerk reviews en ging daarna filmpjes maken met zijn drieling.![]()
Vast ook heel lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh
Ik maak t altijd met abrikozenjam
Ook oranje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan je @:ieniminimuis lenen ?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kan je ook wel een ijsje etenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:28 schreef maily het volgende:
[..]
In de zomer. Deze is geldig t/m 31 maart.
Hihi dat zei ze vannacht ookquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Yep, hij doet het weer.
Er moet wel vaak een nieuwe batterij in.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is er 1 met schaamhaar op zijn kin
Ja maarquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij was degene die het al eerder zei dan ik..
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MizzezAmy heeft inzeep-dutyStaat inzeep duty gelijk aan gemasseerd worden? Dan meld ik me aan!quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Daarom: Douchegel!quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
* greysbones struikelt hier over de zeepjes
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben heel voorzichtig....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niemand durft ze op te rapenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
* greysbones struikelt hier over de zeepjes
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee, dat jij moet masserenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Staat inzeep duty gelijk aan gemasseerd worden? Dan meld ik me aan!![]()
![]()
Ohw, het plaatje van ToT suggereerde andersquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, dat jij moet masserenCause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: