Ja denk dat Lindsey vond dat de break up song tax op Rumours wel was bereikt. Vooral omdat het z'n eigen break up betrof. Eeuwig zonde want er staan toch ook wel een paar niksige nummers op Rumoursquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit lees ik net ook inderdaad. Zo leer je nog eens wat over de achtergrond van het roemruchte album
Het enige niksige nummer wmb staat dan wel weer in de lijstquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja denk dat Lindsey vond dat de break up song tax op Rumours wel was bereikt. Vooral omdat het z'n eigen break up betrof. Eeuwig zonde want er staan toch ook wel een paar niksige nummers op Rumours
Het nummer dat er bijna uitvalt dit jaar? Vind ik ook niksig jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het enige niksige nummer wmb staat dan wel weer in de lijst
Yup. Ik vind een Second Hand News en I Don't Want to Know dan wel weer lekkerquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het nummer dat er bijna uitvalt dit jaar? Vind ik ook niksig ja
Ik vind alle nummers wel Nicksig.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het nummer dat er bijna uitvalt dit jaar? Vind ik ook niksig ja
Ik vind zelf Oh Daddy nog iets minder dan het “niksige nummer” wat jij bedoeltquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup. Ik vind een Second Hand News en I Don't Want to Know dan wel weer lekker
Yep Oh Daddy ook wat mij betreft het minste nummer van het album. Ben sowieso veel meer een sucker voor Stevie songs dan Christine songsquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zelf Oh Daddy nog iets minder dan het “niksige nummer” wat jij bedoelt
Die andere is 1 keer gedraaid door Paulus de 90's kabouter dit jaar. Helaas mocht dat niet baten voor de keuzelijst. Er wordt er de laatste jaren ieder jaar wel eentje toegevoegd, maar er mist wel heel veel. Burnin', Da Funk, Aerodynamic, Instant Crush, Veridis Quo & Voyager bijvoorbeeld. Huiman After All en Tron ontbreken volledig. Dus er is nog wel wat werk te verzetten. Maar ja, de hitjes verliezen al terrein, dus anderzijds kan je ook zeggen dat al die betere werken toevoegen ook niet direct tot meer succes zal leiden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bangalter en de Homem-Christo worden wel heel lustig gebruikt voor tijdens commerciële onderbrekingen dit jaar he. @:Tussle266
Hoor nu net dan weer Veridis Quo bij een Chanel reclame. Mag volgend jaar best een Top 2000 bonus opleveren
Ze passen als 90's/00's act perfect bij de huidige Radio2 doelgroep zou je zeggen. Misschien kan mijn stadsgenoot annex Top 2000 jock ze wat vaker draaien. Het is tenslotte zijn favoriete act. Hij heeft bij de eerste Top 2000 quiz al wel goed zijn werk gedaan door een fragment te kiezen wat voor een hele leuke stijging in de Top 2000 heeft gezorgd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die andere is 1 keer gedraaid door Paulus de 90's kabouter dit jaar. Helaas mocht dat niet baten voor de keuzelijst. Er wordt er de laatste jaren ieder jaar wel eentje toegevoegd, maar er mist wel heel veel. Burnin', Da Funk, Aerodynamic, Instant Crush, Veridis Quo & Voyager bijvoorbeeld. Huiman After All en Tron ontbreken volledig. Dus er is nog wel wat werk te verzetten. Maar ja, de hitjes verliezen al terrein, dus anderzijds kan je ook zeggen dat al die betere werken toevoegen ook niet direct tot meer succes zal leiden.
Tsja er staat van Jezus Christo en zijn maat nauwelijks echt fijn werk in de Top 2000, dat nummer met The Weeknd is denk ik hun finest moment in de lijst en ik vind dat niet bepaald aan de bovenkant van hun materiaal helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die andere is 1 keer gedraaid door Paulus de 90's kabouter dit jaar. Helaas mocht dat niet baten voor de keuzelijst. Er wordt er de laatste jaren ieder jaar wel eentje toegevoegd, maar er mist wel heel veel. Burnin', Da Funk, Aerodynamic, Instant Crush, Veridis Quo & Voyager bijvoorbeeld. Huiman After All en Tron ontbreken volledig. Dus er is nog wel wat werk te verzetten. Maar ja, de hitjes verliezen al terrein, dus anderzijds kan je ook zeggen dat al die betere werken toevoegen ook niet direct tot meer succes zal leiden.
Daar verschillen we wel licht van mening. Of nou ja, niet dat heel die albums erop moeten, maar ik zou er van allebei zo eentje op kunnen lepelen hoor, Primetime of your life of television rules the nation bijvoorbeeld. Tron is wel wat lastiger, maar Ennio en die man met die ene Audi mogen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja er staat van Jezus Christo en zijn maat nauwelijks echt fijn werk in de Top 2000, dat nummer met The Weeknd is denk ik hun finest moment in de lijst en ik vind dat niet bepaald aan de bovenkant van hun materiaal helaas.
Human After All en Tron missen natuurlijk niet, dat waren wel de mindere platen in hun geheel.
Nouja in een ideale wereld staan de heren er een stuk of 5-6x in en dan denk ik 1/3/2 qua verdeling Homework/Discovery/RAM, het is niet dat het allemaal veld vulling is maar mijn top haalt het niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Daar verschillen we wel licht van mening. Of nou ja, niet dat heel die albums erop moeten, maar ik zou er van allebei zo eentje op kunnen lepelen hoor, Primetime of your life of television rules the nation bijvoorbeeld. Tron is wel wat lastiger, maar Ennio en die man met die ene Audi mogen.
Dat is ook wel weer waar. Als ik mijn eigen regel van max 5 aanhoud haalt er ook geeneen het.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja in een ideale wereld staan de heren er een stuk of 5-6x in en dan denk ik 1/3/2 qua verdeling Homework/Discovery/RAM, het is niet dat het allemaal veld vulling is maar mijn top haalt het niet.
Als Instant Crush nou de hit in NL was geweest die het in België was..quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:19 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk Aerodynamic, Da Funk, Instant Crush, Voyager, Burnin’. In die volgorde. Dat is een lange manier om te zeggen 0 kans.
Blijf het wel bijzonder vinden hoe je bij sommige van hun live opnames de spanning onderling zo extreem duidelijk kunt proevenquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:31 schreef PippenScottie het volgende:
Deze versie van Silver Springs is dit jaar een beetje viraal gegaan. Tenminste, het haalde de reddit frontpage.
Volgens mij speelden ze dit nummer in 1997 voor het eerst live. In het tweede deel van het nummer zingt Stevie Nicks de ziel uit het lijf van Lindsey Buckingham. Ik kan het niet anders omschrijven.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |