SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben ook veel wat eerder naar huis gegaan vandaag. En op kantoor was het aardig uitgestorven.quote:
De wasmachine is al bijna klaar zelfs.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zozo!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben ook veel wat eerder naar huis gegaan vandaag. En op kantoor was het aardig uitgestorven.
De wasmachine is al bijna klaar zelfs.![]()
![]()
Zolang de baas het niet hoort...quote:
Maarja, die was er zelf niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang de baas het niet hoort...![]()
![]()
Soms doe je dat ....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb mijn werk afgekregen vandaag, dus dat zit wel goed.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het werk is nooit af!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb mijn werk afgekregen vandaag, dus dat zit wel goed.![]()
![]()
Fight the system!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang de baas het niet hoort...
Maarja, die was er zelf niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MizzezAmy heeft inzeep-duty![]()
![]()
In z'n handquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ren weet wat er aan de hand is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:56 schreef maily het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je gelijk in.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik mis dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zit daar deze in?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
Doe voor mij maar de perspakket![]()
![]()
Hey Lovely
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ProostI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
Lekker aan t genieten? Ga je nog ergens lekker eten?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoe lang ben je daar op vakantie?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk weer vandaag, we gaan zo op de boulevard etenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker aan t genieten? Ga je nog ergens lekker eten?![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heerlijk weer vandaag, we gaan zo op de boulevard eten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Genietenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heerlijk weer vandaag, we gaan zo op de boulevard eten![]()
![]()
Zou ik ook wel willen, weer op een terras zitten drinken en of eten, beetje mensen kijken
Ga dat doen dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
Zou ik ook wel willen, weer op een terras zitten drinken en of eten, beetje mensen kijkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Volgende keer ga je gewoon mee met ASquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
Zou ik ook wel willen, weer op een terras zitten drinken en of eten, beetje mensen kijken
Uw ADH vitamine Worst
Goed idee welquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende keer ga je gewoon mee met AS
Heb ook wel zin om daar te verblijven rond oud en nieuwUw ADH vitamine Worst
Vlieg naar een warme plekquote:
I'm surrounded by morons!
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:HappyCharly heeft gewonnen, zie haar ondertitel♡♡♡♡![]()
Lekker, even eruit...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom zou je niet gaan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook wel zin om daar te verblijven rond oud en nieuwAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekende YouTube persoon maakte vroeger oa pretpark en vuurwerk reviews en ging daarna filmpjes maken met zijn drieling.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vorig twee ook niks, maar goed met die twee van 5 euro kan het nog"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Yeah!quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij wint de categorie 'Liev zijn'![]()
![]()
Beste prijs wel.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Chocola welquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
Heb nog niks gewonnen met de december kalenders
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: